|
|
Wim2
|
|
|
Ik snap het iedere wedstrijd nog steeds niet. Rookt Koeman soms te veel wiet?
Op de zo genaamde nummer tien, een speler te slecht voor het oog om te zien
Hij is overal er als laatst en iedere doelpoging eindigt er naast.
Wanneer deze speler aan de bal is, weet je al: 'dat gaat goed mis'.
In de wind wappert zijn blonde haar en de blik in zijn ogen is ronduit naar.
Hopeloos valt hij weer over zijn eigen been maar als je er iets over zegt is het weer gemeen
Iedereen ziet dat hij niet met een bal kan omgaan Alleen Koeman is het blijkbaar ontgaan
Deze speler is te slecht, wanneer ziet Koeman dat in Tot nu toe lacht van Geel want hij heeft zijn zin
Beste Feyenoorders, hoe lang moet dit nog door gaan? Wanneer sturen we Lex Immers eindelijk uit de laan?
Dank jullie wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kan ook in 1 zin zeggen dat hij er niks van kan. Dan heb je nog gelijk ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:21 schreef Wim2 het volgende:Ik snap het iedere wedstrijd nog steeds niet. Rookt Koeman soms te veel wiet? Op de zo genaamde nummer tien, een speler te slecht voor het oog om te zien Hij is overal er als laatst en iedere doelpoging eindigt er naast. Wanneer deze speler aan de bal is, weet je al: 'dat gaat goed mis'. In de wind wappert zijn blonde haar en de blik in zijn ogen is ronduit naar. Hopeloos valt hij weer over zijn eigen been maar als je er iets over zegt is het weer gemeen Iedereen ziet dat hij niet met een bal kan omgaan Alleen Koeman is het blijkbaar ontgaan Deze speler is te slecht, wanneer ziet Koeman dat in Tot nu toe lacht van Geel want hij heeft zijn zin Beste Feyenoorders, hoe lang moet dit nog door gaan? Wanneer sturen we Lex Immers eindelijk uit de laan? Dank jullie wel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik graaf Hij graaft Zij graaft Wij graven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga janken man. Feyenoord heeft gewonnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Graftopic. Grafmannetje. Je hele graf familie. Slotje ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga nou janken. Feyenoord heeft gewonnen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ben blij met deze overwinning. Geeft ff lucht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt de grootste dramaposter ooit. Moest gewoon automatisch rond elke wedstrijd een ban krijgen die achterlijke zuignap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mooi zo. Nou niet meer klagen. Twas al beter dan de laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
wat is het al sinterklaas? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Diep>>>graven. You do the math genius. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Gelukkig begint school zo weer voor dit jongetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een gedicht:
Hoe kun je nou diep graven, als je slecht aan oppervlakkigheid kunt wagen.
De geest niet verder reikt dan Het Zuur, en elke kans doodslaat...Tegen denkbeeldige muur.
Gij lijdt aan vernauwing in het ruim, Leven is slechts de omlaag gewezen duim.
Het is niet het azijn dat u toont, als wel uw beperking waarmee u uw club beloont,
Gij maakt ons met Uw onmacht moe... Leg daarom beter er het zwijgen toe.
Net verzonnen. Nou jij weer Wimmert. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
laat die wim hij is alleen maar realistisch. van nac winnen is wel het makkelijkst wat moet... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 18:55 schreef echte nummer10 het volgende:laat die wim hij is alleen maar realistisch. van nac winnen is wel het makkelijkst wat moet... Je kan ook realistisch wezen zonder een irritante klootzak te zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ergens moet je weer beginnen, dus niet zeuren .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die is niet realistisch, dat is er een die geniet van ellende. Munchhausen by http proxy zeg maar. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
zo super was het nu ook weer niet. is goed dat we pelle hebben 5 van de 6 ! want de rest (immers vooral) verprutst alleen kansen |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ach wim heeft het al zo moeilijk kijk maar naar zijn pasfoto |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Dus iedere vorm van creativiteit is iets voor de hoofdstad? Dat zegt veel.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Jij hebt even overal weer kunnen reageren Renato.. Ga je de miljoenste post? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja, Als jij dat creativiteit noemt.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 18:55 schreef echte nummer10 het volgende:laat die wim hij is alleen maar realistisch. van nac winnen is wel het makkelijkst wat moet... Inderdaad. De stemming is nu weer Hosanna..
Ik heb naar Roda gekeken gister en het zou me niets verbazen als ze dit Feyenoord verrassen volgende week. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik dit dan wel weer grappig... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:01 schreef Wim2 het volgende:[..] Inderdaad. De stemming is nu weer Hosanna.. Ik heb naar Roda gekeken gister en het zou me niets verbazen als ze dit Feyenoord verrassen volgende week. Wim Cohen!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 18:58 schreef echte nummer10 het volgende:zo super was het nu ook weer niet. is goed dat we pelle hebben 5 van de 6 ! want de rest (immers vooral) verprutst alleen kansen Inderdaad. Immers maar 3 100% kansen verprutst. En iedereen doet alsof hij fantastisch speelt..
In de Toekomst speelt Immers geweldig wanneer hij maar 5 100procent kansen heeft verneukt en 2 penalties heeft gemist. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Dat ik enige vorm van irritatie opriep was ik niet bewust van. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:01 schreef Wim2 het volgende:[..] Inderdaad. De stemming is nu weer Hosanna.. Ik heb naar Roda gekeken gister en het zou me niets verbazen als ze dit Feyenoord verrassen volgende week. je slaat weer de spijker op z`n kop.... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hahaha.. Tenminste iemand die het opgemerkt is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ben dan vast onbewust schijnheilig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerder schijnheilig en onbewust.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Domme posts wekken geen irritatie (meer) op. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Het is absoluut niet mijn bedoeling om te trollen..
Ik laat me gewoon niet mee stromen door de meerderheid en dat vind ik knap van mezelf. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: tja de rest schijnt dus nog afgrijselijk eruit te zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jullie kunnen ook bij elkaar intrekken hoor.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Net als jij met Tomson.. JanM en Stylzz..
Zou me niets verbazen als jullie in hetzelfde huis wonen..
Salam Gay Boys.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:13 schreef Wim2 het volgende:[..] Net als jij met Tomson.. JanM en Stylzz.. Zou me niets verbazen als jullie in hetzelfde huis wonen.. Salam Gay Boys.. You got...The Hangover? |
|
|
|