|
|
uitnoord
|
|
|
zo langzamerhand word het wel eens tijd om onze doelman te gaan vervangen door onze tweede man. Vermeer weet telkens weer de coach te overtuigen, maar ik denk dat hij de Boer op het Vermeerde been zet, steeds vaker valt mij op dat Vermeer foute inschattingen maakt en Ajax dan met alle geluk van de wereld vrij komt, neem gister zeker twee doelpunten hadden voorkomen kunnen worden terwijl Vermeer aan de grond genageld stond, zelfs een nog slechtere inschatting was mogelijk, hij liep uit en ja hoor, hij schatte de bal Vermeerd in, kopte totaal missend naar de bal, waarna een speler van heerenveen met caliber Vermeer dan gelukkig miste, al met al een slechte wedstrijd van Vermeer, het lijkt mij duidelijk!!!!! de Boer moet eens kijken of zijn tweede keeper van stal gehaald kan worden om hem dan ook een eerlijke concurentiestrijd te gunnen, mijn vertrouwen is totaal weg wat vermeer betreft, ik zou nu zonder(Ver)meer, Cillissen de kans geven en denk dat ook Frank dan in zal zien dat het anders kan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat laatste gaat zeker NIET gebeuren. De Boer heeft al vaker aangetoond, niet op zijn oorspronkelijke strategie terug te komen. Dat zag je twee seizoenen geleden, toen heel Ajax-lievend Nederland zag, dat Theo Janssen op een voor hem verkeerde positie stond, dat zie je nu weer met Bojan, die op rechtsbuiten staat, een plek waar hij NIET hoort. Onvoldoende rendement. Vermeer nu wisselen, gaat De Boer zeker niet doen. Ik moet absoluut toegeven, dat Kenneth Vermeer niet in zijn beste vorm verkeert, maar ik zag hem gisteren, vlak voor tijd wel een cruciale redding doen: hij hield Heerenveen wel van de 4-3 af. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoerentopic weer. Met vermeer is niks mis |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Zet je Vermeer bril af deze man is gewoon te wisselvallig voor Ajax niveau. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 16:44 schreef Pietje het volgende:Dat laatste gaat zeker NIET gebeuren. De Boer heeft al vaker aangetoond, niet op zijn oorspronkelijke strategie terug te komen. Dat zag je twee seizoenen geleden, toen heel Ajax-lievend Nederland zag, dat Theo Janssen op een voor hem verkeerde positie stond, dat zie je nu weer met Bojan, die op rechtsbuiten staat, een plek waar hij NIET hoort. Onvoldoende rendement. Vermeer nu wisselen, gaat De Boer zeker niet doen. Ik moet absoluut toegeven, dat Kenneth Vermeer niet in zijn beste vorm verkeert, maar ik zag hem gisteren, vlak voor tijd wel een cruciale redding doen: hij hield Heerenveen wel van de 4-3 af. Klopt Pietje maar bij de eerste twee doelpunten ligt hij weer te snel op de grond en dekte de eerste paal niet af. een redding blijft altijd lang hangen bij Vermeer en zijn supporters.Maar goed het lag gisteren niet alleen aan Vermeer ook Toby blijft een beperkte verdediger van mij mag Frankie v/d Hoorn is gaan uit proberen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 17:20 schreef nora het volgende:[..] Klopt Pietje maar bij de eerste twee doelpunten ligt hij weer te snel op de grond en dekte de eerste paal niet af. een redding blijft altijd lang hangen bij Vermeer en zijn supporters.Maar goed het lag gisteren niet alleen aan Vermeer ook Toby blijft een beperkte verdediger van mij mag Frankie v/d Hoorn is gaan uit proberen. Ik ben het met je eens, nora. Maar een keeper na enkele wedstrijden afschrijven, gaat me te ver. Wat mij betreft, heeft Kenneth een flinke dosis krediet opgebouwd. Door hem nu te gaan vervangen (wat zeker niet gaat gebeuren) beschadig je hem. Mocht zijn "crisis" aanhouden, dan kan hij alsnog vervangen worden. Maar ik vond