|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij wou toch Blinde vink.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar ook niet traag..anders komt je niet meer in Espana.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] ook die fantastische trap zie ik niet man, sorry.. Vind het wel een goede optie maar echt om hele andere redenen.. Echt wel...speelt vaak naar voor...heeft aardige steekballetjes...maar wat zijn jouw positieve inzichten in hem dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De competitie in Spanje is ook niet altijd alles. En er lopen eigenlijk best veel niet al te snelle spelers in de competitie. Ik zeg niet dat hij het niet kan. Maar snel is ie niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:48 schreef AjaxLommel het volgende:Volg al een tijdje het forum de frustatie over de laatste wedstrijden neemt toe, vandaar deze reactie. Waarom niet Boilesen proberen als CVM. Is dynamisch, fysiek sterk en heeft een goede inspeelpas en schot. Het middenveld is vooral fysiek veel te zwak en Boilesen kan dit voor een deel opvangen. Opstelling: Cilissen Van Rhijn,Moisander,Denswill,Blind De Jong, Boilesen (Duarte), Serero (Duarte) Bojan, Sigthorson(Hoesen), Fisher (Andersen) Bojan moet een beetje vrije rol krijgen ala Suarez. Boilesen zie ik meer zitten als CVM als Blind...vanwege ook jouw redenen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 00:07 schreef remco k het volgende:[..] De competitie in Spanje is ook niet altijd alles. En er lopen eigenlijk best veel niet al te snelle spelers in de competitie. Ik zeg niet dat hij het niet kan. Maar snel is ie niet. Dat klopt maar dat was Frank ook niet echt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Echt wel...speelt vaak naar voor...heeft aardige steekballetjes...maar wat zijn jouw positieve inzichten in hem dan?? Ik vind dat ie een goed inspeelpass heeft. Fysiek heel sterk is. Positioneel erg goed is. En kan verdedigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Grote aankopen niet huppel en van Duinen pff ! Als we dan toch aankopen doe dan gelijk goed!
Finbogasson Kostic Zivcovic Tadic
Zie ik dan liever komen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bedankt Hasjkoph weer wat geleerd...hoop dat de Boer ook leert wat betreft zijn CVM`s.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bek houwe ouwe....BLIND. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind is helemaal niet de man voor het balletje terug, is wel de man die zorgt dat je in balbezit blijft, en als je een bal niet kwijt kan vooruit moet ie achteruit, BLIND vooruit spelen is gewoon geen optie bij Ajax en terecht, daar hebben we namelijk de mensen niet voor.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Essien halen dus hahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 23:34 schreef remco k het volgende:Blind is helemaal niet de man voor het balletje terug, is wel de man die zorgt dat je in balbezit blijft, en als je een bal niet kwijt kan vooruit moet ie achteruit, BLIND vooruit spelen is gewoon geen optie bij Ajax en terecht, daar hebben we namelijk de mensen niet voor.. Zie daar meer een rol voor de Jong...meer nog als Blind... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong juist niet want dan ga je helemaal scorend vermogen missen, is onze topscoorder van de afgelopen 3 seizoenen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 23:36 schreef remco k het volgende:De Jong juist niet want dan ga je helemaal scorend vermogen missen, is onze topscoorder van de afgelopen 3 seizoenen.. Dat dan weer wel...maar heeft wel de rust en weet de vrije man goed te vinden....ik zie de CVM als de ouderwetse spelverdeler...die mee op durft te stomen...maar ook zijn verdediging ondersteund.....Jan Vertonghen zou wel eens een top CVM kunnen zijn....
