|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Tja voorspelde dit scenario paar maanden terug al. Nu nog ff snel een B of C keusje aantrekken en hopelijk doet hij het goed genoeg! ! Dan hoor je bedragen van 80 miljoen maar geen ruimte om op voorhand 1 of 2 versterkingen te halen! Bah bah |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tja voorspelde dit scenario paar maanden terug al. Nu nog ff snel een B of C keusje aantrekken en hopelijk doet hij het goed genoeg! ! Dan hoor je bedragen van 80 miljoen maar geen ruimte om op voorhand 1 of 2 versterkingen te halen! Bah bah Dit beleid heeft ons 3 kampioenschappen en ruim 40 mlj opgeleverd. Wat klaag je nou? Ik denk dat de loting CL een reden is om nu niet veel meer uit te geven. Ik kan geen spelers bedenken die Ajax zoveel beter gaan maken dat kans op overwinteren in CL reeël is. Deze selectie doet gewoon weer mee voor de titel in onze mickey-mouse competitie. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:34 schreef Per4manc het volgende:[..] Dit beleid heeft ons 3 kampioenschappen en ruim 40 mlj opgeleverd. Wat klaag je nou? Ik denk dat de loting CL een reden is om nu niet veel meer uit te geven. Ik kan geen spelers bedenken die Ajax zoveel beter gaan maken dat kans op overwinteren in CL reeël is. Deze selectie doet gewoon weer mee voor de titel in onze mickey-mouse competitie. Ik zeur omdat we stappen willen maken en dan bedoel ik niet 2 achteruit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:34 schreef Per4manc het volgende:[..] Dit beleid heeft ons 3 kampioenschappen en ruim 40 mlj opgeleverd. Wat klaag je nou? Ik denk dat de loting CL een reden is om nu niet veel meer uit te geven. Ik kan geen spelers bedenken die Ajax zoveel beter gaan maken dat kans op overwinteren in CL reeël is. Deze selectie doet gewoon weer mee voor de titel in onze mickey-mouse competitie. Fijn dat er mensen zijn die het begrijpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zo werkt dat soms he. Een paar stapjes terug om vervolgens door te groeien. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Na 3 kampioenschappen zijn mensen verwend natuurlijk.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote: Wanneer de "financial fair play" er door is en clubs als Real,Monaco en noem maar op niet meer voor 170 of 200 mlj aan spelers mogen uitgeven kunnen wij stappen maken. Tot die tijd heeft het geen enkele zin om rare uitgaven te doen. Tot die tijd hebben wij niets te zoeken in de CL en zullen we sporadisch met enige mazzel in loting overwinteren. Dat klinkt negatief, maar ik denk dat het de realiteit is. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:45 schreef Per4manc het volgende:[..] Wanneer de "financial fair play" er door is en clubs als Real,Monaco en noem maar op niet meer voor 170 of 200 mlj aan spelers mogen uitgeven kunnen wij stappen maken. Tot die tijd heeft het geen enkele zin om rare uitgaven te doen. Tot die tijd hebben wij niets te zoeken in de CL en zullen we sporadisch met enige mazzel in loting overwinteren. Dat klinkt negatief, maar ik denk dat het de realiteit is. Zullen we dat ooit meemaken in het voetbal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bwgrijpelijk hoor maar het hele beleid aan gaan vallen omdat het nog niet geweldig gaat vind ik persoonlijk diep triest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk het wel. Her en der worden er al ploegen buiten gesloten omdat ze de boel niet op orde hebben. Het is een kwestie van tijd voordat dit ook de grote schuldenmakers gaat treffen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het wel. Her en der worden er al ploegen buiten gesloten omdat ze de boel niet op orde hebben. Het is een kwestie van tijd voordat dit ook de grote schuldenmakers gaat treffen. De kleine clubs bedoel je want de grote clubs in Europa worden niet zo snel aangepakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zal niet uit kunnen blijven dat ook de grotere clubs worden aangepakt. Er is namelijk niemand die het gaat pikken dat de kleinere wel en de grotere niet worden aangepakt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:59 schreef remco k het volgende:Het zal niet uit kunnen blijven dat ook de grotere clubs worden aangepakt. Er is namelijk niemand die het gaat pikken dat de kleinere wel en de grotere niet worden aangepakt. Misschien is er wel eens flinke roering nodig om boel wakker te schudden..
