|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Eens, zo goed gaat het daar ook niet dus waarom zouden ze dan dan nog ergens tussen de 8 en 10 miljoen insteken. Maar het is een helse klus want Aegon-achtige bedragen zullen we niet meer gaan vangen denk ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga weg gek....is al onderuit gehaald |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Fransen moeten hun kop houden ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zo lang ze maar veel geld geven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:44 schreef Brandje het volgende:[..] Eens, zo goed gaat het daar ook niet dus waarom zouden ze dan dan nog ergens tussen de 8 en 10 miljoen insteken. Maar het is een helse klus want Aegon-achtige bedragen zullen we niet meer gaan vangen denk ik John de Mol heeft zat.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vooral die gast van buitenlandse zaken....wat een lullo |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
KLM is al nadrukkelijk ontkent door KLM, Ajax en een anoniem RvC lid.
Ahold lijkt een mogelijkheid op het oog. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
KPN kan ook (bijna) niet (meer), want die worden overgenomen door een Mexicaan. Maar KLM heeft nog veel zeggenschap, hoor. Dat moet je niet onderschatten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:48 schreef Eide het volgende:KLM is al nadrukkelijk ontkent door KLM, Ajax en een anoniem RvC lid. Ahold lijkt een mogelijkheid op het oog. Maar juist wanneer er nadrukkelijk iets ontkend wordt, moet je extra oppassen, Eide. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Punt is dat Ajax beursgenoteerd is. Ze mogen niet zomaar liegen over zoiets.
KLM kunnen we echt wel afschrijven, net als alle bedrijven in die lijst die bank zijn of in financiële problemen zitten. Dan wordt die lijst plots stukken korter.
ASML is overigs zomaar een aardige zit ik zomaar te bedenken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee dat heeft van den wal bake uitgelegd omdat ajax beurggenoteerd is moet men op zulke geruchten reageren.
Maar volgens sportmarketinggoeroe Frank van den Wall Bake klopt er helemaal niets van dat Ajax in gesprek is met de 'Royal Dutch Airlines'. "Ajax is een beursgenoteerd bedrijf en als er een kern van waarheid zit in deze geruchten, dan zijn ze verplicht om daar meteen op te reageren", legt Van den Wall Bake uit.
http://www.metronieuws.nl/sport/ajax-in-gesprek-met-multinational/SrZmhA!GOMuRjCtiNWk/ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
OK, Eide en Brandje, thanks. Maar ze liegen toch (nog) niet? Ze ontkennen alleen maar.
Nou goed, Ok een ander dan. Dan gok ik op AHOLD |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Juist Pietje...goed geraden!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mido,suleymanie en Hamlap hun salaris wordt met terug werkende kracht direkt terug gevorderd.....en de nieuwe sponsor is.............. de vrienden van AJAX ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zij we het potdomme weer eens, Jack !! Hahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Twee is beter als één.....maar gaat niet gebeuren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: En dan Neusje de Neushoorn... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: AHOLD volgens Sjaak Swart!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Enne... wat dachten jullie van de luchthaven Schiphol? Dat is dan weliswaar niet KLM, maar het heeft wel met vliegen/vliegtuigen te maken. Schiphol is ook een BV en maakt flink winst volgens mij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: schei toch uit man
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahaahaa wat ben je gek pik hahahahaha Maar wie het laatst lacht.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
AHOLD volgens Pietje... Hahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Of Schiphol volgens Pietje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Groen links volgens Peet.....omdat het gras zo mooi is....
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Heerlijke mafkees !! Whahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik hoop wel dat het shirt er dan nog mooi uitziet met de nieuwe sponsor. |
|
|
|
|
svenas
|
|
|
"Nee, ik zeg niet met wie Ajax spreekt, omdat dat niet in het belang is van beide partijen. Maar denk aan een multinational uit de top 50. Nee, niet Shell, die willen niet in het voetbal. Maar er zijn er meer natuurlijk: Randstad, DSM, AkzoNobel, noem maar op. Al kan ik zeggen dat ook deze drie het niet zijn.""
Die vier vallen dus af. En ik hoorde iemand hier al zeggen dat we binnen de top 12 moeten kijken en dan blijven er nog 9 over.
En omdat Heineken niet mag. En Aegon het ook niet word blijven er nog 7 over.
