BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe kan Ajax op korte termijn opnieuw dominant, overtuigend en doeltreffend spelen als vanouds?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 24 augustus 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Nog ruim een week en dan eindigt de transferperiode. Alderweireld is prima op te vangen. Maar wanneer Eriksen weg gaat verlies je duidelijk creativiteit en inzichtelijkvermogen. Er is nog steeds veel te weinig stabiliteit en overtuiging. Woensdag weet Ajax of het 7 miljoen extra krijgt bijgeschreven of niet wanneer PSV al dan niet doorgaat. Is het misschien een idee om voor dat geld Finnbogason te halen? Moet de Boer vasthouden aan het huidige spelsysteem of zijn wijzigingen nu al nodig? Kan Ajax verder met deze ploeg of zijn aankopen een noodzaak om weer dominant en overtuigend te gaan spelen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2013 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 24 augustus 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Afwachten is een veel te groot risico nu. Tijd voor verandering is misschien wel een noodzaak!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2013 door Bobby1972 --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 24 augustus 2013 - 13:29   quote  deeplink  
oh god weer een topic, Sigthorsson 3 uit 4...
Finbogasson prima spits maar niet een prioriteit...

er gaat niks meer bij komen, onze selectie blijft gewoon zo. gaat niks meer veranderen neem dat nou maar aan...
moa
 moa - zaterdag 24 augustus 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Ajax zou er goed aan doen Finnbogason op te halen bij Heerenveen, ik zie Sigthorsson niet voor langere tijd het gewenste niveau halen. Heeft niet de kwaliteiten en het voetballend vermogen om het goed te blijven doen in het 4-3-3 van Ajax verwacht ik.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2013 - 13:52   quote  deeplink  
Gaat vooral om de vleugel en de CVM. Bazoer zie ik voorlopig toch nog geen kans krijgen
nora
 nora - zaterdag 24 augustus 2013 - 16:46   quote  deeplink  
De vleugels zijn op dit moment zeer slecht bezet, Fisher is geen pure linksbuiten en Bojan is geen pure rechtsbuiten, trekken allebei naar binnen waar een leger van verdedigers ze opwachten en bij balverlies counteren en onze verdedigers incl/keeper zijn niet van wereld klasse waardoor wij steeds in de problemen komen.
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zaterdag 24 augustus 2013 - 16:55   quote  deeplink  
Mogen de spelers van Frank de Boer nog wel een man passeren met een individuele actie of is het stilstaande positiespel met tikkiebreed en tikkie terug heilig? In zijn eerste jaar was hij vernieuwend maar nu durft hij niet te vernieuwen. De Jong en Eriksen zijn de enige spelers met inzicht die vooruit denken maar zonder deze spelers is een positie bij de eerste zes zeker haalbaar.. Maar dan moeten ze wel harder rennen, harder duelleren en harder schieten.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 24 augustus 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Op deze manier van spelen ontgaat bij mij echt de lol van het voetbalkijken. En viert irritatie de bovenrol. Ik las dat de supporters in het uitvak het net zo beleefd hebben gisteren. Ben benieuwd hoe Frank de Boer met zijn mensen op korte termijn hier verandering in gaat brengen. Er zijn teveel vraagtekens in het spel en in de spelers. Hoeven niet nog een keer genoemd te worden. Het is natuurlijk niet met Feyenoord te vergelijken, maar gezien de doelstellingen mogen wij als supporters best kritisch zijn. Dit is wat wel niet willen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 augustus 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 - 18:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Op deze manier van spelen ontgaat bij mij echt de lol van het voetbalkijken. En viert irritatie de bovenrol. Ik las dat de supporters in het uitvak het net zo beleefd hebben gisteren. Ben benieuwd hoe Frank de Boer met zijn mensen op korte termijn hier verandering in gaat brengen. Er zijn teveel vraagtekens in het spel en in de spelers. Hoeven niet nog een keer genoemd te worden. Het is natuurlijk niet met Feyenoord te vergelijken, maar gezien de doelstellingen mogen wij als supporters best kritisch zijn. Dit is wat wel niet willen.
Ik zie op dit moment niets vernieuwends....houdt te lang vast aan bepaalde spelers...lijkt wel of hij niets meer durft....ik zie in ieder geval geen stijgende lijn....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 augustus 2013 - 01:36   quote  deeplink  
Wie houdt Frank de boer eigenlijk de spiegel voor?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 augustus 2013 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zie op dit moment niets vernieuwends....houdt te lang vast aan bepaalde spelers...lijkt wel of hij niets meer durft....ik zie in ieder geval geen stijgende lijn....
Weinig beleving bij de spelers veel gaan voor eigen succes.
Geen echt team nog zal blij zijn als de transferperiode voorbij is.
Kunnen ze met lege koppies gaan voetballen als de Boer ze dan ook
nog een beetje loslaat vinden ze wel weer plezier in het spel
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 augustus 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 01:36 schreef Bobby1972 het volgende:
is helemaal niet nodig...

waarom zouden we nu al bovenaan willen staan...
gewoon 31e speelronde bovenaankomen ofzo...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 augustus 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 01:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Hij weet wel wat er speelt....is niet van voor de oorlog....alleen houdt hij eigenwijs te lang vast aan spelers die het net niet zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe kan Ajax op korte termijn opnieuw dominant, overtuigend en doeltreffend spelen als vanouds?

0.0060219