|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff ben pas 50....en papa Jij laat steekies vallen brabo'tje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: de laatste tijd wel eej Abraham....hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij laat mij altijd off topic gaan....en ik krijg op mijn klote. Ben altijd bloed serieus maar owee als Sjakie er is....dan is het bal :-) Ben jij toevallig Joduh onder een ander account????????? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij laat mij altijd off topic gaan....en ik krijg op mijn klote. Ben altijd bloed serieus maar owee als Sjakie er is....dan is het bal :-) Ben jij toevallig Joduh onder een ander account????????? Hahahaaha nee ik ben een eenvoudige klootzak uit braboland....Joduhh kan ik niet evenaren die duikt altijd als een duveltje uit een doosje op met ludieke reacties...nee pik hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaaha nee ik ben een eenvoudige klootzak uit braboland....Joduhh kan ik niet evenaren die duikt altijd als een duveltje uit een doosje op met ludieke reacties...nee pik hahahaha Ja dat is ook wel weer zo....Joduh is uniek.....hihihihihi ben zelfs fan van die gozer,als hij er is......man man wat een vent,lig ik in een deuk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik ook is echt uniek!!! Weet je wie ook uniek is ??? Ligt boven in bed....ga nu tegen die gebreide broek aanliggen.....ook lekker!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik ook is echt uniek!!! Weet je wie ook uniek is ??? Ligt boven in bed....ga nu tegen die gebreide broek aanliggen.....ook lekker!!!! Je blijft een brabo'er....wij liggen naakt truste pik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alsof Cilissen ook .aar ereen van die ballen had gestopt. Whahahaha. Heb ik hen nog nooit zien doen in ieder geval. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
mijn voorkeur gaat ook uit naar cilessen , vermeer is een prima keeper en heeft veel voor ons betekent ,maar ik denk dat cilessen een hoger niveau gaat halen als vermeer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 17:30 schreef remco k het volgende:Alsof Cilissen ook .aar ereen van die ballen had gestopt. Whahahaha. Heb ik hen nog nooit zien doen in ieder geval. Lang stil geweest remco.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die zit in Frankrijk volgens mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Op de terugweg. Privé shit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ahh vandaar. Je klonk al zo gezellig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoop dat je prive niet shit zit kerel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben ik altijd toch. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar voor de info. Er is bij mij ingebroken. Halve huis leeggeroofd. En m'n tv kapot geslagen op de muur omdat ze hem er niet af kregen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:15 schreef remco k het volgende:Maar voor de info. Er is bij mij ingebroken. Halve huis leeggeroofd. En m'n tv kapot geslagen op de muur omdat ze hem er niet af kregen. Holy tyfus. Fucked up klote man! En nu? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens een inschatting van mijn beste maat is er voor een kleine 15 k aan spullen gestolen. Verzekering is al ingelicht en nu heb ik het geluk dat ik daar iemand goed ken die wat snelle kan en gaat reageren als normaal. Ik heb trouwens alle communicatie spullen in de auto evenals foto toestel en video camera's. Daar heb ik veel geluk mee. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:19 schreef remco k het volgende:Volgens een inschatting van mijn beste maat is er voor een kleine 15 k aan spullen gestolen. Verzekering is al ingelicht en nu heb ik het geluk dat ik daar iemand goed ken die wat snelle kan en gaat reageren als normaal. Ik heb trouwens alle communicatie spullen in de auto evenals foto toestel en video camera's. Daar heb ik veel geluk mee. Damn he.. Daar gaat je vakantie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja dat is het meest vervelende. De rest is materiaal. |
|
|
|