|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ze waran weer eens te laat Remco...die hadden ze na de competitie direct moeten halen als 3 spelers weg willen...afwachten nog eens afwachten...nu nog maar 24 uur zelfs en wie hebben we Duarte voor 2,5 miljoen...gewoon zielig... Overigens vind ik die aankoop niet verkeerd...heb ik echt mijn hoop op...die jongen heeft het in zich....techniek maar ook body!! Was ook toen niet haalbaar. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat Vitesse niet aan Ajax wil verkopen als het hun topspelers betreft.. Daarbij is Bojan gekomen die vandaag gewoon goed speelde. is VD Hoorn gehaald om Alder te vervangen..
Voor iedere vertrokken basisspeler is een nieuwe speler gehaald. Wat willen sommigen dan toch?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het nieuwe beleid, dus JC en het technisch hart in samenspraak met Overmars en de andere bestuursleden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:26 schreef remco k het volgende:[..] Vd Hoorn is voor de toekomst gehaald, daarvan heeft de Boer ook gezegd dat het niet erg is dat ie nu een achterstand heeft. Afgelopen seizoen vond ik Moisander de leider van onze defensie, veel meer dan Alder dat was.. En uiteraard moet je met Duarte afwachten, maar dat moet je ook als je een Maher of een van Ginkel had gehaald. Maher presteert tot nu toe flink ondermaats bij PSV, werd gister ook gewoon keihard aangepakt door van Halst.. Ajax moet gewoon weer bouwen aan een nieuw elftal.. Dat is kut en jammer, maar ook al zouden we geld trekken voor duurdere spelers, dat gaat niet veranderen.. Natuurlijk moet je nooit te veel aan spelers uitgeven, maar een aantal zeer gerichte aankopen, die wat duurder zijn dan gemiddeld, moet overwogen worden. Nu hanteert Ajax het principe, dat zij NOOIT meer dan 5 miljoen aan een speler zullen uitgeven. En dat is verkeerd. Incidenteel, voor een gerichte versterking, moet dat wel kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heb het alweer met Remco gehad voor vanavond eigenlijk..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:28 schreef remco k het volgende:[..] Was ook toen niet haalbaar. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat Vitesse niet aan Ajax wil verkopen als het hun topspelers betreft.. Daarbij is Bojan gekomen die vandaag gewoon goed speelde. is VD Hoorn gehaald om Alder te vervangen.. Voor iedere vertrokken basisspeler is een nieuwe speler gehaald. Wat willen sommigen dan toch?? Nou, ik vond Bojan niet bijster goed spelen. Tamelijk anoniem en erg egoïstisch. Ik vond Serero de beste vanmiddag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De boer geeft toch aan wie hij erbij wil.....of is het van;hey Frank wat vind je van deze of die......lijkt me niet.
Frank de Boer dus....ben ik nou zo slim ???;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie niet.....is ook het maximale haalbaar |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De boer geeft toch aan wie hij erbij wil.....of is het van;hey Frank wat vind je van deze of die......lijkt me niet. Frank de Boer dus....ben ik nou zo slim ???;-) Maar Frank de Boer krijgt het (financieel) beleid van de directie voorgeschoteld. Dat heeft ook Frank de Boer maar te accepteren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:34 schreef Pietje het volgende:[..] Maar Frank de Boer krijgt het (financieel) beleid van de directie voorgeschoteld. Dat heeft ook Frank de Boer maar te accepteren. Ach Piet zwalk al 3 jaar hier rond...jij 5....is elk jaar hetzelfde.....Ajax overleefd het elke keer weer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:28 schreef remco k het volgende:[..] Was ook toen niet haalbaar. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat Vitesse niet aan Ajax wil verkopen als het hun topspelers betreft.. Daarbij is Bojan gekomen die vandaag gewoon goed speelde. is VD Hoorn gehaald om Alder te vervangen.. Voor iedere vertrokken basisspeler is een nieuwe speler gehaald. Wat willen sommigen dan toch?? Toch gaan we terug in kwaliteit en dat is moeilijk te verteren...snap jij dat niet ??? De Boer heeft een tijdje geleden aangegeven dat we stappen moeten maken op internationaal niveau.....hahaha we zijn eerder afgegleden.... Kelere...had Boerrigter niet zo snel van de hand gedaan...koop een maduro of laat Bazoer spelen...laat ook Andersen spelen op de rechtsbuiten positie...Schone op de bank...dan ben je goed bezig....wie weet dat we dan niet zo hard afglijden.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Toch gaan we terug in kwaliteit en dat is moeilijk te verteren...snap jij dat niet ??? De Boer heeft een tijdje geleden aangegeven dat we stappen moeten maken op internationaal niveau.....hahaha we zijn eerder afgegleden.... Kelere...had Boerrigter niet zo snel van de hand gedaan...koop een maduro of laat Bazoer spelen...laat ook Andersen spelen op de rechtsbuiten positie...Schone op de bank...dan ben je goed bezig....wie weet dat we dan niet zo hard afglijden.... Eens !! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:29 schreef Pietje het volgende:[..] Natuurlijk moet je nooit te veel aan spelers uitgeven, maar een aantal zeer gerichte aankopen, die wat duurder zijn dan gemiddeld, moet overwogen worden. Nu hanteert Ajax het principe, dat zij NOOIT meer dan 5 miljoen aan een speler zullen uitgeven. En dat is verkeerd. Incidenteel, voor een gerichte versterking, moet dat wel kunnen. Wederom eens maar een enkeling vindt van niet blijkbaar.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En ik ga slapen. Ik wens jullie allemaal een goede nacht en hoop dat er geen nachtmerries zullen zijn naar aanleiding van die wereldpartij van vanmiddag... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach Piet zwalk al 3 jaar hier rond...jij 5....is elk jaar hetzelfde.....Ajax overleefd het elke keer weer En zo denken die spelers ook....en dan gaat het mis.....ze moeten meer pepers eten... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat komt nog wel, Jack. Die enkeling gaat vroeg of laat overstag ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En zo denken die spelers ook....en dan gaat het mis.....ze moeten meer pepers eten... Dat is behoorlijk scherp hoor ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:39 schreef Pietje het volgende:En ik ga slapen. Ik wens jullie allemaal een goede nacht en hoop dat er geen nachtmerries zullen zijn naar aanleiding van die wereldpartij van vanmiddag... Welterusten Pietje...ik ga ook...hoop dat mijn droom over heel iets anders gaat!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mannen, ik ben weg. Slaap lekker. Tot morgen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die heeft al jaren zijn eigenwijze visie....toch heeft hij wel verstand van het spelletje...en bedoeld hij het niet verkeerd...slaap ze!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
5 rondes verder en maar klagen.....wacht tot de winterstop en dan gaan we zeiken. Pec boven aan.....Ajax kut Feijenoord kut...PSV de hemel in geprezen ......pffffffffff waar hebben we het over.
Europees doen we al jaren niet meer mee...take it or leave it. '95 gaat nooit meer gebeuren....ik heb genoten...vandaar mijn nick,gaan we nooit meer meemaken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:29 schreef Pietje het volgende:[..] Natuurlijk moet je nooit te veel aan spelers uitgeven, maar een aantal zeer gerichte aankopen, die wat duurder zijn dan gemiddeld, moet overwogen worden. Nu hanteert Ajax het principe, dat zij NOOIT meer dan 5 miljoen aan een speler zullen uitgeven. En dat is verkeerd. Incidenteel, voor een gerichte versterking, moet dat wel kunnen. Dat is niet waar wat je zegt, dit heeft Overmars ook bevestigd, men wou bijvoorbeeld flink betalen voor van Ginkel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom, omdat er een andere mening is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach flikker toch op man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Toch gaan we terug in kwaliteit en dat is moeilijk te verteren...snap jij dat niet ??? De Boer heeft een tijdje geleden aangegeven dat we stappen moeten maken op internationaal niveau.....hahaha we zijn eerder afgegleden.... Kelere...had Boerrigter niet zo snel van de hand gedaan...koop een maduro of laat Bazoer spelen...laat ook Andersen spelen op de rechtsbuiten positie...Schone op de bank...dan ben je goed bezig....wie weet dat we dan niet zo hard afglijden.... Je gaat altijd terug in kwaliteit als er dragende spelers vertrekken. Dat was ook zo toen Suarez weg ging en al die andere toppers die er ooit vertrokken zijn.. Het is namelijk ONMOGELIJK om gelijkwaardig te blijven als je topspelers vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik niet in ieder geval en Ajax ook niet. Zie het bod wat ze op van Ginkel gedaan hebben.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:18 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij noem ik net 4 spelers op die door de Boer gekocht zijn voor de basis en daar op ten duur gaan spelen.. Moisander, Sigthorson vd Hoorn en Duarte.. dat is ook alles wat is gekomen. en daarbij een aantal jeugdspelers voor de toekomst. en Sana. en daar is er maar een van die aan de verwachtingen heeft voldaan. en dat is Moisander. over Duarte en van der Hoorn kan ik nog niet oordelen. maar heb van beide geen grote verwachtingen. naar mijn mening word er momenteel alleen maar tweede keus binnengehaald. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het wren allemaal spelen waar een groot deel van de supporters blij van werd. Daarbij vind ik Siggie ook geen miskoop. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:39 schreef remco k het volgende:Het wren allemaal spelen waar een groot deel van de supporters blij van werd. Daarbij vind ik Siggie ook geen miskoop. waren we blij dat Sana kwam? volgens mij was enige positieve van zijn transfer de afkoopsom. en verder is jeugd altijd welkom. maar daar win je nu nog geen wedstrijden mee. maar ook over de komst van Duarte en van der Hoorn zijn en waren de meningen hier verdeelt. siggie kan je nog niet bij de miskopen zetten maar heeft het ook nog lang niet waar gemaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker weten dat de meesten hier erg blij waren met Sana verraste vriend en vijand in zijn eerste wedstrijden. Op een positieve manier. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 11:47 schreef remco k het volgende:Zeker weten dat de meesten hier erg blij waren met Sana verraste vriend en vijand in zijn eerste wedstrijden. Op een positieve manier. Aardige speler mr jaren terug waarschijnlijk niet eens in selectie... |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
'Zakaria Labyad maakt zeer waarschijnlijk het seizoen af bij Ajax. Volgens het Portugese medium A Bola is de landskampioen van Nederland namelijk dicht bij de komst van de voormalig speler van PSV.
Ajax wilde zich in eerste instantie versterken met Ola John, maar Benfica zag het niet zitten om de buitenspeler tijdelijk van de hand te doen vanwege een aantal blessures. De Amsterdammers zijn vervolgens terecht gekomen bij Labyad, die momenteel onder contract staat bij Sporting Portugal.
Labyad heeft al meerdere keren aangegeven dat hij graag terug zou keren naar de Eredivisie en hij zou zich onlangs al gemeld hebben bij PSV. De Eindhovenaren hadden de Marokkaan echter niet nodig. Ajax wil de speler echter wel graag huren en zou een optie tot koop hebben bedongen.'
Bron; www.soccernews.com |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch las ik net dat ze nog druk bezig zijn met john.. Daar zou ik dan weer wel heel blij van worden.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:18 schreef remco k het volgende:Toch las ik net dat ze nog druk bezig zijn met john.. Daar zou ik dan weer wel heel blij van worden.. Hij kost zeven miljoen, is dat een bedrag waarvan Overmars zou zeggen "Dat betalen we"? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:18 schreef remco k het volgende:Toch las ik net dat ze nog druk bezig zijn met john.. Daar zou ik dan weer wel heel blij van worden.. Zou ik ook blij van worden, had het nog niet gelezen maar laten we het hopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk het wel ja.. Is de vraagprijs en daar zal vast wat vanaf kunnen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik hoop het. Labyad hoeft van mij namelijk niet. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:5 rondes verder en maar klagen.....wacht tot de winterstop en dan gaan we zeiken. Pec boven aan.....Ajax kut Feijenoord kut...PSV de hemel in geprezen ......pffffffffff waar hebben we het over. Europees doen we al jaren niet meer mee...take it or leave it. '95 gaat nooit meer gebeuren....ik heb genoten...vandaar mijn nick,gaan we nooit meer meemaken Ik vrees dat je gelijk hebt, nederlandse voetbal gaat net als het Belgische naar een eenzame plek onderin het rijtje van Europese landen op de uefa coefficient... Turkije, Roemenie, Oekraine, Rusland zijn straks ook niet meer in te halen voor ons. Ons kleine landje gaat het niet redden tegen deze reuzen en Ajax dus ook niet.
Maar geniet nog steeds van die momenten... |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:18 schreef remco k het volgende:Toch las ik net dat ze nog druk bezig zijn met john.. Daar zou ik dan weer wel heel blij van worden.. Waar las je dat ? Ik lees alleen maar dat John niet komt wegens blessures bij Benfica. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vanochtend bij een bericht over Labyad. Maar kan uiteraard ook speculatie zijn n |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Twitter bericht; 'Zojuist Urby Emanuelson gespot op Schiphol. Zou het?'. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Wat is iedereen toch zenuwachtig.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zenuwachtig niet hoor haha. Maar benieuwd naar wat er gaat gebeuren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nederlandse buitenspeler in het buitenland. Mag toch hopen dat ie niet Urby bedoeld.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoop het persoonlijk ook niet. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ie wel terug komt heeft ie in ieder geval gefaald.. Lijkt me niet dat het voor hem de bedoeling is nu al terug te komen. Daarbij gun ik hem de centen van harte.. |
|
|
|