BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax (zondag 01 September 2013, 12:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 22:56 schreef joduh het volgende:
maak maar een lijstje..vul je me aan??? narsingh,mertens,matavs,maher,ginkel,chadli.armeinteros...... allemaal te duur toch?jaja van ginkel mocht niet voor de betweters hier.....
Kuyt hahahahahaha....sorry wilde je niet laten verslikken Joduh
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
maak maar een lijstje..vul je me aan??? narsingh,mertens,matavs,maher,ginkel,chadli.armeinteros...... allemaal te duur toch?jaja van ginkel mocht niet voor de betweters hier.....
Klopt helemaal. Nou ben ik het wel eens met feit, dat je je niet kapot moet kopen. Het is altijd maar afwachten hoe zo'n speler het gaat doen. Maar een paar gerichte aankopen, jongens met een zekere hardheid, met ervaring heb je keihard nodig tussen al die jeugdspelers.
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
ik vind het ook makkelijk om het vermeer in de schoenen te schuiven man......volgens mij hield hij er ook een paar mooi uit ....
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kuyt hahahahahaha....sorry wilde je niet laten verslikken Joduh
Hahaha
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 22:59 schreef joduh het volgende:
ik vind het ook makkelijk om het vermeer in de schoenen te schuiven man......volgens mij hield hij er ook een paar mooi uit ....
Dat klopt ook wel, maar dat bedoelde ik niet. Wat ik wel bedoelde is, dat geen van die gasten zelfkritiek heeft. Het ligt aan die ander en niet aan mij... Die mentaliteit.
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, maar dat bedoelde ik niet. Wat ik wel bedoelde is, dat geen van die gasten zelfkritiek heeft. Het ligt aan die ander en niet aan mij... Die mentaliteit.
yep......te lang mazzel gehad denk ik.... 3 seizoenen....
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

ik snap het
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:03 schreef joduh het volgende:

[..]

ik snap het
Zo...dat is snel
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:02 schreef joduh het volgende:

[..]

yep......te lang mazzel gehad denk ik.... 3 seizoenen....
Nou ja, mazzel... dat weet ik niet. Wie aan het eind bovenaan staat is de terechte kampioen. Maar ik heb vreselijk veel moeite met die gasten die nooit eens zelfkritiek hebben. Ze hebben het mooiste beroep van de wereld, dan zouden zij hun mentaliteit beter eens kunnen veranderen. Echt werken hebben ze nog nooit gedaan, voor een hongerloontje keihard moeten werken, om 6 uur opstaan. Het zijn verwende kereltjes... En dat moet veranderen.
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo...dat is snel
Hahaha, Je bent in vorm...
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja, mazzel... dat weet ik niet. Wie aan het eind bovenaan staat is de terechte kampioen. Maar ik heb vreselijk veel moeite met die gasten die nooit eens zelfkritiek hebben. Ze hebben het mooiste beroep van de wereld, dan zouden zij hun mentaliteit beter eens kunnen veranderen. Echt werken hebben ze nog nooit gedaan, voor een hongerloontje keihard moeten werken, om 6 uur opstaan. Het zijn verwende kereltjes... En dat moet veranderen.
pssst morgen wekkertje om half 5 hoor
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 16:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het oogt zo lui. Ik heb het idee dat iedereen denkt dat het vanzelf goed komt. Daar stoor ik me aan. Vele kunnen beter denk ik
Dat is denk ik echt optisch bedrog, als je kijkt wat onze jongens gemiddeld lopen is dat meer dan andere ploegen..
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 17:45 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Waar zegt ie dat ? Nergens volgens mij.
Hij geeft indirect alleen anderen de schuld. Als hij zichzelf bedoeld zou hebben zegt ie dat wel harop..
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij geeft indirect alleen anderen de schuld. Als hij zichzelf bedoeld zou hebben zegt ie dat wel harop..
heb je er haarop?
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:06 schreef joduh het volgende:

[..]

pssst morgen wekkertje om half 5 hoor
Kijk, dat bedoel ik. Je bent nog steeds een bikkeltje... Ik sta tegenwoordig wat later op, maar ik heb het ook voor m'n kiezen gehad.
Die jonge voetballertjes zijn niks gewend.
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij wou iedereen hier van Ginkel graag hebben..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is denk ik echt optisch bedrog, als je kijkt wat onze jongens gemiddeld lopen is dat meer dan andere ploegen..
Dat optische bedrog gaat jou parten spelen ouwe....misschien ff naar specsevers
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:07 schreef joduh het volgende:

[..]

heb je er haarop?
Niet veel, altijd netjes..
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

ik bedoelde jou ook met dat betwetertje hoor
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat optische bedrog gaat jou parten spelen ouwe....misschien ff naar specsevers
Ze lopen gewoon meer, was afgelopen seizoen ook zo. Toen kon het zelfs met feiten worden aangetoond. Iedereen viel toen over Eriksen dat ie lui zou zijn terwijl ie gewoon 13 KM liep per wedstrijd..

