|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord-Kuban Krasnodar live op Fox Sports, niet op RTL7 (FR-Fanatic)
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dit is toch een grapje of niet? Godverdomme, zit ik weer eens in het buitenland, kan ik € 12,- gaan betalen.... een dure hoer die fox... kutzooi. gooi alles maar op de betaalzenders.... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ja erg triest als dit zo is.. ik heb wel fox, maar zit in et stadion... :) wel erg lullig voor de rest.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 16:10 schreef plannetje het volgende:ja erg triest als dit zo is.. ik heb wel fox, maar zit in et stadion... :) wel erg lullig voor de rest.. Je mot zo door gaan, dadelijk da ik nog uit mijn pannetje gvd. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 16:10 schreef plannetje het volgende:ja erg triest als dit zo is.. ik heb wel fox, maar zit in et stadion... :) wel erg lullig voor de rest.. Goed plannetje als jij toch niet thuis ben zit ik bij jou op de bank. Bier in de koelkast neem ik aan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2013 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Weet iemand of dit op Fox eredivisie of Fox internationaal zal worden uitgezonden, Aangezien dit nergens concreet word aangegeven. Zou er enorm van balen in ieder geval.
Ik heb zelf Fox Go abonnement om via mijn pc( via hdmi naar tv ) om fox eredivisie te bekijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2013 door rcrd -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zelfs geen samenvatting op de 'gratis' zenders? Of het is nog niet bijgewerkt of zo, maar ik zie geen samenvattingen bij de nos en ook niet bij rtl... sbs heb ik niet gekeken maar die zal het ook niet uitzenden neem ik aan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, ik heb ook Fox Go, maar ik ken er genoeg die geen Fox hebben en ook niet naar het stadion kunnen. Ben je dan mooi klaar mee. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Streaming, iemand een idee? OK, t,is beter om naar de Kuip te gaan, maar tja ik ging altijd in de tijd van Nico Jansen, en Ajax - Feijenoord 6-0 met die kale Ruud Geels. Hoop op een Streaming Link!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gvd vuile kut neuzen zender.gv de gv de godgloeiende gvd |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 16:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, ik heb ook Fox Go, maar ik ken er genoeg die geen Fox hebben en ook niet naar het stadion kunnen. Ben je dan mooi klaar mee. heb ook fox go maar kan je het dan wel of niet zien? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Volgens mij valt de EL onder dat pakket. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 16:04 schreef Arie.Klooster het volgende:Dit is toch een grapje of niet? Godverdomme, zit ik weer eens in het buitenland, kan ik € 12,- gaan betalen.... een dure hoer die fox... kutzooi. gooi alles maar op de betaalzenders.... Gewoon morgenavond een illegale stream openen, niets aan de hand. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Volgens mij klopt het wat bosi zegt, maar je hebt wel gelijk inderdaad dat het nergens expliciet staat aangegeven. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Enig idee waar?????? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kijk op een russiche zender via onze sattelit ontvanger dus buiten de computer om |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is dat een vrij kanaal, en welke sat is dat dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wij zitten op een scandinaviche sastteliet waar wat finse en russische zenders op zitten ik ga even voor je kijnken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx, ff zien of ik die vanavond uit de lucht kan pikken kan ik morgen daar op kijken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Voor firstrowsports moet je het e.e.a. downloaden volgens mij. Houd morgen het forum in de gaten, dan zal er vast wel een stream geplaatst worden. Anders even googlen op "Feyenoord Kuban live stream", dan krijg je een lijst aan resultaten waar er vast wel 1 tussen zit die werkt voor je ;) Succes! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 16:27 schreef rcrd het volgende:Weet iemand of dit op Fox eredivisie of Fox internationaal zal worden uitgezonden, Aangezien dit nergens concreet word aangegeven. Zou er enorm van balen in ieder geval. Ik heb zelf Fox Go abonnement om via mijn pc( via hdmi naar tv ) om fox eredivisie te bekijken FOX sports 1... om 21:00
AZ-atromitos begint ervoor om 19:00 ... Voor de liefhebber :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat is FOX Sports Eredivisie?