ga slapen nu....morgen weer lekker slap ouwehoeren.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg Siggie op cvm en spijkerman op 11 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dit topic eist ook bij jou zijn tol.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alles eist zijn tol. Heb de hel dag CSI gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja man. Moesten eenmaal duistere zaakjes worden ontrafeld. 32 uur verd en alle betrokken hebben alles toegegeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2013 - 00:00 schreef remco k het volgende:Ja man. Moesten eenmaal duistere zaakjes worden ontrafeld. 32 uur verd en alle betrokken hebben alles toegegeven. CSI: Crime Solved imediatly |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajaxmuseum Ajax-museum Op zijspoor belande Maduro schakelt spelersvakbond in
Hedwiges Maduro heeft de Spaanse spelersvakbond (AFE) ingeschakeld om een oplossing te vinden voor zijn uitzichtloze situatie bij Sevilla. Voor dit seizoen heeft de voormalige Ajacied geen rugnummer gekregen, waardoor hij niet mag uitkomen in de Primera División.
Maduro's zaakwaarnemer Rodger Linse heeft de kwestie aangekaart bij de AFE. Want Sevilla is verplicht iedere speler van het eerste elftal een ficha, een status, te geven. Op basis van zijn inbreng van het vorige seizoen hij speelde dertig officiële duels en zijn contract mag Maduro niet zomaar bij het tweede elftal worden geplaatst.
Luis Rubiales, voorzitter van de AFE, sprak in Spaanse media al van een 'illegale situatie'. Volgens de regels druist Maduro's huidige situatie in tegen het recht om als professioneel sporter zijn beroep uit te oefenen. Het is Sevilla's eigen fout geweest om nu te veel spelers op de loonlijst te hebben. Maduro traint overigens wel volwaardig mee met de A-selectie.
Afgelopen zomer nam de Andalusische club het rugnummer van de achttienvoudige Oranje-international af in de veronderstelling dat deze zou vertrekken. Vanwege financiële problemen heeft Sevilla zo ongeveer alle sterspelers verkocht. Ook Maduro wordt gezien als dure kracht; hij slaagde er evenwel niet in van club te wisselen.
Momenteel zijn er verschillende opties voor Maduro, uiteenlopend van onder meer een transfervrije status tot zijn contract afkopen. Een eventuele transfer zou pas in januari zijn gestalten kunnen krijgen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opbokken Sjakie....Maduro wordt de kopie van Matheisen.....niet op de positie....maar een duur betaalde speler die de jeugd in de weg staat....niet doen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We hebben op dit moment Bazoer is 16 jaar...Schone en poulsen schieten te kort...dus graag een ervaren exAjax speler voor een jaartje of 2....of willen we niet 4x achter elkaar kampioen worden ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat was Nigel de Jong goed vanavond....wat een CVM!!! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Voldoet ook gelijk aan je profiel: ex-Ajax en beresterk! :) Type Cvm wat gezocht wordt. Zo vond ik thiotè altijd een mooie speler voor die plek.. Daarom Ajax probeert te veel Messi's te scouten want alles wat komt is klein gelukkig hebben we nu vd Hoorn. Paar fysieke spelers kan geen kwaad. Ow vergeet bijna Denswil die kan een "grote" worden! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:[..] Voldoet ook gelijk aan je profiel: ex-Ajax en beresterk! :) Type Cvm wat gezocht wordt. Zo vond ik thiotè altijd een mooie speler voor die plek.. Daarom Ajax probeert te veel Messi's te scouten want alles wat komt is klein gelukkig hebben we nu vd Hoorn. Paar fysieke spelers kan geen kwaad. Ow vergeet bijna Denswil die kan een "grote" worden! Mee eens Hummel, een paar fysieke spelers er bij met lengte en het voetbal is direct volwassener....Nigel op zich niet lang maar heeft wel power...zie hem graag spelen...tegenstanders gaan hem zeker uit de weg...ze kennen zijn reputatie! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 23:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:We hebben op dit moment Bazoer is 16 jaar...Schone en poulsen schieten te kort...dus graag een ervaren exAjax speler voor een jaartje of 2....of willen we niet 4x achter elkaar kampioen worden ?? gelul....
