|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....kut rus ben je ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je moet niet bagatelliseren |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik zie liever een talent een paar keer verzuipen dan Poulsen verzaken. Poulsen gaat niks meer leren en voegt vrij weinig toe beste is er wel vanaf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag jij me uitleggen waar ik het woordje ALLE gebruik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar ik lees hier supporters en dan voel ik mij mede aangevallen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is dan toch echt je eigen probleem denk ik..:-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Duarte cvm samen met de Jong en Sorrero Liever een extra aanvaller aantrekken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Duarte zou er denk ik wel kunnen spelen, maar zal daar echt veel tijd voor nodig hebben om daar aan te wennen en te renderen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nog steeds aan het bakkeleien over de CVM? Het is niet gebeurd, het gebeurd niet en het zal niet gebeuren. Frank had steevast vast aan Poulsen. Deal with it. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ik vrees het ook Poulsen en Poulsen en Poulsen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:24 schreef Ajax Warrior het volgende:Nog steeds aan het bakkeleien over de CVM? Het is niet gebeurd, het gebeurd niet en het zal niet gebeuren. Frank had steevast vast aan Poulsen. Deal with it. Ik denk echt van wel...hij moet iemand gaan halen...denk niet dat de boer iemand uit zijn eigen kringetje haalt....de posities zijn dubbel bezet...dat wil hij zo hebben en zo houden...de Boer gaat niet eeuwig door met Poulsen...want hij is 33 jaar...simple as that.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:14 schreef remco k het volgende:Duarte zou er denk ik wel kunnen spelen, maar zal daar echt veel tijd voor nodig hebben om daar aan te wennen en te renderen.. Heel veel minder gaat hij het echt niet doen hoor.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 00:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk echt van wel...hij moet iemand gaan halen...denk niet dat de boer iemand uit zijn eigen kringetje haalt....de posities zijn dubbel bezet...dat wil hij zo hebben en zo houden...de Boer gaat niet eeuwig door met Poulsen...want hij is 33 jaar...simple as that.. Niet eeuwig nee, maar dit seizoen gaat hij het echt niet veranderen hoor. Hij is namelijk zeer tevreden over Poulsen en daarbij staat de jeugd ook nog niet klaar om het over te nemen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee hoor...het zijn er maar een paar op dit forum...dus niet alle supporters... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niet eeuwig nee, maar dit seizoen gaat hij het echt niet veranderen hoor. Hij is namelijk zeer tevreden over Poulsen en daarbij staat de jeugd ook nog niet klaar om het over te nemen. We wachten het af...voor volgend seizoen kan je Poulsen in ieder geval afschrijven...hij zal geen nieuw contract krijgen voor 1 jaar... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 19:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We wachten het af...voor volgend seizoen kan je Poulsen in ieder geval afschrijven...hij zal geen nieuw contract krijgen voor 1 jaar... Inderdaad. En gaan we het dan klaarspelen met Bazoer? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee 17 jaar dat gaat hem niet worden....op C.L. niveau wordt iets meer gevraagd...komt voor Bazoer nog te vroeg dan...de Boer wilt niet voor niets een ervaren vent daar hebben staan....dus waarom niet Maduro voor twee jaar naar Ajax halen...Bazoer de komende tijd in de J.L. laten rijpen...niet direct voor de leeuwen gooien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het is jouw probleem hoe jij dat opvat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee 17 jaar dat gaat hem niet worden....op C.L. niveau wordt iets meer gevraagd...komt voor Bazoer nog te vroeg dan...de Boer wilt niet voor niets een ervaren vent daar hebben staan....dus waarom niet Maduro voor twee jaar naar Ajax halen...Bazoer de komende tijd in de J.L. laten rijpen...niet direct voor de leeuwen gooien... Onzin, Seedorf was ook 16, je mag alleen van zon jongen niet verwachten dat hij de man is voor die positie voor een heel seizoen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: OK...Over en sluiten Remco... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 21:53 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, Seedorf was ook 16, je mag alleen van zon jongen niet verwachten dat hij de man is voor die positie voor een heel seizoen. Klopt Seedorf maar die was extreem volwassen voor zijn leeftijd...en dat niet alleen was een topper die zijn weerga niet kent....zie jij Bazoer als zijn opvolger dan zijn wij hem ook weer snel kwijt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt Seedorf maar die was extreem volwassen voor zijn leeftijd...en dat niet alleen was een topper die zijn weerga niet kent....zie jij Bazoer als zijn opvolger dan zijn wij hem ook weer snel kwijt... Volgens mij zijn er wel meer te noemen, 1 ervan voetbalt nu zelfs bij ons en was ook extreem goed op die leeftijd.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:24 schreef Ajax Warrior het volgende:Nog steeds aan het bakkeleien over de CVM? Het is niet gebeurd, het gebeurd niet en het zal niet gebeuren. Frank had steevast vast aan Poulsen. Deal with it. top |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Volgens mij is dit een forum...onze huidige CVM is 33 jaar dus wordt hij tussen nu en het volgende seizoen opgevolgd....ieder heeft hier zijn visie daar in....niks op tegen ....graag zelfs.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 - 23:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:Volgens mij is dit een forum...onze huidige CVM is 33 jaar dus wordt hij tussen nu en het volgende seizoen opgevolgd....ieder heeft hier zijn visie daar in....niks op tegen ....graag zelfs.... Als ik dan ziet hoe hij dit seizoen speelt liever vandaag nog vervangen dan morgen. Hij moest ervaring brengen nou tegen vooral Barcelona leek hij de meest zenuwachtige. Maar goed zolang hij speelt moeten we het er maar meedoen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 08:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als ik dan ziet hoe hij dit seizoen speelt liever vandaag nog vervangen dan morgen. Hij moest ervaring brengen nou tegen vooral Barcelona leek hij de meest zenuwachtige. Maar goed zolang hij speelt moeten we het er maar meedoen. Toen hij net begon bij Ajax gaf hij soms van die steekballetjes...jammer dat ik die niet meer zie van hem...maar goed wie weet pakt hij die vorm weer terug en daardoor ook zijn zelfvertrouwen...laten we het hopen want we hebben hem hard nodig tegen Twente en Celtic.. hoop in ieder geval dat hij als van ouds lekker hard de duels aangaat... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zou Blind vanavond spelen op de CVM positie...ben benieuwd!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij was Poulsen juis goed de laatste 3 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Volgens jou ja maar als wij en de Boer het eindelijk anders zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Poulsen speelt niet omdat ie hem tegen Celtic wil gebruiken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik zag Blind wel 1 keer op lopen en de bal vooruit spelen we worden verwend! ;) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Is 1x vaker dan met Poulsen haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind hem het enige lichtpuntje.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Speler sparen tegen de koploper? Dan ziet de Boer het dus helaas nog niet. Die man is reteslecht alles tikkie terug en de helft van de ballen komt niet eens aan! Vertraagd het spel dekt zijn man niet goed door ja hij is goed bezig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ook Poulsen had daar vandaag gewoon kunnen spelen hoor. De meeste dreiging gaat vandaag over de flanken en daar ligt op dit moment ons grootste probleem. Zowel Boilesen alsmede Van Rhijn zijn niet de spelers waar wij het van moeten hebben.
