|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
OOTE
Oote oote oote Boe Oote oote Oote oote oote boe Oe oe Oe oe oote oote oote A A a a Oote a a a Oote oe oe Oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe oe oe Oe oe oe etc. Oote oote oote Eh eh euh Euh euh etc. Oote oote oote boe etc. etc. etc. Hoe boe boe boe Hoe boe boe boe B boe Boe oe oe Oe oe (etc.) Oe oe oe oe etc. Eh eh euh euh euh Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh Ah ach ah ach ach ah a a Oh ohh ohh hh hhh (etc.) Hhd d d Hdd D d d d da D dda d dda da D da d da d da d da d da da da Da da demband Demband demband dembrand dembrandt Dembrandt Dembrandt Dembrandt Doe d doe d doe dda doe Da do do do da do do do Do do da do deu d Do do do deu deu doe deu deu Deu deu deu da dd deu Deu deu deu deu
Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur Kneu kneu ote kneu eur Kneu ote ote ote ote ote Ote ote ote Ote ote Boe Oote oote oote boe Oote oote boe oote oote boe
Jan Hanlo (1912-1969) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jan was duidelijk in een geestige bui, man wat een gedicht. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ok, jongens om weer even terug om Immers te komen..
Ik vond hem vandaag best wel goed spelen. Hij was zeer efficiënt met zijn kansen en versnelde het spel ook vooral. Hij was zeer balvastig en had ook een paar mooie hakjes in huis..
Sarcasm//
Ik verwacht dat Koeman morgen opstapt. Het kan echt niet meer zo door gaan.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:38 schreef Wim2 het volgende:Ok, jongens om weer even terug om Immers te komen.. Ik vond hem vandaag best wel goed spelen. Hij was zeer efficiënt met zijn kansen en versnelde het spel ook vooral. Hij was zeer balvastig en had ook een paar mooie hakjes in huis.. Sarcasm// Ik verwacht dat Koeman morgen opstapt. Het kan echt niet meer zo door gaan.. koeman stapt op als jij opstapt... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:38 schreef Wim2 het volgende:Ok, jongens om weer even terug om Immers te komen.. Ik vond hem vandaag best wel goed spelen. Hij was zeer efficiënt met zijn kansen en versnelde het spel ook vooral. Hij was zeer balvastig en had ook een paar mooie hakjes in huis.. Sarcasm// Ik verwacht dat Koeman morgen opstapt. Het kan echt niet meer zo door gaan.. Koeman stapt voorlopig niet op. Ik geloof niet dat zijn positie überhaupt ter discussie staat. Behalve dan bij een enkeling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:38 schreef Wim2 het volgende:Ok, jongens om weer even terug om Immers te komen.. Ik vond hem vandaag best wel goed spelen. Hij was zeer efficiënt met zijn kansen en versnelde het spel ook vooral. Hij was zeer balvastig en had ook een paar mooie hakjes in huis.. Sarcasm// Ik verwacht dat Koeman morgen opstapt. Het kan echt niet meer zo door gaan.. Te vroeg, spel gaat vooruit. |
|
|
|
|
thijs010
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Dan kunnen ze ook gelijk even de berichten van die twee melden die mij: ' kankerjood en tyfusmongool' noemde. |
|
|
|