|
|
Mike¥¥
|
|
|
a.s zondag 1 September 12:30
Zondag is het weer zover wij Ajax mogen weer een lunch time wedstrijd spelen en wel in Groningen,wel vraag ik mij nu al af of dit met of zonder Toby en Christian zal zijn.
De laatste ontmoeting met Groningen was voor de beker Datum: 20-12-201 FC Groningen-Ajax en werd met 0-3 gewonnen. Ajax speelde in haar historie maar liefst 99 duels tegen FC Groningen. Daarvan won Ajax er 67 (67,7%) en gingen er 13 (13,1%) verloren. 19 (19,2%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 254 keer, een gemiddelde van 2,57 goals per wedstrijd. FC Groningen stelde daar 108 doelpunten tegenover, gemiddeld 1,09 per wedstrijd.
http://www.youtube.com/watch?v=kvYtdjDeLIM&feature=player_detailpage
De reden dat ik voor dit filmpje heb gekozen ,is om Groningen niet te onderschatten het kan spoken in het noorden.
selectie
Fc Groningen
blessure's:
-Henk Bos(Knieblessure) -Michael de Leeuw (??) -Nick Bakker(Knieblessure)
Geschorst:
-Krisztián Adorján -Lorenzo Burnet -Timo Letschert
Ajax:
-Joël Veltman(Knieblessure) -Siem de Jong(Ingeklapte long) -Daley Blind (spier blessure)
Ik hoop verder dat Frank onze jongens weer op scherp heeft staan en we deze keer heel de wedstrijd kunnen domineren en controleren graag zou ik ,ligeon,boilesen en serero aan het werk zien om er een beter beeld van te krijgen hoe ver deze 3 zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2013 door Mike¥¥ -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
ik (hoop) 1-3 dit mag wel verwacht worden ongeacht met of zonder toby en christian, volgende ontmoeting wacht een gretig psv ,dat zich waarschijnlijk graag wil bewijzen tegen ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 17:56 schreef Mike¥¥ het volgende:ik (hoop) 1-3 dit mag wel verwacht worden ongeacht met of zonder toby en christian, volgende ontmoeting wacht een gretig psv ,dat zich waarschijnlijk graag wil bewijzen tegen ons. Ajax zonder Eriksen en De Jong is niet veel meer. Zou echt zorgwekkend zijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar dat wisten ze al zolang in Amsterdam....als er geen goede vervangers komen hebben ze daar zelf schuld aan!!! We mogen blij zijn dat Siem het seizoen afmaakt bij ons....stel dat PSV het niet red...beuren wij 7 miljoen....voor Eriksen en Alderweireld ontvangen wij 20 miljoen...moeten ze niet aankomen met Duarte van 3 miljoen...dan direct Tadic ophalen voor 12 miljoen...steken ze nog 15 miljoen in hun zak... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 19:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar dat wisten ze al zolang in Amsterdam....als er geen goede vervangers komen hebben ze daar zelf schuld aan!!! We mogen blij zijn dat Siem het seizoen afmaakt bij ons....stel dat PSV het niet red...beuren wij 7 miljoen....voor Eriksen en Alderweireld ontvangen wij 20 miljoen...moeten ze niet aankomen met Duarte van 3 miljoen...dan direct Tadic ophalen voor 12 miljoen...steken ze nog 15 miljoen in hun zak... Dat gaat natuurlijk never nooit niet meer gebeuren dat ajax zo een hoog bedrag uitgeeft voor een speller. Ik denk dat ze niet hoger gaan 8 miljoen, maar dat is dan ook max denk ik..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 21:33 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat gaat natuurlijk never nooit niet meer gebeuren dat ajax zo een hoog bedrag uitgeeft voor een speller. Ik denk dat ze niet hoger gaan 8 miljoen, maar dat is dan ook max denk ik..... Idd,
Tadic zal niet komen. Tadic ben je nog niet zeker van CL... en dat beleid is overboord Dus denk dat Duarte komt helaas, ook bevestigt door Zwartkruis... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kijken kijken niet kopen is de kreet van een Hollander...nu ook van Ajax!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 19:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar dat wisten ze al zolang in Amsterdam....als er geen goede vervangers komen hebben ze daar zelf schuld aan!!! We mogen blij zijn dat Siem het seizoen afmaakt bij ons....stel dat PSV het niet red...beuren wij 7 miljoen....voor Eriksen en Alderweireld ontvangen wij 20 miljoen...moeten ze niet aankomen met Duarte van 3 miljoen...dan direct Tadic ophalen voor 12 miljoen...steken ze nog 15 miljoen in hun zak... Twente zal Tadic echt niet laten gaan. Ik snap ook niet dat Ajax zo kort voor fe deadline ineens met 12 miljoen akkoord gaat. Duarte is aardig maar meer een breedte versterking in plaats van een opvolger van Eriksen.
