|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 00:26 schreef riveco het volgende:In mijn ogen heb je ook niets aan Maduro, anders had hij ook wel wat vaker in het Nederlands elftal gestaan als hij zo goed zou zijn? Ik denk eerlijk gezegd, dat er voor zijn positie erg veel concurrentie is. Kijk wat dat betreft ook maar naar Clarence Seedorf. Een vergelijkbaar geval, lijkt me. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 00:26 schreef riveco het volgende:In mijn ogen heb je ook niets aan Maduro, anders had hij ook wel wat vaker in het Nederlands elftal gestaan als hij zo goed zou zijn? Misschien omdat hij altijd sterke spelers voor zich had?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is ook precies hetgeen ik bedoelde met mijn post hierboven Loetje !! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 21:44 schreef Oceanu het volgende:[..] Omdat Bazoer met z'n 16/17 jaar nog niet in staat is om 3 wedstrijden per week te spelen bijvoorbeeld. Zeg ik dat dan maar wel iemand die je een kans moet geven |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Beetje kinderachtige reactie want je weet heel goed wat ik bedoel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 00:24 schreef riveco het volgende:Ik vraag me af of er hier iemand ooit iemand zelf heeft gespeeld, en zo ja werd je dan van de vereniging gestuurd als je een paar mindere wedstrijden speelde? Er zijn er gewoon te veel niet in vorm, ook het begin van de wedstrijd was niet goed, ondanks dat we 2-0 voor kwamen. Of zijn we voor het gemak de paases achter de man vergeten ? Moet Fischer ook weg dan? en Eriksen was ook in het begin niet zo goed hoor, dus opzouten met hem? en v. Rijn stond die ook niet een keer helemaal te ver naar buiten? en alderweireld zag er ook niet scherp uit, of Bojan pffffff als die allemaal weg moeten wezen dan blijft er niemand over, want al deze jongen speelde onder hun kunnen. Drie jaar lang zijn we kampioen geworden, en ook in die jaren werd er op spelers afgegeven, maar toch aan het eind was iedereen blij. Sana wordt uitgekotst maar viel in mijn ogen toch wel goed in. Ohhh en Vermeer zag er ook niet fris uit, dus laten we ze gewoon eens de tijd geven en dan staan we gewoon weer te zingen aan het eind van het seisoen. Sorry als iemand zich aangevallen voelt maar laat Frank z'n werk nou gewoon doen en aan het eind wordt de rekening opgemaakt. Jarenlang zaterdag hoofdklasse voor de goede orde. Juist de spelers, Poulsen en schone, die ik afkraak daar was ik vorig seizoen ook al geen fan van. Dat Poulsen in een paar wedstrijden goed was staat voor mij totaal niet in verhoiding met de wedstrijden dat hij dramatisch was. Zon type voetballer vind ik een aanfluiting voor een club als Ajax. Schone idem dito. Heeft een paar goede wedstrijden gespeeld maar meerdere was hij slecht. Hij heeft te veel tijd nodig, is elke wedstrijd een vertragende factor want is veel te balverliefd. Ook maak ik mij ersntige zorgen over zijn fysiek. Vrijdag leek het wel of hij na 20 minuten de pijp al leeg had. Als je drie jaar op rij kampioen ben met veel dezelfde spelers dan is de spanning en scherpte bij een aantal wel vanaf dan vind ik het een prima moment om een Bazoer, Meleg, Andersen bijvoorbeeld langzaam in te gaan passen en speeltijd te geven. Verder was Veltman DE opvolger van Alderweireld. We hebben Denswil dus ik vond het aantrekken van Hoorn totale onzin. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 00:26 schreef riveco het volgende:In mijn ogen heb je ook niets aan Maduro, anders had hij ook wel wat vaker in het Nederlands elftal gestaan als hij zo goed zou zijn? Die is door dat hij bij Sivilla speelt niet in beeld....daarnaast heb je Strootman; Clasie en van ginkel die hebben op Clasie na terecht de voorkeur....Anita is de enige die bij Ajax goed was op die positie de laatste 5jaar...wordt die opgeroepen ?? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Bazoer en Blind (door een aantal hier al geopperd), maar durft De Boer dit al na 4 wedstrijden? Tuurlijk is hij niet tevreden, maar hij zegt altijd dat je spelers vertrouwen moet gunnen. Hopelijk wacht ie niet nog 4 wedstrijden, want dan kan het te laat zijn en staat de druk echt op de ketel. Dat zou een slecht moment zijn om Bazoer daar neer te zetten, al kan Blind die druk wel aan denk ik. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee maar van Gaal zal weinig mensen met een Ajax verleden oproepen, de man is verschrikkelijk rancuneus na de afaire met Ajax, neem Nigel de Jong belangrijk man bij AC Milan en Anita ook een goede middenvelder nee wij nemen Clasie de lilliputer van de club die onderaan staat in de eredivisie.We hebben Sneijder die buitencategorie al weer aardig in vorm, maar nee we nemen een bankzitter van Chelsey.Dan onze achterhoede met Mathijsen de Vrij en Indy de achterhoede van op dit moment onze degradant van de eredivisie, dus deze man had ik vroeger hoog zitten maar de overgang is in zijn hersens geslagen. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Stanislav Lobotka In de toekomst een mooi middenveld met
Lobotka Andersen Meleg
Een groot pluspunt hieraan is dat er eindelijk ook een linkspoot op het middenveld staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door AFC020 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 11:35 schreef nora het volgende:Nee maar van Gaal zal weinig mensen met een Ajax verleden oproepen, de man is verschrikkelijk rancuneus na de afaire met Ajax, neem Nigel de Jong belangrijk man bij AC Milan en Anita ook een goede middenvelder nee wij nemen Clasie de lilliputer van de club die onderaan staat in de eredivisie.We hebben Sneijder die buitencategorie al weer aardig in vorm, maar nee we nemen een bankzitter van Chelsey.Dan onze achterhoede met Mathijsen de Vrij en Indy de achterhoede van op dit moment onze degradant van de eredivisie, dus deze man had ik vroeger hoog zitten maar de overgang is in zijn hersens geslagen. Die bankzitter is wel de beste op dit moment...wordt een verschrikkelijke goede voetballer onder Mourinho...was de bepaalde factor bij Vittesse met daarnaast natuurlijk ook Bony....wat betreft Clasie in vergelijk met de Jong heb je gelijk opzouten met Clasie....de Jong altijd meenemen...gaat voor niemand uit de weg....ook geef ik de voorkeur aan Emanuelson...is een stuk beter als Blind al doet hij niet slecht....van Gaal is een Jo-Jo blijft maar veranderen... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt van Ginkel is een topper in wording maar is er nog zeker niet en speelt ook nog niet constant. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 00:40 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk eerlijk gezegd, dat er voor zijn positie erg veel concurrentie is. Kijk wat dat betreft ook maar naar Clarence Seedorf. Een vergelijkbaar geval, lijkt me. Niet alleen bij het Nederlands elftal maar bij Valencia speelde hij in 4 jaar ook maar 76 wedstrijden, dus nog niet de helft. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Als je drie jaar op rij kampioen ben met veel dezelfde spelers dan is de spanning en scherpte bij een aantal wel vanaf dan vind ik het een prima moment om een Bazoer, Meleg, Andersen bijvoorbeeld langzaam in te gaan passen en speeltijd te geven.
Hierin geef ik je gelijk, maar Andersen had zich ziek gemeld vrijdag, dus die viel af en Sana deed het wel aardig in mijn ogen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 09:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die is door dat hij bij Sivilla speelt niet in beeld....daarnaast heb je Strootman; Clasie en van ginkel die hebben op Clasie na terecht de voorkeur....Anita is de enige die bij Ajax goed was op die positie de laatste 5jaar...wordt die opgeroepen ?? Als ik me niet vergis is Anita ook vaak genoeg afgekraakt hier, dus die had ook alleen soms een goede wedstrijd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 12:50 schreef riveco het volgende:[..] Niet alleen bij het Nederlands elftal maar bij Valencia speelde hij in 4 jaar ook maar 76 wedstrijden, dus nog niet de helft. Maar hij is er toch ook een tijdje helemaal uit geweest in verband met hartproblemen? Pas na een hartoperatie mocht hij (na vele maanden?) weer spelen, dacht ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Precies Pietje. Ook De jong en Van Bommel had hij voor zich. Ik denk dat het nu wel een moment kan zijn om terug te keren. Hij kan ook als het moet als CV spelen, ideaal.
