|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaaarghhhhhh mijn broertje... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoelang al boos? Hoe wil je er vanaf komen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:02 schreef Wim2 het volgende:[..] Inderdaad. Immers maar 3 100% kansen verprutst. En iedereen doet alsof hij fantastisch speelt.. In de Toekomst speelt Immers geweldig wanneer hij maar 5 100procent kansen heeft verneukt en 2 penalties heeft gemist. Hoe kom je der bij dat iedereen zegt dat Immers fantastisch speelt? Citeer eens de posts die je bedoeld. In het beoordelingentopic geven vooralsnog alle posters hem een cijfer onder de 6.
Dus waar haal je deze stelling vandaan? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Gewoon in die kliko |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoe kom je der bij dat iedereen zegt dat Immers fantastisch speelt? Citeer eens de posts die je bedoeld. In het beoordelingentopic geven vooralsnog alle posters hem een cijfer onder de 6. Dus waar haal je deze stelling vandaan? Een 5 of 6 is veel te goed voor hoe verschrikkelijk hij vandaag weer speelde. Een 3 is meer op zijn plaats. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:25 schreef Wim2 het volgende:[..] Een 5 of 6 is veel te goed voor hoe verschrikkelijk hij vandaag weer speelde. Een 3 is meer op zijn plaats. Die 5/6 is op basis van het bal afpakken. Iets wat een aantal andere spelers ook wel eens mogen leren... Technisch is ie ondermaats.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die 5/6 is op basis van het bal afpakken. Iets wat een aantal andere spelers ook wel eens mogen leren... Technisch is ie ondermaats. Als hij technisch ondermaats is hoort hij niet in Feyenoord thuis..
We moeten alleen maar technisch goede voetballers in ons elftal hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:25 schreef Wim2 het volgende:[..] Een 5 of 6 is veel te goed voor hoe verschrikkelijk hij vandaag weer speelde. Een 3 is meer op zijn plaats. tja, is dat een reden om andersdenkenden belachelijk te maken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:28 schreef Wim2 het volgende:[..] Als hij technisch ondermaats is hoort hij niet in Feyenoord thuis.. We moeten alleen maar technisch goede voetballers in ons elftal hebben. En die liggen vrij voor het oprapen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:28 schreef Wim2 het volgende:[..] Als hij technisch ondermaats is hoort hij niet in Feyenoord thuis.. We moeten alleen maar technisch goede voetballers in ons elftal hebben. Weer een twijfelachtige uitspraak. Wanneer was er ooit een team met louter technische voetballers ? Is gewoon Feyenoord niet. Inzet en werklust is altijd een wezenlijk onderdeel van de successen geweest. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
hij staat daar niet op die positie om ballen af te pakken daar zijn andere voor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En die doen dat onvoldoende. Immers werkt zich daarom de pestpokke. En daar moet je wél respect voor op brengen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:31 schreef tomson het volgende:[..] Weer een twijfelachtige uitspraak. Wanneer was er ooit een team met louter technische voetballers ? Is gewoon Feyenoord niet. Inzet en werklust is altijd een wezenlijk onderdeel van de successen geweest. Waarom denk jij dat PSV, Ajax en Twente ons allemaal uitlachen??
Omdat we denken dat we met hard werken het wel kunnen redden. Feyenoord en heel Rotterdam moet eens af van dat imago. Goede technische voetballers leveren veel meer geld op omdat ze veel hoger in de spotlights staan bij grotere internationale clubs. Een reden waarom Ajax veel grotere transfersommen krijgt.
Daarom vind ik het ook zo jammer dat een goede technisch vaardige voetballer als Vilhena door Koeman wordt verkracht omdat zo zijn lieve Immers kan spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:35 schreef Wim2 het volgende:[..] Waarom denk jij dat PSV, Ajax en Twente ons allemaal uitlachen?? Omdat we denken dat we met hard werken het wel kunnen redden. Feyenoord en heel Rotterdam moet eens af van dat imago. Goede technische voetballers leveren veel meer geld op omdat ze veel hoger in de spotlights staan bij grotere internationale clubs. Een reden waarom Ajax veel grotere transfersommen krijgt. Daarom vind ik het ook zo jammer dat een goede technisch vaardige voetballer als Vilhena door Koeman wordt verkracht omdat zo zijn lieve Immers kan spelen. Heb je ze dit weekend zien voetballen ? Op karakter kom je een heel end alleen hou je dat niet vol. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik heb gewoon liever een groep talentvolle jonge spelers die goed en dominant positie spel kunnen spelen dan een een zooitje hard werkers die de hele wedstrijd alleen maar lange ballen naar één spits spelen..