Het voetbal is sowieso gekker en gekker aan het worden wat betreft salarissen en transfergelden.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:34 schreef Per4manc het volgende:[..] Dit beleid heeft ons 3 kampioenschappen en ruim 40 mlj opgeleverd. Wat klaag je nou? Ik denk dat de loting CL een reden is om nu niet veel meer uit te geven. Ik kan geen spelers bedenken die Ajax zoveel beter gaan maken dat kans op overwinteren in CL reeël is. Deze selectie doet gewoon weer mee voor de titel in onze mickey-mouse competitie. Jaja, natuurlijk. En wat een geweldig spel en overmacht hebben we gezien. Mazzel, pure mazzel. In het land der blinden is één oog koning!
Ik heb nog geen briljante actie van de nieuwe beleidsbepalers gezien. Behalve vissen achter het net!!!
En we zijn een vreemdelingenlegioen geworden. Scandinavisch opleidingsinstituut. En de talentvolle Nederlanders en zelfs Amsterdammers voetballen bij de concurrent. Nee fantastisch dat nieuwe beleid!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 10:13 schreef Stanley het volgende:[..] Jaja, natuurlijk. En wat een geweldig spel en overmacht hebben we gezien. Mazzel, pure mazzel. In het land der blinden is één oog koning! Ik heb nog geen briljante actie van de nieuwe beleidsbepalers gezien. Behalve vissen achter het net!!! En we zijn een vreemdelingenlegioen geworden. Scandinavisch opleidingsinstituut. En de talentvolle Nederlanders en zelfs Amsterdammers voetballen bij de concurrent. Nee fantastisch dat nieuwe beleid! Dit is zo typisch. In ieder land is men euforisch wanneer je favo club 3x op rij kampioen wordt, maar nee. Dan moet het ineens weer met geweldig voetbal. Lekker schoppen tegen het beleid....lekker makkelijk. Persoonlijk zal het me een biet zijn. Als we aan te eind van de rit maar weer met z'n allen staan te juichen met de beker in de handen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 10:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Misschien is er wel eens flinke roering nodig om boel wakker te schudden.. Het voetbal is sowieso gekker en gekker aan het worden wat betreft salarissen en transfergelden.. Inderdaad. Niet normaal ook dat bijvoorbeeld het geld voor bale geleend wordt via een aantal wegen van een bank die overheidssteun nodig heeft. En diezelfde steun kom godverdomme voor een deel uit jouw en mijn zak. Vind het echt schandalig dat dit doorgang mag vinden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 10:46 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. Niet normaal ook dat bijvoorbeeld het geld voor bale geleend wordt via een aantal wegen van een bank die overheidssteun nodig heeft. En diezelfde steun kom godverdomme voor een deel uit jouw en mijn zak. Vind het echt schandalig dat dit doorgang mag vinden. Snap ook totaal de transfersom niet..
Zijn in mijn ogen mr 2 man die echt een ploeg er boven uit laten steken waar en dat zijn MESSI EN RONALDO.. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 10:46 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. Niet normaal ook dat bijvoorbeeld het geld voor bale geleend wordt via een aantal wegen van een bank die overheidssteun nodig heeft. En diezelfde steun kom godverdomme voor een deel uit jouw en mijn zak. Vind het echt schandalig dat dit doorgang mag vinden. Precies, en daarom moeten wij onszelf niet gek maken na een paar wedstrijden, maar geloven in onze filosofie. Nu geen rare paniekaankopen doen, maar vertrouwen op Frank en de jongens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb trouwens wel sterk het vermoeden dag er nog een wat duurdere speler gehaald gaat worden. Wie en waarom ik het vermoeden heb weet ik niet. Maar verwacht toch wel iets. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 11:50 schreef remco k het volgende:Heb trouwens wel sterk het vermoeden dag er nog een wat duurdere speler gehaald gaat worden. Wie en waarom ik het vermoeden heb weet ik niet. Maar verwacht toch wel iets. Zegt je "gevoel" dan buitenspeler of middenvelder? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 10:46 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. Niet normaal ook dat bijvoorbeeld het geld voor bale geleend wordt via een aantal wegen van een bank die overheidssteun nodig heeft. En diezelfde steun kom godverdomme voor een deel uit jouw en mijn zak. Vind het echt schandalig dat dit doorgang mag vinden. madrid heeft momenteel de schuld terug gebracht naar 120 miljoen las ik. maar voordeel voor hun is dat wat er binnenkomt hoger is dan de schuld. alleen al aan televisiegelden. buitendat vind ik het ook belachelijk maar er zal via de uefa nooit iets aan gedaan worden daardoor. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Labyad dichtbij tijdelijke overgang? |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 11:25 schreef MBB het volgende:[..] Precies, en daarom moeten wij onszelf niet gek maken na een paar wedstrijden, maar geloven in onze filosofie. Nu geen rare paniekaankopen doen, maar vertrouwen op Frank en de jongens! Ik vind Labyad wel degelijk een paniek aankoop. Je kan mij niet wijsmaken dat er niet iets beters gescout kon worden dan deze onrust stoker. Ze hebben er lang genoeg de tijd voor gehad. Als dan de enige namen Zakaria Labyad en Ola John zijn en je in Studio Voetbal hoort dat ze bij Ajax intern over Toivonen hebben gesproken dan krab ik toch even achter m'n oren. Dat heeft niets met de filosofie te maken.
