|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maduro vertelt aan Ajax: "Het kán wel"
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:17 september 2013 om 09:00
Hedwiges Maduro hoopt voor Ajax dat FC Barcelona woensdag een slechte dag heeft. "Als ze het daar in Barcelona op hun heupen krijgen, zijn ze niet te stoppen", zegt de middenvelder van Sevilla.
Het was Sevilla dat het FC Barcelona afgelopen weekend erg lastig maakte. De Catalanen wonnen dankzij een zeer laat doelpunt van Alexis Sanchez met 3-2. "En daarvoor hebben we echt goede kansen gehad", vertelt Maduro. Een doelpunt dat onterecht werd afgekeurd, een kopbal die net over ging. Het kán wel."
De club uit Zuid-Spanje liet zien dat ook Barcelona zwakke plekken heeft. "Bij standaardsituaties zijn ze kwetsbaar, zeker in de lucht. Ze zijn niet zo groot, hè. En ook hun opkomende backs verspelen weleens een bal. Wellicht kan Ajax daar van profiteren en de ruimtes induiken."
"Maar op het middenveld moet je de bal niet verliezen, want dan staan ze ineens voor je keeper", waarschuwt Maduro, die Ajax begin 2008 verruilde voor Valencia en sinds vorig jaar voor Sevilla speelt. Hij is al jaren weg, maar kent de treurige verwachtingen in Nederland wel.
"Begrijpelijk, want Barcelona verliest normaliter misschien één keer in een seizoen. Ze spelen weer een beetje zoals onder Guardiola: bij balverlies wordt er met z'n allen druk gezet om die bal zo snel mogelijk te veroveren", besluit de voetballer. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Blind op de cvm. Heeft hij in de jeugd ook altijd gespeeld. Zit veel voetbal dan in... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb ik vaker gezegd nemen ze van mij niet aan....misschien van jou wel ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat heb ik hier meer gehoord...wie weet hoe goed hij het daar doet....alleen de Boer moet hem daar nog even uitproberen....overigens de Boer kennende doet dat niet zo 123...waarom niet moet je hem vragen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Van jou neem ik alles aan narreke... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja een pot bier....met optie op een tweede..... en derde enz. Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Geef mij maar ranja.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lul niet slome....krijg je bij mij niet |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zet je af voor de kerk....en bel maar als je klaar bent...dan haal ik je weer op |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zo ben ik ook ouwe..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel veel mensen roepen dat. Zelfs de Boer heeft gezegd dat ie daar zou kunnen gaan spelen. Echter speelt hij er nu niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is wederom gebleken....de CVM positie is onze zwakste schakel...Poulsen vond ik onze slechtste man...bij 2 doelpunten betrokken...wanneer gaan die ogen nou eens open...ik blijf het roepen....MADURO!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het is wederom gebleken....de CVM positie is onze zwakste schakel...Poulsen vond ik onze slechtste man...bij 2 doelpunten betrokken...wanneer gaan die ogen nou eens open...ik blijf het roepen....MADURO!!! BLIND..... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Uhhh... Stevie Wonder.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het is wederom gebleken....de CVM positie is onze zwakste schakel...Poulsen vond ik onze slechtste man...bij 2 doelpunten betrokken...wanneer gaan die ogen nou eens open...ik blijf het roepen....MADURO!!! Jij roept zoveel, alleen jammer dat hij voorlopig niet naar Nederland wil!!! Dus roep wat je wil, maar weet dat het onzin is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:26 schreef riveco het volgende:[..] Jij roept zoveel, alleen jammer dat hij voorlopig niet naar Nederland wil!!! Dus roep wat je wil, maar weet dat het onzin is. Ach Riveco.....ze roepen over van alles...Chadli,Djurivic,Tadic,Narsing.....mostert na de maaltijd |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach Riveco.....ze roepen over van alles...Chadli,Djurivic,Tadic,Narsing.....mostert na de maaltijd Haden ze ons maar voor een schijntje moeten nemen, hadden ze de kas nog veel meer kunnen spekken ;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:34 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Haden ze ons maar voor een schijntje moeten nemen, hadden ze de kas nog veel meer kunnen spekken ;-)) Hahahahaha.....ik met mijn bolle pens......ik buk voor de bal man,die wil ik niet voor mijn kanis hebben |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:26 schreef riveco het volgende:[..] Jij roept zoveel, alleen jammer dat hij voorlopig niet naar Nederland wil!!! Dus roep wat je wil, maar weet dat het onzin is. Wat roep ik veel dan ??...jij bent zo'n volgeling...die alles voor lief neemt.... Maar hoe weet jij dat hij niet naar Nederland wil?? Heeft hij jouw gebeld dan? Het is algemeen bekend dat hij graag wilt verkassen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahahaha.....ik met mijn bolle pens......ik buk voor de bal man,die wil ik niet voor mijn kanis hebben En dat is dan gelijk je kracht. iets onverwachts verrassend! Lastig te bespelen