|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 23:43 schreef VVout het volgende:[..] Nou im zal het zo zeggen, twas allemaal heel aantrekkelijk en overtuigend wat ik gezien heb. Ze zijn gelukkig door maar dat was het dan. wat verwacht jij dan ... als de bus voor het doel staat ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat had AZ ook en daar heb ik een leuke werstrijd gezien. |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote: AZ moest... Ajax stond voor en was de aanvallende partij zegt genoeg over defensiefe intenties van jab.... trouwens wat als AZ nu ging verdedigen ? dacht je dan echt dat die anderen gingen aanvallen ? zo gek was ajax nog wel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tis al goed, lekker objectief geouwehoer dus. Ik ben blij voor Nederland maar vond het niet om aan te zien. |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 00:18 schreef VVout het volgende:Tis al goed, lekker objectief geouwehoer dus. Ik ben blij voor Nederland maar vond het niet om aan te zien. besef ook wel dat het beter moet... maar beter voetbal begint met lelijk winnen..ben daarom blij met het resultaat |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 00:18 schreef VVout het volgende:Tis al goed, lekker objectief geouwehoer dus. Ik ben blij voor Nederland maar vond het niet om aan te zien. moeten we Mourinho maar als coach vragen :) "" |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 23:12 schreef scout_2 het volgende:Volgens mij moet ajax de kar al vele jaren alleen trekken in de cl mits de scheidsrechters en sommige ploegen oprecht hun werk gedaan hadden had ajax gewoon een paar keer overwinterd.. iets dat van feyenoord niet gezegd kan worden ! Ach ja, en zo heeft PSV de jaren daarvoor in de CL de kar getrokken, wat wil je nu zeggen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 00:11 schreef scout_2 het volgende:[..] AZ moest... Ajax stond voor en was de aanvallende partij zegt genoeg over defensiefe intenties van jab.... trouwens wat als AZ nu ging verdedigen ? dacht je dan echt dat die anderen gingen aanvallen ? zo gek was ajax nog wel.. Zo speelt Ajax al weken.. Maar wat is dit joh, je post niet eens op het Ajax forum en loopt hier wel te trollen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 08:44 schreef remco k het volgende:[..] Zo speelt Ajax al weken.. Maar wat is dit joh, je post niet eens op het Ajax forum en loopt hier wel te trollen.. Voelde zich bij zijn ballen gegrepen omdat ik zij dat Ajax het laat afweten, nu ze toch net met de hielen over de sloot zijn beland wou hij me dat ff laten weten dat dit niet helemaal waar was. Eerlijk gezegd natuurlijk is het gewoon al jammer dat je het niet gered hebt tegen Rapid Wien, want CL is toch wel wat bij jullie niveau hoort toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Loting Europa League
Groep A
Ajax (Ned) Celtic (Sch) Fenerbahçe (Tur) Molde (Nor)
Groep B
Rubin Kazan (Rus) Liverpool (Eng) Bordeaux (Fra) FC Sion (Zwi)
Groep C
Borussia Dortmund (Dui) PAOK Thessaloniki (Gri) FK Krasnodar (Rus) Qabala (Aze)
Groep D
Napoli (Ita) Club Brugge (Bel) Legia Warschau (Pol) FC Midtjylland (Den)
Groep E
Villarreal (Spa) Viktoria Plzen (Tsj) Rapid Wenen (Oos) Dinamo Minsk (Wru)
Groep F
Marseille (Fra) Sporting Braga (Por) Slovan Liberec (Tsj) FC Groningen (Ned)
Groep G
Dnipro Dnipropetrovsk (Rus) Lazio Roma (Ita) Saint Etienne (Fra) Rosenborg (Nor)
Groep H
Sporting CP (Por) Besiktas (Tur) Lokomotiv Moskou (Rus) Skenderbeu (Alb)
Groep I
FC Basel (Zwi) Fiorentina (Ita) Lech Poznan (Pol) Belenenses (Por)
Groep J
Tottenham Hotspur (Eng) Anderlecht (Bel) AS Monaco (Fra) Qarabag (Aze)
Groep K
Schalke 04 (Dui) APOEL Nicosia (Cyp) Sparta Praag (Tsj) Asteras Tripoli (Gri)
Groep L
Athletic Bilbao (Spa) AZ (Ned) FC Augsburg (Dui) Partizan Belgrado (Ser)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien iets overzichtelijker..
|
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 11:55 schreef VVout het volgende:[..] Voelde zich bij zijn ballen gegrepen omdat ik zij dat Ajax het laat afweten, nu ze toch net met de hielen over de sloot zijn beland wou hij me dat ff laten weten dat dit niet helemaal waar was. Eerlijk gezegd natuurlijk is het gewoon al jammer dat je het niet gered hebt tegen Rapid Wien, want CL is toch wel wat bij jullie niveau hoort toch? nee ..niet, wat laten ze afweten ? ..tsja geluk heb je nodig wil je die beker grijpen cl hoort bij ons moet altijd ajax streven zijn vooral niet opgeven.. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
we weten nu wel dat je voor ajax bent. Gelukkig zijn jullie door. Niemand gaat zomaar even overwinteren hoop op 2 ploegen door.ook psv heeft een klein wonder nodig om te overwinteren. Dus ze kunnen aan de bak want we hebben de punten heel hard nodig |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Nou we mogen weer blij zijn hoor 1 overwinning en een gelijkspel. zo gaan we het nooit redden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ajax heeft altijd maar de mond vol over Europees voetbal. Ze voelden beledigd doordat ze nu in EL spelen ipv de CL. Ze zouden wel eens laten zien dat ze toch eigenlijk in de CL thuishoren. Nu dat hebben we gisteren gezien. Wat een slappe bedoeling met al die balletjes breed en geen diepgang. Het was werkelijk helemaal niets. Die arrogantie is werkelijk helemaal ongepast en Ajax maakt zich hier helemaal belachelijk mee. Tevens kost dat ons als Nederland ons klassement. Dank u wel Ajax voor weer zo'n slechte wedstrijd en maar 1 punt tegen een heel heel heel matig ploegje. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: ja het Nederlands voetbal kwa punten die we halen. Triest |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 09:27 schreef Pieter08 het volgende:Ajax heeft altijd maar de mond vol over Europees voetbal. Ze voelden beledigd doordat ze nu in EL spelen ipv de CL. Ze zouden wel eens laten zien dat ze toch eigenlijk in de CL thuishoren. Nu dat hebben we gisteren gezien. Wat een slappe bedoeling met al die balletjes breed en geen diepgang. Het was werkelijk helemaal niets. Die arrogantie is werkelijk helemaal ongepast en Ajax maakt zich hier helemaal belachelijk mee. Tevens kost dat ons als Nederland ons klassement. Dank u wel Ajax voor weer zo'n slechte wedstrijd en maar 1 punt tegen een heel heel heel matig ploegje. Misschien dat je het intervieuw met de Boer gewoon had moeten bekijken..
Er wordt namelijk niet gezegd dat ze vinden dat ze ergens thuis horen.
Hij zegt dat als ze vinden dat ze thuishoren in de CL, dat ze dat moeten gaan laten zien.. Dat is echt heel iets anders dan wat jij stelt..
En ja het was gewoon droevig slecht, dat ontkent geen mens.. Maar heb het dan ook over de ploeg waar AZ van verliest, dat is een grotere schande, Celtic is gewoon een grote club in Eruopa.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, jullie dragen helemaal niets bij.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dat je het intervieuw met de Boer gewoon had moeten bekijken.. Er wordt namelijk niet gezegd dat ze vinden dat ze ergens thuis horen. Hij zegt dat als ze vinden dat ze thuishoren in de CL, dat ze dat moeten gaan laten zien.. Dat is echt heel iets anders dan wat jij stelt.. En ja het was gewoon droevig slecht, dat ontkent geen mens.. Maar heb het dan ook over de ploeg waar AZ van verliest, dat is een grotere schande, Celtic is gewoon een grote club in Eruopa.. Was zul je bedoelen. Celtic is Europees gezien een naam uit het verleden. Net als Ajax trouwens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 23:20 schreef Pieter08 het volgende:[..] Was zul je bedoelen. Celtic is Europees gezien een naam uit het verleden. Net als Ajax trouwens Het zijn niet meer de beste clubs in Europa. Maar het zijn nog steeds grote clubs, net als PSV en Feyenoord overigens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jullie is niet aanwezig in Europa.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo kun je het ook noemen want echt best tegen Celtic was het alles behalve.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Vanochtend stond er een mooi artikel in het Eindhovens Dagblad over Bert van Marwijk en Mark van Bommel. Zij willen een nieuwe voetbal stijl in Nederland waarbij winnen de basis is. Stoppen met het overdreven doorgevoerde 433 systeem en al die vervelende balletjes breed. Twee mooi voorbeelden hiervan zijn Oranje op het laatste WK en PSV van de week tegen ManU. Dit artikel moeten ze Ajax maar eens goed lezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 11:37 schreef Pieter08 het volgende:Vanochtend stond er een mooi artikel in het Eindhovens Dagblad over Bert van Marwijk en Mark van Bommel. Zij willen een nieuwe voetbal stijl in Nederland waarbij winnen de basis is. Stoppen met het overdreven doorgevoerde 433 systeem en al die vervelende balletjes breed. Twee mooi voorbeelden hiervan zijn Oranje op het laatste WK en PSV van de week tegen ManU. Dit artikel moeten ze Ajax maar eens goed lezen. Bij Ajax moet er zeker wat veranderen, maar dat zit niet in het systeem. 4-3-3 is een prima systeem waar je heel veel verschillende manieren van voetbal mee kan spelen...
Die balletjes breed is ook iets waar de supporters zich dood aan irriteren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens maakt een zwaluw geen zomer.. Ajax won ook met geweldig goed voetbal van City, United en Barca.. En zijn uiteindelijk geen stap verder gekomen.. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: dus kan je ons ook niet verantwoordelijk stellen voor het magere punten aantal. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Maar goed we kunnen wel naar elkaar lopen wijzen helpt ook lekker veel. Feit is dat we op de rand van de afgrond staan. Als we de gegarandeerde plaatsing in de champions league kwijt zijn met het daarbij behorende financiële plaatje. Dan wordt de Nederlandse competitie nog slechter op termijn. En daar ziet het allemaal wel naar uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij valt dat wel mee met dat naar elkaar wijzen.. Het is gewoon leuk reageren op die meeuw. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
We moeten onze speelstijl aanpassen en onze jeugd anders opleiden. Bij de jeugd moet veel meer gekeken worden naar mentaliteit, overlevingsvermogen, fysiek en hardheid. Dat zijn namelijk eigenschappen die de jeugd in het buitenland wel heeft en wij niet en daar verliezen voortdurend op en van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 21:24 schreef Pieter08 het volgende:We moeten onze speelstijl aanpassen en onze jeugd anders opleiden. Bij de jeugd moet veel meer gekeken worden naar mentaliteit, overlevingsvermogen, fysiek en hardheid. Dat zijn namelijk eigenschappen die de jeugd in het buitenland wel heeft en wij niet en daar verliezen voortdurend op en van. Ik ben het met je eens dat daar op getraind moet worden..
Maar waar ik me nog veel meer zorgen over maak is de simpele basis techniek.. Een bal aannemen, een bal op het juiste been inspelen, simpele basis looplijnen en meer van dat soort simpele dingen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:13 schreef remco k het volgende:Volgens mij valt dat wel mee met dat naar elkaar wijzen.. Het is gewoon leuk reageren op die meeuw. Grrrrrrrrrrrrr..😉 |
|
|
|