gisteren, met uitzondering van Boilesen, de complete verdediging ronduit slecht, met name Ricardo van Rhijn. Ook het vorige seizoen, kwamen de meeste tegendoelpunten van de "linksbuitens" van onze tegenstanders. Dat is niet toevallig. Ook Toby Alderweireld vond ik met name gisteren een zeer slechte wedstrijd spelen. En voor beide verdedigers is er een alternatief binnen de selectie. Maar De Boer wisselt niet snel. Soms is dat goed en soms verwijt ik hem eigenwijsheid, zoals hij twee seizoenen geleden, tegen beter weten in, Theo Janssen op een voor hem totaal verkeerde positie liet spelen. Datzelfde flikt hij nu weer met Bojan Krkic. Bojan is pertinent GEEN buitenspeler!! Eigenlijk net als Viktor Fischer. Beide spelers trekken automatisch naar binnen, waardoor zij geen of nauwelijks bruikbare voorzetten zullen geven. En in het centrum is het vaak al zo druk. Nee, tactisch gezien, heeft Frank de Boer nog veel te leren, ondanks de drie kampioenschappen op rij. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk dat dit niet de grootste tekortkoming is op dit moment in Ajax. Wanneer Ajax niet eens instaat is om aanvallend dominant te spelen is er structureel iets mis met het systeem zelf. Hieruit komen diverse problemen. Druk op de keeper wordt ook groter en ja dat zie je sneller de tekortkomingen van een keeper. En ja Vermeer heeft zo zijn puntjes. Is nog te kort om te wisselen. 1 voordeel deze keer is dat je kwaliteit hebt om het op te vangen. Zolang Ajax niet instaat is om buitenom voorzetten te creëren blijven de doelkansen minder groot dan het zou moeten zijn. Variatie is juist nodig om het verrassing effect te vergroten. Dat kwartje moet nu toch wel eens gevallen zijn lijkt mij. Van onrust is nog geen sprake, maar ik wil graag ook een keer een normale wedstrijd en ontspannen naar een wedstrijd kunnen kijken! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Is het niet een beetje overdreven om ineens een berg topics uit de grond te stampen na 4 wedstrijden.. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
gister waren er inderdaad weinig spelers die er uit blonken, kwa slecht spel waren niet alleen aldewereld en van rhijn ver onder het nivo aan het spelen, moisander vind ik al langere tijd ver onder nivo,, een flink aantal spelers staan verkeerd waardoor men een lager tempo speelt, ombuigen werkt niet, het team aanpassen is te duur dus laat frank maar de slechtere spelers staan, ik zou persoonlijk wel sommige spelers vervangen en ja dan is vermeer de eerste, shone zou bij mij niet vaak meer spelen, moisander zou ik vervangen, zeker als aldewereld straks vertrekt, v.d hoorn zal de plek van aldewereld op zich kunnen nemen, maar kan moisander niet de steun geven die aldewereld geeft, dus moet het een ander soort speler zijn die v.d hoorns naaste word, v rhijn komt beter tot zijn recht zonder moisander dus daar houd ik vertrouwen in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2013 door uitnoord -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Als Ajacied ben je natuurlijk kritisch en zeer veeleisend. Houdt de boel op scherp! |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote: Wie is er op dit moment niet wisselvallig? Alle spelers verkeren in een soort van trance van desinteresse ofzo, misschien zijn ze zelf moe van dat ze een te laag niveau laten zien, te langzaam gaat de bal rond, te voorspelbaar is het spel en ze mogen hier niet van afwijken. Buiten dat heeft nog niemand zich echt onderscheiden in een wedstrijd. Niemand heeft nog wat laten zien. Als ze iets meer vrijheid krijgen, maar wel de taken doen die ze moeten doen, en het baltempo hoger maken, is er misschien nog wel een verandering.
