|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ze hebben heus wel een lijstje hoor haha! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
er komt helemaal niks, ajax heeft zoals in het verleden ook wel vaker voorkwam te laat geanticipeerd op een evt vertrek van de sterkhouders en krijgen we straks weer zo een paniekaankoop, dus beleid is dan nog steeds niet veranderd. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Precies, dus vertrouwen uitspreken voor huidige selectie en gaan! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:20 schreef dege het volgende:er komt helemaal niks, ajax heeft zoals in het verleden ook wel vaker voorkwam te laat geanticipeerd op een evt vertrek van de sterkhouders en krijgen we straks weer zo een paniekaankoop, dus beleid is dan nog steeds niet veranderd. Dat is precies wat ik ook verwacht: Ola John of Elia is de bedoeling. Als beide spelers niet kunnen/willen/mogen, komt Ajax dus opnieuw met een derde keus op de proppen... Net als "vroeger". |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wanneer de spelers die men wil hebben niet willen/kunnen/mogen komen dan gewoon niemand. Ook geen probleem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:23 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is precies wat ik ook verwacht: Ola John of Elia is de bedoeling. Als beide spelers niet kunnen/willen/mogen, komt Ajax dus opnieuw met een derde keus op de proppen... Net als "vroeger". Als beide spelers in Mei niet haalbaar waren was een aangetrokken speler nog steeds een derde keus.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
haalt dan gotver Maduro...die staat te popelen...de CVM is de motor van het elftal...onze achilleshiel...dan he je een motor met meer vermogen....Poulsen kan absoluut niet opbouwen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Als beide spelers in Mei niet haalbaar waren was een aangetrokken speler nog steeds een derde keus.. Dat is waar, maar toen was de factor "tijd" minder belangrijk. De deadline van 24:00 vannacht nadert met rasse schreden... En laten we wel wezen, een vleugelspits hebben we heel hard nodig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:haalt dan gotver Maduro...die staat te popelen...de CVM is de motor van het elftal...onze achilleshiel...dan he je een motor met meer vermogen....Poulsen kan absoluut niet opbouwen... Het is wel heel erg duidelijk, dat die er NIET gaat komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:29 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is waar, maar toen was de factor "tijd" minder belangrijk. De deadline van 24:00 vannacht nadert met rasse schreden... En laten we wel wezen, een vleugelspits hebben we heel hard nodig. Ik vraag me af waarom.. De basis is Fischer en Bojan of men het daar nu wel of niet mee eens is. Sana en Andersen zitten nu bij de selectie en we hebben de Sa nog..
Het zou een leuke bonus zijn maar voor mij echt niet noodzakelijk.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee...mar ik snap niet dat ze dat niet zien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je Bazoer voor Jong Ajax houd, en de Kamps verhuurd dan zou ik persoonlijk wel een speler halen voor de CVM plek als ik het TH zou zijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:haalt dan gotver Maduro...die staat te popelen...de CVM is de motor van het elftal...onze achilleshiel...dan he je een motor met meer vermogen....Poulsen kan absoluut niet opbouwen... Bij dit Ajax is de CVM nooit de motor geweest. Opbouwen van achteruit deed Jan Vertonghen en later Moisander. De motor was Eriksen met Siem de Jong als de versnellingsbak.
Ajax zal een modus moeten vinden waar het weer het vermogen kan opwerken om tegenstanders kapot te maken. Dat lukt inderdaad niet met Poulsen maar moet Poulsen dat wel of moet hij duels winnen voor de verdediging?
