|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax kan na vanavond rekenen op 7 miljoen extra door het uitschakelen van PSV door AC Milan. Nu het er ook uitziet dat Eriksen vertrekt is de vraag; wie moet Ajax aantrekken om dit op te vangen? Is Duarte goed genoeg om dit gat deels te vullen. Ajax moet niet te snel op nog grotere achterstand komen. Persoonlijk zou ik Finnbogason een optie vinden. Omdat het engelse avontuur voorlopig niet doorgaat. Ajax heeft in mijn ogen juist een spits nodig die zelfstandig vanuit het onmmogelijke een doelpunt kan maken. Sigthorsson is juist iemand die aangespeeld moet worden. Wel balvast is, maar niet de ideale spits gezien het huidige spel van Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Guus Hupperts op rechts ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat roep jij wel vaker, vind jij die echt zo goed dan, of alleen vanwege zijn naam.....
hoe heet ie ook al weer? Huppel op rechts? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 22:36 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] dat roep jij wel vaker, vind jij die echt zo goed dan, of alleen vanwege zijn naam..... hoe heet ie ook al weer? Huppel op rechts? Nee ik vind hem goed....maar ja ik ben een nar.....van Bommel schijnt ook transfer vrij te zijn :-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Jij start allemaal van dit soort topics tis nu.wel duidelihk man... Ik respecteer je mening maar help je uit je droom...
ER KOMT GEEN NIEUWE SPITS!!!!
Daarnaast ligt de prioriteit bij cam als Eriksen vertrekt... En nee Duarte is idd niet goed genoeg... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zeg: MADURO....FINNBOGASSON....DUARTE!! Mee eens Bobby...Sigthorsson is te statisch....
Maar ik ben weer sceptisch want de aankopen van de laatste jaren waren niet van een hoog niveau... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Topic nummer hoeveel over dit gezeik? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha.....dacht al waar blijf je ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, ik kom weer ff online en zie gelijk weer zo'n topic. We hebben er al een aantal en hoewel het allemaal net iets anders wordt verwoord of andere situatie, het komt allemaal op hetzelfde neer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja, ik kom weer ff online en zie gelijk weer zo'n topic. We hebben er al een aantal en hoewel het allemaal net iets anders wordt verwoord of andere situatie, het komt allemaal op hetzelfde neer. Ach ieder zijn ding T. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: True ^^ Betekent niet dat we mogen zeiken :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben ik een meester in gap |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, it keeps us alive. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vooral het forum.....en dat vind ik nodig |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Gezeik? Sorry hoor dit is nu juist zeer belangrijk. Begin van het seizoen geeft juist aan dat Ajax verre van haar niveau van het einde van het vorige seizoen verwijderd is. Je zult nu direct moeten handelen om op korte termijn weer het oude en vooral gewenste niveau te bereiken. Wanneer Ajax niet spoedig in de juiste flow komt ontstaat alleen maar gebrek aan vertrouwen. Het grootste risico dat je nu kunt krijgen is dat je direct achter de feiten aan loopt. Ajax wil opnieuw kampioen worden en graag overwinteren in de CL. Hoe kun je nu uberhaubt dit gaan bewerkstelligen wanneer je minder 'kwaliteit 'hebt dan het vorige seizoen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hasj met z'n engelse woorden ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mijn zegen heb je Bobby....zelf komen ze niet met een topic... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:14 schreef Bobby1972 het volgende:Gezeik? Sorry hoor dit is nu juist zeer belangrijk. Begin van het seizoen geeft juist aan dat Ajax verre van haar niveau van het einde van het vorige seizoen verwijderd is. Je zult nu direct moeten handelen om op korte termijn weer het oude en vooral gewenste niveau te bereiken. Wanneer Ajax niet spoedig in de juiste flow komt ontstaat alleen maar gebrek aan vertrouwen. Het grootste risico dat je nu kunt krijgen is dat je direct achter de feiten aan loopt. Ajax wil opnieuw kampioen worden en graag overwinteren in de CL. Hoe kun je nu uberhaubt dit gaan bewerkstelligen wanneer je minder 'kwaliteit 'hebt dan het vorige seizoen? We hebben drie "ideale opstelling" topics en een zomertransfergeruchtentopic waar dat prima in besproken kan worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga me niet uitdagen ouwe.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, ja dat doe ik nu eenmaal ;) T'is zelfs zo erg dat ik denk in het Engels. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Waarom zou ik? Pas als er echt iets nieuws is, is het nodig. Dat hoofdsponsor topic vond ik bijvoorbeeld een hele goede. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha, probleem is alleen dat die na een dag door Boudewijn verwijderd zal worden ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als ik dronken ben.....ik in het frans |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, Dan moet je je nick name veranderen in HasjHead |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff....inderdaad.....is tig keer gebeurd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zozo. Doe ik je niet na. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, eigenlijk wel ;) Nu is het een soort dialect Duits. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: I know, man. I know. En het is altijd leuk wat voor discussies en reacties er ontstaan in jouw topics :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:20 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Waarom zou ik? Pas als er echt iets nieuws is, is het nodig. Dat hoofdsponsor topic vond ik bijvoorbeeld een hele goede. Dank je hasj ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:23 schreef Hasjkoph het volgende:[..] I know, man. I know. En het is altijd leuk wat voor discussies en reacties er ontstaan in jouw topics :) Daarom open ik vrijwel geen topics meer.......... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha geen probleem, kerel ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zou je het wel doen als je totaal geen gezeik van Boudewijn zou krijgen? Want dan is het gewoon pure humor haha. Tenminste, voor mij ;) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:14 schreef Bobby1972 het volgende:Gezeik? Sorry hoor dit is nu juist zeer belangrijk. Begin van het seizoen geeft juist aan dat Ajax verre van haar niveau van het einde van het vorige seizoen verwijderd is. Je zult nu direct moeten handelen om op korte termijn weer het oude en vooral gewenste niveau te bereiken. Wanneer Ajax niet spoedig in de juiste flow komt ontstaat alleen maar gebrek aan vertrouwen. Het grootste risico dat je nu kunt krijgen is dat je direct achter de feiten aan loopt. Ajax wil opnieuw kampioen worden en graag overwinteren in de CL. Hoe kun je nu uberhaubt dit gaan bewerkstelligen wanneer je minder 'kwaliteit 'hebt dan het vorige seizoen? Haha, belangrijk? Alsof ze bij AJAX zullen kijken wat jij vind. En spelers die AJAX kampioen kunnen maken komen echt niet naar AJAX voor een salaris van 1 miljoen. En een goeie spits van Heerenveen is nog niet gelijk een goeie spits voor AJAX. De druk bij AJAX is veel groter, en spitsen hebben we zat. En Duarte is beter als menig één denk, al is hij nog niet zover als Eriksen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:27 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Zou je het wel doen als je totaal geen gezeik van Boudewijn zou krijgen? Want dan is het gewoon pure humor haha. Tenminste, voor mij ;) Nee....tis de laatste tijd veels te serieus en strak hier.....alleen over voetbal lullen....ga je off topic dan krijg ik gezeik....een jaar geleden was dat wel anders.....met APIK en Joduh,Ride en 113....dan lulde je avonden off tpopic....maar dat is tegenwoordig not done |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee....tis de laatste tijd veels te serieus en strak hier.....alleen over voetbal lullen....ga je off topic dan krijg ik gezeik....een jaar geleden was dat wel anders.....met APIK en Joduh,Ride en 113....dan lulde je avonden off tpopic....maar dat is tegenwoordig not done Nieuwe garde zullen we maar zeggen? En t'is zelfs langer een jaar geleden. Des te erger. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja...maar neem ze niks kwalijk hoor....het is een voetbal forum,ik ben een van de laatste en ik ga dan ook pleitte....maar nu nog ff niet....ik heb nog 1 doel en dan ben ik weg |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja...maar neem ze niks kwalijk hoor....het is een voetbal forum,ik ben een van de laatste en ik ga dan ook pleitte....maar nu nog ff niet....ik heb nog 1 doel en dan ben ik weg Haha en het duurt nog wel ff voordat dat doel bereikt is. Toch moeten we nog ff een soort 'meeting' organiseren. Iets dat eerder nog niet echt gelukt is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
waar maken jullie je druk om ??? Om topics ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:51 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha en het duurt nog wel ff voordat dat doel bereikt is. Toch moeten we nog ff een soort 'meeting' organiseren. Iets dat eerder nog niet echt gelukt is. Heb er ondertussen aardig wat ontmoet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Doen we al jaren hoor ;) Er zijn periodes dat het goed gaat, en periodes waar het gewoon kut is haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mij nog niet. Ik verder ook geen één. Komt nog wss. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Couldn't agree more. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahahaha laat die jonge garde toch enthousiast topics plaatsen....jullie worden echt oud.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha dan is het helemaal afgelopen....een goede CVM en ik ga met je akkoord |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hahahaha laat die jonge garde toch enthousiast topics plaatsen....jullie worden echt oud.... Weetkoppie komt net kijken brabo |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hahahaha laat die jonge garde toch enthousiast topics plaatsen....jullie worden echt oud.... Forum-oud dan ;) |
|
|
|