|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:15 schreef Pietje het volgende:De verplichte verkoop van spelers, onder druk van een positief jaarverslag, begon met Jesper Gronkjaer. Een fantastische speler, die gedwongen in de verkoop ging. Onder druk van... jawel, de aandeelhouders destijds. Ja omdat ajax al jaren verlies aan het draaien was... wou je in de zelfde situatie zitten als met Feyenoord dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lasse Schöne was na afloop van de wedstrijd tegen FC Groningen niet blij met het gelijkspel. De middenvelder van Ajax zag zijn ploeg lang voorstaan, maar een kwartier voor tijd kregen de Amsterdammers toch een tegentreffer te verwerken. Volgens Schöne was die treffer absoluut niet nodig geweest.
De Deen liet zijn onvrede zichtbaar blijken op het veld. "Ik ben weer rustig, maar ik was heel kwaad. Dat kwam vooral door de manier waarop we de wedstrijd uit handen geven. Het was zo onnodig. Dit is een beetje zoals de laatste jaren, waarin we in het begin van het jaar zoveel gelijkspelen, laat de middenvelder weten tegenover FOX Sports.
Ajax had gewoon de drie punten mee naar huis moeten nemen. "We moeten onszelf gewoon belonen door de tweede te maken en dan is het klaar en heb je drie punten. Dat doen we vandaag weer niet en dan sta je hier met een heel slecht gevoel", aldus Schöne, die zelf de 0-1 op het scorebord had gezet. "Ik had ook de tweede willen maken. Zij scoren dan vervolgens bij de volgende aanval. Daarin moeten we gewoon slimmer zijn."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/207052/Sch%C3%83%C2%B6ne:_Ik_ben_weer_rustig,_maar_ik_was_heel_kwaad?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2dePBYzJZ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik ben ook geen voorstander van de beurs maar daar ga je niet beter van spelen en in de toekomst ook niet.. Spelers gaan toch wel weg.. Wat je wel kan doen is de uefa aanpakken want hun zeggen wel financieel fair play enzo maar ik zie er weinig van terug.. Wtf kan real 80 mil uitgeven terwijl de club 300 mil schuld staat... Als je dat niet meer kan dan blijven de grote spelers langer bij ons dan hebben we meer kans dan dat we van structuur veranderen Dat laatste, daar heb je natuurlijk hartstikke gelijk in. Dat roep ik ook al vele jaren. Ik begrijp ook werkelijk niet, dat dat door de UEFA en de FIFA geaccepteerd wordt. En natuurlijk gaat Ajax niet direct beter voetballen wanneer zij van de beurs weg zijn. Maar er zijn geen dubbele belangen meer ten aanzien van de "verplichting" om een positief jaarverslag te kunnen presenteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja kerel, aan jouw ligt het niet.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:17 schreef remco k het volgende:[..] Daar is men toch ook druk mee?? In Denemarken enderlijke is dat wel goed in orde, maar daarbuiten is het gewoon slecht te noemen. Alleen is dat juist iets dat zeker tijd nodig heeft. Je zal toch als scout zijnde weer de nodige contacten moeten gaan leggen.. Waarom niet een scout overnemen van een van deze clubs, of meerdere?? Klopt, Remco. De "Danish connection" loopt erg goed, maar dan heb je het ook wel gehad. En die Denen willen graag bij Ajax komen voetballen, omdat er al zoveel landgenoten spelen. Het werkt dus dubbel. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:15 schreef Pietje het volgende:De verplichte verkoop van spelers, onder druk van een positief jaarverslag, begon met Jesper Gronkjaer. Een fantastische speler, die gedwongen in de verkoop ging. Onder druk van... jawel, de aandeelhouders destijds. Ajax heeft jarenlang rode cijfers geschreven en toen was er ook weinig aan het handje. Nogmaals een beursgang heeft er niks mee te maken dat je selectie, jeugdopleiding niet op peil is evenals de andere punten die ik aanhaal. Poulsen, schone, sana, vermeer. Hoe verzin je het gvd terwijl je bazoer en Andersen laat verpieteren!! Leuk hoor. Dadelijk 80 miljoen op de bank en met 7-0 eraf gaan tegen Barca.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja remco.. het is en het blijft een teamsport he... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja omdat ajax al jaren verlies aan het draaien was... wou je in de zelfde situatie zitten als met Feyenoord dan? Dat kun je niet vergelijken. Gronkjaer moest verkocht worden van de aandeelhouders. Ajax wilde niet van hem af, Gronkjaer wilde blijven. Maar de aandeelhouders eisten een hoger dividend en dat konden zij alleen maar krijgen door de plotselinge en volslagen onzinnige verkoop van deze speler. En dat is nu precies wat ik steeds probeer te zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
SNEER NAAR VOORHOEDE - Frank de Boer zijn gezicht stond na afloop van FC Groningen - Ajax op onweer. De coach zag een mat Ajax, met vooral een lam gelegde voorhoede, maar ondanks dat had de ploeg volgens De Boer de 0-1 moeten vasthouden.
