|
|
PieterBos
|
|
|
quote: jou geloof ik nooit |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:41 schreef dennie het volgende:[..] Het is niet om te lachen, maar het is gewoon lachwekkend wat hij doet hij verneukt alles man had 3-1 moeten staan. Ik kan erom lachen of erom schelden, zelfde resultaat. Mja, het werkt mij echt niet op de lachspieren, ik ben wel met je eens dat ie 2 keer moet scoren en dat het 2 blunders zijn om van te janken, |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Immers speelt eerlijk gezegd best wel goed |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
nou dan moet het in de tweede helft maar gebeuren als we richting de gele zijde spelen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: echt een drama, als je hem zo ziet spelen snap je niet dat hij de laatste wedstrijden de beste verdediger van Oranje was |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zegt de Feyenoordhater. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je moet je panty aantrekken....paar scheten laten,kan je met je pumps op je beeldscherm schieten.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
+2 minuten, blinde dwaze hoeren scheids |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Het gekke is dat ik Immers serieus niet eens zo slecht vind spelen, z'n afronding is gewoon waardeloos.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Immers heeft een goaltje nodig. Zit nu tussen zijn oren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
heb wel de tyfus in hoor, dat er dan toch weer 2 zo wisselvallig zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
godver, rot es op met je AZ |
|
|
|
|
Wim I.
|
|
|
quote: Ja voor zijn doen ja. Het kan allemaal nog veel slechter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De kansen zijn er. Kuban is een luizenploeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
o mijn god hoeveel kansen heeft die immers nodig 2x hele vrije kopkans had zeker 2-1 moeten zijn |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
als pelle die kansen had gekregen had het nu al 3-1 geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja, maar goed, t is nu eenmaal zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Manu voor immers Armenteros op 10? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e helft meer gebruik maken van Armenteros. Ook Schaken. Pelle opzoeken is voorspelbaar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: En anders Vilhena op de plek van Immers en Goossens er bij op het middenveld. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Immers is goed bezig.. Koeman zal tevreden zijn over zijn spel
Rust
Dag Europa.. Face it.. 2 goals nog scoren gaat never nooit lukken met immers in de basis
Wat ziet Koeman km hem.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, Armenteros heeft meer drive naar de goal. Lever je verdedigend maar wat in.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Indi word in de uitverkoop gegooit! Tegen elk aannemelijk bod... Kan die jongen weinig aan doen dat hij voetbalt als immers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet achter Manu wel een ander rommel opruimen. Want dat doet Immers dan wel weer. Zou na 20 minuten er op gokken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Armenteros blijft in dat geval voorin staan, maar is miss. wel gevaarlijker op de 10 ja. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Indi word in de uitverkoop gegooit! Tegen elk aannemelijk bod... Kan die jongen weinig aan doen dat hij voetbalt als immers Immers haalt het niveau van de hele spelersgroep omlaag |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:54 schreef Wim2 het volgende:Immers is goed bezig.. Koeman zal tevreden zijn over zijn spel Rust Dag Europa.. Face it.. 2 goals nog scoren gaat never nooit lukken met immers in de basis Wat ziet Koeman km hem.. wie wil jij dan in zijn plaats ? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zag Koeman anders wel godverren na die missers van immers |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Dat is ook precies Koeman zijn motivatie om Immers daar te zetten, hij is bang de balans in het elftal te verliezen.. Manu op links Armenteros achter de spits zou zeker niet verkeerd zijn maar ik betwijfel of Koeman het aandurft.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
rob jacobs: 'immers op dit niveau kan niet'
ja dat roep half nederland inmiddels, alleen koetjeboe ziet het niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
immers is al vanaf t begin n lachertje in de eredivisie laat staan europees.
goossens op 10 zou logisch zijn.en manu voor armoeteras....
maar let maar op...Koeman gaat voor de andere vriend van van Geel...Vormer..... de heren mogen geen gezichtsverlies lijden met hun versterkingen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mooi rijtje
AA Gent Sparta praag Krondar krasnov |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ik denk dat koeman immers wisselt voor goossens |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:00 schreef van geil het volgende:immers is al vanaf t begin n lachertje in de eredivisie laat staan europees. goossens op 10 zou logisch zijn.en manu voor armoeteras.... maar let maar op...Koeman gaat voor de andere vriend van van Geel...Vormer..... de heren mogen geen gezichtsverlies lijden met hun versterkingen Waarom Armenteros, die speelt een dijk van een wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en voor de rest:geen commentaar |
|
|
|