Bazoer is vandaag 17 geworden!
aan Bakalli te zien klaar voor het eerste elftal:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha Ja die heeft een schat van ervaring...en dat voor de meest belangrijke plaats van het elftal....waarom denk je dat de Boer op de CVM Poulsen posteert met zijn 33 jaar ??? Niet omdat hij zo goed is hoor.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 15:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha Ja die heeft een schat van ervaring...en dat voor de meest belangrijke plaats van het elftal....waarom denk je dat de Boer op de CVM Poulsen posteert met zijn 33 jaar ??? Niet omdat hij zo goed is hoor.... Niet alleen dat, Poulsen is ook deze enige die een vorm van medogenloosheid bezit, die gewoon een ram uitdeelt. Gewoon een ander type dan de rest. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 15:56 schreef Eide het volgende:[..] Niet alleen dat, Poulsen is ook deze enige die een vorm van medogenloosheid bezit, die gewoon een ram uitdeelt. Gewoon een ander type dan de rest. Dat bedoel ik Eide!! En dat is de ervaring die sommige jonge spelers missen....die beuk uitdelen is heel belangrijk op internationaal niveau als je het maar niet te opzichtig doet....Denswil en van der Hoorn gaan er ook heus wel komen maar dat kost tijd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 16:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat bedoel ik Eide!! En dat is de ervaring die sommige jonge spelers missen....die beuk uitdelen is heel belangrijk op internationaal niveau als je het maar niet te opzichtig doet....Denswil en van der Hoorn gaan er ook heus wel komen maar dat kost tijd.... En dit heb ik nu al zo vaak verkondigd. Echter kan Poulsen het niet alleen en dient er gewoon nog iemand te zijn, desnoods in de verdediging die een beuk durft uit te delen en daarnaast een beetje ervaring heeft. Want ik vind dat zowel Moisander alsmede Alderweireld in dat profiel niet de ervaring heeft. Een type Stam of Vertonghen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Geen gelul dus, want toen Jack het bericht postte was hij inderdaad 16. En bakalli met Bazoer vergelijken is nonsens. Hebben beiden een andere positie in het elftal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 21:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dit heb ik nu al zo vaak verkondigd. Echter kan Poulsen het niet alleen en dient er gewoon nog iemand te zijn, desnoods in de verdediging die een beuk durft uit te delen en daarnaast een beetje ervaring heeft. Want ik vind dat zowel Moisander alsmede Alderweireld in dat profiel niet de ervaring heeft. Een type Stam of Vertonghen. Alder?? Die speler van Atletico die nooit speelt?? Misschien we voor Ajax in de winterstop:-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 21:56 schreef remco k het volgende:[..] Alder?? Die speler van Atletico die nooit speelt?? Misschien we voor Ajax in de winterstop:-) Inderdaad Alder had die ervaring ook niet. Weet niet hoe hij het nu doet, want volg spelers niet meer als ze de club hebben verlaten. Denswil komt nog het meest in de buurt, maar is nog veel te jong en sneeuwt soms nog onder. Moisander is daarvoor het type niet en v.d. Hoorn hebben we het ook maar niet over. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens zie ik in Gravenberg wel zo'n type, maar ook nog te jong. En kijken hoe hij het een seizoen volhoudt in Jong Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch zou vd Hoorn wel zon type moeten gaan worden.. Is wel groot en sterk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
JOngens hebben ook wel even tijd nodig, zoals v/d Hoorn zelf ook al heft aangegeven.
ajax is zoveel anders dan de rest van de Nederlandse clubs..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens de meeste supporters niet hoor, ook talenten moeten er direct staan en mogen niet slecht spelen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:25 schreef remco k het volgende:Volgens de meeste supporters niet hoor, ook talenten moeten er direct staan en mogen niet slecht spelen.. Meeste supporters zien liever een groot talent slecht spelen dan een Poulsen die niks meer toevoegt hoor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Meeste supporters zien liever een groot talent slecht spelen dan een Poulsen die niks meer toevoegt hoor! De talenten krijgen maar tijdelijk het vertrouwen, zeker bij Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet bij de Boer...hij is hoe je het ook keert...de baas!! |
|
|
|