2 Unilever 46.467 3 LyondellBasell 36.588 4 Koninklijke Ahold 30.271 6 ING Groep 18.829 7 Achmea 18.802 8 SHV 17.362 12 Rabobank 13.378
Ik gok op Ahold of ING. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Het moet voor beide een win win situatie zijn.. ahold is leuk maar niet voor ahold. AH kan wel sluiten in Rotterdam en in de rest van nederland.
Unilever zou ik het liefst willen.
Het moet een bedrijf zijn die in china naamsbekendheid wil. Kan ik maar 1 op verzinnen en dat is frieslanscampina. 1% van de opbrengst van babymelk in china en je kan volgend seizoen bale halen voor 200 miljoen haha.. Alleen staat het vreemd met friesland op je shirt haha..
Het is in ieder geval geen bank of verzekeraar. Geen pensioenfonds. Geen bouw bedrijf. Geen heineken omdat er nog pas geleden een contract werd gesloten met juplier. Ook de bedrijven die de meneer had genoemd vallen ook af. Daarnaast valt Philips ook af en iedereen weet waarom..
Ik wacht in spanning af.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Lyondellbasell. dat kunnen we ook wel vergeten.. heeft veel te maken met 010. Hoofdkantoor en distributie staat daar. Uit de top 12 houden we dus enkel alleen Unilever of shv over. Ik weet niet of de familie van van Vlissingen fan zijn van ajax. Anders is het Unilever. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik kwam op een interessante site terecht. Managementscope.nl om ff de connecties te bekijken van onze commissarissen. Daar kwam het gerucht van ook vandaan dat het klm zou zijn.
Leo van wijk was daar namelijk voorzitter van rvc. Hij is overigens nu commissaris van aegon.
Andere commissaris ernst ligthart heeft dan geen connecties met het bedrijfsleven maar is wel lid van de tuchtcommissie van de knvb.
Hans wijers is naast dat hij voorzitter is van ajax ook voorzitter van heineken. Lijkt mij lastig om 2x het zelfde contract te tekenen. Ajax heeft ook een contract met jupiler. Plus dat Heineken niet op het shirt mag. Wat overigens geen sponser in de weg staat, goed voorbeeld is Marlboro, zij sponseren Ferrari in de formule 1 terwijl ze niet op de auto mogen staan, dat stonden ze wel, ze mochten niet meer op de auto maar ze hebben wel het contract verlengd en betalen meer. Wie ook lid is van de rvc van Heineken is mevrouw fentener van Vlissingen. Die eigenaar en voorzitter is van shv. Dat bedrijf staat dan weer in de top 15 van aller grootste bedrijven van ons land. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zet voorzichtig een streep door de banken. Die hebben het te zwaar om in deze tijd een sponsorcontract te kunnen verkopen aan de achterban denk ik. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
heerlijke discussie mannen, maar volgens mij blijft het koffiedik kijken.
Ondanks alle tegengeluiden, ga ik zelf toch nog voor HEINEKEN.....
We shall see... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: KPN ligt al bijna op zijn kont, die gaat heel slecht die zal het niet worden. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
1 ding weet ik zeker, Reed Elsevier wordt het 100% zeker niet. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik denk eigenlijk dat het de Rabobank wordt, die zijn gestopt met wielrennen en willen zich nu op voetbal storten. Ze hebben het geld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AHOLD...inside information...believe it or not!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, op een één of andere manier komt Achmea steeds in mn hoofd als ik hier over denk.
Zou kunnen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:02 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha, op een één of andere manier komt Achmea steeds in mn hoofd als ik hier over denk. Zou kunnen? Nee....maatschappelijk niet verantwoord.....ik denk SVH....die hadden een grote wielerploeg,zijn ze mee gestopt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee....maatschappelijk niet verantwoord.....ik denk SVH....die hadden een grote wielerploeg,zijn ze mee gestopt Hoezo maatschappelijk niet verantwoord? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De zorg ligt al onder druk.....kunnen ze niet verkopen aan hun klanten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha let maar op pik....kom uit brabant maar ben wel op de hoogte!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oh, op die manier. Niet eens aan gedacht. Logisch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lul niet Sjakie.....iedere nuchtere Hollander(jij niet ,je bent brabo'er) weet dat AHOLD dat nooit zal doen...........die zitten van Groningen tot Vlissingen ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lul niet Sjakie.....iedere nuchtere Hollander(jij niet ,je bent brabo'er) weet dat AHOLD dat nooit zal doen...........die zitten van Groningen tot Vlissingen ouwe Goed geantwoord pik!! Maar toch AHOLD!!! |
|
|
|