FOX Sports Eredivisie is het nieuwe live voetbalkanaal van Nederland waarop u geen voetbalwedstrijd meer mist! Met ingang van 1 augustus 2013 verandert de naam van Eredivisie Live in FOX Sports Eredivisie. Volg op 3 kanalen live alle wedstrijden uit de Eredivisie, live Jupiler League wedstrijden, het volledige KNVB bekertoernooi en wedstrijden van Nederlandse clubs die uitkomen in de UEFA Europa League. Naast de honderden live wedstrijden blijft er op FOX Sports Eredivisie ook veel extra's te zien: samenvattingen, Club TV van alle Eredivisie clubs, 90 Minutes en boeiende voetbaldocumentaires.
http://foxsports.nl/klantenservice |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Jongens ik kan jullie voetbalstreams.eu aanbevelen haarscherp beeld en geluid en helemaal gratis ik kijk al maanden hiernaar dus ja |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die heeft zeker geen internet? :') |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:58 schreef Bosifyable het volgende:[..] Voor firstrowsports moet je het e.e.a. downloaden volgens mij. Houd morgen het forum in de gaten, dan zal er vast wel een stream geplaatst worden. Anders even googlen op "Feyenoord Kuban live stream", dan krijg je een lijst aan resultaten waar er vast wel 1 tussen zit die werkt voor je ;) Succes! Vooral niks downloaden, gewoon de kruisjes zoeken en weg klikken, aan het begin een keer het bet365 venster aanklikken en daarna het geopende venster sluiten.
Het enige wat je nodig hebt is een flash player naar mijn weten en een jw player, that 's it.
Als je een van de players niet hebt, geen beeld na het weg klikken van alle reclame en bad links, bovenstaande players downloaden direct van de producent en niet via firstrow. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 06:48 schreef daangr97 het volgende:Jongens ik kan jullie voetbalstreams.eu aanbevelen haarscherp beeld en geluid en helemaal gratis ik kijk al maanden hiernaar dus ja Ik ga hem testen, ben benieuwd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik word er sowieso ziek van, al dat gekloot met tv-rechten over de grens. Ik had zekers al lang een internet abo gehad van Fox Sport, maar deze kan je op een normale manier niet gebruiken in het buitenland. Als ik betaal dan is het toch ok, maar nee daar steekt dan een andere aanbieder een stokje voor omdat hij die rechten in dat land heeft.
Is fantastisch maar zend dan ook alle wedstrijden uit van Feyenoord stelletje klootzakken, dan neem ik abo bij een Duitse aanbieder, maar tja dan dat taaltje nog bwarg.
Het gevolg ik ben aan het zoeken naar gratis streams op het internet en jullie krijgen lekker helemaal niets, NIETS stelletje fuckers.
Gefrustreerd, hoe kom je er bij! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Vipbox.tv Firstrowsports. Eu
Zijn er voldoende |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kweet, en de beste optie als je in het buitenland zit. Ik hoop echt dat ze dit niet op de één of andere manier gaan bannen in de toekomst want dan ben ik echt de pineut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 10:27 schreef VVout het volgende:[..] Kweet, en de beste optie als je in het buitenland zit. Ik hoop echt dat ze dit niet op de één of andere manier gaan bannen in de toekomst want dan ben ik echt de pineut. Dan zet ik wel een streamertje op en stream ik de wedstrijden wel door voor mijn Feyenoord vriendjes.. Geen probleem ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Dan zet ik wel een streamertje op en stream ik de wedstrijden wel door voor mijn Feyenoord vriendjes.. Geen probleem ;) Stylzz///HELD! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 16:27 schreef rcrd het volgende:Weet iemand of dit op Fox eredivisie of Fox internationaal zal worden uitgezonden, Aangezien dit nergens concreet word aangegeven. Zou er enorm van balen in ieder geval. Ik heb zelf Fox Go abonnement om via mijn pc( via hdmi naar tv ) om fox eredivisie te bekijken Europese wedstrijden van Nederlandse ploegen kan je dan ook gewoon zien toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja idd. heb Atromitos-AZ ook gewoon kunnen zien via stream vorige week, zou vreemd zijn als Fey er nu niet voor komt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Iemand nog genoten van Arsenal-Fener? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Dan zet ik wel een streamertje op en stream ik de wedstrijden wel door voor mijn Feyenoord vriendjes.. Geen probleem ;) Yep... Stylzz///Held
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Werk zelf bij upc en heb ff nagekeken bij de verkoop afdeling. Het word uitgezonden op eredivisie live 1. Geen Fox internationaal :D:D.
( bel gister fox: medewerker; Ja dan moet u internationaal bestellen.)
Lekker bezig fox!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door rcrd -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Nee hoor bedankt voor je assistentie stylzz :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Draait die stream al ;-P ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha, je hebt toch streams. Ik wil wel eens uitzoeken of ik dat kan laten draaien hoor.. ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Van de streams waar ik af en toe (noodgedwongen) naar zit te kijken word je nou niet bepaald vrolijk dus als jij iets van enige kwaliteit zou kunnen bouwen GRAAG! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|