|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 10:19 schreef Wim2 het volgende:[..] Dan kunnen ze ook gelijk even de berichten van die twee melden die mij: ' kankerjood en tyfusmongool' noemde. "de waarheid mag gezegd worden" |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens, moet je niet voor weglopen!
WIM///JOOD!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Nee, want ik ben geen jood noch mongool.
Zielig tuig hier op dit forum. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Niet doorhalen wat van toepassing is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha, doe ik niet. Nooit eigenlijk. Ook kneusjes als Wim hebben recht op een podium. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tieft dan op hier achterlijk hoerenjong.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Een passend gedicht:
Wim2 Wat moeten we ermee Loopt alleen maar te trollen Mist lijdensweg om mee te dollen Wimpie luister nou eens gauw K(n)oop ajb dat touw! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja zullen we hem melden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 18:01 schreef JanM het volgende:Een passend gedicht: Wim2 Wat moeten we ermee Loopt alleen maar te trollen Mist lijdensweg om mee te dollen Wimpie luister nou eens gauw K(n)oop ajb dat touw! Ghehe.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Ik wil hem zien als we weer gaan winnen. Op het Forum dan, he. In het echt is ie vast lelijker. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daar heeft 'ie niet helemaal ongelijk in trouwens ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zuip jij je bier nou maar op.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hooligan! We hebben een Hooli!!! Melden! Melden! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Alsof jij zo'n lievertje bent ...
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:21 schreef Wim2 het volgende:Ik snap het iedere wedstrijd nog steeds niet. Rookt Koeman soms te veel wiet? Op de zo genaamde nummer tien, een speler te slecht voor het oog om te zien Hij is overal er als laatst en iedere doelpoging eindigt er naast. Wanneer deze speler aan de bal is, weet je al: 'dat gaat goed mis'. In de wind wappert zijn blonde haar en de blik in zijn ogen is ronduit naar. Hopeloos valt hij weer over zijn eigen been maar als je er iets over zegt is het weer gemeen Iedereen ziet dat hij niet met een bal kan omgaan Alleen Koeman is het blijkbaar ontgaan Deze speler is te slecht, wanneer ziet Koeman dat in Tot nu toe lacht van Geel want hij heeft zijn zin Beste Feyenoorders, hoe lang moet dit nog door gaan? Wanneer sturen we Lex Immers eindelijk uit de laan? Dank jullie wel. haha |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
hij heeft wel gelijk hij ziet het helder die knaap een aanwinst voor dit forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:21 schreef Wim2 het volgende:Ik snap het iedere wedstrijd nog steeds niet. Rookt Koeman soms te veel wiet? Op de zo genaamde nummer tien, een speler te slecht voor het oog om te zien Hij is overal er als laatst en iedere doelpoging eindigt er naast. Wanneer deze speler aan de bal is, weet je al: 'dat gaat goed mis'. In de wind wappert zijn blonde haar en de blik in zijn ogen is ronduit naar. Hopeloos valt hij weer over zijn eigen been maar als je er iets over zegt is het weer gemeen Iedereen ziet dat hij niet met een bal kan omgaan Alleen Koeman is het blijkbaar ontgaan Deze speler is te slecht, wanneer ziet Koeman dat in Tot nu toe lacht van Geel want hij heeft zijn zin Beste Feyenoorders, hoe lang moet dit nog door gaan? Wanneer sturen we Lex Immers eindelijk uit de laan? Dank jullie wel. mooi gedicht hij heeft er wel tijd ingestoken maar zit waarschijnlijk altijd binnen.... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Alles is immers gezegd......... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:59 schreef echte nummer10 het volgende:[..] mooi gedicht hij heeft er wel tijd ingestoken maar zit waarschijnlijk altijd binnen.... haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En mijn gedicht dan ??? Heb ik GVD een heleboel tijd ingestoken ###&%^&$#$##
Voor de liefhebbers nog maar een keertje dan:
Wim2 Wat moeten we ermee Loopt alleen maar te trollen Mist lijdensweg om mee te dollen Wimpie luister nou eens gauw K(n)oop ajb dat touw! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Beste JanM,
Ik zal eerlijk zijn. Ik ben in werkelijkheid een 17 jarige (in november 18) die nu in Havo 5 zit op het Melanchthon Schiebroek. Ik heb een hartstikke mooie vriendin, en ga nu in de vakantie bijna iedere avond op stap. Bovendien net mijn rijbewijs gehaald!
Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik geef helemaal niet zoveel om voetbal. Ik verspeel soms af en toe mijn tijd om een beetje met jullie te 'spelen'. En ik zal toegeven dat het nog aardig lukt. Ik en mijn vrienden lachen ons rot als we jullie reacties zien!
Iedere keer maar weer trappen jullie erin. Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om nog op dit forum te komen. Niet alleen begint het langzamerhand te vervelen. Maar het is ook schadelijk voor een bepaald imago om met dit soort kansloze types om te gaan die leven van de uitkering en een seizoenkaart.
