BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EN NU DE CVM !!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 21 september 2013 - 12:57   quote  deeplink  
Weet ik, vraagteken was bedoeld naar je opmerking over zijn kwaliteiten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:18   quote  deeplink  
Schone en Poulsen komen te kort als CVM...naar mijn inziens een hele belangrijke positie...wie of wat ????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 22:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben jij nou serieus ??? Luuk is een spits die we bij Ajax niet willen...is een type Sigthorsson en dat werkt niet...we moeten een meer voetballende spits hebben...in Bojan of Hoessen heb ik iets meer vertrouwen...zonder aan de spits van Heerenveen te denken...
Bedoel je Finnbogasson? ........................................................ O sorry, je wilde er niet aan denken. ;-)
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Hebben Hoessen en Bojan bij Ajax al een keer goed gespeeld dan, of is het meer hopen?
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 21:57   quote  deeplink  
Wacht nog steeds op die centrale middenvelder van Manchester, Arsenal of Barcelona via SarBoerBerkampconnecties
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:57 schreef Noordkoreavangaal het volgende:
Wacht nog steeds op die centrale middenvelder van Manchester, Arsenal of Barcelona via SarBoerBerkampconnecties
nog een huurling die niks toevoegt?
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Inderdaad Cuenca was ook niks. Vorig jaar terecht verloren in de Europa League van Boekarest, Spurs heeft daar voor 10 miljoen de verdediger weggeplukt hoewel FrankdB Ajax toen ook al beter vond net als tegen PSV vanmiddag.
joduh
 joduh - zondag 22 september 2013 - 22:08   quote  deeplink  
ja huur maar net niet spanjaarden......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 22:08 schreef joduh het volgende:
ja huur maar net niet spanjaarden......
+33
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedoel je Finnbogasson? ........................................................ O sorry, je wilde er niet aan denken. ;-)
Maar die bedoelde ik wel...die hadden we voor 6 miljoen binnen gehaald...en dat met de C.L. wedstrijden....we hebben nu Sigi die er niet veel van bakt...en Hoessen die nog te fruitig is....
MBB
 MBB - maandag 23 september 2013 - 00:36   quote  deeplink  
Gewoon Blind op die positie. Is ook altijd in de jeugd zijn plek geweest. Zijn pass en drang naar voren is nooit slecht..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 september 2013 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Schone en Poulsen komen te kort als CVM...naar mijn inziens een hele belangrijke positie...wie of wat ????
Hier heb je je antwoord misschien nog gratis ook!

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196999
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 september 2013 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar die bedoelde ik wel...die hadden we voor 6 miljoen binnen gehaald...en dat met de C.L. wedstrijden....we hebben nu Sigi die er niet veel van bakt...en Hoessen die nog te fruitig is....
Finbogasson en Maduro geven je selectie een aardige impuls
Peterhs
 Peterhs - maandag 23 september 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 06:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hier heb je je antwoord misschien nog gratis ook!

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196999
Meteen binnen hengelen!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 23 september 2013 - 16:57   quote  deeplink  
inderdaad meteen halen! schone komt te kort op die positie en poulsen word te oud en te traag met de bal gewoon halen en bazoer volgend jaar rustig laten komen.
verder zou ik siem weer in de spits zetten

cillesen
vanrhijn moisander denswil/vdhoorn blind
maduro duarte
bojan/serero
ligeon/sigthorson de jong Fischer/boilesen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door luis_suarez 16 --
Panzer
 Panzer - maandag 23 september 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Jasper

v Rhijn, vd Hoorn/Veltman, Moisander, Boilesen.

Blind/Bazoer

de Jong, Duarte/Serero

Andersen/Bojan, Bojan/Hoesen, Fischer/Meleg

Vermeer, Schone en Sigthorson mogen lekker de bank of tribune warm houden wat mij betreft...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 september 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

goeie eej...
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Even zonder dollen he. Iedereen wil nu Maduro voor de CVM plek..

Maar wie heeft hem eigenlijk het afgelopen jaar zelf zien spelen?? of lopen we weer met zijn allen de massa achterna..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 september 2013 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 19:51 schreef remco k het volgende:
Even zonder dollen he. Iedereen wil nu Maduro voor de CVM plek..