Ik heb dan nog 10x keer liever dat ze het vertrouwen uitspreken in de selectie en niets meer aankopen. Niet dat ze op de laatste transferdag nog met zulke gasten op de proppen komen. Dat straalt totaal geen vertrouwen uit.
Als er dan 1 komt, dan het liefst nog John. En niet optie tot koop, maar leg dan ook gelijk die 7 miljoen die Benfica vraagt (en die Ajax eerder voor Van Ginkel had gereserveerd) neer. Laat dan ook zo maar eens zien dat je de grootste en beste club van Nederland bent, want ik vind Ajax aan de onderhandelingstafel tot nu toe dramatisch. Niet dat ze maar met geld moeten gaan smijten, maar als je dan kijkt naar hoe adequaat Brands heeft gehandeld met PSV vind ik dat toch wel schrijnend dat wij zo zitten te rotzooien op de laatste dag. En ik heb het hier puur over het optreden van Brands en niet over spelers of filosofie van de club PSV. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 09:34 schreef Per4manc het volgende:[..] Dit beleid heeft ons 3 kampioenschappen en ruim 40 mlj opgeleverd. Wat klaag je nou? Ik denk dat de loting CL een reden is om nu niet veel meer uit te geven. Ik kan geen spelers bedenken die Ajax zoveel beter gaan maken dat kans op overwinteren in CL reeël is. Deze selectie doet gewoon weer mee voor de titel in onze mickey-mouse competitie. volgens mij zitten ze er pas 2 jaar. de Boer is aangestelt door het oude bestuur. en ook in dat jaar zaten we al weer in de groene cijfers. en was er al een loonmategingsbeleid ingevoerd alleen hun zaten ook vast aan langdurende contracten. en volgens mij heeft Cruif zelf gezegt dat het kapitaal op het veld hoort. het gaat er ook niet om je overwinteren de cl. maar wel dat je met opgeheven hoofd naar de el kan. en af en toe een wedstrijdje winnen zoals tegen city of gelijkspelen. overwinteren is alleen mogelijk als je een keer geluk heb bij een loting. mijn persoonlijke mening is dat er nu alleen tweede keus binnenkomt.
waarmee je in cl niks tezoeken heb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door bully -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 10:37 schreef Per4manc het volgende:[..] Dit is zo typisch. In ieder land is men euforisch wanneer je favo club 3x op rij kampioen wordt, maar nee. Dan moet het ineens weer met geweldig voetbal. Lekker schoppen tegen het beleid....lekker makkelijk. Persoonlijk zal het me een biet zijn. Als we aan te eind van de rit maar weer met z'n allen staan te juichen met de beker in de handen. Het is ook fantastisch dat ajax 3x achter elkaar kampioen is geweest!
En het is knap dat het telkens tot stand kwam uit een nagenoeg kansloze situatie. Maar ik heb als supporter ook wat gemist en geregistreerd. Plus is er een interne revolutie geweest waarin duidelijke doelstellingen zijn geformuleerd door Cruijff en zijn nieuwe beleidsbepalers/uitvoerders.
Zo ver nog met mij eens?
Geweest is geweest en zeker in de voetballerij. Ik heb grote delen van de competitie goed voetbal en bezieling gemist. En ik heb de zwakte van de rest geregistreerd.
Tot op heden kan ik alleen maar registreren dat gewenste spelers en ook zodanig uitgesproken niet gehaald werden. Er is dus telkens achter het net gevist. ?..