Waardeloos dit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ben eens benieuwd hoe De Boer eea gaat oplossen zonder de Jong en Eriksen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 13:13 schreef Loetje het volgende:[..] Twente zal Tadic echt niet laten gaan. Ik snap ook niet dat Ajax zo kort voor fe deadline ineens met 12 miljoen akkoord gaat. Duarte is aardig maar meer een breedte versterking in plaats van een opvolger van Eriksen. Waardeloos dit Klopt Duarte is voor de breedte misschien helemaal zo gek nog niet...jammer dat Ajax van Ginkel niet los kreeg bij Mourinho....Tadic is veel te duurb laat Munsterman niet naar Ajax gaan....het is wel goed dat Ajax op zoek is naar nederlanders die talent hebben....van Ginkel en Duarte hebben beiden een nederlands paspoort.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ook. Ik hoop op Andersen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Trouwens, als Alderweireld nu weggaat. Wie wordt er aanvoerder? Moisander? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Lijkt me niet dat een Fin die band krijgt. Ik denk Vermeer of Blind |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Idem, een avontuurtje met Bojan op 10 zou ik ook toejuichen trouwens, met Schone erbij voor iets meer controle. Of datzelfde avontuurtje met Fischer op 10 en Andersen op linksbuiten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En waarom niet dan. Belgen krijgen de band toch ook. Daarnaast perfect Nederlands. En al jaren hier. Ik de k juist dat hij de band krijgt nu. Keepers behoren de band niet te krijgen. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
2-0 of een 0-0 verwacht een gretig groningen en wederom een oersaai, voorspelbaar en statisch ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:10 schreef jolanpalma het volgende:2-0 of een 0-0 verwacht een gretig groningen en wederom een oersaai, voorspelbaar en statisch ajax. De dag weer begonnen met een litertje azijn?
Ik verwacht eigenlijk ook een Ajax dat tot het bot is gemotiveerd na tegenslagen en vertrekkende spelers. Ik verwacht een Ajax dat zichzelf wil bewijzen na het vertrek van 2 dragende spelers. Ik verwacht spelers die kansen zien en zich bij de 1e 11 willen spelen.
