|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zijn fitter, sterker, sneller. We zouden t voetballend moeten winnen, maar ja... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja dat ook, maar voetballend zijn wij gewoon beter, terwijl we niet eens echt in vorm zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:14 schreef dennie het volgende:[..] Maatje te groot? Vind je dat echt? Ik zie ons de hele wedstrijd domineren, alle kansen missen en hun scoren uit een zondagsschot. AC Milan gezien gisteren? Kuban is ook professioneler. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Je opmerkingen, Teleurgestelde supporter uit zich anders. Pieter Bos |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Jaa maar ik vind dit niet te vergelijken, Milan tegen psv was een gelijkopgaande wedstrijd. Wij domineren en zijn gewoon stom dat we het niet afmaken. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Zoals welke opmerking? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hahaha immers immers immers!!,! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
maar er is nog hoop dat uitgeloot worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Publiek blijft er achter staan. Mooi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We love you Feyenoord we do, we love you Feyenoord we do, we love you Feyenoord we do, ooooh Feyenoord we love you.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik zie Dennie geen vreemde dingen zeggen hoor, Wim2 en Nummer10 zijn idd. duidelijk troljoden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beetje zieke posts. Gaat niet meer om Immers, maar om jouzelf. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
er lukt niet veel bij lexie vandaag |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zelfde niveau toch Henk... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het geloof begint te verdwijnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles gaat naast of over joh |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Niet het moment om weer leuk te komen doen Infamous, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je zo in Nederland speelt verlies je weinig btw.. dat dan weer wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hehehe...Good memory mate. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Bedankt moa, begon me hier al ongewenst te voelen :) Ben Feyenoorder till i die. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Henk begrijpt me wel... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind het spel daarom wel bemoedigend. Zit weer progressie in. Tussenstand vertekent. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
we kunnen net zo goed geen europees voetbal halen we worden tegenwoordig direkt uitgeschakeld |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wanneer geeft die scheids nou eens geel voor tijdrekken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: RenatoBos zei op hetzelfde moment ook Over en Uit, ook een jood dus? :S |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Verder valt Dennie mee (Sorry) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: ja echt ergelijk, de regel is 7 seconden, ik kan 2 keer een biertje halen voor die mongool gegooid heeft, |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Ik vond het ongelofelijk dat we al die kansen missen en hun een zondagsschot scoren. Je hebt gelijjk man vreselijke opmerking... pfff... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Geen probleem :)
Je vind mijn bankrekening nummer in je PM box :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Noemt hij mij nu een jood?????????? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:24 schreef dennie het volgende:[..] Ik vond het ongelofelijk dat we al die kansen missen en hun een zondagsschot scoren. Je hebt gelijjk man vreselijke opmerking... pfff... Leer Wim kennen, die k*nk*rt op elke mug die hij tegenkomt, echt meerdere depressies per dag. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Haha, je begrijp toch wat ik bedoel.. Pieter noemt mij een jood omdat ik bij die 1-2 zei dat het voorbij was, jij zei dat ook op dat moment dus zou jij volgens zijn logica ook een jood zijn. Ik noem je absoluut geen jood. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:26 schreef dennie het volgende:[..] Haha, je begrijp toch wat ik bedoel.. Pieter noemt mij een jood omdat ik bij die 1-2 zei dat het voorbij was, jij zei dat ook op dat moment dus zou jij volgens zijn logica ook een jood zijn. Ik noem je absoluut geen jood. zand erover
cmon Feyenoord! cmon Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:26 schreef dennie het volgende:[..] Haha, je begrijp toch wat ik bedoel.. Pieter noemt mij een jood omdat ik bij die 1-2 zei dat het voorbij was, jij zei dat ook op dat moment dus zou jij volgens zijn logica ook een jood zijn. Ik noem je absoluut geen jood. d:-)))))) |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
we kunnen net zo goed geen europees voetbal halen we worden tegenwoordig direkt uitgeschakeld |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Nee Renato praatte in zijn Walkie Talkie |
|
|
|