Ik denk eigenlijk dat laatste. Ajax zal toch echt moeten verzinnen hoe ze het vertrek van Eriksen kunnen opvangen en wie er naast Siem de Jong het elftal gaat aandrijven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vraag me af waarom.. De basis is Fischer en Bojan of men het daar nu wel of niet mee eens is. Sana en Andersen zitten nu bij de selectie en we hebben de Sa nog.. Het zou een leuke bonus zijn maar voor mij echt niet noodzakelijk.. Ik heb juist begrepen, dat FdB daarop heeft aangedrongen bij Marc Overmars. Die vleugelspits is voor hem juist een must. Dat heb ik ook vanmorgen nog in de krant gelezen. En ik blijf van mening, dat zowel Fischer als Bojan, GEEN echte vleugelaanvallers zijn. Zij hebben allebei de drang om naar binnen te komen. En dat zie je dan ook. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vraag me af waarom.. De basis is Fischer en Bojan of men het daar nu wel of niet mee eens is. Sana en Andersen zitten nu bij de selectie en we hebben de Sa nog.. Het zou een leuke bonus zijn maar voor mij echt niet noodzakelijk.. Inderdaad had zijn die posities dubbel bezet...de CVM ook..met Poulsen en Schone...huhhuhuhuuuuuuuuuu... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:34 schreef Eide het volgende:[..] Bij dit Ajax is de CVM nooit de motor geweest. Opbouwen van achteruit deed Jan Vertonghen en later Moisander. De motor was Eriksen met Siem de Jong als de versnellingsbak. Ajax zal een modus moeten vinden waar het weer het vermogen kan opwerken om tegenstanders kapot te maken. Dat lukt inderdaad niet met Poulsen maar moet Poulsen dat wel of moet hij duels winnen voor de verdediging? Ik denk eigenlijk dat laatste. Ajax zal toch echt moeten verzinnen hoe ze het vertrek van Eriksen kunnen opvangen en wie er naast Siem de Jong het elftal gaat aandrijven. NIet zozeer de motor maar wel een van de belangrijkste plekken van het elftal, ik denk zelfs de belangrijkste positie.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ook, niet Jack. Maar wie zijn wij? En de andere supporters... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:34 schreef Eide het volgende:[..] Bij dit Ajax is de CVM nooit de motor geweest. Opbouwen van achteruit deed Jan Vertonghen en later Moisander. De motor was Eriksen met Siem de Jong als de versnellingsbak. Ajax zal een modus moeten vinden waar het weer het vermogen kan opwerken om tegenstanders kapot te maken. Dat lukt inderdaad niet met Poulsen maar moet Poulsen dat wel of moet hij duels winnen voor de verdediging? Ik denk eigenlijk dat laatste. Ajax zal toch echt moeten verzinnen hoe ze het vertrek van Eriksen kunnen opvangen en wie er naast Siem de Jong het elftal gaat aandrijven. Dat klopt helemaal, Eide. Ik vrees dan ook, dat Ajax de boot gaat missen dit seizoen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:35 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb juist begrepen, dat FdB daarop heeft aangedrongen bij Marc Overmars. Die vleugelspits is voor hem juist een must. Dat heb ik ook vanmorgen nog in de krant gelezen. En ik blijf van mening, dat zowel Fischer als Bojan, GEEN echte vleugelaanvallers zijn. Zij hebben allebei de drang om naar binnen te komen. En dat zie je dan ook. Zeker, maar de Boer zet juist die types er zelf neer. Ik hoorde in een interview wel van de Boer dat ze bezig waren met een buitenspeler, maar of dat een must is voor de Boer heb ik niet gezien, maar het zou goed kunnen hoor...
Misschien hadden ze Jozefzoon niet zo makkelijk moeten laten gaan. Die jongen deed het altijd erg goed bij Ajax in de jeugd en vind ik goed spelen bij PSV.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Update ll - 19.30 uur
De deal tussen Ajax en Eljero Elia is van de baan en dat binnen een uur. Telegraaf meldde dat Ajax vol voor de buitenspeler wilde gaan, maar even later was dit verhaal verleden tijd. Reden volgens De Telegraaf: Werder wilde alleen verkopen en Ajax wilde huren met optie tot koop. Het AD en het ANP melden echter dat Ajax wel degelijk een aanbod heeft gedaan voor een meerjarig contract. Vooralsnog gissen naar de juiste reden. Telegraaf baseert zich op Elia zelf, die overigens graag naar Ajax wilde. Het ANP baseert zich op 'bronnen rondom de club'. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zal echt wel meevallen. Als PSV het met zulke jonge gasten kan doen, kunnen wij dat ook, we hebben zeker ook zoveel talent rondlopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Update ll - 19.30 uur De deal tussen Ajax en Eljero Elia is van de baan en dat binnen een uur. Telegraaf meldde dat Ajax vol voor de buitenspeler wilde gaan, maar even later was dit verhaal verleden tijd. Reden volgens De Telegraaf: Werder wilde alleen verkopen en Ajax wilde huren met optie tot koop. Het AD en het ANP melden echter dat Ajax wel degelijk een aanbod heeft gedaan voor een meerjarig contract. Vooralsnog gissen naar de juiste reden. Telegraaf baseert zich op Elia zelf, die overigens graag naar Ajax wilde. Het ANP baseert zich op 'bronnen rondom de club'. Dit stond hier al. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] Zeker, maar de Boer zet juist die types er zelf neer. Ik hoorde in een interview wel van de Boer dat ze bezig waren met een buitenspeler, maar of dat een must is voor de Boer heb ik niet gezien, maar het zou goed kunnen hoor... Misschien hadden ze Jozefzoon niet zo makkelijk moeten laten gaan. Die jongen deed het altijd erg goed bij Ajax in de jeugd en vind ik goed spelen bij PSV.. Volgens de Volkskrant, is het een must voor Frank de Boer. Dat is de enige info die ik heb. Haha. Jozefzoon, serieus, Remco, ik heb daar ook aan gedacht. Ook hij is te vroeg afgeschreven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
GEEN AANKOPEN MEER - Marc Overmars heeft tegenover De Telegraaf aangegeven dat Ajax geen pogingen meer zal ondernemen om deze transferdeadline nog spelers aan te trekken. Ola John en Eljero Elia komen niet en daarmee is de kous af.
