|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik geloof eigenlijk niet in die wedkantoren. Nederland heeft daar gewoon de cultuur niet echt voor. Bovendien geloof ik niet dat dat soort bedrijven met 10 miljoen kunnen komen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja, dacht ff dat ik van mijn stoel pleurde toen ik het las. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig is dat niet gebeurd.....leuk dat je het ff omhoog haalt .....ik heb ook mijn VVouten.....VVout.....niemand is perfect ouwe
.......ik bedoel maar.
slaap lekker |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 september 2013 - 02:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gelukkig is dat niet gebeurd.....leuk dat je het ff omhoog haalt .....ik heb ook mijn VVouten.....VVout.....niemand is perfect ouwe [ afbeelding ] .......ik bedoel maar. slaap lekker Haha taliban bestendige towers.
En geeft nix hoor, vond het alleen grapig HAL sponsor van Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hallo Koenemund, fijn dat je zo oplettend bent maar misschien zou het dan handig zijn de hele discussie te lezen voordat je reageert. Het gaat hier om een nieuwe shirtsponsor voor Ajax, niet om een kledingsponsor. Daarbij werd gesuggeerd dat HAL iets met Amsterdam van doen had, waarop door de ander werd gereageerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Zeeuws meisje.... ons bin zuunig |
|
|
|
|
AFCA-SKIP
|
|
|
Bol.com (ahold is moederbedrijf). Ik hoopte op Vodafone maar wordt het niet vanwege dat het volgens expert Nederlands bedrijf gaat worden. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 13:48 schreef AFCA-SKIP het volgende:Bol.com (ahold is moederbedrijf). Ik hoopte op Vodafone maar wordt het niet vanwege dat het volgens expert Nederlands bedrijf gaat worden. Bol.com is al de persoonlijke sponsor van Zeefuik. |
|
|
|
|
AFCA-SKIP
|
|
|
Ik zat al te denken of forumleden zouden beginnen over ene J. Verhoeven.... Zeefuik past ook in het rijtje. AHOLD vaak voorbij zien komen. Dat is geen merknaam die bekender moet worden mijn inziens. Bol.com lijkt me daarom een goede kanshebber. Het bedrijf heeft zeer goede cijfers geschreven dit jaar, volgend jaar willen ze doorgroeien. Het is al een .com adres........ |
|
|
|
|
AFCA-SKIP
|
|
|
Niet dat ik het graag op ons schitterende shirt zie staan hoor. |
|
|
|
|
Batty Slowfinger
|
|
|
De helft van de lijst heeft in de wielersport of schaatssport gezeten! En altijd afgehaakt na een jaar of 2 jaar!! Zie het nog niet voor me BAM ophet ajaxshirt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:42 schreef Batty Slowfinger het volgende:De helft van de lijst heeft in de wielersport of schaatssport gezeten! En altijd afgehaakt na een jaar of 2 jaar!! Zie het nog niet voor me BAM ophet ajaxshirt ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hey Jack, jij hebt vast en zeker aandelen bij AHOLD...;-)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Bam is inderdaad een bouwbedrijf, en die gaat echt niet Ajax sponsoren. Die hebben het al moeilijk zat om uberhaubt te overleven.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 19:06 schreef AFCA-SKIP het volgende:AHOLD vaak voorbij zien komen. Dat is geen merknaam die bekender moet worden mijn inziens. Bol.com lijkt me daarom een goede kanshebber. Het bedrijf heeft zeer goede cijfers geschreven dit jaar, volgend jaar willen ze doorgroeien. Het is al een .com adres........ Nu is Bol.com onderdeel van: Ahold :) |
|
|
|
|
ruud.hof
|
|
|
akzo nobel. brengt kleur over de hele wereld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja man, dan mag de selectie na elke wedstrijd een uurtje spelen in de ballenbak. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mc Donalds, en dan mag de selectie na elke wedstrijd gratis een happy meal komen eten. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Het blijft stil. Zal het een Chinees of Aziatisch bedrijf worden? Ik denk dat die talentenshow in China veel losgemaakt kan hebben. En nu al een Chinese speler. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wanneer wordt het officieel bekend gemaakt??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als het in kannen en kruiken is neem ik aan. Ik verwacht overigens geen mededelingen voor de winterstop. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ze hebben wel de leeftijd daar voor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik dacht dat jij dat wel zou weten, net zoals dat je er stellig van overtuigd bent dat het AHOLD wordt ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Huawei heeft toegegeven met Ajax en Vitesse in gesprek te zijn over shirtsponsering. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is een grote speler, las het vandaag inderdaad, ben heel benieuwd hoe veel geld hier mee gemoeid is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zag het.. Zou het iets zijn? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik ken het persoonlijk niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zelf denk ik dat het een buitenlandse multinationale bedrijf moet zijn, omdat Nederlandse bedrijven de prijs toch niet betalen. Geen enkel Nederlandse bedrijf zal 20 miljoen per jaar aan Ajax betalen, omdat we zuinig en nuchter zijn. Dus niet zakelijk. Bij de buitenlandse multinationale bedrijf is deze kans veel groter. Waarom niet het bedrijf Fly Emirates, voor minimaal 5 jaar ????? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kan niet volgens Sjakie.... Is geen AHOLD ;-) |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Is Ajax nu niet met een Chinese bedrijf bezig ? De Chinezen hebben veel meer geld in kas als dat we denken. Ik kijk er zeker niet raar van op als ze dat toch worden. Het kan raar lopen, tegenwoordig. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
En ach, Shell of Heineken is ook altijd goed. Maar het bericht van een Chinese bedrijf was wel bekend gemaakt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:52 schreef cajax het volgende:Is Ajax nu niet met een Chinese bedrijf bezig ? De Chinezen hebben veel meer geld in kas als dat we denken. Ik kijk er zeker niet raar van op als ze dat toch worden. Het kan raar lopen, tegenwoordig. Lees letterlijk 6 posts terug en je hebt je antwoord op je eerste vraag.. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Maar ja, laten we maar hopen op Shell, Heineken of Unilever. Is altijd goed. Wanneer moet dat definitief bekend worden gemaakt ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Merk van telefoons.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:48 schreef cajax het volgende:Zelf denk ik dat het een buitenlandse multinationale bedrijf moet zijn, omdat Nederlandse bedrijven de prijs toch niet betalen. Geen enkel Nederlandse bedrijf zal 20 miljoen per jaar aan Ajax betalen, omdat we zuinig en nuchter zijn. Dus niet zakelijk. Bij de buitenlandse multinationale bedrijf is deze kans veel groter. Waarom niet het bedrijf Fly Emirates, voor minimaal 5 jaar ????? Omdat die al hebben aangegeven minder te willen gaan doen in de sport. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Misschien gaat mijn voorkeur wel naar Shell, daar ik hoop ( en adviseer ) op een 10 jarige contract, voor 20 miljoen per jaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahaha, lekker blijven dromen, weet jij wel wat Aegon sponsorde per jaar?? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zal het niet heel onverwachts VODAVONE worden ???????? We denken wel Nederlands, maar je weet het nooit. Ook die mogen van mij wel voor 10 jaar tekenen, 20 miljoen per jaar. Is zeker geen verkeerde keuze. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
AEGON betaalde dacht ik 16 miljoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Afhankelijk van het wel/niet kampioen worden en andere bonussen betaald Aegon tussen de 10 en 12 miljoen, en dat is in een goede periode afgesloten.
En dan denk jij dat Ajax een nieuw contract gaat afsluiten van 20 miljoen en ook nog voor 10 jaar??
Ik denk dat jij wat dit betreft een beetje aan het dromen bent.. |
|
|
|