Hoe kan dit? De signalen die de media bereiken geven geen blijk van adequate onderhandelingsskills door de heren. Eerder irritatieopwekkende hoogmoed / arrogantie dat ook bij de speler in kwestie niet het hosanna gevoel opwekt. Dat doet een andere club toch aanzienlijk anders en beter. Zuiderlijke charme wellicht? Ik moet er niets van hebben, maar komt toch weer de uitdrukking van honing en azijn om de hoek kijken .......
En tot slot.... hoewel overduidelijk uitgesproken dat het bij een goede voetbal club niet hoort, is het toch zo dat ons kapitaal op de bank staat en niet op het veld. Want daar staat een overgroot deel aan buitenlandse middelmaat, voor een prikkie op de kop getikt ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 12:29 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Ik vind Labyad wel degelijk een paniek aankoop. Je kan mij niet wijsmaken dat er niet iets beters gescout kon worden dan deze onrust stoker. Ze hebben er lang genoeg de tijd voor gehad. Als dan de enige namen Zakaria Labyad en Ola John zijn en je in Studio Voetbal hoort dat ze bij Ajax intern over Toivonen hebben gesproken dan krab ik toch even achter m'n oren. Dat heeft niets met de filosofie te maken. Ik heb dan nog 10x keer liever dat ze het vertrouwen uitspreken in de selectie en niets meer aankopen. Niet dat ze op de laatste transferdag nog met zulke gasten op de proppen komen. Dat straalt totaal geen vertrouwen uit. Als er dan 1 komt, dan het liefst nog John. En niet optie tot koop, maar leg dan ook gelijk die 7 miljoen die Benfica vraagt (en die Ajax eerder voor Van Ginkel had gereserveerd) neer. Laat dan ook zo maar eens zien dat je de grootste en beste club van Nederland bent, want ik vind Ajax aan de onderhandelingstafel tot nu toe dramatisch. Niet dat ze maar met geld moeten gaan smijten, maar als je dan kijkt naar hoe adequaat Brands heeft gehandeld met PSV vind ik dat toch wel schrijnend dat wij zo zitten te rotzooien op de laatste dag. En ik heb het hier puur over het optreden van Brands en niet over spelers of filosofie van de club PSV. Hier ben ik het dus mee eens die Labyad heeft gegokt en verloren en nu wil die met hangende pootjes terug......prima maar niet bij ons. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Waarom wist ik dat jij dit ging zeggen! Na drie kampioenschappen en met de huidige middelen hoef je helemaal geen paar stapjes terug! Waarom alleen maar roepen eigen jeugd bla bla je jeugd moet ingepast worden dat zeker maar gericht aankopen moet ook kunnen Nogmaals gezien de middelen had je Maher, Chadli of Djuricic gewoon vast kunnen halen. En nu komen ze met paniek uit op Labyad goed hpor! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat ding had allang gesloten moeten wezen. Blijf het achterlijk vinden dat hij open is terwijl mening competitie als een aantal ronden bezig is. En nu? Nu ga je spelers halen omdat resultaten tegenvallen, of je zelf verkeerde beslissingen heb genomen, of geen duidelijk beleid hebt gevoerd met betrekking tot verkoop, of teveel uitging van kwaliteiten van jeugdige speler, of gewoonweg omdat je de selectie nog wat verder wil aanvullen. Overal in Europa is nu paniek in de burelen van de stadions ivm de laatste dag van de transfermarkt terwijl dat al lang en breed en met een groot slot had afgesloten moeten zijn. En diezelfde nonsens zal zich tijdens de winterstop herhalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 12:24 schreef bully het volgende:[..] madrid heeft momenteel de schuld terug gebracht naar 120 miljoen las ik. maar voordeel voor hun is dat wat er binnenkomt hoger is dan de schuld. alleen al aan televisiegelden. buitendat vind ik het ook belachelijk maar er zal via de uefa nooit iets aan gedaan worden daardoor. Dat is een bericht naar buiten gebracht door Real zelf. Daar is de belastingschuld van bijna 600 Miljoen niet bij gerekend, dat is namelijk godsonmogelijk aangezien ze die pas vanaf 2012 aan het terug betalen zijn en ze tot 2020 hier de tijd voor hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 12:38 schreef bully het volgende:[..] volgens mij zitten ze er pas 2 jaar. de Boer is aangestelt door het oude bestuur. en ook in dat jaar zaten we al weer in de groene cijfers. en