Er zijn 2 open vacatures + Siem moet vervangen worden. Als je wil slagen bij Ajax is dit het moment voor een aantal spelers zich te laten zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vermeer is 3e aanvoerder... |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Ik hoop dat echt dat je gelijk hebt. Maar heb het idee dar fdb zijn spelers met de rem erop laat spelen zodat spelers het idee krijgen dat ze moeten inhouden en niet voluit en vrij kunnen voetballen. ( schijn beweging, bal terug, schijn beweging, bal terug) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dus:
Geen Blind Geen Alderweireld Geen Eriksen Geen De Jong
In plaats daarvan waarschijnlijk Boilesen, Denswil en Schone. Blijft het plekkie van Chris over. In de pers wordt Klaassen gesuggereerd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 17:21 schreef Eide het volgende:Dus: Geen Blind Geen Alderweireld Geen Eriksen Geen De Jong In plaats daarvan waarschijnlijk Boilesen, Denswil en Schone. Blijft het plekkie van Chris over. In de pers wordt Klaassen gesuggereerd. Klaassen + Serero. Andersen wordt na 70 minuten ingebracht. Dit denk ik. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik denk echt dat Fischer op Eriksen's plekkie komt of Andersen... |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Niemand die zegt dat jij voor AJAX moet zijn, dus zoek een club die wel naar je zin is en hou eens op met dat geouwehoer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat een onzin, welke spelers heeft Ajax willen halen dan?? Alleen Duarte en van Ginkel, van Ginkel bleek onhaalbaar en Duarte is men mee bezig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk dat hij zo gaat spelen:
Vermeer....RV Rhijn, RCV Moisander, LCV Denswil, LV Boilesen, CVM Poulsen, RM Schone, LM Andersen, RB Bojan, CA Sigthorsson, LB Fisher...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serrero i.p.v. Andersen en je bent er denk ik.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Denk morgen de volgende opstelling,
Vermeer Van rhijn- moisander- van der hoorn - boilesen Serrero-poulsen-schone Bojan- sigi - fischer
Hooguit dat denswill speelt en anders zou ik het niet weten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk dat je redelijk in de buurt zit. Maar de Boer ging meer richting Densiwll als ik het hier mag geloven.. als deze twee trouwens spelen zouden ze wel andersom staan.. Moisander links en vd Hoorn rechts..
Overigens heb ik stiekem de hoop op Andersen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:43 schreef remco k het volgende:Denk dat je redelijk in de buurt zit. Maar de Boer ging meer richting Densiwll als ik het hier mag geloven.. als deze twee trouwens spelen zouden ze wel andersom staan.. Moisander links en vd Hoorn rechts.. Overigens heb ik stiekem de hoop op Andersen.. Als hij weer fit is.....invalbeurt denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:43 schreef remco k het volgende:Denk dat je redelijk in de buurt zit. Maar de Boer ging meer richting Densiwll als ik het hier mag geloven.. als deze twee trouwens spelen zouden ze wel andersom staan.. Moisander links en vd Hoorn rechts.. Overigens heb ik stiekem de hoop op Andersen.. Was ook even snel getypt. Maar hoop op andersen en serrero alleen zal dat wel niet. Alles beter dan schone of niet Remco? :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was alleen ziek, volgens mij de hele week vol getraind. Maar dat weet ik niet 100% zeker.. Ik denk trouwens ook niet dat ie begint, de Boer gaat echt niet met Serrero en Andersen starten, Schone is denk ik wel zeker van een plekkie en ik zal me er vast weer aan lopen ergeren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:50 schreef remco k het volgende:[..] Was alleen ziek, volgens mij de hele week vol getraind. Maar dat weet ik niet 100% zeker.. Ik denk trouwens ook niet dat ie begint, de Boer gaat echt niet met Serrero en Andersen starten, Schone is denk ik wel zeker van een plekkie en ik zal me er vast weer aan lopen ergeren. Jij en duizenden meer denk ik |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:40 schreef Loetje het volgende:Denk morgen de volgende opstelling, Vermeer Van rhijn- moisander- van der hoorn - boilesen Serrero-poulsen-schone Bojan- sigi - fischer Hooguit dat denswill speelt en anders zou ik het niet weten denk het ook zo, maar Denswil speelt sowieso, Hoorn geblesseerd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:40 schreef Loetje het volgende:Denk morgen de volgende opstelling, Vermeer Van rhijn- moisander- van der hoorn - boilesen Serrero-poulsen-schone Bojan- sigi - fischer Hooguit dat denswill speelt en anders zou ik het niet weten Met dit middenveld win je morgen nooit. Een opa op zijn retour die voetballend niks toevoegt. Een zwaar overschatte Deen met een veel te lage handelingssnelheid en een Z-afrikaan die het niveau niet aan kan. Dat wordt weer genieten van Nederlandse spelers uit onze befaamde opleiding. Twee spelers maar liefst in deze opstelling. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Serero kan het niveau niet aan? Waauw, dat is echt een slechte constatering.. Serero speelde niet omdat eriksen die rol had. Denk dat serero nog wel eens heel belangrijk kan worden, snel denken, goede passes, passie en veel energie. En Poulsen heeft het uitstekend gedaan, Schone ben ik nooit fan van geweest maar die zou daar wel moeten staan om een soort de Jong rol te hebben.