Weet iemand hoelang zijn contract nog loopt bij sevilla? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 13:37 schreef Loetje het volgende:[..] Precies Pietje. Ook De jong en Van Bommel had hij voor zich. Ik denk dat het nu wel een moment kan zijn om terug te keren. Hij kan ook als het moet als CV spelen, ideaal. Weet iemand hoelang zijn contract nog loopt bij sevilla? Zijn contract loopt nog tot juli 2015, Loetje. Ik heb Maduro altijd een prachtige voetballer gevonden en inderdaad zowel in de verdediging als ook op het middenveld inzetbaar. En toch met een zekere drang naar voren. Voor mij een typische Ajax speler. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 13:46 schreef Pietje het volgende:[..] Zijn contract loopt nog tot juli 2015, Loetje. Ik heb Maduro altijd een prachtige voetballer gevonden en inderdaad zowel in de verdediging als ook op het middenveld inzetbaar. En toch met een zekere drang naar voren. Voor mij een typische Ajax speler. Hij zou op dit moment perfect passen in het elftal....met de C.L. wedstrijden in aantocht... kan ook eventueel centraal in de verdediging en heeft internationale ervaring....Anderlecht met van den Brom is geïnteresseerd....wie wordt er wakker bij Ajax ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 13:46 schreef Pietje het volgende:[..] Zijn contract loopt nog tot juli 2015, Loetje. Ik heb Maduro altijd een prachtige voetballer gevonden en inderdaad zowel in de verdediging als ook op het middenveld inzetbaar. En toch met een zekere drang naar voren. Voor mij een typische Ajax speler. Enkel al voor de ervaring. Ee zitten echt met een probleem pp die positie. Schone kan niks en Poulsen wordt gewoon oud. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 14:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij zou op dit moment perfect passen in het elftal....met de C.L. wedstrijden in aantocht... kan ook eventueel centraal in de verdediging en heeft internationale ervaring....Anderlecht met van den Brom is geïnteresseerd....wie wordt er wakker bij Ajax ?? Het transferbeleid is veranderd brabo, iets waar ik achter sta, maar soms het apezuur van krijg zoals nu op het moment dat nagenoeg iedereen uit vorm is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 14:26 schreef Loetje het volgende:[..] Het transferbeleid is veranderd brabo, iets waar ik achter sta, maar soms het apezuur van krijg zoals nu op het moment dat nagenoeg iedereen uit vorm is Ja daar wordt je niet goed van...de aankopen van de laatste jaren met Schone...Poulsen...Sana en het huren van spelers is ook niet hoogdravend geweest....mag niks kosten... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 14:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja daar wordt je niet goed van...de aankopen van de laatste jaren met Schone...Poulsen...Sana en het huren van spelers is ook niet hoogdravend geweest....mag niks kosten... Kijk brabo, dat Ajax zich niet laat dwingen om de hoofdprijs te betalen is normaal, maar voor een goede speler mag ook best wat uitgegeven worden. Huren heb ik zelf sowiezo een grafhekel aan. De aankopen hadden allemaal hun waarde alleen hadden wij andere dingen voor ogen. Schone en sana speelde 5 wedstrijdjes aardig en erna niks meer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 15:09 schreef Loetje het volgende:[..] Kijk brabo, dat Ajax zich niet laat dwingen om de hoofdprijs te betalen is normaal, maar voor een goede speler mag ook best wat uitgegeven worden. Huren heb ik zelf sowiezo een grafhekel aan. De aankopen hadden allemaal hun waarde alleen hadden wij andere dingen voor ogen. Schone en sana speelde 5 wedstrijdjes aardig en erna niks meer Juist!! Komt dat omdat wij Braboos zijn ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Boven de 7 miljoen moet je niet willen maar dan heb je nog aardig wat spelers rond lopen die ons beter maken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax !!!!!
Maduro: "Bundesliga heeft wel mijn voorkeur"
Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:26 augustus 2013 om 21:08
Hedwiges Maduro zet zijn voetbalcarrière hoogstwaarschijnlijk voort in de Duitse Bundesliga. Hamburger SV, de huidige werkgever van Rafael van der Vaart, is een kanshebber.
De 28-jarige Maduro heeft nog een doorlopende verbintenis bij Sevilla. Die club verkocht tijdens de zomermaanden een groep dure spelers en overweegt ook de Nederlander van de hand te doen. HSV en enkele andere clubs behoren tot de belanghebbende clubs.