Maar wie heeft hem eigenlijk het afgelopen jaar zelf zien spelen?? of lopen we weer met zijn allen de massa achterna..
ik heb hem zien voetballen, heeft afgelopen jaar op het middenveld en in de verdediging gespeeld... ik vond het verdedigend sterk en aan de bal ook wel redelijk, zeker goed genoeg voor Ajax en beter dan Schone en Poulsen.

minpunt van hem is juist dat ik het een beetje een luie voetballer vindt af en toe... gaat geen stap te veel doen hoor, daarnaast is hij zo sloom als een ijsbeer die een egel uitscheit...
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik heb hem zien voetballen, heeft afgelopen jaar op het middenveld en in de verdediging gespeeld... ik vond het verdedigend sterk en aan de bal ook wel redelijk, zeker goed genoeg voor Ajax en beter dan Schone en Poulsen.

minpunt van hem is juist dat ik het een beetje een luie voetballer vindt af en toe... gaat geen stap te veel doen hoor, daarnaast is hij zo sloom als een ijsbeer die een egel uitscheit...
Volgens je laatste zin dus absoluut ongeschikt voor de CVM positie..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 september 2013 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens je laatste zin dus absoluut ongeschikt voor de CVM positie..
denk niet dat je snelheid nodig hebt voor cvm hoor,
maar dat hij geen stap te veel doet is wel een probleem, maar hij kan een leider zijn voor dit Ajax en is beter dan die andere 2.
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

denk niet dat je snelheid nodig hebt voor cvm hoor,
maar dat hij geen stap te veel doet is wel een probleem, maar hij kan een leider zijn voor dit Ajax en is beter dan die andere 2.
Oneens met je eerste zin, verdedigend moet je snel genoeg zijn om een bal te onderscheppen, een duel aan te vliegen, druk vooruit te zetten of gaten dicht te lopen bij balverlies.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 september 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Oneens met je eerste zin, verdedigend moet je snel genoeg zijn om een bal te onderscheppen, een duel aan te vliegen, druk vooruit te zetten of gaten dicht te lopen bij balverlies.
dat is waar, maar hij kiest wel altijd goed positie waardoor hij dat kan compenseren.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 september 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Als er een counter is dan moet de CVM zo snel mogelijk terug, anders loop je tegen een overtal op wat nu vaker gebeurd.
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat is waar, maar hij kiest wel altijd goed positie waardoor hij dat kan compenseren.
Oke, Zeg trouwens niet dat ie ongeschikt is hoor, zie hem zelf ook wel graag komen, vorig jaar ook al..
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens. Als er een counter is dan moet de CVM zo snel mogelijk terug, anders loop je tegen een overtal op wat nu vaker gebeurd.
als je positioneel goed staat kan je dat opvangen, maar het is wel een risico..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 september 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij oogt traag maar is absoluut niet traag....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 september 2013 - 20:46   quote  deeplink  
Hij verdedigt heel goed mee en heeft een fantasische trap....zie in hem een betere CVM als Anita..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 september 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

als je positioneel goed staat kan je dat opvangen, maar het is wel een risico..
Als hij niet teveel kost kun je het wagen.
Hij is wel een stukje beter op die positie dan schone en Poulsen mag ik
aannemen. Wie anders? Voor dit moment is die positie zwak bezet..
Voorhoede kunnen we ook nog wel een speler gebruiken.
Suggesties?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hij verdedigt heel goed mee en heeft een fantasische trap....zie in hem een betere CVM als Anita..
Zal wel....heeft bij de grootste clubs gespeeld....zal hem dan wel zijn dan
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 september 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij moet juist die counter er uit halen door op de juiste plek te staan en niet naar voren gaan...
Rustig vanachter opbouw verzorgen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Bazoer....seedorf was ook zestien ....gewoon doen.....7x goed...2x slecht en 1 twijfel.....is beter als wat we nu hebben
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 september 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 15:19 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Meteen binnen hengelen!
JUIST!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 september 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dan heb je aan Blind dus ook geen ene drol.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

JUIST!!!
Wat hebben jullie toch met die gozer.....van mij hoeft het niet
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij oogt traag maar is absoluut niet traag....
Dat ben ik oneens, is namelijk absoluut geen snelle speler..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 22:00   quote  deeplink  
Toppie die gozer......

Valencia CF[bewerken]

In januari 2008 vertrok hij bij Ajax, naar eigen zeggen omdat de leiding van Ajax een aanbieding voor een nieuw contract eerder had ingetrokken. Op 18 januari vertelde hij in het nieuwsprogramma van Radio Flevoland per direct naar Valencia CF te gaan, waar Ronald Koeman op dat moment de manager was. Hij tekende een contract tot medio 2012.

Op 27 januari debuteerde Maduro voor Valencia in een thuiswedstrijd tegen UD Almería (0-1 verlies). Hij startte in alle 11 duels die hij in zijn eerste seizoen speelde. Koeman werd niet veel later ontslagen, waardoor Maduro op de bank belandde.

In zijn eerste volledige seizoen voor Valencia, speelde Maduro weinig wedstrijden. Dit kwam mede door zijn late terugkeer bij de club door de Olympische Zomerspelen 2008. In de loop van het seizoen kreeg hij steeds meer de kans, mede door blessuregevallen koos de nieuwe coach Unai Emery voor de Nederlander.