Ik denk dat dit vanzelf wel komt dit seizoen, we zitten nog niet in de flow, verder hebben we al redelijk wat lastige tegenstanders gehad en heeft PSV vanavond zijn 4e (misschien niet geheel gemakkelijke tegenstander als ze de vorm hebben van vorige week) Heracles, een subtopper. Wij hebben al 2 toppers gehad. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja klopt we hebben een lastig progamma, maar het spel is gewoon niet goed en daar moet verbetering in komen.Te weinig variatie en te traag en geen buitenspelers meer zoals Derek en Babel.Ik moet zeggen ik ben geen Sana fan maar hij bracht wel meer gevaar als Fischer. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Als supporter heb je de neiging emotioneel te reageren. Mijn idee op dit moment is ook pessimistich. Bojan wordt nooit wat, Fischer eendagsvlieg, Vermeer te weinig body en Siem de Jong wordt met de dag dat hij langer afwezig is een betere speler. Laten we geduld hebben, de laatste 4 jaar was het ieder seizoen matig in de eerste helft. Het is ontzettend kloten dat we dat proces niet blijken om te kunnen draaien, maar er zijn nog 30 potjes te spelen. Het enige dat me wel zorgen baart zijn de alternatieven op de vleugels. Wat kun je brengen als Bojan of Fischer (of allebei ...) niet draait? Sana, Andersen etc. Vind ik mager, daarom blijf ik het jammer vinden dat Boerrigter weg is. Die kon toch op beide vleugels uit de voeten. Als Vermeer echt niet meer gaat hebben we een prima alternatief, zelfde geldt voor Blind, Van Rhijn etc. Maar niet op de vleugels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2013 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Als Vermeer niet hoeft na te denken heeft hij geweldige reflexen en is hij een goede lijnkeeper maar krijgt hij wel de tijd dan staat hij positioneel vaak verkeerd. Zo ook gisteren, uitlopen en meevoetballen is niet zijn sterkste kant maar een "stanley menzootje" dus onder een voorzet doorduiken bleef gisteren wel uit. Vanavond speelt PSV met 9 nederlanders in de basis, Ajax gisteren met 3. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 19:00 schreef Noordkoreavangaal het volgende:Als Vermeer niet hoeft na te denken heeft hij geweldige reflexen en is hij een goede lijnkeeper maar krijgt hij wel de tijd dan staat hij positioneel vaak verkeerd. Zo ook gisteren, uitlopen en meevoetballen is niet zijn sterkste kant maar een "stanley menzootje" dus onder een voorzet doorduiken bleef gisteren wel uit. Vanavond speelt PSV met 9 nederlanders in de basis, Ajax gisteren met 3. dus nu ligt het aan de nederlanders die je in je team hebt, onzin, wij werden zo al drie keer achter elkaar kampioen,, de fouten blijven in het team als je geen mensen wilt passeren, vermeer is nu gewoon niet goed, geef cillissen de kans en laat vermeer nu maar laten zien dat hij daar hoort, nogmaals als je 11 nederlanders hebt die een team vormen vind ik het prima, maar de beste moeten in het veld staan, dus zeker op dit moment geen vermeer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 18:54 schreef Cyprioot het volgende:Als supporter heb je de neiging emotioneel te reageren. Mijn idee op dit moment is ook pessimistich. Bojan wordt nooit wat, Fischer eendagsvlieg, Vermeer te weinig body en Siem de Jong wordt met de dag dat hij langer afwezig is een betere speler. Laten we geduld hebben, de laatste 4 jaar was het ieder seizoen matig in de eerste helft. Het is ontzettend kloten dat we dat proces niet blijken om te kunnen draaien, maar er zijn nog 30 potjes te spelen. Het enige dat me wel zorgen baart zijn de alternatieven op de vleugels. Wat kun je brengen als Bojan of Fischer (of allebei ...) niet draait? Sana, Andersen etc. Vind ik mager, daarom blijf ik het jammer vinden dat Boerrigter weg is. Die kon toch op beide vleugels uit de voeten. Als