|
|
Jan Tol
|
|
|
Ja, als je onzin uit kraamt is dat idd niet stoer, maar wees een échte fan s.v.p. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 23:12 schreef Bosifyable het volgende:We gaan er allemaal aan! Koeman zijn vertrek wordt bekend gemaakt na deze wedstrijd, en zo rigoreus als bij Anzhi wordt de hele selectie te koop gezet. We zetten Boy de Jong en Marlon Slabbekoorn in het veld, want dat is nu eenmaal de toekomst. Dat zijn de enige namen die onze kenners roepen en verder hebben we geen geld. Tot HNS er staat, spelen we op Varkenoord, want De Kuip is niets meer waard. Wat een vreselijk nagemaakte eikel ben jij zeg.
Gaat het even wat slechter en dan dit. We hebben nu eenmaal geen geld met werklust en steun publiek moeten we het redden. Ook ik baalde vreselijk na al die nederlagen. Maar zo je club afvallen je komt zeker uit 020. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 15:04 schreef legrande het volgende:[..] Wat een vreselijk nagemaakte eikel ben jij zeg. Gaat het even wat slechter en dan dit. We hebben nu eenmaal geen geld met werklust en steun publiek moeten we het redden. Ook ik baalde vreselijk na al die nederlagen. Maar zo je club afvallen je komt zeker uit 020. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toen ik wist wie het schreef wist ik ook genoeg, sommige hebben daar wat langer nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bosi legde het er toch aardig dik bovenop.. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 15:04 schreef legrande het volgende:[..] Wat een vreselijk nagemaakte eikel ben jij zeg. Gaat het even wat slechter en dan dit. We hebben nu eenmaal geen geld met werklust en steun publiek moeten we het redden. Ook ik baalde vreselijk na al die nederlagen. Maar zo je club afvallen je komt zeker uit 020. d:-))))))) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha mooi joh die Bosi///held! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou vooruit dan maar Bosi///held!!!! d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wiedemeijer fluit Feyenoord - Roda JC
De KNVB heeft Reinold Wiedemeijer aangesteld als scheidsrechter voor de aanstaande competitiewedstrijd van Feyenoord tegen Roda JC Kerkrade. De arbiter wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Van Dongen en Siebert. Vierde official is de heer Van den Kerkhof. Feyenoord tegen Roda JC wordt aanstaande zondag om 16.30 uur gespeeld in De Kuip. Bron:Feyenoordnet |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier kom je toch voor terug he.. :))))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja de pot ligt er van vol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan moet het Jan Drol zijn.. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Dank jullie wel! 'k geloof niet dat jullie al 39 jaar een seizoenkaart hebben... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat heeft dat er nou mee te maken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ik hoop dat Feyenoord álles wint, veel belangrijker dan dit geleuter! Doei mede-supporters. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten he Jan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha. Goeie post. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja mijnwerkers graven zich in ,anders dan ratjes die lopen zo in de val
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door piet de paler -- |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: komt zeker uit Volendam zijn ze allemaal zo kort van stof |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, heel de dag wezen klussen en dan dit, episch. Het is jammer dat mensen niet opletten wie wat post door de maanden/jaren heen. Zo weet ik van vrijwel iedereen hoe die tegen Feyenoord aankijkt, of welke spelers hij/zij hoog heeft zitten.
Ik plaats een keer iets afwijkends, overduidelijk sarcastisch en een beetje verwijzend naar Wim2 zijn visie, zie je meteen iedereen in de stress schieten, mij voor eikel uitmaken en verwachten dat ik uit 020 kom. Laat me niet lachen joh, kweek een beetje common sense en kom dan terug :') |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En wat fijn eigenlijk, die adoratie. Meteen weer genoeg geweest voor het jaar hè :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:57 schreef Bosifyable het volgende:Haha, heel de dag wezen klussen en dan dit, episch. Het is jammer dat mensen niet opletten wie wat post door de maanden/jaren heen. Zo weet ik van vrijwel iedereen hoe die tegen Feyenoord aankijkt, of welke spelers hij/zij hoog heeft zitten. Ik plaats een keer iets afwijkends, overduidelijk sarcastisch en een beetje verwijzend naar Wim2 zijn visie, zie je meteen iedereen in de stress schieten, mij voor eikel uitmaken en verwachten dat ik uit 020 kom. Laat me niet lachen joh, kweek een beetje common sense en kom dan terug :') Niemand van de droeftoeters die er even op terug komt? Dát zou pas triest zijn ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je bent toch ook een eikel... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ik snap dat je de feyenoord fans complimenteert maar wanneer gaan ze meer eissen van hun spelers?? In europa heeft feyenoord de laatste 5 jaar van elke tegenstander veloren met als clubs al Nancy lechz pozland aa gent. Je kunt niet altijd je club steunen en soms moet je meer willen dan maar you never walk along zingen. En immers jezus wat was die slecht zeg als je niet eens 2 open kop kansen erin kan schieten is er wat goed mis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 05:32 schreef echte nummer10 het volgende:ik snap dat je de feyenoord fans complimenteert maar wanneer gaan ze meer eissen van hun spelers?? In europa heeft feyenoord de laatste 5 jaar van elke tegenstander veloren met als clubs al Nancy lechz pozland aa gent. Je kunt niet altijd je club steunen en soms moet je meer willen dan maar you never walk along zingen. En immers jezus wat was die slecht zeg als je niet eens 2 open kop kansen erin kan schieten is er wat goed mis Je kunt niet altijd je club steunen..???????