Overigens vind ik het erger gesteld met de bekkies van die gasten. Niemand trekt zijn smoel een keer open om er 1 op zijn flikker te geven voor de zoveelste foute pass. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Speler sparen tegen de koploper? Dan ziet de Boer het dus helaas nog niet. Die man is reteslecht alles tikkie terug en de helft van de ballen komt niet eens aan! Vertraagd het spel dekt zijn man niet goed door ja hij is goed bezig Heb je het nu over Blind op de linksachterpositie? Want die beschrijving komt wel overeen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja en zoveel heeft ie ook niet laten zien kun je nagaan. De rest is bang om in te spelen voorhoede creëert ook weinig tot niks. Fischer werkt nog maar Sigtorsson is weer drama Andersen mag nog wennen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Speler sparen tegen de koploper? Dan ziet de Boer het dus helaas nog niet. Die man is reteslecht alles tikkie terug en de helft van de ballen komt niet eens aan! Vertraagd het spel dekt zijn man niet goed door ja hij is goed bezig De afgelopen 3 wedstrijden de voorloper in het doordrukken.. Daarvoor inderdaad heel slecht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu ook doorzetten met Blind op CVM, aan de bal prima en veel beter dan de andere opties, zonder bal ook de beste man bij Ajax.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:Nu ook doorzetten met Blind op CVM, aan de bal prima en veel beter dan de andere opties, zonder bal ook de beste man bij Ajax.. Blind is idd heel balvast en heft inzicht.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:Nu ook doorzetten met Blind op CVM, aan de bal prima en veel beter dan de andere opties, zonder bal ook de beste man bij Ajax.. Hij was redelijk....maar het was zijn eerste wedstrijd voor Ajax1 op die positie...kan alleen maar beter worden...maar dan moet hij hem wel laten staan....eerlijk...ik denk dat de Boer toch weer kiest voor Poulsen tegen Celtic... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:Nu ook doorzetten met Blind op CVM, aan de bal prima en veel beter dan de andere opties, zonder bal ook de beste man bij Ajax.. Ik hoop het dat de Boer dit aanhoudt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij was redelijk....maar het was zijn eerste wedstrijd voor Ajax1 op die positie...kan alleen maar beter worden...maar dan moet hij hem wel laten staan....eerlijk...ik denk dat de Boer toch weer kiest voor Poulsen tegen Celtic... Dat denk ik ook, maar Blind deed het verdienstelijk. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Zoals verwacht was Blind goed op CVM gisteren. Ook prettig om een speler op die plek te hebben die met beide benen kan opbouwen en geen dode hoek heeft. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Blind krijgt eindelijk zijn kans daar en deed het prima. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maar of hij tegen Celtic speelt...ik denk het niet... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Denk ik ook niet, misschien zal Poulsen er de rest van het jaar alsnog staan, wat ik niet hoop. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De Boer blij met veelzijdig talent
20 okt. 2013 12:38:00 Frank de Boer verschoof zaterdagavond zijn Ajax op veel plaatsen. Hij was tevreden met wat hij zag, vooral van Daley Blind.
Tegen FC Twente speelde Daley Blind als controlerende middenvelder, waar hij normaal linksback is. "Ik heb veel vertrouwen in hem. Daley zit in een goede periode. Hij heeft laten zien dat hij dit ook aan kan", aldus een tevreden Frank de Boer tegen het AD.
Blind was zelf ook wel tevreden. "Uiteraard had ik alles goed doorgesproken met de trainer. In het begin was het wel even zoeken. Volgens mij vond ik al vrij snel de juiste strategie voor deze positie. In de uiteenlopende jeugdelftallen heb ik wel vaker als middenvelder gespeeld. Maar dat is wel een tijdje geleden. Daarom was het even wennen."
Door het doorschuiven van Blind kreeg de jonge Deen Nicolai Boilesen weer eens een kans linksachter. "'Hij heeft eveneens recht om te spelen. Nicolai doet het heel goed de laatste tijd en geldt als een zeer groot talent."
Maar ook andere jonge spelers kregen een kans. Joël Veltman speelde weer achterin, terwijl Lucas Andersen een basisplek had in de aanval. "Jonge jongens die zich aandienen. Ik heb gewoon de spelers opgesteld die in vorm zijn", aldus De Boer, die waarschijnlijk woensdag tegen Celtic weer Christian Poulsen en Niklas Moisander terug heeft.
Bronneke |
|
|
|