Ik zeg trouwens niet dat het wel goed is of iets dergelijk hoor, absoluut niet zelfs..Maar lui is het niet..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Nou ben ik het wel eens met feit, dat je je niet kapot moet kopen. Het is altijd maar afwachten hoe zo'n speler het gaat doen. Maar een paar gerichte aankopen, jongens met een zekere hardheid, met ervaring heb je keihard nodig tussen al die jeugdspelers.
Dat roep ik nou al die tijd...Pietje we zijn het weer eens...zelfde sterrenbeeld???
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:09 schreef joduh het volgende:

[..]

ik bedoelde jou ook met dat betwetertje hoor
Gelukkig man.. Whahaha. Vind het wel jammer dat ie hier niet speelt. Maar dit was echt een kwestie van het grote geld, die jongen wou zelf eigenlijk alleen naar Ajax en bezwijkt onder de druk van de club met het geld.. Zonde want nu speelt ie niet veel..
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

en ik weet dat je alles snel leest,dus lees nu ff rustig terug wat ik zei?in al deze spelers had ajax interesse of op geboden ouwe...welke is door gegaan?
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat roep ik nou al die tijd...Pietje we zijn het weer eens...zelfde sterrenbeeld???
Hahaha. Lol. Ik ben waterman... en volgens mij hebben wij dezelfde voornaam.
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar hoeeel echte jeugdspelers heeft Ajax er eigenlijk nog lopen??? Jongens die een vol seizoen achter hun naam hebben en de CL hebben gespeeld mag je daar niet meer onder scharen vind ik..
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:11 schreef joduh het volgende:

[..]

en ik weet dat je alles snel leest,dus lees nu ff rustig terug wat ik zei?in al deze spelers had ajax interesse of op geboden ouwe...welke is door gegaan?
Wij hebben om Sana geschreeuwd ;-) Hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Juist...3 seizoenen kampioen ze worden verwend....niks gotver ze moeten knokken en dat heb ik dit seizoen nog niet gezien...de Boer moet ze eens goed op hun flikker geven...al dat lauwe gedoe...
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Geen en dat is zonde, ik bedoel alleen aan te geven dat van Ginkel het meest jammer is. Al die andere namen kunnen me gestolen worden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Lopen wel misschien maar heb jij al vuur gezien...ik niet!!
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen en dat is zonde, ik bedoel alleen aan te geven dat van Ginkel het meest jammer is. Al die andere namen kunnen me gestolen worden..
gaat het niet om.....ze waren geinteresserd in allemaal/......en ik vind het ajaxonwaardig dat er geeneeen van is gekomen...daar gaat het om
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar hoeeel echte jeugdspelers heeft Ajax er eigenlijk nog lopen??? Jongens die een vol seizoen achter hun naam hebben en de CL hebben gespeeld mag je daar niet meer onder scharen vind ik..
Nou ja, het zijn nog altijd jonge gasten, die inderdaad een aardige ervaring hebben opgedaan, maar ze zijn nog altijd jong. En daar wringt de schoen: jeugd brengt wisselvalligheid met zich mee en heb je dus per se oudere spelers met meer ervaring nodig. Voor de balans in het elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist...3 seizoenen kampioen ze worden verwend....niks gotver ze moeten knokken en dat heb ik dit seizoen nog niet gezien...de Boer moet ze eens goed op hun flikker geven...al dat lauwe gedoe...
van Rhijn, Moisander, Blind, Poulsen, Schone, Serrero, Siggie, Fischer, Bojan, en vrijwel alle andere basisspelers zijn niet 3 keer kampioen geworden. Volgens mij alleen de Jong en Vermeer van de huidige ploeg..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zeker weten van Ginkel heel graag zelfs...maar ja weer te laat...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Geen moer!!!
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:14 schreef joduh het volgende:

[..]

gaat het niet om.....ze waren geinteresserd in allemaal/......en ik vind het ajaxonwaardig dat er geeneeen van is gekomen...daar gaat het om
Dat waren allemaal geruchten. De helft ervan heeft Ajax nooit bevestigd.. Maar Sigthorson, Moisander vd Hoorn en nu Duarte waren ook spelers die Ajax wou hebben, en voor een aantal is best diep in de buidel getast..
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten van Ginkel heel graag zelfs...maar ja weer te laat...
Helemaal niet te laat man, we hebben nooit geen kans gehad op van Ginkel, het is al tijden het plan geweest dat ie naar Chelsea zou gaan. En Vitesse wil niet aan Ajax verkopen omdat het een concurrent is.
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geen moer!!!
Volgens mij noem ik net 4 spelers op die door de Boer gekocht zijn voor de basis en daar op ten duur gaan spelen.. Moisander, Sigthorson vd Hoorn en Duarte..
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat waren allemaal geruchten. De helft ervan heeft Ajax nooit bevestigd.. Maar Sigthorson, Moisander vd Hoorn en nu Duarte waren ook spelers die Ajax wou hebben, en voor een aantal is best diep in de buidel getast..
geen geruchten en dat weet je best.....diep in de buidel??????hahahah ...begin nu te twijfelen over jou....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wij hebben om Sana geschreeuwd ;-) Hahahaha
Wat een middelmaat is die Sana gebleken...niet dat de boer aan te rekenen valt die is ook afhankelijk van het budget...de aankopen van de laatste jaren is gewoon bedroevend...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja, het zijn nog altijd jonge gasten, die inderdaad een aardige ervaring hebben opgedaan, maar ze zijn nog altijd jong. En daar wringt de schoen: jeugd brengt wisselvalligheid met zich mee en heb je dus per se oudere spelers met meer ervaring nodig. Voor de balans in het elftal.
Juist Pietje!!
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:18 schreef joduh het volgende:

[..]

geen geruchten en dat weet je best.....diep in de buidel??????hahahah ...begin nu te twijfelen over jou....
Voor Ajax begrippen. Siggie 5 miljoen, Moisander 5 miljoen, vd Hoorn 4 miljoen en Duarte 3 of 4 miljoen.. Ik vind het best wat geld eerlijk gezegd..
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat een middelmaat is die Sana gebleken...niet dat de boer aan te rekenen valt die is ook afhankelijk van het budget...de aankopen van de laatste jaren is gewoon bedroevend...
Dat ben ik helemaal met je eens. Met Sana, maar er zijn er nog een aantal, gaat Ajax geen oorlog winnen...
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De aankopen bij Ajax zijn vrijwel altijd al bedroevend geweest.. Je onthoud makkelijk de goede namen, maar er zijn echt veel meer niet geslagde spelers bij Ajax geweest dan andersom..
joduh
 joduh - zondag 01 september 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Ajax begrippen. Siggie 5 miljoen, Moisander 5 miljoen, vd Hoorn 4 miljoen en Duarte 3 of 4 miljoen.. Ik vind het best wat geld eerlijk gezegd..
ohhhhh voor ajaxbegrippen.........ja dan heb je gelijk......maarre ajaxbegrippen???wie heeft die gemaakt???
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:21 schreef joduh het volgende:

[..]

ohhhhh voor ajaxbegrippen.........ja dan heb je gelijk......maarre ajaxbegrippen???wie heeft die gemaakt???
Het bestuur. je weet wel, het bestuur dat vrijwel iedere Ajacied op die plek wou hebben.. En dat ons drie titels heeft opgeleverd.

En als ze het ook nog eens voor elkaar zouden kunnen krijgen om ons van de beurs af te halen zou het helemaal geweldig zijn..
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ja, daar komt-ie weer: Sighthorssón vind ik ronduit tegenvallen. Zelfs de Boer heeft nu eindelijk kritiek op hem. Moisander... mwhah.... ik weet het niet, verliest nogal eens een due, verliest z'n man nog wel eens uit het oog. V/d Hoorn wordt nu al voorbij gegaan dor Denswil en met Duarte moet je ook nog maar afwachten.
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:23   quote  deeplink  
vind het trouwens ook gewoon prima aankopen.. Jongens als Schone en Poulsen waren weliswaar gratis maar zijn Ajax onwaardig.. Alle jonge spelers inclusief Sana wil ik nog niet afschrijven..
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:21 schreef joduh het volgende:

[..]

Jeroen Slop????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet te laat man, we hebben nooit geen kans gehad op van Ginkel, het is al tijden het plan geweest dat ie naar Chelsea zou gaan. En Vitesse wil niet aan Ajax verkopen omdat het een concurrent is.
Ze waran weer eens te laat Remco...die hadden ze na de competitie direct moeten halen als 3 spelers weg willen...afwachten nog eens afwachten...nu nog maar 24 uur zelfs en wie hebben we Duarte voor 2,5 miljoen...gewoon zielig...

Overigens vind ik die aankoop niet verkeerd...heb ik echt mijn hoop op...die jongen heeft het in zich....techniek maar ook body!!
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 23:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar ja, daar komt-ie weer: Sighthorssón vind ik ronduit tegenvallen. Zelfs de Boer heeft nu eindelijk kritiek op hem. Moisander... mwhah.... ik weet het niet, verliest nogal eens een due, verliest z'n man nog wel eens uit het oog. V/d Hoorn wordt nu al voorbij gegaan dor Denswil en met Duarte moet je ook nog maar afwachten.
Vd Hoorn is voor de toekomst gehaald, daarvan heeft de Boer ook gezegd dat het niet erg is dat ie nu een achterstand heeft. Afgelopen seizoen vond ik Moisander de leider van onze defensie, veel meer dan Alder dat was..

En uiteraard moet je met Duarte afwachten, maar dat moet je ook als je een Maher of een van Ginkel had gehaald. Maher presteert tot nu toe flink ondermaats bij PSV, werd gister ook gewoon keihard aangepakt door van Halst..

Ajax moet gewoon weer bouwen aan een nieuw elftal.. Dat is kut en jammer, maar ook al zouden we geld trekken voor duurdere spelers, dat gaat niet veranderen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax (zondag 01 September 2013, 12:30): 1 - 1

0.0108101