'Ik ben vooral teleurgesteld dat je je zo laat verschalken bij een corner', kijkt De Boer naar de 1-1 van Zeefuik. 'Zelf hebben we daarvoor de kansen om een doelpunt te maken en dat verzuim je. Hiermee geef je de wedstrijd weg en dat mag op dit niveau niet gebeuren. Schöne is terecht boos want Bojan moet afgeven.'
Met dat laatste wijst De Boer ook met de verwijtende vinger naar Bojan, die alleen voor de doelman had moeten afgeven op de Deen naast hem. 'Het speelt zeker dat Bojan, net als Fischer, op zoek is naar een goal. Maar dan nog moet je in zon situatie de beste keuze maken en dit was niet de beste keuze', zegt zijn coach daarover.
Over de wedstrijd zelf, en dan vooral de opbouw, was De Boer wel tevreden. 'We wisten dat Groningen ver zou terugzakken en er was ook helemaal geen probleem, vond ik. Maar als we een pass gaven aan de drie spitsen, dan stokte het. We hadden geduld en dat vond ik wel goed, maar als de bal voorin kwam, waren we niet alert genoeg. Sigthórsson moet ook sleuren en alert zijn en dat was hij niet.'
Een wisseling bij Sigthórsson is een mogelijkheid. Verder wil De Boer niet kijken, ook niet naar de spelers die vertrokken. 'Nee, als ik de wedstrijd zie vandaag, dan vond ik Serero de beste man van het veld. Hij heeft bijna geen balverlies geleden en alleen maar goed keuzes gemaakt. Hij heeft Eriksen perfect vervangen. Denswil was ook foutloos. Alleen voorin moeten we scherper zijn. Of ik al nieuws heb? Ik heb nog niet op mijn telefoon gekeken.' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zeker. Maar ik kan niet tegen spelers die niet naar zichzelf kijken. Hij stapelde vandaag wederom balverlies op balverlies en daar heeft hij het niet over. Wel over het feit dat hij de bal van Bojan moet krijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind trouwens dat we echt belachelijk veel tegengoals krijgen..
Dit komt met name door het niet terug verdedigen van een aantal spelers. Bojan is er hier 1 van, en ja ook Schone schiet hierin flink te kort..
het terugwandelen van sommige spelers na balverlies kan ik echt niet verteren.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Beurs gang heeft dus niks te maken met het beleid.. een club kan eenmaal geen verlies draaien.. als je het wel doet moet je de broekriem aan halen.. nee het is niet leuk.. maar failliet gaan is denk ik het ergste... Ik ga er liever vandaag dan morgen ervan af omdat ze er niet thuis horen.. Maar geld uitgeven wat je niet hebt is heel slecht...
Ajax moet gewoon zijn bek open trekke bij de uefa dat ze dat soort dingen aanpakksn.. enzo als dat barca 100 miljoen krijgt van qatar airways.. alsof dat bedrijf dat er ooit uit krijgt.. maar ja het is prive handen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:24 schreef remco k het volgende:[..] Dat zeker. Maar ik kan niet tegen spelers die niet naar zichzelf kijken. Hij stapelde vandaag wederom balverlies op balverlies en daar heeft hij het niet over. Wel over het feit dat hij de bal van Bojan moet krijgen.. Als heel Nederland ziet dat hij en Poulsen niet goed geneoeg zijn en hij mag gewoon blijven staan. Jansen begon als cvm terwijl heel nederland kon zien dat hij ndaar niet rendeerde. Ik begin weer twijfels over FdB te krijgen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:30 schreef Brandje het volgende:[..] Als heel Nederland ziet dat hij en Poulsen niet goed geneoeg zijn en hij mag gewoon blijven staan. Jansen begon als cvm terwijl heel nederland kon zien dat hij ndaar niet rendeerde. Ik begin weer twijfels over FdB te krijgen En dat bedoelde ik ook al eerder. Frank heeft de potentie om een zeer groot trainer te worden, maar hij is stinkend eigenwijs. Helaas... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:27 schreef remco k het volgende:Ik vind trouwens dat we echt belachelijk veel tegengoals krijgen.. Dit komt met name door het niet terug verdedigen van een aantal spelers. Bojan is er hier 1 van, en ja ook Schone schiet hierin flink te kort.. het terugwandelen van sommige spelers na balverlies kan ik echt niet verteren.. Het oogt zo lui. Ik heb het idee dat iedereen denkt dat het vanzelf goed komt. Daar stoor ik me aan. Vele kunnen beter denk ik |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Waar zegt ie dat ? Nergens volgens mij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Aangegeven door Erik Rezelman, journalist van RTLZ, en te lezen in een ander topic op dit forum.
"Ajax wil heel graag van de beurs, want ze zijn de beursregels zat. Ze moeten te open zijn. Overigens is dat ook weer leuk, want daardoor weet je de transfersom van bijvoorbeeld Christian Eriksen. Maar ik snap het wel dat Ajax hier geen zin meer in heeft." |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het lijkt gvd het Financieel dagblad wel.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is een goede krant hoor. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:41 schreef Pietje het volgende:[..] En dat bedoelde ik ook al eerder. Frank heeft de potentie om een zeer groot trainer te worden, maar hij is stinkend eigenwijs. Helaas... Laten we het eigenwijs noemen denk dat hij het wel ziet maar hoe lang nog ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee Pietteke dat is de natte krant |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Net zolang als theo cvm stond? Of tot hij inzag dat korte corners niet werkten? Hij zal best iets voor ogen hebben alleen hij dramt te ver door om zijn gelijk te halen.. Hij heeft verstand van het spelletje alleen er misschien de spelers niet voor? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat het niets met eigenwijsheid te maken heeft. Frank kiest voor vertrouwen houden in spelers. Dat wij het niet altijd eens zijn met die keuze is tot daar aan toe maar dat vertrouwen wat FdB houdt is ook voor een deel de kracht van dit Ajax geweest. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 18:42 schreef Eide het volgende:Ik denk dat het niets met eigenwijsheid te maken heeft. Frank kiest voor vertrouwen houden in spelers. Dat wij het niet altijd eens zijn met die keuze is tot daar aan toe maar dat vertrouwen wat FdB houdt is ook voor een deel de kracht van dit Ajax geweest. JUIST !!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 16:27 schreef remco k het volgende:Ik vind trouwens dat we echt belachelijk veel tegengoals krijgen.. Dit komt met name door het niet terug verdedigen van een aantal spelers. Bojan is er hier 1 van, en ja ook Schone schiet hierin flink te kort.. het terugwandelen van sommige spelers na balverlies kan ik echt niet verteren.. Eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 18:42 schreef Eide het volgende:Ik denk dat het niets met eigenwijsheid te maken heeft. Frank kiest voor vertrouwen houden in spelers. Dat wij het niet altijd eens zijn met die keuze is tot daar aan toe maar dat vertrouwen wat FdB houdt is ook voor een deel de kracht van dit Ajax geweest. Ja maar te lang vast houden kost ons punten elk jaar weer in dezelfde periode...de periode dat je vraagtekens hebt over de bezetting....ziet de Boer ook niet in dat we een goede CVM nodig hebben...Poulsen speelt niet al te best...stel dat hij geblesseerd raakt...dan valt hij weer terug op Schone...waarom Bazoer niet ?? Of haal een ervaren speler zoals Maduro....ziet de Boer niet dat wij zwak zijn op die positie...ziet de Boer niet dat Anita het daar veel beter deed...snap soms niks van hem...echt waar een goede CVM en heel het elftal gaat beter draaien... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 20:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar te lang vast houden kost ons punten elk jaar weer in dezelfde periode...de periode dat je vraagtekens hebt over de bezetting....ziet de Boer ook niet in dat we een goede CVM nodig hebben...Poulsen speelt niet al te best...stel dat hij geblesseerd raakt...dan valt hij weer terug op Schone...waarom Bazoer niet ?? Of haal een ervaren speler zoals Maduro....ziet de Boer niet dat wij zwak zijn op die positie...ziet de Boer niet dat Anita het daar veel beter deed...snap soms niks van hem...echt waar een goede CVM en heel het elftal gaat beter draaien... Ik ben het volstrekt met je eens, Jack. Die plek is wel degelijk de achilleshiel bij Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Snap jij nog iets van de technische staf ?? Ik zie als voorbeeld onze voorhoede geen stappen maken...buitenspelers die naar binnen trekken terwijl Sigthorsson een echte spits is dus ballen van de zijkanten moet krijgen...enzovoorts |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie FdB ook keuzes maken die ik niet zou maken hoor, begrijp me goed. Maar tegelijkertijd snap ik ook de beweegredenen van FdB wel. Neem iemand als Schone, speelt niet goed maar is vorig seizoen wel keer op keer nuttig en goed geweest en dus heeft hij het vertrouwen.
Vertrouwen doet gekke dingen met mensen. Bergkamp presteerde voor geen meter in Italië, ging naar Engeland, kreeg het goede gevoel en werd waanzinnig goed.
FdB kiest nu om Fischer naar de kant te halen en heeft Sana nu laten spelen. Ik blijf hopen op Andersen. Boilesen kom mij ook weinig bekoren trouwens. Vind hem in de combinatie toch minder dan Blind. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:01 schreef Eide het volgende:Ik zie FdB ook keuzes maken die ik niet zou maken hoor, begrijp me goed. Maar tegelijkertijd snap ik ook de beweegredenen van FdB wel. Neem iemand als Schone, speelt niet goed maar is vorig seizoen wel keer op keer nuttig en goed geweest en dus heeft hij het vertrouwen. Vertrouwen doet gekke dingen met mensen. Bergkamp presteerde voor geen meter in Italië, ging naar Engeland, kreeg het goede gevoel en werd waanzinnig goed. FdB kiest nu om Fischer naar de kant te halen en heeft Sana nu laten spelen. Ik blijf hopen op Andersen. Boilesen kom mij ook weinig bekoren trouwens. Vind hem in de combinatie toch minder dan Blind. Natuurlijk moet je een of meerdere spelers niet bij het minste of geringste afserveren. Dat ben ik wel met je eens. Maar wat ik van FdB pertinent niet begrijp, is dat hij spelers op een verkeerde plek in het elftal zet. Theo Janssen (destijds) en nu weer Bojan, maar ook eigenlijk Fischer. Die twee zijn volgens mij geen vleugelspitsen. Door daar maar aan vast te houden, komt FdB op mij wel degelijk als eigenwijs over. Ik vraag me af wat zijn twee assistenten tegen hem zeggen... Die moeten dat toch ook zien? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:01 schreef Eide het volgende:Ik blijf hopen op Andersen. Boilesen kom mij ook weinig bekoren trouwens. Vind hem in de combinatie toch minder dan Blind. Deze jongens krijgen ook van mij de voorkeur op die positie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:14 schreef Pietje het volgende:[..] Natuurlijk moet je een of meerdere spelers niet bij het minste of geringste afserveren. Dat ben ik wel met je eens. Maar wat ik van FdB pertinent niet begrijp, is dat hij spelers op een verkeerde plek in het elftal zet. Theo Janssen (destijds) en nu weer Bojan, maar ook eigenlijk Fischer. Die twee zijn volgens mij geen vleugelspitsen. Door daar maar aan vast te houden, komt FdB op mij wel degelijk als eigenwijs over. Ik vraag me af wat zijn twee assistenten tegen hem zeggen... Die moeten dat toch ook zien? Helemaal mee eens Pietje...soms hoop je dat F.d.B toevallig op een forum inklikt...niet dat er dan iets veranderd....ik neem ook aan dat Frank de wedstrijd in zijn geheel terug ziet...als hij sávonds op de bank zit moet hij toch ook denken dat Andersen het helemaal niet verkeerd deed als rechtsbuiten...waarom nu weer Sana ?? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:14 schreef Pietje het volgende:[..] Natuurlijk moet je een of meerdere spelers niet bij het minste of geringste afserveren. Dat ben ik wel met je eens. Maar wat ik van FdB pertinent niet begrijp, is dat hij spelers op een verkeerde plek in het elftal zet. Theo Janssen (destijds) en nu weer Bojan, maar ook eigenlijk Fischer. Die twee zijn volgens mij geen vleugelspitsen. Door daar maar aan vast te houden, komt FdB op mij wel degelijk als eigenwijs over. Ik vraag me af wat zijn twee assistenten tegen hem zeggen... Die moeten dat toch ook zien? het is de bedoeling dat als de buitenspelers naar binnentrekken de backs opkunnen komen en de voorzetten geven. maar van Rhijn is al tijden uit vorm en ook blind begon dit seisoen niet sterk. Boilesen is nog heel ver van zijn oude vorm. ook de samenwerking van de vleugelspelers en de backs is nog niet optimaal. opzich vind ik vertrouwen geven niet verkeert maar eens moet het ophouden. heb vandaag wel voor de eerste keer kritiek gehoord van de Boer op Vermeer. en ook Fischer stond er vandaag naast. dus denk dat de Boer het nu op scherp gaat zetten. we moeten ook niet vergeten dat de Boer ons wel 3 landstitels heeft gegeven. en ook hij maakt fouten maar om hem nu de schuld tegeven voor een slechte seisoenstart vind ik tever gaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal mee eens Pietje...soms hoop je dat F.d.B toevallig op een forum inklikt...niet dat er dan iets veranderd....ik neem ook aan dat Frank de wedstrijd in zijn geheel terug ziet...als hij sávonds op de bank zit moet hij toch ook denken dat Andersen het helemaal niet verkeerd deed als rechtsbuiten...waarom nu weer Sana ?? Precies. Howel ik Sana een aardige voorbereiding van het seizoen vond hebben. Dat moet ik wel toegeven. Maar al met al...Ajax-onwaardig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Sana scout heet Mr.Steen-Olsen...die normaliter een goed inzicht heeft.... Beter een vurige Mexicaan halen...hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Sana scout heet Mr.Steen-Olsen...die normaliter een goed inzicht heeft.... Beter een vurige Mexicaan halen...hahaha Hahaha. We kunnen wel wat pit gebruiken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist daar draait het om...eentje zoals Suarez..dwars er door heen en scoren...geen tikkie tak maar vlammen.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut met je eens ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahaah tsja pietje.......niks te zeggen man......reden om dronken te worden he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik drink met je mee. Na die wedstrijd van vandaag kan ik wel een opkikkertje gebruiken, joduh. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weet je pietje wat ik nu denk? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Vertel... vertel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lekker he? 70miljoen op de bank! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik weet het maatje. Ik word daar ook niet vrolijk van. Zoveel geld op de bank, twee spelers verkopen, dus nóg meer geld op de bank en dan moet je eens kijken wat er op het veld rondloopt... Triest, man. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik weet het maatje. Ik word daar ook niet vrolijk van. Zoveel geld op de bank, twee spelers verkopen, dus nóg meer geld op de bank en dan moet je eens kijken wat er op het veld rondloopt... Triest, man. daarom van jou en mij......tsja.......... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad. En ze wilden vandaag bekendmaken, dat er een buitenspeler zou worden aangetrokken. John of Elia. Geen van beide komt. Dus zijn ze weer te laat. Ik ben er echt ziek van. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
keuze van het beleid.......en natuurlijk wordt er gezegt dat we maar 2 punten achtrstaan en de inhaalrace nog moet komen en dat de jeugd belangrijk is en blablabla...proost pietje |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maak maar een lijstje..vul je me aan??? narsingh,mertens,matavs,maher,ginkel,chadli.armeinteros...... allemaal te duur toch?jaja van ginkel mocht niet voor de betweters hier..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:53 schreef joduh het volgende:keuze van het beleid.......en natuurlijk wordt er gezegt dat we maar 2 punten achtrstaan en de inhaalrace nog moet komen en dat de jeugd belangrijk is en blablabla...proost pietje Proost man.
Ze zijn wel gewend aan een inhaalrace, dat kan een voordeel zijn... Maar ik heb het liever anders, gewoon vanaf het begin er vol in vliegen. Maar nee hoor, weer niet. Ik las zojuist ergens, dat Vermeer het niet eens was met Frank de Boer. Die vond, dat hij (Vermeer) blunderde, maar dat zag onze Kenneth wat anders. Al die gasten weigeren in de spiegel te kijken, dus zal het voorlopig wel knudde blijven. Echt triest. |
|
|
|