Wanneer je als club succesvol wil worden zul je gewoon goede voetballers moeten hebben. Werkers die totaal niet kunnen voetballen en alleen overal achterna rennen heb je tegenwoordig niets meer aan omdat steeds meer clubs technisch en mooi verzorgd voetbal gaan spelen.Ze spelen met gemak om Immers heen..
Immers kan niets behalve een beetje rennen, kansen missen, de bal kwijt raken, over zijn eigen voeten struikelen en de bal kwijt zijn, verkeerd dekken en in de weg lopen voor voetballers die in de toekomst veel meer gaan opleveren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vilhena ik weet het niet, ben nogh niet overtuigd van zijn kunnen, dan zie ik liever iemand die zichzelf leegknokt dan een flegmatieke speler |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Afronding pech vandaag. 2 x goede redding van Bassie! Afpakken van ballen en voorop gaan in de strijd deed hij wel vandaag. Kijk de samenvatting nog maar eens terug Wimpie Pessimist |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:39 schreef Wim2 het volgende:Ik heb gewoon liever een groep talentvolle jonge spelers die goed en dominant positie spel kunnen spelen dan een een zooitje hard werkers die de hele wedstrijd alleen maar lange ballen naar één spits spelen.. Wanneer je als club succesvol wil worden zul je gewoon goede voetballers moeten hebben. Werkers die totaal niet kunnen voetballen en alleen overal achterna rennen heb je tegenwoordig niets meer aan omdat steeds meer clubs technisch en mooi verzorgd voetbal gaan spelen.Ze spelen met gemak om Immers heen.. Immers kan niets behalve een beetje rennen, kansen missen, de bal kwijt raken, over zijn eigen voeten struikelen en de bal kwijt zijn, verkeerd dekken en in de weg lopen voor voetballers die in de toekomst veel meer gaan opleveren. Er is niet beter. Immers kleunt er tenminste nog in. Clasie vandaag ook. Verder is het allemaal te netjes. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:42 schreef PieterBos het volgende:Afronding pech vandaag. 2 x goede redding van Bassie! Afpakken van ballen en voorop gaan in de strijd deed hij wel vandaag. Kijk de samenvatting nog maar eens terug Wimpie Pessimist Geen pech Pieter gewoon bagger slecht geschoten. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op sunday 25 august 2013 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Er is niet beter. Immers kleunt er tenminste nog in. Clasie vandaag ook. Verder is het allemaal te netjes. Daarom hebben we een trainer nodig die ons altijd ons spel wil laten spelen en zich nooit aanpast op de tegenstander. Dit is namelijk een teken van zwakte. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Ga dat slijm eens uit je ogen halen. Die bal van Immers was beter ingeschoten dan de 2e goal van Pelle. Die had alleen wel geluk en Immers niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:44 schreef Wim2 het volgende:[..] Daarom hebben we een trainer nodig die ons altijd ons spel wil laten spelen en zich nooit aanpast op de tegenstander. Dit is namelijk een teken van zwakte. Aanpassen op de tegenstander? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:49 schreef PieterBos het volgende:[..] Ga dat slijm eens uit je ogen halen. Die bal van Immers was beter ingeschoten dan de 2e goal van Pelle. Die had alleen wel geluk en Immers niet. Geluk heb je niet dat dwing je af. Het is een kwaliteit dat Immers niet bezit, zoals het er nog wel meer zijn.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een goed draaiend topic voor zo'n triest persoon. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Stoere jongen..
heb je nu een harde??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gaap. Je zou vorig seizoen naar Varkenoord komen. Die praatjes heb je zelf nooit waar kunnen maken, en nu denk je de filosoof van het forum te zijn. Tyft op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:02 schreef Wim2 het volgende:[..] Inderdaad. Immers maar 3 100% kansen verprutst. En iedereen doet alsof hij fantastisch speelt.. In de Toekomst speelt Immers geweldig wanneer hij maar 5 100procent kansen heeft verneukt en 2 penalties heeft gemist. Ik vraag me toch af waarom iemand 'toekomst' met een hoofdletter schrijft, zo midden in een zin? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 23:40 schreef Els het volgende:[..] Ik vraag me toch af waarom iemand 'toekomst' met een hoofdletter schrijft, zo midden in een zin? Scherrup :) |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 23:40 schreef Els het volgende:[..] Ik vraag me toch af waarom iemand 'toekomst' met een hoofdletter schrijft, zo midden in een zin? uhh vraagje waar gaat de Topic ook alweer over
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 23:40 schreef Els het volgende:[..] Ik vraag me toch af waarom iemand 'toekomst' met een hoofdletter schrijft, zo midden in een zin? Omdat jeweetzelluf |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven