|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Nieuwe sponsor Ajax |
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
Ik ga voor Heineken: Een hele grote internationael speler en ook nog eens Amsterdams ;-)
Wie heeft jullie voorkeur?
Positie Bedrijfsnaam Omzet (miljard Euro)
1 Royal Dutch Shell 347.339 2 Unilever 46.467 3 LyondellBasell 36.588 4 Koninklijke Ahold 30.271 5 AEGON 20.992 6 ING Groep 18.829 7 Achmea 18.802 8 SHV 17.362 9 Heineken 17.123 10 Randstad 17.086 11 Akzo Nobel 15.697 12 Rabobank 13.378 13 Koninklijke KPN 13.163 14 Argos Groep 10.237 15 FrieslandCampina 9.646 16 Koninklijke DSM 9.131 17 Koninklijke Luchtvaart Maatschappij 8.651 18 Koninklijke Philips Electronics 8.647 19 Stichting Pensioenfonds ABP 8.529 20 BAM 7.920 21 ABN AMRO 7.794 22 CZ Groep 7.562 23 TNT Express 7.327 24 Reed Elsevier 6.925 25 PON 5.865 26 Delta Lloyd 5.730 27 Nutreco 5.229 28 VION 5.173 29 VGZ 5.166 30 Royal Imtech 5.113 31 Pensioenfonds Zorg en Welzijn 4.915 32 Eneco 4.839 33 SNS REAAL 4.746 34 ASML 4.731 35 Nuon 4.450 36 Wolters Kluwer 3.354 37 USG People 3.244 38 CSM 3.112 39 NXP Semiconductors 3.006 40 SBM Offshore 2.831 41 Koninklijke Boskalis 2.809 42 Blokker 2.730 43 Jumbo 2.678 44 Mediq 2.657 45 Oce 2.596 46 Fugro 2.577 47 Menzis 2.560 48 Sligro 2.467 49 Heijmans 2.361 50 Koninklijke Agrifirm 2.271
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ING: Oranje en ajax...?? Ahold is ook wel een mooie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AHOLD of ABN Amro dan.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heineken mag niet sponseren......Alcohol en Tabak mag niet aan een speler gekoppeld worden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Staat er niet tussen....maar ik denk HAL |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nieuw!! Alcohol vrij bier van Freddie hahaha ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Holland America Line.....is een hele grote investeerders groep uit Amsterdam |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Talpa kan ook nog....John de Mol is een groot Ajax fan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Denreg
|
|
|
Had eigenlijk wel unibet verwacht omdat online gokbedrijven tegenwoordig ook mogen sponsoren. Ik verwacht dat het ing wordt. Heineken zou leuk zijn gelijk een vierde ster! Maar helaas mag niet, weird eigenlijk want bier mag wel toernooien sponsoren.
Daarnaast zal het een sponsor uit de top 12 worden dus reken maar uit, rabo is uit wielrennen gestapt, ajax zal geen verzekeraar nemen na aegon. ...... Lastig. Dan toch maar shell haha. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat klopt idd, maar staat niet in de vermeende top 50 helaas... :-( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Laat hem dan gelijk ajax van de beurs halen.... hoewel ik me nog steeds afvraag of dat nog echt nodig is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AHOLD inside infomation.... |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
het is opvallend stil wat de nieuwe shirtsponser gaat worden mijn gevoel zeg dat het Shell gaat worden allehoewel Ahold of Heineken ook niet verkeerd zal zijn of zal het toch Bwin of toch een vliegmaatschappij uit arabien worden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hsm ook niet....en dat zijn die jongens van ventener van vlissingen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is Zaandam Sjakie....slaat AZ optilt ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Linke soep jack, wie? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je maakt me nieuwsgierig Jack.... Je broer? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zaandam ligt dichter bij Amsterdam dan bij Alkmaar..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke maar AH let op de kleintjes.....need i say more ???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AHOLD....van Sjakie Swart...kon zijn bek weer eens niet houden.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: We hebben alleen maar kleine jonge spelers....Overmars elke avond op TV...is het gedaan met Ollie!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geloof er helemaal niks van.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wacht maar af Narreke...je gaat het zien en meemaken....ieder avond Overmars op TV.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat wil ie ook helemaal niet hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha marc achter de kassa in een commercial....wie is hier de nar ;-) Ah heeft een landelijke dekking....gaat ze klanten kosten.....broodje aap dus |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
wacht maar af...Blind die afrekent bij de kassa met 1000 euro... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....en Jonk die je karretje naar je auto rijd.....je hebt een levendige fantasie Sjakie....hou ik wel van |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Alle Ajax spelers in A.H. tenue met 3 grote sterren.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
AHOLD,Aegon, shell....alle banken en Philips kan je schrappen... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Lijkt mij niet aangezien die op het punt staan om overgenomen te worden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maar ze mogen wel de CL sponsoren dus leg dat eens uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ze mogen wel een toernooi sponseren....net als Amstel....maar een speler mag niet met Heineken op zijn rug lopen.....ook niet met Marlboro. Zoek het maar na |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: HAL is net zo Rotterdams als de Euromast volgens mij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ze mogen wel een toernooi sponseren....net als Amstel....maar een speler mag niet met Heineken op zijn rug lopen.....ook niet met Marlboro. Zoek het maar na Ik geloof je maar wat een hypocriet gelul zeg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Shell dat zou wel wat zijn zeg ook al worden zij het niet. Een van de rijkste bedrijven ter wereld. Als het maar geen jumbo og blokker gaat worden. het moet wel een beetje uistraling hebben |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een leuk topic is dit, Ronald. Het is wel koffiedik kijken. Ik denk niet (meer) aan een bank of een verzekeraar. Heineken (alcohol) mag nog niet. KLM wordt in alle toonaarden ontkend, maar juist als er zo hard ontkend wordt... Kortom, ik denk KLM |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:35 schreef Brandje het volgende:Shell dat zou wel wat zijn zeg ook al worden zij het niet. Een van de rijkste bedrijven ter wereld. Als het maar geen jumbo og blokker gaat worden. het moet wel een beetje uistraling hebben Shell in het verleden nooit in de voetbal gesponsord.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee, we gaan toch niet met een kruidenier op ons mooie shirt lopen hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....sorry mijn fout ;-( |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee maar daarom zal het wel wat zijn zeg maar welk bedrijf zou Ajax nodig hebben kan je je beter afvragen. Kijk AEGON heeft door mede door ajax een voet tussen de deur gekregen in azie |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik vergeef het je ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:36 schreef Pietje het volgende:Wat een leuk topic is dit, Ronald. Het is wel koffiedik kijken. Ik denk niet (meer) aan een bank of een verzekeraar. Heineken (alcohol) mag nog niet. KLM wordt in alle toonaarden ontkend, maar juist als er zo hard ontkend wordt... Kortom, ik denk KLM Nuh....mag niet van de Fransen denk ik....die zijn tegen |
|
|
|