|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:42 schreef Per4manc het volgende:[..] Als ik Duarte bij Heracles zie spelen en Maher bij PSV dan denk ik dat de juiste keuze gemaakt is. Dit is geen eerlijk vergelijk.-) Of je vergelijkt Maher bij AZ met Duarte bij Heracles OF je vergelijkt Maher bij p$v met Duarte bij AJAX. En dan zou ik persoonlijk voor Maher zijn gegaan, maar je hebt gelijk Maher is nog niet zo dienend als verwacht. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 16:35 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Dit is geen eerlijk vergelijk.-) Of je vergelijkt Maher bij AZ met Duarte bij Heracles OF je vergelijkt Maher bij p$v met Duarte bij AJAX. En dan zou ik persoonlijk voor Maher zijn gegaan, maar je hebt gelijk Maher is nog niet zo dienend als verwacht. Geheel nieuw team natuurlijk... Niemand had verwacht dat er 14 man zouden vertrekken bij PSv.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 16:50 schreef infamous psv het volgende:[..] Geheel nieuw team natuurlijk... Niemand had verwacht dat er 14 man zouden vertrekken bij PSv.. Ik ben er ook wel van overtuigd dat Maher weer zijn draai gaat vinden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Prima voetballer waar ik blij mee ben.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Ik had hem ook graag zien komen, maar wij hebben nu Duarte....... ook mooi -) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ook n prima speler.. had ik ook wel nr PSV zien gaan.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Ben erg benieuwd. Sinds AJAX een paar weken geleden kenbaar had gemaakt dat hij op het lijstje staat ben ik extra op hem gaan letten. Inderdaad een leuke speler, met veel techniek en inzicht. Toch ben ik benieuwd of hij dat ook bij AJAX kan laten zien. We hebben in het verleden meerdere spelers gehad die bij hun club goed speelde, maar kwamen ze bij AJAX eigenlijk door de mand vielen. Ben altijd gecharmeerd geweest van Aisatti en was ook blij toen AJAX hem kocht. Ook hij kon mij bij AJAX niet echt bekoren. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 17:06 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ben erg benieuwd. Sinds AJAX een paar weken geleden kenbaar had gemaakt dat hij op het lijstje staat ben ik extra op hem gaan letten. Inderdaad een leuke speler, met veel techniek en inzicht. Toch ben ik benieuwd of hij dat ook bij AJAX kan laten zien. We hebben in het verleden meerdere spelers gehad die bij hun club goed speelde, maar kwamen ze bij AJAX eigenlijk door de mand vielen. Ben altijd gecharmeerd geweest van Aisatti en was ook blij toen AJAX hem kocht. Ook hij kon mij bij AJAX niet echt bekoren. Heb ik bij meerdere spelers gehad.. Het blijft altijd een gok en sommige hebben ook meer tijd nodig..
Daarom kraak ik een speler in zijn 1ste seizoen nooit tot op het bot af.. Dat doe ik dan het 2e seizoen ;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren? Blijf van mening dat Ajax noch Psv een rendements spits in huis heeft. Staat los van het feit dat ik graag andere vleugelspelers bij Ajax zie komen. En dan nog ben je er niet. Had zeker nog een speler met meer ervaring op het middenveld erbij willen hebben. Maar het lijkt erop dat de Boer opnieuw op korte termijn een goed lopend elftal ervan zal moeten maken met de middelen die hij nu tot zijn beschikking heeft. Tja het is zoals het is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 17:20 schreef Bobby1972 het volgende:Ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren? Blijf van mening dat Ajax noch Psv een rendements spits in huis heeft. Staat los van het feit dat ik graag andere vleugelspelers bij Ajax zie komen. En dan nog ben je er niet. Had zeker nog een speler met meer ervaring op het middenveld erbij willen hebben. Maar het lijkt erop dat de Boer opnieuw op korte termijn een goed lopend elftal ervan zal moeten maken met de middelen die hij nu tot zijn beschikking heeft. Tja het is zoals het is! Gedeeltelijk ben ik met je eens, echter ben ik van mening dat als we beter en echte vleugelspitsen hadden Siggie ook beter tot zijn recht zou komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 16:18 schreef bully het volgende:[..] dat spelletje is anders nog niet succesvol. naar mijn mening alleen huurlingen die je volgend jaar weer kwijt bent. en wat tweede keus aankopen. en Duarte is gekocht en geen huur tersprake geweest. Die huurling is juist goed, er wordt een tijdelijk plek mee opgevangen aangezien men wel het een en ander van Meleg verwacht bijvoorbeeld. Als je dan koopt heb je straks niks aan Meleg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb zo het gevoel dat Duarte ons in positieve zin gaat verassen.. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote: Ik heb dat gevoel ook. Slimme voetballer met een gezonde dosis lef. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb ook eerder aangegeven dat Sigi puur door het spelsysteem niet tot uiting komt. Heb ik diverse keren reeds benoemd. Een spits als Finnbogason kan met heel weinig kansen en uit moeilijke situaties scoren. Dat is een specialiteit die weinig spitsen in Nederland hebben. Maar het maakt wel een goot verschil. Het is om te huilen hoe weinig kansen Ajax creëert in wedstrijden. In de CL heb je op korte termijn kwaliteit nodig. Op deze manier ga je met grote cijfers verliezen en zet je de naam Ajax voor gek. Daar is niemand bij gebaat binnen Ajax. Dat moet je afwegen bij de keuzes die je op dit moment maakt. Wat Ajax nu als voordeel heeft is dat ook de andere topteams in Nederland te wisselvalig zijn. Alleen in de CL is dat voordeel er niet. Ajax moet zich bewust zijn van de gevolgen wanneer je daar hard onderuit gaat. Naam en eer zijn ook wat waard! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Hoor net dat het om elia gaat.(valentijn driessen) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Die heb ik al heel vaak genoemd mooie speler! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is ook een welkome aanvulling denk ik. De Boer kent hem van zijn Oranje periode en zal er wel voor zorgen dat hij in de pas loopt.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax contracteert Lerin Duarte
02 september 2013 Ajax heeft overeenstemming bereikt met Heracles Almelo en Lerin Duarte over zijn overgang naar Ajax. De middenvelder tekent een contract dat direct ingaat en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2017. Duarte werd op 11 augustus 1990 geboren in Rotterdam. Hij doorliep de jeugdopleiding van Sparta en debuteerde op 1 augustus 2009 in het eerste elftal. De afgelopen twee seizoenen speelde Duarte bij Heracles Almelo.
Tekst: Ajax.nl Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Bronneke |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hij heeft trouwens nummer 8 gekregen. Gelijk oude nummer Eriksen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi... Hopen dat ie een beetje frisheid en pit in het elftal brengt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hoop dat hij snel de voorkeur boven Schone krijgt en niet dat het erg lang gaat duren voordat hij er in komt. Duarte Serero zou mooi zijn tot Siem terug is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem trouwens vandaag weer met bal op het trainingsveld.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hoelang nog uitgeschakeld dan? nog niet voor PSV terug toch? |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Elia is wel erg blessure gevoelig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
'Onderhandelingen tussen Ajax en Elia in vergevorderd stadium' Auteur: Sam Borremans 02 September 2013 om 18:21 Ajax lijkt zich in de laatste uren van de transferperiode dan alsnog te versterken met een buitenspeler. Trainer Frank de Boer vroeg al om een buitenspeler en lijkt die nou ook te krijgen. Dat meldt De Telegraaf.
De Amsterdammers gaan zich zeer waarschijnlijk versterken met Eljero Elia. De landskampioen zou al in een vergevorderd stadium zijn met betrekking tot de onderhandelingen. In dat geval zal de Nederlandse buitenspeler overgenomen worden van Werder Bremen.
In principe wilde Ajax zich versterken met Ola John, maar hij mocht van Benfica niet verhuurd worden. Ook Zakaria Labyad werd genoemd, maar uiteindelijk lijkt het Elia te worden. De aanvaller kent een verleden bij onder andere ADO Den Haag en FC Twente.
Bronneke |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is volgens mij niet zo veel geblesseerd geweest hoor? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij ook niet, Wel een aantal keren een disciplinaire straf. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: tja, ben benieuwd hoe daarmee wordt omgesprongen, die jongen wil natuurlijk wel weer het nederlandse elftal halen... ben vooral benieuwd hoe lang hij vast gelegt wordt, als hij vastgelegt wordt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 18:31 schreef Hasjkoph het volgende:'Onderhandelingen tussen Ajax en Elia in vergevorderd stadium' Auteur: Sam Borremans 02 September 2013 om 18:21 Ajax lijkt zich in de laatste uren van de transferperiode dan alsnog te versterken met een buitenspeler. Trainer Frank de Boer vroeg al om een buitenspeler en lijkt die nou ook te krijgen. Dat meldt De Telegraaf. De Amsterdammers gaan zich zeer waarschijnlijk versterken met Eljero Elia. De landskampioen zou al in een vergevorderd stadium zijn met betrekking tot de onderhandelingen. In dat geval zal de Nederlandse buitenspeler overgenomen worden van Werder Bremen. In principe wilde Ajax zich versterken met Ola John, maar hij mocht van Benfica niet verhuurd worden. Ook Zakaria Labyad werd genoemd, maar uiteindelijk lijkt het Elia te worden. De aanvaller kent een verleden bij onder andere ADO Den Haag en FC Twente. Bronneke Kijk, nou zijn ze goed bezig! Goeie speler die eigenlijk al veel eerder had moeten komen. Nu nog een topspits erbij en het gaat er op lijken....