was er al een loonmategingsbeleid ingevoerd alleen hun zaten ook vast aan langdurende contracten. en volgens mij heeft Cruif zelf gezegt dat het kapitaal op het veld hoort. het gaat er ook niet om je overwinteren de cl. maar wel dat je met opgeheven hoofd naar de el kan. en af en toe een wedstrijdje winnen zoals tegen city of gelijkspelen. overwinteren is alleen mogelijk als je een keer geluk heb bij een loting. mijn persoonlijke mening is dat er nu alleen tweede keus binnenkomt. waarmee je in cl niks tezoeken heb maar wat er nu word gehaald vind ik persoonlijk tweede keus De Boer is aangesteld onder de druk van JC en vlak daarna is het bestuur opgestapt, de 3 kampioenschappen zijn dus in geen geval van het vorige bestuur... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 12:56 schreef Stanley het volgende:[..] Het is ook fantastisch dat ajax 3x achter elkaar kampioen is geweest! En het is knap dat het telkens tot stand kwam uit een nagenoeg kansloze situatie. Maar ik heb als supporter ook wat gemist en geregistreerd. Plus is er een interne revolutie geweest waarin duidelijke doelstellingen zijn geformuleerd door Cruijff en zijn nieuwe beleidsbepalers/uitvoerders. Zo ver nog met mij eens? Geweest is geweest en zeker in de voetballerij. Ik heb grote delen van de competitie goed voetbal en bezieling gemist. En ik heb de zwakte van de rest geregistreerd. Tot op heden kan ik alleen maar registreren dat gewenste spelers en ook zodanig uitgesproken niet gehaald werden. Er is dus telkens achter het net gevist. ?.. Hoe kan dit? De signalen die de media bereiken geven geen blijk van adequate onderhandelingsskills door de heren. Eerder irritatieopwekkende hoogmoed / arrogantie dat ook bij de speler in kwestie niet het hosanna gevoel opwekt. Dat doet een andere club toch aanzienlijk anders en beter. Zuiderlijke charme wellicht? Ik moet er niets van hebben, maar komt toch weer de uitdrukking van honing en azijn om de hoek kijken ....... En tot slot.... hoewel overduidelijk uitgesproken dat het bij een goede voetbal club niet hoort, is het toch zo dat ons kapitaal op de bank staat en niet op het veld. Want daar staat een overgroot deel aan buitenlandse middelmaat, voor een prikkie op de kop getikt ;-) Sigthorson, Moisander, vd Hoorn, Schone, Duarte, Poulsen, Bojan, Cuenca, Hoessen, Sana zijn allemaal spelers die ze wouden halen en gehaald hebben. Het begrip achter het net vissen begrijp ik van jou dus niet in deze. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:04 schreef Hummel10 het volgende:[..] Waarom wist ik dat jij dit ging zeggen! Na drie kampioenschappen en met de huidige middelen hoef je helemaal geen paar stapjes terug! Waarom alleen maar roepen eigen jeugd bla bla je jeugd moet ingepast worden dat zeker maar gericht aankopen moet ook kunnen Nogmaals gezien de middelen had je Maher, Chadli of Djuricic gewoon vast kunnen halen. En nu komen ze met paniek uit op Labyad goed hpor! Duarte is alles behalve een paniek aankoop. Die wou de Boer al vrij snel hebben nog ver voordat Eriksen weg was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Dat ding had allang gesloten moeten wezen. Blijf het achterlijk vinden dat hij open is terwijl mening competitie als een aantal ronden bezig is. En nu? Nu ga je spelers halen omdat resultaten tegenvallen, of je zelf verkeerde beslissingen heb genomen, of geen duidelijk beleid hebt gevoerd met betrekking tot verkoop, of teveel uitging van kwaliteiten van jeugdige speler, of gewoonweg omdat je de selectie nog wat verder wil aanvullen. Overal in Europa is nu paniek in de burelen van de stadions ivm de laatste dag van de transfermarkt terwijl dat al lang en breed en met een groot slot had afgesloten moeten zijn. En diezelfde nonsens zal zich tijdens de winterstop herhalen. Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik snap ook niet waarom ze de maand Juli niet gewoon gebruiken en dat is het dan.. Is hetzelfde als de winter periode, hoe kun je de competitie nog meer vervalsen zeg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:26 schreef remco k het volgende:[..] Duarte is alles behalve een paniek aankoop. Die wou de Boer al vrij snel hebben nog ver voordat Eriksen weg was. Dat zeg ik toch ook niet had het in dat stuk bewust over Labyad |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:24 schreef remco k het volgende:[..] De Boer is aangesteld onder de druk van JC en vlak daarna is het bestuur opgestapt, de 3 kampioenschappen zijn dus in geen geval van het vorige bestuur... uit de woorden van Cruif zelf. is de Boer door het oude bestuur voorgestelt. en Cruif had er geen bezwaar tegen. dus ik weet niet hoe je bij druk komt. de drie kampioenschappen zijn van de Boer. en hebben beide besturen niks mee temaken. daar heb je dan ook bij dat je elke keer de kans heb gehad met een slechte seisoensstart toch nog kampioen teworden. de concurentie zal ook niet blijven puntenverspelen in tweede seisoenshelft. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
De komst van Labyad zou ik ook niet handig vinden. Maar hoop dat de media het mis heeft en dat er straks nog een paar andere namen komen. Ik blijf denken aan v/dVaart. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:26 schreef remco k het volgende:[..] Duarte is alles behalve een paniek aankoop. Die wou de Boer al vrij snel hebben nog ver voordat Eriksen weg was. voordat Duarte inbeeld kwam was door Overmars en de Boer al meerdere keren in de pers gezegt dat ze Maher graag erbij wouen. maar denk dat toen ze iets over de vraagprijs hoorde overgestapt zijn op Duarte. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:36 schreef bully het volgende:[..] uit de woorden van Cruif zelf. is de Boer door het oude bestuur voorgestelt. en Cruif had er geen bezwaar tegen. dus ik weet niet hoe je bij druk komt. de drie kampioenschappen zijn van de Boer. en hebben beide besturen niks mee temaken. daar heb je dan ook bij dat je elke keer de kans heb gehad met een slechte seisoensstart toch nog kampioen teworden. de concurentie zal ook niet blijven puntenverspelen in tweede seisoenshelft. Wat je zegt is pertinent niet correct, in december stond de Boer namelijk niet eens op het lijstje van vd Boog. Daar heet JC toen eerst het een en ander over gezegd. Pas in januari kwamen de berichten naar buiten zoals jij die hier boven schetst.. En die kampioenschappen zijn van Ajax, en de supporters. dat kun je niet aan 1 persoon toeschrijven.
En over het puntverlies kun je blijven twisten. Je kan ook stellen dat die andere clubs echt niet ieder seizoen zo weinig punten gaan verspelen voor de winterstop.. De club met de meeste punten wordt kampioen en is dat altijd terecht.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:39 schreef bully het volgende:[..] voordat Duarte inbeeld kwam was door Overmars en de Boer al meerdere keren in de pers gezegt dat ze Maher graag erbij wouen. maar denk dat toen ze iets over de vraagprijs hoorde overgestapt zijn op Duarte. Als ik Duarte bij Heracles zie spelen en Maher bij PSV dan denk ik dat de juiste keuze gemaakt is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:39 schreef bully het volgende:[..] voordat Duarte inbeeld kwam was door Overmars en de Boer al meerdere keren in de pers gezegt dat ze Maher graag erbij wouen. maar denk dat toen ze iets over de vraagprijs hoorde overgestapt zijn op Duarte. Overmars heeft heel duidelijk aangegeven dat het afzeggen van Ajax voor Maher helemaal niks te maken had met het financiele plaatje. Daarbij was ook toen Duarte al in beeld.. |
|
|
|
|
Didier
|
|
|
Ik hoop ook nog steeds dat Maduro eventueel komt. Die zit toch ook op de bank in Valencia. Ik denk dat hij beter in het Ajax-spel past dan Poulsen, en Poulsen dan als back-up. Verder is John natuurlijk altijd welkom... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:42 schreef remco k het volgende:[..] Wat je zegt is pertinent niet correct, in december stond de Boer namelijk niet eens op het lijstje van vd Boog. Daar heet JC toen eerst het een en ander over gezegd. Pas in januari kwamen de berichten naar buiten zoals jij die hier boven schetst.. En die kampioenschappen zijn van Ajax, en de supporters. dat kun je niet aan 1 persoon toeschrijven. En over het puntverlies kun je blijven twisten. Je kan ook stellen dat die andere clubs echt niet ieder seizoen zo weinig punten gaan verspelen voor de winterstop.. De club met de meeste punten wordt kampioen en is dat altijd terecht.. denk dat je toch