'Marc Overmars bevestigt na afketsen transfer Eljero Elia: ,, Ajax is uitgewinkeld." Geen nieuwe spelers meer', laat Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf via Twitter weten. Met de uitspraken kan de hartslag van Ajax-fans naar beneden. Ajax gaat het dit seizoen doen met de huidige selectie, alleen Lerin Duarte werd daar op de laatste dag bijgevoegd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] Dat zal echt wel meevallen. Als PSV het met zulke jonge gasten kan doen, kunnen wij dat ook, we hebben zeker ook zoveel talent rondlopen.. Maar ook de talentjes bij PSV beginnen te haperen, net als bij Ajax. Dat is nou net het probleem bij jeugdspelers: wisselvalligheid. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: maak me niet zo druk om die jochies... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Duidelijk, er kan een slotje op de geruchten topics en de selectie is bekend..
Veel verjonging en een aantal kansen voor jeugdige talenten.. Ik ben benieuwd en heb er veel vertrouwen in, de CL is te hoog gegrepen voor deze ploeg, maar meedoen om de titel moet wederom kunnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:42 schreef Pietje het volgende:[..] Maar ook de talentjes bij PSV beginnen te haperen, net als bij Ajax. Dat is nou net het probleem bij jeugdspelers: wisselvalligheid. Verder gaan er geen andere ploegen meedoen om de titel.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Als beide spelers in Mei niet haalbaar waren was een aangetrokken speler nog steeds een derde keus.. Geloof jij nu echt dat ze in mei al bij deze spelers uitgekomen waren? Dit is gewoon paniek! John speelde weinig en elia ook alleen in mei lag hij slecht in de groep is nu in genade aangenomen. Inmiddels hebben veel kandidaten al een nieuwe club of mogen niet meer weg! Arnoutovich, Aissaidi, Elia zijn allemaal spelers die je in mei had kunnen halen. Babel en Boerrigter had je eventueel ook kunnen behoude! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:47 schreef Hummel10 het volgende:[..] Geloof jij nu echt dat ze in mei al bij deze spelers uitgekomen waren? Dit is gewoon paniek! John speelde weinig en elia ook alleen in mei lag hij slecht in de groep is nu in genade aangenomen. Inmiddels hebben veel kandidaten al een nieuwe club of mogen niet meer weg! Arnoutovich, Aissaidi, Elia zijn allemaal spelers die je in mei had kunnen halen. Babel en Boerrigter had je eventueel ook kunnen behoude! De spelers zijn nu niet haalbaar, dat waren ze in mei dus ook niet aangezien het niet zo is dat ze naar een andere club verhuizen.
Die andere spelers die je noemt wou Ajax blijkbaar niet hebben en terecht, zijn ook maar zeer matige voetballers.. Net als de twee die vertrokken zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:34 schreef Eide het volgende:[..] Bij dit Ajax is de CVM nooit de motor geweest. Opbouwen van achteruit deed Jan Vertonghen en later Moisander. De motor was Eriksen met Siem de Jong als de versnellingsbak. Ajax zal een modus moeten vinden waar het weer het vermogen kan opwerken om tegenstanders kapot te maken. Dat lukt inderdaad niet met Poulsen maar moet Poulsen dat wel of moet hij duels winnen voor de verdediging? Ik denk eigenlijk dat laatste. Ajax zal toch echt moeten verzinnen hoe ze het vertrek van Eriksen kunnen opvangen en wie er naast Siem de Jong het elftal gaat aandrijven. Was Anita op de CVM geen motor dan ??? Vertonghen kwam inderdaad ook wel eens als een wervelwind naar voor....nu met Poulsen op de CVM was Eriksen inderdaad de motor...maakte de meeeste meters....de nieuwe aandrijver zal Duarte moeten gaan worden als je Overmars mag geloven...