Op 25 april 2009 scoorde Hedwiges Maduro zijn eerste officiële goal voor valencia in een wedstrijd tegen FC Barcelona (2-2 gelijkspel).

Maduro heeft tijdens het seizoen 2011/12 niet veel gespeeld, door een serieuze blessure aan de enkel. Zijn contract werd niet verlengd, waardoor Maduro transfervrij werd.

Maduro
Sevilla FC[bewerken]

Op 4 juni 2012 werd op de officiële website van Sevilla FC bekendgemaakt, dat Maduro transfervrij naar de club zal komen en een contract zal tekenen tot medio 2015. Op 29 juli 2012 werd bekend dat na onderzoek is gebleken dat Hedwiges Maduro een hartafwijking heeft. Deze hartafwijking is niet levensbedreigend [1].

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
ook die fantastische trap zie ik niet man, sorry.. Vind het wel een goede optie maar echt om hele andere redenen..
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bazoer....seedorf was ook zestien ....gewoon doen.....7x goed...2x slecht en 1 twijfel.....is beter als wat we nu hebben
Kan inderdaad ook.. Alleen mag men zo'n jongen niet afmaken en dat is toch wel iets waar we met zijn allen erg goed in zijn als het even niet loopt met zon jongen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 september 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Kan inderdaad ook.. Alleen mag men zo'n jongen niet afmaken en dat is toch wel iets waar we met zijn allen erg goed in zijn als het even niet loopt met zon jongen..
.....Maar gelukkig bepalen wij uiteindelijk niet wie er spelt. Daar hebben wij Frank de Boer voor met zijn assistenten!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik....Denswel komt ook goed weg....en terecht
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik....Denswel komt ook goed weg....en terecht
Ja nog wel inderdaad, alleen hoe is dat als er nog 3 keer puntverlies wordt geleden in de komende 5 wedstrijden..??

Je weet zelf hoe we met zijn allen zijn soms..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja nog wel inderdaad, alleen hoe is dat als er nog 3 keer puntverlies wordt geleden in de komende 5 wedstrijden..??

Je weet zelf hoe we met zijn allen zijn soms..
Dan is de Arena te klein en Frank kan oprotten.....geld voor een Koeman en van Basten ook....wij weten het nu eenmaal allemaal beter

Iedereen gaat inzien dat we een tussen jaar hebben......dat we in de winter aankopen(2 grote) gaan doen......anders ben ik voor FC Drunen ;-)

Even serieus....paniek is geen optie
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 september 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan is de Arena te klein en Frank kan oprotten.....geld voor een Koeman en van Basten ook....wij weten het nu eenmaal allemaal beter

Iedereen gaat inzien dat we een tussen jaar hebben......dat we in de winter aankopen(2 grote) gaan doen......anders ben ik voor FC Drunen ;-)

Wat dacht je van Hupperst en van Duinen;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 22:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat dacht je van Hupperst en van Duinen;-)
Guus is een echte jood......kooooopppppuuuuhhh
AjaxLommel
 AjaxLommel - maandag 23 september 2013 - 22:48   quote  deeplink  
Volg al een tijdje het forum de frustatie over de laatste wedstrijden neemt toe, vandaar deze reactie.
Waarom niet Boilesen proberen als CVM. Is dynamisch, fysiek sterk en heeft een goede inspeelpas en schot. Het middenveld is vooral fysiek veel te zwak en Boilesen kan dit voor een deel opvangen.
Opstelling:
Cilissen
Van Rhijn,Moisander,Denswill,Blind
De Jong, Boilesen (Duarte), Serero (Duarte)
Bojan, Sigthorson(Hoesen), Fisher (Andersen)
Bojan moet een beetje vrije rol krijgen ala Suarez.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 23:01   quote  deeplink  
Je kan het in allerlei pakketjes verpakken.....het gochme is weg....ouwe knarren onder ons weten wat ik bedoel.....zo niet is dit mijn laatste post
WZAWZDB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alleen is het de waan van de dag die heerst, ik kan nu al niet geloven dat mensen de Boer weg willen zien gaan, toch zie je die geluiden heel voorzichtig al voorbij komen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 23 september 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen is het de waan van de dag die heerst, ik kan nu al niet geloven dat mensen de Boer weg willen zien gaan, toch zie je die geluiden heel voorzichtig al voorbij komen..
Wat ik zeg....paniek is geen optie.....Frank doet het goed.......maar.....
Zijn wissel beleid is ruk....zeg maar kut
remco k
 remco k - maandag 23 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat ik zeg....paniek is geen optie.....Frank doet het goed.......maar.....
Zijn wissel beleid is ruk....zeg maar kut
Een aantal spelers houd hij te lang de hand boven het hoofd, that's all in mijn optiek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EN NU DE CVM !!!

0.0079560