nog eens de berichten van Cruif moet terug lezen. en natuurlijk hebben meer factoren met een kampioentitel temaken. maar De Boer heeft met een elk jaar zwakker geworden selectie toch het optimale er uit gehaald. heb ook niet gezegt dat de kampioenstitels onterecht waren. maar je heb wel het geluk dat de concurenten ook niet stabiel waren. en dat zal niet elk jaar zo zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door bully -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:43 schreef remco k het volgende:[..] Overmars heeft heel duidelijk aangegeven dat het afzeggen van Ajax voor Maher helemaal niks te maken had met het financiele plaatje. Daarbij was ook toen Duarte al in beeld.. Overmars zeg wel meer he. hij heeft ook gezegt dat er geen tweede bod op Duarte zou komen. de berichten over Maher waren echt wel eerder hoor.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:58 schreef bully het volgende:[..] denk dat je toch nog eens de berichten van Cruif moet terug lezen. en natuurlijk hebben meer factoren met een kampioentitel temaken. maar De Boer heeft met een elk jaar zwakker geworden selectie toch het optimale er uit gehaald. heb ook niet gezegt dat de kampioenstitels onterecht waren. maar je heb wel het geluk dat de concurenten ook niet stabiel waren. en dat zal niet elk jaar zo zijn. Die link staan hier wel ergens op het forum. Dat zijn gewoon simpele feiten hoor, niks meer of minder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 14:01 schreef bully het volgende:[..] Overmars zeg wel meer he. hij heeft ook gezegt dat er geen tweede bod op Duarte zou komen. de berichten over Maher waren echt wel eerder hoor. Klopt, alleen zit er een verschil tussen huren en kopen, zeker met het spelletje dat er gespeeld wordt.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Update III 14.38u
Volgens Simon Zwartkruis is er nog geen contact tussen Ajax en Labyad. 'Zowel agent van #Labyad (Bazoer van Forza Sports Group) als #Overmars zeggen dat er nog geen contact is tussen Sporting en #Ajax', tweet hij maandagmiddag.
Valt weer mee dus. |
|
|
|
|
S3mmi3
|
|
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 12:56 schreef Stanley het volgende:[..] Het is ook fantastisch dat ajax 3x achter elkaar kampioen is geweest! En het is knap dat het telkens tot stand kwam uit een nagenoeg kansloze situatie. Maar ik heb als supporter ook wat gemist en geregistreerd. Plus is er een interne revolutie geweest waarin duidelijke doelstellingen zijn geformuleerd door Cruijff en zijn nieuwe beleidsbepalers/uitvoerders. Zo ver nog met mij eens? Geweest is geweest en zeker in de voetballerij. Ik heb grote delen van de competitie goed voetbal en bezieling gemist. En ik heb de zwakte van de rest geregistreerd. Tot op heden kan ik alleen maar registreren dat gewenste spelers en ook zodanig uitgesproken niet gehaald werden. Er is dus telkens achter het net gevist. ?.. Hoe kan dit? De signalen die de media bereiken geven geen blijk van adequate onderhandelingsskills door de heren. Eerder irritatieopwekkende hoogmoed / arrogantie dat ook bij de speler in kwestie niet het hosanna gevoel opwekt. Dat doet een andere club toch aanzienlijk anders en beter. Zuiderlijke charme wellicht? Ik moet er niets van hebben, maar komt toch weer de uitdrukking van honing en azijn om de hoek kijken ....... En tot slot.... hoewel overduidelijk uitgesproken dat het bij een goede voetbal club niet hoort, is het toch zo dat ons kapitaal op de bank staat en niet op het veld. Want daar staat een overgroot deel aan buitenlandse middelmaat, voor een prikkie op de kop getikt ;-) Met kopen, komen we er niet.. Het liefst zie ik dat Overmars zegt, dat er niets meer gebeurt vandaag. Spreek het vertrouwen uit in deze jonge ploeg en basta! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 14:41 schreef remco k het volgende:[..] Klopt, alleen zit er een verschil tussen huren en kopen, zeker met het spelletje dat er gespeeld wordt.. dat spelletje is anders nog niet succesvol. naar mijn mening alleen huurlingen die je volgend jaar weer kwijt bent. en wat tweede keus aankopen. en Duarte is gekocht en geen huur tersprake geweest. |
|
|
|
|
pim456
|
|
|
weet iemand hoe het zit met enoh en castillion ? |
|
|
|