Bullshit sukkel, onvoorwaardelijke steun krijgt Feyenoord van mij.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
In de Kuip winnen is geen zekerheid meer, verwacht een moeizame 5-1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste helft gisteren moet de maatstaf zijn. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik denk een hele slechte wedstrijd aan feyenoord zijde. Immers zal alle ballen er weer zoals gewoonlijk over knallen en voor de rest gaan alle ballen op Pellè maar Roda heeft goede verdedigers die dat kunnen handelen.
Uitslag 1-2 en hopelijk de val van Koeman en zijn hondje.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:16 schreef Wim2 het volgende:Ik denk een hele slechte wedstrijd aan feyenoord zijde. Immers zal alle ballen er weer zoals gewoonlijk over knallen en voor de rest gaan alle ballen op Pellè maar Roda heeft goede verdedigers die dat kunnen handelen. Uitslag 1-2 en hopelijk de val van Koeman en zijn hondje.. neppert |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ben veel dingen. Maar nep? Die vat ik niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als we deze niet winnen. dan vreet ik mn Feyenoord onderbroek op.....
GEDRAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vanaf nu. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ik heb nogal eens een pamper om. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Feyenoord tegen roda net zo speelt als de eerste 25 min tegen krasnodar, Dan wordt het 3-0 of 4-0. Ze kunne het wel en ik schat roda 3 klasse lager in dan krasnodar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
clasie geblesseerd..roda speelt 4-4-2
n ander janmaat de vrij Mathijssen(kongolo) nelom armenteros sleegers vilhena goossens Pelle manu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 07:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je kunt niet altijd je club steunen..??????? Bullshit sukkel, onvoorwaardelijke steun krijgt Feyenoord van mij.. Hey Renato, begrijp je reactie maar betekent dat ook dat continu hand boven het hoofd van Immers gehouden moet worden. Met werklust alleen is er geen rendement. Hij krijgt kans na kans na kans en toch blijven missen. Niet lullig bedoelt, maar ik zou ze zelfs nog erin koppen met mijn 1,78m lengte. En de select is breed genoeg, voor Immers heb je Vormer, Goossens en Singh. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:08 schreef van geil het volgende:clasie geblesseerd..roda speelt 4-4-2 n ander janmaat de vrij Mathijssen(kongolo) nelom armenteros sleegers vilhena goossens Pelle manu Mulder Janmaat de Vrij Indi Nelom Clasie Immers Vilhena Schaken Pelle Armenteros
Ik verwacht niet dat Koeman iemand gaat slachtofferen, Immers en Indi waren natuurlijk slecht gisteren en misschien is het wel verstandig deze 2 even uit de wind te houden. Toch verwacht ik dat Koeman gewoon weer met dezelfde elf start als tegen Kuban en waarom ook niet? Als we de eerste helft spelen zoals tegen Kuban dan sta je gewoon 3/4/5-0 voor bij de rust. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:55 schreef King - 010 het volgende:[..] Hey Renato, begrijp je reactie maar betekent dat ook dat continu hand boven het hoofd van Immers gehouden moet worden. Met werklust alleen is er geen rendement. Hij krijgt kans na kans na kans en toch blijven missen. Niet lullig bedoelt, maar ik zou ze zelfs nog erin koppen met mijn 1,78m lengte. En de select is breed genoeg, voor Immers heb je Vormer, Goossens en Singh. We hebben in onze selectie niet echt een andere speler die bewezen heeft goed uit de voeten te kunnen als aanvallende centrale middenvelder. Eigenlijk alleen Vilhena maar die gebruiken we op de zijkant. Vormer en Singh zijn meer controlerende middenvelders hoewel Vormer een goed afstandsschot heeft en Singh een goede actie, Goossens is denk ik niet geschikt voor op de as. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 14:07 schreef moa het volgende:[..] Mulder Janmaat de Vrij Indi Nelom Clasie Immers Vilhena Schaken Pelle Armenteros Ik verwacht niet dat Koeman iemand gaat slachtofferen, Immers en Indi waren natuurlijk slecht gisteren en misschien is het wel verstandig deze 2 even uit de wind te houden. Toch verwacht ik dat Koeman gewoon weer met dezelfde elf start als tegen Kuban en waarom ook niet? Als we de eerste helft spelen zoals tegen Kuban dan sta je gewoon 3/4/5-0 voor bij de rust. ik weet dat Koeman inderdaad niet in gaat grijpen wederom...dus je krijgt gelijk
en ik zie niet in waarom ze tegen roda er wel in vliegen..n open kans tegen Kuban is hetzelfde als tegen Roda...
en kom op zeg KUBAN.......n hoogvlieger hoor... ze moeten ns blijven voetballen...na de 1-0 was t weer rondspelen om t rondspelen.daarmee kwam Kuban weer in de wedstrijd..en dit is steeds weer t geval..te behoudend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
bartje84
|
|
|
We gaan gewoon winnen! 3-0! We maken gisteren meer dan goed! 2x Pelle en ook Lexie scoort er 1! Gewoon vertrouwen houden in onze jongens! |
|
|
|