"Concreet is het nog niet, maar de belangstelling is er wel. Maar het is 95 procent zeker dat ik bij Sevilla vertrek. De Duitse competitie heeft dan wel mijn voorkeur", verklaarde Maduro aan Voetbal International. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De CVM is de motor van het elftal...op dit moment heeft de motor te weing KW....het is de spil in de organisatie van het elftal...wie?? Maduro...van der Heyden....Bazoer...of een ander??? Er moet iets gebeuren want zowel Poulsen als zeer zeker Schone komen te kort op dit niveau... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Blind wilt daar niet spelen...want dan is hij niet meer inbeeld voor Oranje...jammer voor jou Neman maar dat gaat niet gebeuren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Blind wilt daar niet spelen...want dan is hij niet meer inbeeld voor Oranje...jammer voor jou Neman maar dat gaat niet gebeuren... Niet voor mij hoor Sjakie,had hem daar wel een paar potjes willen zien..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Blind wilt daar niet spelen...want dan is hij niet meer inbeeld voor Oranje...jammer voor jou Neman maar dat gaat niet gebeuren... Oranje....pffffff zolang van Gaal daar zit....kijk ik niet eens,die liggen er de eerste ronde uit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik zie het ook wel zitten met Blind op die positie...alleen de Boer houdt maar vast aan zijn standpunt....hoe lang heeft het geduurd voordat hij Janssen daar weg haalde....destijds stonden we dacht ik 13 punten achter...Anita daar en we werden voor de 2e keer kampioen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
never chance a winning team.....is nu niet van toepassing,dus probeer het gewoon |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ferguson heeft dan ook jarenlang anders bewezen volgens mij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoop dat in de winterstop als nog Maduro komt mocht Ajax stroef blijven spelen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man....als een 42 jarige de vuelta kan winnen....kan Stam ook zijn kicksen aantrekken....probleem intern opgelost ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man....als een 42 jarige de vuelta kan winnen....kan Stam ook zijn kicksen aantrekken....probleem intern opgelost ;-) Hahahaha Stam dat zou een stunt zijn....alleen Stam op de CVM positie ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik wil het ook wel doen....5 rooitjes per maand....en Joduh rechts achter me....ook voor 5 rooitjes Portret rechten regelen wij zelf.....;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik wil het ook wel doen....5 rooitjes per maand....en Joduh rechts achter me....ook voor 5 rooitjes Portret rechten regelen wij zelf.....;-) Whahahaha maakt ergens niet uit...veel slechter kan niet....en jullie zijn nog goedkoop ook....en...wie weet schuilt er nog een of ander talent in jullie...1 ding is zeker..zie dan wel lachende gezichten op het veld... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha maakt ergens niet uit...veel slechter kan niet....en jullie zijn nog goedkoop ook....en...wie weet schuilt er nog een of ander talent in jullie...1 ding is zeker..zie dan wel lachende gezichten op het veld... Wij zijn de Ravanelli's van de achterhoede.....grijs maar niet te verslaan.
Oja Remco....ik weet het Ravanelli was geen verdediger maar wel grijs ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha maakt ergens niet uit...veel slechter kan niet....en jullie zijn nog goedkoop ook....en...wie weet schuilt er nog een of ander talent in jullie...1 ding is zeker..zie dan wel lachende gezichten op het veld... Ohw Sjakie....in de rust nemen wij een freddie.....proost Joduh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wij zijn de Ravanelli's van de achterhoede.....grijs maar niet te verslaan. Oja Remco....ik weet het Ravanelli was geen verdediger maar wel grijs ;-) Goede voetballer was het. Niet de beste spits ooit maar wel opvallend.
Oja. volgens mij heeft ie in de laatste periode van zijn carrière wel als verdediger gespeeld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 23:46 schreef remco k het volgende:[..] Goede voetballer was het. Niet de beste spits ooit maar wel opvallend. Oja. volgens mij heeft ie in de laatste periode van zijn carrière wel als verdediger gespeeld. Hy Remco ken je Toto nog ??......dat was pas grappig |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: 1 goed toernooi en verder niks.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe D. Ga proberen zijn achternaam te spellen...Scillatici....maar jij weet wie ik bedoel |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dat: ' never change a winning team' een onzin uitspraak is. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet wel wie je bedoelt maar niet wat je bedoelt. In die tijd helemaal wild van baggio |
|
|
|