Vermeer echt niet meer gaat hebben we een prima alternatief, zelfde geldt voor Blind, Van Rhijn etc. Maar niet op de vleugels. Inderdaad zo zie ik het ook Babel, Derk en zelfs Lukoki waren handig om achter de hand te hebben(niet dat het hele goede spelers waren maar wel nuttig) |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Herstel: PSV speelt vanavond met 11 nederlanders, hoewel ze nu achter staan (1-0. Duarte) durven ze wel te vernieuwen en te verjongen maar DeBoer blijft in zn comfortzone hangen net als VanMarwijk als bondscoach. DeBoer noemt het slappe gestuntel van gisterenavond onoplettendheid, ik noem het verval. Als je er als trainer lang met een zelfde team werkt zie je als trainer het gebrek aan kwaliteit niet meer , hij mist momenteel een objectieve afstandelijke kijk, heel menselijk. Aankopen en doorstroming zijn wenselijk. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
bij psv speelt niet mee dat ze met elf nederlanders spelen, dat ze nu achter staan komt omdat zij iets krijgen wat er de eerste 3 wedstrijden niet was, TEGENSTAND, psv heeft het moeilijk en dat heeft dus meer met ervaring te maken, dat heeft ajax dan welliswaar genoeg, alleen durft een coach dan weer geen risico.s te nemen, zoals ik al meerdere keren zei, de beste horen in het veld te staan en wederom is dat voor mij zeker geen vermeer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 16:44 schreef Pietje het volgende:Dat laatste gaat zeker NIET gebeuren. De Boer heeft al vaker aangetoond, niet op zijn oorspronkelijke strategie terug te komen. Dat zag je twee seizoenen geleden, toen heel Ajax-lievend Nederland zag, dat Theo Janssen op een voor hem verkeerde positie stond, dat zie je nu weer met Bojan, die op rechtsbuiten staat, een plek waar hij NIET hoort. Onvoldoende rendement. Vermeer nu wisselen, gaat De Boer zeker niet doen. Ik moet absoluut toegeven, dat Kenneth Vermeer niet in zijn beste vorm verkeert, maar ik zag hem gisteren, vlak voor tijd wel een cruciale redding doen: hij hield Heerenveen wel van de 4-3 af. +1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 18:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het met je eens, nora. Maar een keeper na enkele wedstrijden afschrijven, gaat me te ver. Wat mij betreft, heeft Kenneth een flinke dosis krediet opgebouwd. Door hem nu te gaan vervangen (wat zeker niet gaat gebeuren) beschadig je hem. Mocht zijn "crisis" aanhouden, dan kan hij alsnog vervangen worden. Maar ik vond gisteren, met uitzondering van Boilesen, de complete verdediging ronduit slecht, met name Ricardo van Rhijn. Ook het vorige seizoen, kwamen de meeste tegendoelpunten van de "linksbuitens" van onze tegenstanders. Dat is niet toevallig. Ook Toby Alderweireld vond ik met name gisteren een zeer slechte wedstrijd spelen. En voor beide verdedigers is er een alternatief binnen de selectie. Maar De Boer wisselt niet snel. Soms is dat goed en soms verwijt ik hem eigenwijsheid, zoals hij twee seizoenen geleden, tegen beter weten in, Theo Janssen op een voor hem totaal verkeerde positie liet spelen. Datzelfde flikt hij nu weer met Bojan Krkic. Bojan is pertinent GEEN buitenspeler!! Eigenlijk net als Viktor Fischer. Beide spelers trekken automatisch naar binnen, waardoor zij geen of nauwelijks bruikbare voorzetten zullen geven. En in het centrum is het vaak al zo druk. Nee, tactisch gezien, heeft Frank de Boer nog veel te leren, ondanks de drie kampioenschappen op rij. Geweldig Pietje!!! |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Klopt, Vermeer is een onrustige keeper en dat slaat over op de achterhoede, de voor veel geld aangekochte Cillessen is beter maar blijkbaar vinden trainers een keeper vervangen psychologisch moeilijker dan een veldspeler. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 18:11 schreef infamous psv het volgende:Is het niet een beetje overdreven om ineens een berg topics uit de grond te stampen na 4 wedstrijden.. Nee want ook al hadden we 12 punten gehaald had ik nog gezegd dat Ajax beroerd voetbalt...ik had voor de competie gedacht dat ze nu verder waren.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 18:54 schreef Cyprioot het volgende:Als supporter heb je de neiging emotioneel te reageren. Mijn idee op dit moment is ook pessimistich. Bojan wordt nooit wat, Fischer eendagsvlieg, Vermeer te weinig body en Siem de Jong wordt met de dag dat hij langer afwezig is een betere speler. Laten we geduld hebben, de laatste 4 jaar was het ieder seizoen matig in de eerste helft. Het is ontzettend kloten dat we dat proces niet blijken om te kunnen draaien, maar er zijn nog 30 potjes te spelen. Het enige dat me wel zorgen baart zijn de alternatieven op de vleugels. Wat kun je brengen als Bojan of Fischer (of allebei ...) niet draait? Sana, Andersen etc. Vind ik mager, daarom blijf ik het jammer vinden dat Boerrigter weg is. Die kon toch op beide vleugels uit de voeten. Als Vermeer echt niet meer gaat hebben we een prima alternatief, zelfde geldt voor Blind, Van Rhijn etc. Maar niet op de vleugels. Boerrigter vind ik ook jammer...snik |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote: we kunnen jammeren en snikken, de Boer moet knopen doorhakken, beslissingen nemen en dan geen voortrekkersrol innemen, zijn persoonlijke gevoelens voor spelers laten vallen en voor de zakelijkekant van zijn taak kiezen, winnen en nog eens winnen, en dat doe je door bepaalde figuren die niet voldoen ( Vermeer, Shone, Moisander en fisher passeren, zij kunnen daarna bewijzen dat de boer een fout heeft gemaakt, maar dan ben je in ieder geval realisties bezig |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 21:46 schreef uitnoord het volgende:[..] we kunnen jammeren en snikken, de Boer moet knopen doorhakken, beslissingen nemen en dan geen voortrekkersrol innemen, zijn persoonlijke gevoelens voor spelers laten vallen en voor de zakelijkekant van zijn taak kiezen, winnen en nog eens winnen, en dat doe je door bepaalde figuren die niet voldoen ( Vermeer, Shone, Moisander en fisher passeren, zij kunnen daarna bewijzen dat de boer een fout heeft gemaakt, maar dan ben je in ieder geval realisties bezig Je hebt gelijk....alleen de Boer zijn karakter verander je niet....en dus verandert er niets of weinig....hij moet ook geen half elftal vervangen...maar op een enkeling bijvoorbeeld Schone na moet hij nu wel iets gaan doen...hoe lang duurde het met Janssen...dus de Boer heeft minpunten maar hij wordt wel 3x achtereen kampioen... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vermeer maakt 2 cruciale fouten ja, maar hij houdt Ajax ook minimaal 40x in een seizoen op de been met onmogelijke reddingen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 22:56 schreef Grasmaaier het volgende:Vermeer maakt 2 cruciale fouten ja, maar hij houdt Ajax ook minimaal 40x in een seizoen op de been met onmogelijke reddingen. We moeten het niet alleen bij Vermeer zoeken nu....al zag het allemaal niet sterk uit... Poulsen in de fout bij 2-1 en bij 2-3....(niet bij 1-1 en 2-2 Neman...hahaha heb het vanavond nog eens rustig bekeken...wel had mijn LCD wat antenne haperingen) Bij de 2-3 dekte hij niet goed af...liet zijn man lopen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We moeten het niet alleen bij Vermeer zoeken nu....al zag het allemaal niet sterk uit... Poulsen in de fout bij 2-1 en bij 2-3....