BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Roda JC (zondag 01 september 2013, 16:30): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 september 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 11:27 schreef Nick4F het volgende:
Matig spel, maar dat interesseert me momenteel geen fuck. Wel een aantal lichtpunten gezien. Armenteros is een rasvoetballer, en die gaat alleen nog maar beter worden. Vormer idem, - hoe lang kan Koeman hem nog buiten de basis laten? En dan natuurlijk niet voor Clasie, maar met Clasie. Goossens vond ik een aangename verrassing op 10. Ik had die jongen al afgeschreven. Anderen op dit forum hadden dat veel beter gezien dan ik. Verder vind ik De Vrij met de week beter worden. Hij heeft de kritiek van Koeman echt opgepakt. Speelt veel meer als een kerel. Dat is wat ik nu uiteindelijk tegen Mulder heb. Op de lijn is hij wel ok, - maar het lijkt wel alsof het die jongen verboden is van die lijn af te komen! Ik heb er echt mijn buik helemaal van vol. 1.94 lang, en hij durft geen enkel luchtduel aan te gaan. Het heeft lang geduurd; ik heb een hele tijd vertrouwen in hem gehad, maar zolang Mulder zich geen kerel toont, zal hij nooit de echte top halen, en is hij m.i. niet geschikt voor Feyenoord. Ik geef dan ook eerlijk toe, dat Lijdensweg al heel snel oog had voor dezelfde mankementen waaraan ik me nu ook ben gaan ergeren. Ik las vanmorgen een mooi artikeltje over de keeper van Dordrecht (1.97 lang!). Die jongen blinkt wekelijks uit en is volgend jaar transfervrij. Heb wel eens wat van hem op tv gezien, en hij lijkt me wel wat. Verder heb ik er vertrouwen in. Alleen BMI nog verkopen, en dan als de sodemieter Guidetti naar de Kuip terug halen. Die jongen tekent niet voor niets nergens anders. Die zit gewoon op ons te wachten!
Je enthousiasme is top mr Roda was net als NAC nou niet echt tegenstand..
Overigens is de hele Eredivisie tanende.
Nick4F
 Nick4F - maandag 02 september 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Ach gut. Ik ben zeer vertederd om door jou als een kleutert te worden geprezen. Eigenlijk zeg je nl. Kleine Nicky, je enthousiasme is top! Maarrr ... verder heb je weinig relativeringsvermogen. Of nog preciezer: Verders heb je er weinig verstand van. Overigens vind ik je behoorlijk werkwaardig, maar zit je me verder ook niet in de weg.
(En om die lichtpunten te zien, maakte het geen fuck uit wie de tegenstander was.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door Nick4F --
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 september 2013 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 12:04 schreef Nick4F het volgende:
Ach gut. Ik ben zeer vertederd om door jou als een kleutert te worden geprezen. Eigenlijk zeg je nl. Kleine Nicky, je enthousiasme is top! Maarrr ... verder heb je weinig relativeringsvermogen. Of nog preciezer: Verders heb je er weinig verstand van. Overigens vind ik je behoorlijk werkwaardig, maar zit je me verder ook niet in de weg.
(En om die lichtpunten te zien, maakte het geen fuck uit wie de tegenstander was.)
Oke dan..

Prima tekst van je gebaseerd op mijn anderhalve zin..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door infamous psv --
Nick4F
 Nick4F - maandag 02 september 2013 - 12:19   quote  deeplink  
Dank je.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 11:01 schreef Milo het volgende:
4-0 3x pelle 1x armenteros!
bijna.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 september 2013 - 12:29   quote  deeplink  
Typisch dat Vormer vrije trappen aan Vilhena laat.
Kennelijk is z'n status laag in de hiƫrarchie.

Dus Ruud: afbijten en Tonny wegsturen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Ruud en Kostas zijn beste vrienden, dat zegt al genoeg.
Milo
 Milo - maandag 02 september 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 12:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bijna.
hehehehe
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:
Ruud en Kostas zijn beste vrienden, dat zegt al genoeg.
kleine jongens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Roda JC (zondag 01 september 2013, 16:30): 4 - 0









0.0165128