voor een tegenstander ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat roep ik veel dan ??...jij bent zo'n volgeling...die alles voor lief neemt.... Maar hoe weet jij dat hij niet naar Nederland wil?? Heeft hij jouw gebeld dan? Het is algemeen bekend dat hij graag wilt verkassen... Jij kletst sowieso uit je nek Sjakie.......pffffffffffff ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:45 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] En dat is dan gelijk je kracht. iets onverwachts verrassend! Lastig te bespelen voor een tegenstander ;-) Als ik geil ben hou ik alles tegen.....if you know what i meen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat ik in het wedstrijdtopic al zei... als Ajax dan toch opnieuw begint zet dan Bazoer gewoon op de CVM positie |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 01:02 schreef Loetje het volgende:Wat ik in het wedstrijdtopic al zei... als Ajax dan toch opnieuw begint zet dan Bazoer gewoon op de CVM positie Ik ben het er mee eens. Ik zei meteen al gooi hem in het diepe. Hij kan het niet slechter doen als de 2 oudjes. Die ervaring brengt tot nu toe alleen maar gezeik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet uit m'n nek...ik kletst er meestal bovenop...bam, boem, klets, rammel...alleen sommigen zoals jouw persoontje geef ik een knuffel...mmmmmmmm, smak smak....hahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wat hou jij tegen dan... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 01:02 schreef Loetje het volgende:Wat ik in het wedstrijdtopic al zei... als Ajax dan toch opnieuw begint zet dan Bazoer gewoon op de CVM positie Als we dan zo zuunig blieve dan Bazoer....maar of hij dit seizoen zijn kansje mag pakken in Ajax 1 betwijfel ik... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
gaat sowieso wel gebeuren hij is ook ingeschreven voor CL... verwacht hem na de winter een keertje... of als ie 17 ofzo... en dan is over ongeveer 3 weken dus die komt dit seizoen echt wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 01:02 schreef Loetje het volgende:Wat ik in het wedstrijdtopic al zei... als Ajax dan toch opnieuw begint zet dan Bazoer gewoon op de CVM positie Hij is pas 16 ik denk laat hem dit jaar maar eens zich ontwikkelen bij jong Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk ik ook...maar ik zou het toejuichen dat hij de bekerwedstrijden mag spelen... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Enoh kan die positie absoluut alleen niet aan. Je moet er namelijk ook gewoon goed voor kunnen passen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist!! Met name een goede dieptepass beheerst hij niet!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Poulsen heeft die wel maar geeft hem ook haast nooit meer joh... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
overigens is Luuk de Jong bij Gladbach bankzitter... als we die voor 7 miljoen binnen kunnen hebben zou dat prachtig zijn... evt tegen Sigthorsson ruilen. wil Siem misschien wel contractverlenging overwegen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee Poulsen is daar een ster in! Enoh verdedigd teminste.. Tikkie terug tikkie breed kan hij heus wel. Heeft ook in Engeland gespeeld misschien heeft hij zich ontwikkeld?? Jonge spelers kunnen groeien Poulsen niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja, technisch, sterk, goede pass, kopkracht, kan alleen niet verdedigen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha Natjos zit op het verkeerde topic..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja daar hebben we wat aan op die positie.. Koppen niet heel erg nodig verdedigen niet geheel onbelangrijk... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ben jij nou serieus ??? Luuk is een spits die we bij Ajax niet willen...is een type Sigthorsson en dat werkt niet...we moeten een meer voetballende spits hebben...in Bojan of Hoessen heb ik iets meer vertrouwen...zonder aan de spits van Heerenveen te denken... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Luuk is juis een spits die.met de rug naar de goal speelt. Kun je makkelijk in de dekking aanspelen. Heeft een prima actie en kan koppen. Is veel meer een Ajax spits dan Finbogason. IMO. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 22:32 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja daar hebben we wat aan op die positie.. Koppen niet heel erg nodig verdedigen niet geheel onbelangrijk... Nee gewoon als spits jonge |
|
|
|
|
nora
|
|
|
pff we hebben gewoon geen topper op dit moment op de CVM positie, met alle respect als we al afhankelijk zijn van jongens van 16 op die positie dan zijn wij er slecht aan toe, het is een talent maar geen een topclub op deze wereld heeft een basisspeler van 16 dus vergeet dat maar laat hem maar lekker in de JL ervaring opdoen en evt in beker wedstrijden minuten maken.Nee wat we hebben zijn Poulsen en Schone en in mijn ogen ook Blind maar die krijgt de kans niet dus moeten wij wachten op de winterstop misschien dat Overmars nog een paar centjes in zijn broekzak heeft gevonden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: grapje... jij begrijpt toch ook dat ik hem als spits voorstelde... zag daar alleen zo even geen topic voor... |
|
|
|