(niet bij 1-1 en 2-2 Neman...hahaha heb het vanavond nog eens rustig bekeken...wel had mijn LCD wat antenne haperingen) Bij de 2-3 dekte hij niet goed af...liet zijn man lopen... En weer ga je de fout in slome....het was 1-2.....en daarna 3-2......ik ben echt niet seniel ouwe.....ok al zeggen sommige dat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] En weer ga je de fout in slome....het was 1-2.....en daarna 3-2......ik ben echt niet seniel ouwe.....ok al zeggen sommige dat Ik wel want je hebt wederom gelijk.....drank maakt meer kapot....hahahaha.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man....kom een keer langs en we hebben de grootste lol....Drunen is voor jou wel te doen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Bedankt voor de uitnodiging...wie weet dat ik een keertje langs komt maar dan moet ik eerst in wat rustiger vaarwater komen.... |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 22:56 schreef Grasmaaier het volgende:Vermeer maakt 2 cruciale fouten ja, maar hij houdt Ajax ook minimaal 40x in een seizoen op de been met onmogelijke reddingen. je haalt twee dingen door elkaar vriend, je hebt het over twee fouten in een wedstrijd en praat over wel 40 goeie acties, daar doel je mee in een seizoen, trek het naar inderdaad een seizoen en zie, vermeer maakt ruim 60 fouten, cruciale fouten, veel te veel voor een (top)keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door uitnoord -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Cillesen en Vermeer zijn beiden goede keepers alleen naar wie gaat de voorkeur uit van de Boer...dat is vanaf zijn aanstelling naar Vermeer...de Boer wijkt niet vaak af van zijn standpunt dus zal Cillesen stand-inn blijven.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 16:20 schreef uitnoord het volgende:[..] je haalt twee dingen door elkaar vriend, je hebt het over twee fouten in een wedstrijd en praat over wel 40 goeie acties, daar doel je mee in een seizoen, trek het naar inderdaad een seizoen en zie, vermeer maakt ruim 60 fouten, cruciale fouten, veel te veel voor een (top)keeper Maar onze Kenneth Vermeer is WEL geselecteerd voor Oranje. Dan zal hij toch echt zo slecht niet zijn?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 18:03 schreef Pietje het volgende:[..] Maar onze Kenneth Vermeer is WEL geselecteerd voor Oranje. Dan zal hij toch echt zo slecht niet zijn?? Hij is echt zo slecht niet maar goed Cilessen is ook al eens geselecteerd geweest door van Gaal terwijl hij op de bank zat bij Ajax....maar goed die man is op dit moment echt niet te volgen..snaar uit denk ik... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij je anti vermeer bril. Die man is steeds beter geworden en heel wat punten gepakt voor Ajax |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 22:40 schreef Loetje het volgende:[..] En jij je anti vermeer bril. Die man is steeds beter geworden en heel wat punten gepakt voor Ajax Is de Hiquita(scorpion dive) nog beschikbaar.....halen die knakker en Vermeer en Cillisen verkopen....zijn we van deze discussie af ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahahaha geweldig Neman...ja je bent wel de nar ja.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Haha ja die kende ik al ja. Geniaal. :) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens mij is die knakker dooood |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Word over 2 dagen 47..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kan maar hoe lang ligt hij nu onder de grond of zit hij in een kruik ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij staat achter je .....slome ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahahaha we hebben het niet over jou pik maar over die knakker in het filmpje...hahaha nar.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hahahaha we hebben het niet over jou pik maar over die knakker in het filmpje...hahaha nar.... Als ik het was stond ik voor je.....met een kratje bier ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Over wie dan grappenmaker ?? |
|
|
|