En Frankie... nu opzouten ook met Vermeer. Kenneth....het was leuk! Je weet toch ;-) |
|
|
|
|
santos
|
|
|
Mis idee om heitinga terug te halen zit meer op de bank in engeland ipv dat hij speelt huur met optie koop ofzo Ook ff beetje ervaring achterin. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Update - 19.05 uur De komst van Elia was heel even een ding, maar is door zijn agent Linse al snel weer de grond ingeboord. De Telegraaf meldde bij FOX Sports dat Elia en Linse in gesprek zijn met de Amsterdammers, maar VI deed navraag. 'Ik ben níet met Ajax in gesprek over Eljero Elia. Hij blijft bij Werder Bremen.' Ook Mike Verweij van De Telegraaf meldt dat de deal niet meer door zou gaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 19:11 schreef Hasjkoph het volgende:Update - 19.05 uur De komst van Elia was heel even een ding, maar is door zijn agent Linse al snel weer de grond ingeboord. De Telegraaf meldde bij FOX Sports dat Elia en Linse in gesprek zijn met de Amsterdammers, maar VI deed navraag. 'Ik ben níet met Ajax in gesprek over Eljero Elia. Hij blijft bij Werder Bremen.' Ook Mike Verweij van De Telegraaf meldt dat de deal niet meer door zou gaan. En over 5 minuten zijn ze weer WEL in gesprek omdat de ene met de voorgestelde transfersom wil zakken en de andere partij omhoog om dichter tot een deal te komen. Al die journalisten worden door beide partijen flink gebruikt!
(niet dat ik dat erg vind overigens...) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mike Verweij @MikeVerweij Reden volgens @ELJERO11ELIA die graag naar #Ajax wilde: Werder wilde alleen verkopen, Ajax huren met optie tot koop! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 19:23 schreef Boudewijn het volgende:[..] En over 5 minuten zijn ze weer WEL in gesprek omdat de ene met de voorgestelde transfersom wil zakken en de andere partij omhoog om dichter tot een deal te komen. Al die journalisten worden door beide partijen flink gebruikt! (niet dat ik dat erg vind overigens...) Niet als de een wil huren en de ander wil verkopen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ook Werder wil hem niet laten gaan... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Ik heb het niet zo op huren.. Hoeveel zal Werder vragen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mike Verweij zegt anders. Weet echt niet wat ik moet geloven. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik gok op ongeveer 7 miljoen? |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Lijkt mij ook, wel fors... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten Remco!! Ik zie het zitten in hem... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gaat gebeuren...hij heeft pit en het ziet er fris uit...hoop dat het een grote wordt... |
|
|
|
|
Klooster52
|
|
|
voor de linkervleugel Elia Rechtervleugel Labyad en middenveld Toivonen die staat toch op een zijspoor bij PSV.. misschien van Ginkel huren van Chelsea en een andere optie is misschien Snijder die moet maar 8 miljoen kosten dus opties zat! |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Hoop alleen dat Serero ook genoeg ruimte krijgt. Noem mij maar gek, maar ik zie het echt wel in die jongen zitten. Één bonk techniek, alleen zijn lengte zit niet mee... Afgelopen zondag vond ik hem by far de beste Ajacied... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 19:53 schreef Klooster52 het volgende:voor de linkervleugel Elia Rechtervleugel Labyad en middenveld Toivonen die staat toch op een zijspoor bij PSV.. misschien van Ginkel huren van Chelsea en een andere optie is misschien Snijder die moet maar 8 miljoen kosten dus opties zat! Labyad wil je niet, Elia ontkent, Toivonen hoeft net als Labyad ook niet te komen, Van Ginkel wordt door Chelsea niet losgelaten en Sneijder is wishful thinking... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 19:23 schreef Boudewijn het volgende:[..] En over 5 minuten zijn ze weer WEL in gesprek omdat de ene met de voorgestelde transfersom wil zakken en de andere partij omhoog om dichter tot een deal te komen. Al die journalisten worden door beide partijen flink gebruikt! (niet dat ik dat erg vind overigens...) Denk je echt dat de media daarin gebruikt wordt??
Ik denk eerder dat ze ergens de klepel hebben horen luiden, en aangezien iedere site of krant als eerste wil zijn met een nieuwtje verzinnen ze de gekste dingen.. Ik denk dat ze gewoon niet worden geinformeerd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 19:55 schreef MBB het volgende:[..] Labyad wil je niet, Elia ontkent, Toivonen hoeft net als Labyad ook niet te komen, Van Ginkel wordt door Chelsea niet losgelaten en Sneijder is wishful thinking... Inderdaad, en toen waren de opties op. |
|
|
|