|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De CVM positie is misschien wel de belangrijkste positie in ons elftal...wekelijks is het bijna wisseling van de wacht....Poulsen of Schone...deze spelers komen naar mijn inziens te kort....nu is Bazoer met zijn 16 lentes nog te jong....Enoh is uit de gratie dus wie halen????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer geïrriteerd: Niet te begrijpen Door Sam van Raalte, 23 augustus 2013 22:07
ONTEVREDEN - Frank de Boer was na afloop van het 3-3 gelijkspel van zijn ploeg tegen sc Heerenveen logischerwijs niet blij. 'We hebben de genadeslag niet toegediend', sprak de trainer. 'We hadden Heerenveen op de knieën na de 0-2.'
Na de 0-2 viel de aansluitingstreffer echter uit het niets voor Heerenveen. 'Dat kwam door een moment van onachtzaamheid achterin', reageerde De Boer in gesprek met FOX Sports. 'Vervolgens komen ze zelfs langszij en hebben zij ons bijna op de knieën.'
'Dat is voor ons als technische staf niet te begrijpen. Wij hadden namelijk daarvoor wel het betere van het spel, maar achterin stonden we gewoon te slapen', aldus De Boer.
Begrijpt hij het nou echt niet????? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou de verdediging was wel degelijk slecht vandaag, maar hij blijft die Schone maar opstellen. Die gast moet ff een klap voor zijn kanis krijgen, misschien snapt ie het dan... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Poulsen, die was pas drama! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:De CVM positie is misschien wel de belangrijkste positie in ons elftal...met Anita in onze gelederen hadden we geen kritiek....nu vult de Boer de CVM positie wisselend in met Poulsen en Schone...deze heren komen beiden te kort..zelf denk ik aan Maduro....of moet de Boer Bazoer gaan brengen...ook hebben we Enoh nog in ons midden en is Boccara uit de gratie bij de Boer....er moet wat gebeuren....graag lees ik jullie inzicht in deze.. Enoh kan niks qua voetbal dus komt tekort. Bazoer zie ik nu de kans nog niet krijgen helaas. Poulsen is heel af en toe nuttig in grote wedstrijden. Schone kan er werkelijk geen drol van. Echter zal De Boer niet snel voor iemand anders kiezen dan die laatste twee.
Echter wil Ajax iets bereiken dit jaar is dit een vereiste. Ik weet het gewoon echt niet meer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maduro zie ik niet komen brabo |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee ik ook niet! Lekker sparen als echte joden..Team hoef je niet te versterken met spelers van buitenaf alles moet eigen jeugd zijn! We zijn verzadigd geraakt met drie titels zoveel spelers al weg zoveel inkomsten gekregen! Waarom niet 1of 2 versterkingen? Zet de boel op scherp!
Vermeer Cilissen = prima Linksback Blind Boilissen prima Centraal Moisander vd Hoorn prima Toby zal wel gaan Rechtsback Rhijn Ligeon Prima Cvm Aankoop Maduro daarachter Bazoer Schone Poulsen weg! Am Erikssen Toornstra (werkertje en goede pass) Aanval Fischer- Bojan- Andersen of twee echte buitenspelers en Sig |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Beetje jammer ook dat we ons niet versterkt hebben met Maher, Djuricic, Chadli.. Maar zal wel weer zo als altijd gaan voetbal niet om aan te zien Inhaal race kampioen en iedereen loopt polonaise! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Proberen Anita terug te halen ? Speelt volgens mij niet veel daar en je hoeft hem niks over die positie uit te leggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 00:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer geïrriteerd: Niet te begrijpen Door Sam van Raalte, 23 augustus 2013 22:07 ONTEVREDEN - Frank de Boer was na afloop van het 3-3 gelijkspel van zijn ploeg tegen sc Heerenveen logischerwijs niet blij. 'We hebben de genadeslag niet toegediend', sprak de trainer. 'We hadden Heerenveen op de knieën na de 0-2.' Na de 0-2 viel de aansluitingstreffer echter uit het niets voor Heerenveen. 'Dat kwam door een moment van onachtzaamheid achterin', reageerde De Boer in gesprek met FOX Sports. 'Vervolgens komen ze zelfs langszij en hebben zij ons bijna op de knieën.' 