|
|
moa
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat je er niet onder lullen door die trol man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Probeer je een statement te droppen of zo.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Onzin man, genoeg aanknopingspunten gezien. Kijk maar uit voordat PieterBos je beschuldigd dat je jood bent ;-) |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: tja het zijn niet de beste. Ik denk dat het elftal niet zo goed is en scorend vermogen mist |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik ben Wimpie.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:30 schreef dennie het volgende:[..] Onzin man, genoeg aanknopingspunten gezien. Kijk maar uit voordat PieterBos je beschuldigd dat je jood bent ;-) scheelt weer treurnis volgend jaar :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Kampioenschap ligt gewoon nog open, Ajax verliest ook 2 keer punten in de eerste 4 wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:30 schreef dennie het volgende:[..] Onzin man, genoeg aanknopingspunten gezien. Kijk maar uit voordat PieterBos je beschuldigd dat je jood bent ;-) Maar ook veel fouten gezien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oneens. Feyenoord speelt als een kampioen in Nederland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die knakkers zijn fysiek sterker, dus als je eens een duel wint, is t een overtreding.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, Koeman gooit ook de handdoek. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: de scheids helpt ook niet echt mee, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: dan wordt het wel een kampioenschap van de armoede |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
nog 13 min. om 3 keer te scoren. wat een bagger slecht resultaat om je te schamen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen reet meer aan, uitspelen. Conclusie: Bruno en Immers zondag maar niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
bruno moet op links blijven ook al is het niet z7jn plaats |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb een uur toch goed voetbal gezien hoor. Als je dat ook tegen Roda enz kan brengen, kan t nog wel eens leuk worden. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:40 schreef Stylzz het volgende:Ik heb een uur toch goed voetbal gezien hoor. Als je dat ook tegen Roda enz kan brengen, kan t nog wel eens leuk worden. op die toer maar we worden er wel uitgeflikkert door de eerstr de beste... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
KOEMAN IS LAF. nooit durft ie alles of niets te spelen. haat zulke trainers. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't spijt me zeer, .. maar ik ben gestopt met kijken, armoe troef! :( |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:40 schreef Stylzz het volgende:Ik heb een uur toch goed voetbal gezien hoor. Als je dat ook tegen Roda enz kan brengen, kan t nog wel eens leuk worden. hoop doet leven, Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, je zal je een keer echt moeten versterken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overtuiging en snelle balcirculatie. Langere periode dwingend spel naar voren. Armenteros aanwinst. Het gaat vooruit. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Precies, spelers als Clasie, de Vrij, Janmaat, Pelle en Armenteros laten zien zeker voor Eredivisiebegrippen goede spelers te zijn. Ajax is nu zwaar verzwakt zonder Eriksen en PSV gaat ook nog zeker slechte periodes kennen met zo'n jonge selectie, ik denk dat er nog wel wat te halen valt dit seiozen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:40 schreef Stylzz het volgende:Ik heb een uur toch goed voetbal gezien hoor. Als je dat ook tegen Roda enz kan brengen, kan t nog wel eens leuk worden. Dan pakken we sowieso nog 12 punten de komende 4 wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En als Immers een keer gaat scoren kunnen we ook nog schaatsen in de hel! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: met name wat de verdedigende internationals betreft waarschijnlijk? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:44 schreef dennie het volgende:Precies, spelers als Clasie, de Vrij, Janmaat, Pelle en Armenteros laten zien zeker voor Eredivisiebegrippen goede spelers te zijn. Ajax is nu zwaar verzwakt zonder Eriksen en PSV gaat ook nog zeker slechte periodes kennen met zo'n jonge selectie, ik denk dat er nog wel wat te halen valt dit seiozen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Ajax gaat merken dat Eriksen weg is, overschatte voetballer. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Dat is voetbal, soms zit het mee soms zit het tegen. Als je je kansen niet afmaakt scoort de tegenstander wel.. Had net zo geod de andere kant op kunnen vallen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jaaa, Feyenoord hoort al 7 jaar kampioen te worden natuurlijk. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ja heb heb het ook opgeven met kijken inderdaad wat een armoedige, zielige vertoning wat een onmacht |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Ook al zouden ze het niet merken, zo sterk is hun selectie toch niet. Middelmaat, zeker te verslaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou toch graag zo'n type speler in de Kuip zien hoor |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Als de scheidsrechter nu echt voor eens en voor altijd wil bewijzen dat hij er niks van snapt en een complete mongool is geeft ie 2-3 minuten extra speeltijd. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Zou geen Ajacied kunnen bedenken die voor ons team echt een meerwaarde zou zijn.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:45 schreef dennie het volgende:[..] Dat is voetbal, soms zit het mee soms zit het tegen. Als je je kansen niet afmaakt scoort de tegenstander wel.. Had net zo geod de andere kant op kunnen vallen. het zit nu 5 van de 6 tegen wat een onzin zit je uit te kramem |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:45 schreef dennie het volgende:[..] Dat is voetbal, soms zit het mee soms zit het tegen. Als je je kansen niet afmaakt scoort de tegenstander wel.. Had net zo geod de andere kant op kunnen vallen. Twee uur geleden gaven we onszelf minimale kans. Door prima eerste helft gaan we meer eisen. Een schotprobeersel gooit de boel definitief aan diggelen en geloof is weg.
't Had heel anders kunnen gaan. Wie had dat vooraf verwacht? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:46 schreef dennie het volgende:[..] Ook al zouden ze het niet merken, zo sterk is hun selectie toch niet. Middelmaat, zeker te verslaan. Mja, ze hebben wel wat leuke spelers, maar ze zijn idd niet per definitie sterker dan ons. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Siem de Jong op de plek van Immers. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Twee uur geleden gaven we onszelf minimale kans. Door prima eerste helft gaan we meer eisen. Een schotprobeersel gooit de boel definitief aan diggelen en geloof is weg. 't Had heel anders kunnen gaan. Wie had dat vooraf verwacht? goede vraag Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te weinig longinhoud. |
|
|
|