Misschien schone aan de zijkant zetten en bojan naar het middenveld? Maar dan heb je serero en bojan die allebei creatief en ik denk dat, dat niet echt slim is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 00:01 schreef freakie het volgende:Serero kan het niveau niet aan? Waauw, dat is echt een slechte constatering.. Serero speelde niet omdat eriksen die rol had. Denk dat serero nog wel eens heel belangrijk kan worden, snel denken, goede passes, passie en veel energie. En Poulsen heeft het uitstekend gedaan, Schone ben ik nooit fan van geweest maar die zou daar wel moeten staan om een soort de Jong rol te hebben. Misschien schone aan de zijkant zetten en bojan naar het middenveld? Maar dan heb je serero en bojan die allebei creatief en ik denk dat, dat niet echt slim is. Schone buiten het elftal....Bojan op Siem zijn positie...Andersen als rechtsbuiten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Mm nee dat lijkt me niet super, dan heb je 4 spelers die allemaal acties gaan maken.. Kan je beter niet doen. Schone is toch de enige die niet geforceerd gaat laten zien dat hij er in moet, als je 4 spelers inzet die een actie willen maken dan krijg je problemen denk ik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Schone is te traag maar denk dat hij toch gaat spelen...Frankie is helaas gek van hem.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja alleen soms kan je dan beter iemand neerzetten die dan toch weet wat hij kan(schone) dan 4 spelers die allemaal willen bewijzen dat ze alles kunnen. Misschien dat hij schone er wel afhaalt na 60 minuten en dan iets anders probeert, ik heb een gevoel dat de Boer(hoop ik trouwens ook) Serero ook een eerlijke kans wil geven. Hij is heel snel in handelingssnelheid en heeft de drive, en ook een goede pass.. Ik weet dat het best wel eens de positie van eriksen kan overnemen en dan duarte daar naast kan spelen of op de flanken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 00:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Schone buiten het elftal....Bojan op Siem zijn positie...Andersen als rechtsbuiten... Andersen is een middenvelder die op de vleugels kan spelen. Bojan is een pure aanvaller. Waarom zou je dat doen?? |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Vermeer
v Rhijn---Moisander--Denswil---Boilesen
----------------Poulsen---------------- -------Fischer-----------Serrero-------
Andersen-------Sightorson---------Bojan
1-3 winst |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo zou ik het ook doen. Alleen gaat schone spelen helaas. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 09:43 schreef Twanus het volgende:Vermeer v Rhijn---Moisander--Denswil---Boilesen ----------------Poulsen---------------- -------Fischer-----------Serrero------- Andersen-------Sightorson---------Bojan 1-3 winst Hier zou ik ook gelukkig van worden, hoewel het wel erg weinig duelkracht oplevert. Deze variant zou ik ook wel willen zien:
v Rhijn---Moisander--Denswil---Boilesen
----------------Poulsen---------------- ----------Bojan----------Schone---------
Fischer-------Sightorson---------Andersen
Toch weer Schone maar dan in een iets controlerendere rol dan normaliter als aanvallende middenvelder en dan vertrouwen op het creatief vermogen van Bojan, Fischer en Andersen om Siggie heen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
opstelling is(bevestigt): vermeer Rhijn Moisander Denswil Boilesen Schone Poulsen Serero Bojan Sigthorsson Sana
Fischer uit de basis gespeeld. raar, Bojan speelt minstens net zo slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Blijkbaar is Fischer wel te vervangen en Bojan niet. Of hij dreigde per direct terug te gaan naar Barcelona ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 11:36 schreef NatjosFC het volgende:opstelling is(bevestigt): vermeer Rhijn Moisander Denswil Boilesen Schone Poulsen Serero Bojan Sigthorsson Sana Fischer uit de basis gespeeld. raar, Bojan speelt minstens net zo slecht. Zal niet zomaar zijn .. |
|
|
|