'Dat is voor ons als technische staf niet te begrijpen. Wij hadden namelijk daarvoor wel het betere van het spel, maar achterin stonden we gewoon te slapen', aldus De Boer. Begrijpt hij het nou echt niet????? Die tegengoals gister kwamen echt niet door de cvm hoor. Die laatste moet schone gewoon een man dekken . Die andere twee zijn voor alderweireld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 07:47 schreef Hummel10 het volgende:Beetje jammer ook dat we ons niet versterkt hebben met Maher, Djuricic, Chadli.. Maar zal wel weer zo als altijd gaan voetbal niet om aan te zien Inhaal race kampioen en iedereen loopt polonaise! Voetbal was gewoon goed de laatste jaren onder de Boer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jammer dat ze in Amsterdam niets ondernemen...we hebben namelijk twee elftallen....Schone naar Ajax2... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De laatste jaren wel ja...maar we zijn echt niks verbeterd eerder minder....de 2-0 op zo'n lullige manier weg geven is niet C.L. waardig....er moet wat gebeuren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 09:04 schreef remco k het volgende:[..] Die tegengoals gister kwamen echt niet door de cvm hoor. Die laatste moet schone gewoon een man dekken . Die andere twee zijn voor alderweireld. Klopt maar op die positie komen we gewoon echt te kort....kijk naar PSV met Schaars daar staat iemand die zowel de aanval als ook verdediging op de juiste manier goed ondersteund....de motor vann het elftal is de CVM positie.... |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
Gewoon poulsen of schone nu behouden op cvm, kan een keer minder spelen. Schone echter niet meer rechts op middenveld zetten is een DRAMA! Verder alderweireld vervangen voor vd hoorn zolang de transfermarkt open is, is er gewoon niet bij met zijn hoofd. En het word nu toch wel is tijd dat Vermeer vervangen gaat worden. Gister bij het 2e doelpunt ook weer gelijk zijn doel uit komen terwijl dat totaal niet nodig was, gewoon korte hoek afdekken en verdedigers konden finnbogason alweer oppakken. Elke week tot nu toe gaat vermeer in de fout! En dan heb je zo'n talent als cillessen die je maar geen kansen wilt geven onbegrijpelijk. Serero erg sterk gespeeld vond ik gisteren, had hem liever al 2 weken in de basis zien spelen. Kan mooi combinerend voetbal spelen haalt ook niet het tempo uit de aanval. Ben erg geschrokken van dit ajax, en van de coaching van FdBoer als je vorig seizoen ziet hoevaak het gebeurde dat we een achterstand weggeven en dat het dan dit seizoen weer gebeurd... Dan ligt dat zowel aan spelers als coach. ( Ben erg blij met FdeBoer ) maar dit moet er serieus heel snel uit gaan anders strijd je om europees voetbal te halen ipv om het kampioenschap. Nu hopen op puntverlies van psv anders kan je alweer gelijk een inhaalrace gaan verwachten voor ons ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 09:02 schreef Oceanu het volgende:Proberen Anita terug te halen ? Speelt volgens mij niet veel daar en je hoeft hem niks over die positie uit te leggen. Waarom Anita halen als je met Bazoer een veel groter talent de klasse al in huis hebt?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 09:04 schreef remco k het volgende:[..] Die tegengoals gister kwamen echt niet door de cvm hoor. Die laatste moet schone gewoon een man dekken . Die andere twee zijn voor alderweireld. euhhhhh jij hebt de 1-1 en de 3-2 gemist? Bij de 1-2 geeft Poulsen een vekreerde pass en bij de 3-2 stond hij weer eens op vijf meter van zijn man. Hij is schuldig aan twee goals!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:De CVM positie is misschien wel de belangrijkste positie in ons elftal...met Anita in onze gelederen hadden we geen kritiek....nu vult de Boer de CVM positie wisselend in met Poulsen en Schone...deze heren komen beiden te kort..zelf denk ik aan Maduro....of moet de Boer Bazoer gaan brengen...ook hebben we Enoh nog in ons midden en is Boccara uit de gratie bij de Boer....er moet wat gebeuren....graag lees ik jullie inzicht in deze.. Bazoer en Blind. Blind liever als back laten staan maar Boilessen deed het prima. Poulsen en Schone ben ik definitief klaar meer. Wat een verschrikking die twee |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 11:11 schreef Brandje het volgende:[..] euhhhhh jij hebt de 1-1 en de 3-2 gemist? Bij de 1-2 geeft Poulsen een vekreerde pass en bij de 3-2 stond hij weer eens op vijf meter van zijn man. Hij is schuldig aan twee goals!!! Eens..dat bedoel ik!! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote: vergeet vermeer niet, afgezien een paar redelijke acties was hij berenslecht, en dat is direct voelbaar bij andere spelers.met zulke acties in het goal worden verdedigers onzeker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 11:11 schreef Brandje het volgende:[..] euhhhhh jij hebt de 1-1 en de 3-2 gemist? Bij de 1-2 geeft Poulsen een vekreerde pass en bij de 3-2 stond hij weer eens op vijf meter van zijn man. Hij is schuldig aan twee goals!!! euhhhh dan heb ik die 1-1 gemist....hebben jij en Sjakie toch een andere wedstrijd gezien |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Omdat Bazoer met z'n 16/17 jaar nog niet in staat is om 3 wedstrijden per week te spelen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: nee was op Fox pik!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 0-1...0-2...1-2....2-2....3-2...3-3
Waar was het 1-1 dan ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 21:44 schreef Oceanu het volgende:[..] Omdat Bazoer met z'n 16/17 jaar nog niet in staat is om 3 wedstrijden per week te spelen bijvoorbeeld. Voor die positie is een ervaren speler nodig met name voor C.L....dat is Poulsen maar is en blijft een vraagteken vandaar Ma...o |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pfffffff.... laat ook maar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahaha je hebt gelijk hij bedoeld de 2-2...je bent wakker pik....hahaha.... Maar het was in het Abe Lenstra stadion...en dat is zeker!!!!..hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:Whahaha je hebt gelijk hij bedoeld de 2-2...je bent wakker pik....hahaha.... Maar het was in het Abe Lenstra stadion...en dat is zeker!!!!..hahaha Big brother is watching you Sjakie......;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha dat blijkt....ik vind je wel alert!! Nog geen bier op zeker... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat denk jezelf ?.....woon nu in braboland Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dus wel...kan niet anders...gezellie eej!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep.....allen dat dialect hé.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gewogen en te licht bevonden toch...?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Willen ze verhuren geloof ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan is het toch geen optie.......ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar die ziet niet zoveel ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha op links ziet hij nog een beetje... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mot hij maar ff gaan ouwe beppen met Frank dan,die ziet het ook niet.....is de missing link. Kut Piet dat wij daar weer achter moeten komen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oeps ik verneuk weer een topic.....ben alweer weg |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar even serieus, ik ben het wel met Jack Huntelaar eens: ook ik zie Maduro erg graag terugkomen naar Ajax. Liever vandaag dan morgen. Hij zou wel eens de ontbrekende schakel kunnen zijn. Daarnaast kent hij het Ajax-systeem. Wat betreft Poulsen en Schøne, zie ik het wat anders. Ik vond Poulsen, met name in de "grote" wedstrijden, ook vorig seizoen, goed spelen, met veel inzicht. Schøne heb ik dit seizoen nog niet gezien, maar het vorig seizoen vond ik hem meer dan acceptabel spelen, op veel verschillende posities. Wat mij echter opvalt, is dat er bij Ajax, zo vroeg in het seizoen, al zoveel spelers volledig uit vorm zijn. Ligt dat aan de training, aan de trainer(s)? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Vooruit, opstellen dan maar. Je kunt zeggen wat je wilt over Daley, maar hij heeft zich wel even bewezen. Door velen afgekraakt, afgeserveerd, maar hij speelde absoluut goede wedstrijden en was voor mij, vorig seizoen, de meest constante speler (in positieve zin) van allemaal!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mot hij maar ff gaan ouwe beppen met Frank dan,die ziet het ook niet.....is de missing link. Kut Piet dat wij daar weer achter moeten komen ;-) Haha. Tja... wat moet ik daar nou op zeggen... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat wij ouwe bokken de brains hebben....en niet seniel zijn ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dara heb je natuurlijk HE-LE-MAAL gelijk in !!! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 23:31 schreef Pietje het volgende:Maar even serieus, ik ben het wel met Jack Huntelaar eens: ook ik zie Maduro erg graag terugkomen naar Ajax. Liever vandaag dan morgen. Hij zou wel eens de ontbrekende schakel kunnen zijn. Daarnaast kent hij het Ajax-systeem. Wat betreft Poulsen en Schøne, zie ik het wat anders. Ik vond Poulsen, met name in de "grote" wedstrijden, ook vorig seizoen, goed spelen, met veel inzicht. Schøne heb ik dit seizoen nog niet gezien, maar het vorig seizoen vond ik hem meer dan acceptabel spelen, op veel verschillende posities. Wat mij echter opvalt, is dat er bij Ajax, zo vroeg in het seizoen, al zoveel spelers volledig uit vorm zijn. Ligt dat aan de training, aan de trainer(s)? Tja Pietje dat vind ik een goed statement....ik denk dat de technische staf daar wel de hand in heeft...1 speler niet in vorm kan nog....zie op dit moment alleen Eriksen in goede doen....Sigthorsson is niet echt uit vorm krijgt gewoon te weinig goede ballen vanaf de achterlijn....daar moet hij het van hebben...bij de overigen zet ik mijn vraagtekens bij vorm of is het de instelling...gemakzucht...denk wel dat Bojan,Blind en Alderweireld niet echt in vorm zijn...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Ik vraag me af of er hier iemand ooit iemand zelf heeft gespeeld, en zo ja werd je dan van de vereniging gestuurd als je een paar mindere wedstrijden speelde? Er zijn er gewoon te veel niet in vorm, ook het begin van de wedstrijd was niet goed, ondanks dat we 2-0 voor kwamen. Of zijn we voor het gemak de paases achter de man vergeten ? Moet Fischer ook weg dan? en Eriksen was ook in het begin niet zo goed hoor, dus opzouten met hem? en v. Rijn stond die ook niet een keer helemaal te ver naar buiten? en alderweireld zag er ook niet scherp uit, of Bojan pffffff als die allemaal weg moeten wezen dan blijft er niemand over, want al deze jongen speelde onder hun kunnen. Drie jaar lang zijn we kampioen geworden, en ook in die jaren werd er op spelers afgegeven, maar toch aan het eind was iedereen blij. Sana wordt uitgekotst maar viel in mijn ogen toch wel goed in. Ohhh en Vermeer zag er ook niet fris uit, dus laten we ze gewoon eens de tijd geven en dan staan we gewoon weer te zingen aan het eind van het seisoen. Sorry als iemand zich aangevallen voelt maar laat Frank z'n werk nou gewoon doen en aan het eind wordt de rekening opgemaakt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 00:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tja Pietje dat vind ik een goed statement....ik denk dat de technische staf daar wel de hand in heeft...1 speler niet in vorm kan nog....zie op dit moment alleen Eriksen in goede doen....Sigthorsson is niet echt uit vorm krijgt gewoon te weinig goede ballen vanaf de achterlijn....daar moet hij het van hebben...bij de overigen zet ik mijn vraagtekens bij vorm of is het de instelling...gemakzucht...denk wel dat Bojan,Blind en Alderweireld niet echt in vorm zijn... Het viel me gewoon op, Jack. Ik laat maar even in het midden waar dat aan ligt. Inderdaad, Christian Eriksen draait goed, Sightorssón kan mij gewoon niet bekoren als spits (hij werk hard, hij maakt zijn doelpunten nu, maar toch...). Maar er zijn meer niet in vorm: Schøne, Fischer, Bojan, inderdaad (hoewel hij volgens mij op een verkeerde positie in het team moet spelen), Alderweireld, Vermeer, Moisander... Dat zijn er nogal wat... Waar zou dat nou aan liggen, want zoveel wedstrijden, bijvoorbeeld tussendoor in Europees verband, hebben ze niet gespeeld. Vermoeidheid kan het (nog) niet zijn lijkt me. Dan blijft de training over. Het spel van Ajax, gisteren, heeft mij serieus aan het denken gezet. Op uitnodiging was ik in Heerenveen gisteren en ik heb, behoudens de eerste 20 minuten, met kromme tenen en gespannen bilnaad zitten kijken. Zooooo slecht. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
In mijn ogen heb je ook niets aan Maduro, anders had hij ook wel wat vaker in het Nederlands elftal gestaan als hij zo goed zou zijn? |
|
|
|