Ooh? En waarom ik een gollum avatar heb? Omdat een jongen die ik ken heel erg op gollum lijkt en hem daar mee aan het trollen ben. Trollen is soms zo grappig. Want je je doet er in feiten niemand mee kwaad.
Vaarwel. Groet Wim Hermans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
pffffffffffffff, .. dag Wim, tot (n)ooit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zinvol leven.. je moet meer neuken Wimpie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:47 schreef Wim2 het volgende:Beste JanM, Ik zal eerlijk zijn. Ik ben in werkelijkheid een 17 jarige (in november 18) die nu in Havo 5 zit op het Melanchthon Schiebroek. Ik heb een hartstikke mooie vriendin, en ga nu in de vakantie bijna iedere avond op stap. Bovendien net mijn rijbewijs gehaald! Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik geef helemaal niet zoveel om voetbal. Ik verspeel soms af en toe mijn tijd om een beetje met jullie te 'spelen'. En ik zal toegeven dat het nog aardig lukt. Ik en mijn vrienden lachen ons rot als we jullie reacties zien! Iedere keer maar weer trappen jullie erin. Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om nog op dit forum te komen. Niet alleen begint het langzamerhand te vervelen. Maar het is ook schadelijk voor een bepaald imago om met dit soort kansloze types om te gaan die leven van de uitkering en een seizoenkaart. Ooh? En waarom ik een gollum avatar heb? Omdat een jongen die ik ken heel erg op gollum lijkt en hem daar mee aan het trollen ben. Trollen is soms zo grappig. Want je je doet er in feiten niemand mee kwaad. Vaarwel. Groet Wim Hermans. Succes verder en sterkte. Je hebt een kutleven jongen. Want zelfs nu kun je niet geloofwaardig meer zijn. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Succes verder en sterkte. Je hebt een kutleven jongen. Want zelfs nu kun je niet geloofwaardig meer zijn. Tja..
Wanneer ik oprecht de waarheid vertel over mijn leven waar jullie allemaal jaloers op zijn en dan niet geloofwaardig over kom..
Ik heb een heerlijk leven om de redenen die ik eerder opgenoemd heb. Geloof je me niet is jouw probleem.. Hahaha..
Later cock suckers tot nooit!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel grappig. Goed gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:27 schreef Wim2 het volgende:[..] Tja.. Wanneer ik oprecht de waarheid vertel over mijn leven waar jullie allemaal jaloers op zijn en dan niet geloofwaardig over kom.. Ik heb een heerlijk leven om de redenen die ik eerder opgenoemd heb. Geloof je me niet is jouw probleem.. Hahaha.. Later cock suckers tot nooit!! Bedankt sullie, je hebt mensen en boksballetjes. Twas lekker uitleven op jou. Hahahahaha! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:27 schreef Wim2 het volgende:[..] Tja.. Wanneer ik oprecht de waarheid vertel over mijn leven waar jullie allemaal jaloers op zijn en dan niet geloofwaardig over kom.. Ik heb een heerlijk leven om de redenen die ik eerder opgenoemd heb. Geloof je me niet is jouw probleem.. Hahaha.. Later cock suckers tot nooit!! Waarom ben je eigenlijk zo boos? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Wimpie is een notoire leugenaar. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:27 schreef Wim2 het volgende:[..] Tja.. Wanneer ik oprecht de waarheid vertel over mijn leven waar jullie allemaal jaloers op zijn en dan niet geloofwaardig over kom.. Ik heb een heerlijk leven om de redenen die ik eerder opgenoemd heb. Geloof je me niet is jouw probleem.. Hahaha.. Later cock suckers tot nooit!! Apart iemand ben je wel. En misschien niet zo slim om je hebben en houden op het net te gooien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:46 schreef Hollands glorie het volgende:[..] Apart iemand ben je wel. En misschien niet zo slim om je hebben en houden op het net te gooien. Ben jij van beroep potloodventer..?? |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon een vraag, meer niet.. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:46 schreef Hollands glorie het volgende:[..] Apart iemand ben je wel. En misschien niet zo slim om je hebben en houden op het net te gooien. Deze 'held' gebruikt ongetwijfeld de identiteit van iemand die hij niet mag of zo ... opgeruimd staat netjes! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Krijg de corona allemaal, lege stadions het nieuwe normaal. Ik weet ook wel dat we de zorg moeten besparen, onze regering doet het al jaren. Gelukkig is de 11-11 nog net op tijd geweest, want wat is voor de mens belangrijker als dit grootse feest. Kollûh alaaf, nu allemaal naar huis, lekker braaf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, het is geen gezicht. Dit is het zoveelste rukgedicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is allemaal ruk Een grote mindfuck. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zeg het liever schuchter, 10 bier en kijk nuchter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klote gelopen, naar de kroeg en zo bezopen. Dat lukt nog voor acht, ook daar is over nagedacht. |
|
|
|