****Volgens directeur voetbalzaken Marc Overmars past Duarte uitstekend bij Ajax. 'Je kunt hem als speler wel een klein beetje vergelijken met Edgar Davids. Ook Duarte is een sportieve vechter en daarnaast ook iemand die heel goed kan voetballen.'**** |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat ben ik zeker niet met je eens. Ik denk, dat je FC Twente maar ook Feyenoord onderschat. Ik denk, dat die ploegen wel degelijk om het kampioenschap gaan strijden. Van Ajax, het Ajax in de HUIDIGE vorm verwacht ik dat niet. Of er moet heel snel wat gaan veranderen. Ik zal je zeggen, dat de vorm van dit Ajax zelfs tegen PEC Zwolle (de eerstkomende wedstrijd) bijna een garantie is dat er niet gewonnen gaat worden. De week erna gaan we naar PSV. Het is niet uitgesloten, dat Ajax die wedstrijd (ook) gaat verliezen. Dan wordt de achterstand nu al dramatisch...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vraag me af waarom.. De basis is Fischer en Bojan of men het daar nu wel of niet mee eens is. Sana en Andersen zitten nu bij de selectie en we hebben de Sa nog.. Het zou een leuke bonus zijn maar voor mij echt niet noodzakelijk.. niet noodzakelijk, afgelopen zondag niet gekeken tegen groningen dan, een drama was het. dat ajax nu niks meer gaat halen wil ook zeggen dat je je doelstellingen voor dit seizoen moet bijstellen, want dat kun je niet verwachten van deze selectie, dat is toch wel duidelijk, weer bouwen aan een nieuw elftal. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Marc overmars had gewoon geen zin meer om te werken, hij zal we moe zijn door 2 dagen achter elkaar gewerkt te hebben. Trage zaad schieters. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:35 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb juist begrepen, dat FdB daarop heeft aangedrongen bij Marc Overmars. Die vleugelspits is voor hem juist een must. Dat heb ik ook vanmorgen nog in de krant gelezen. En ik blijf van mening, dat zowel Fischer als Bojan, GEEN echte vleugelaanvallers zijn. Zij hebben allebei de drang om naar binnen te komen. En dat zie je dan ook. Klopt helemaal Pietje...daarom vind ik het zo vreemd dat Ajax tot het laatst wacht....Babel en Boerrigter waren meer echte vleugelspelers maar zijn al een poos weg...waarom tot de laatste dag wachten !!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal Pietje...daarom vind ik het zo vreemd dat Ajax tot het laatst wacht....Babel en Boerrigter waren meer echte vleugelspelers maar zijn al een poos weg...waarom tot de laatste dag wachten !!! Inderdaad, Jack. En dan nu het bericht, dat Ajax "uitgewinkeld" is. Dit is voor mij onverteerbaar. Echt ongelooflijk. Wat een amateurisme. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:49 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik zeker niet met je eens. Ik denk, dat je FC Twente maar ook Feyenoord onderschat. Ik denk, dat die ploegen wel degelijk om het kampioenschap gaan strijden. Van Ajax, het Ajax in de HUIDIGE vorm verwacht ik dat niet. Of er moet heel snel wat gaan veranderen. Ik zal je zeggen, dat de vorm van dit Ajax zelfs tegen PEC Zwolle (de eerstkomende wedstrijd) niet gewonnen gaat worden. De week erna gaan we naar PSV. Het is niet uitgesloten, dat Ajax die wedstrijd (ook) gaat verliezen. Dan wordt de achterstand nu al dramatisch... Ik vind echt dat je het allemaal veel te negatief oppakt, ben dat ook niet van je gewend..
En ja die wedstrijden kun je verliezen, je kan ze ook winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:50 schreef dege het volgende:[..] niet noodzakelijk, afgelopen zondag niet gekeken tegen groningen dan, een drama was het. dat ajax nu niks meer gaat halen wil ook zeggen dat je je doelstellingen voor dit seizoen moet bijstellen, want dat kun je niet verwachten van deze selectie, dat is toch wel duidelijk, weer bouwen aan een nieuw elftal. Ja, en ze waren vrijwel allemaal niet best, En al had men gekocht, ook dan had je moeten bouwen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal Pietje...daarom vind ik het zo vreemd dat Ajax tot het laatst wacht....Babel en Boerrigter waren meer echte vleugelspelers maar zijn al een poos weg...waarom tot de laatste dag wachten !!! Waren ook spelers die naar binnen kwamen zonder voorzet, niet anders dan wat er nu staat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/97788/antoczyk-op-weg-naar-ajax-dit-is-de-kans-van-mijn-leven?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Talentvolle speelsters uit Polen breken steeds vaker door. Kiedrzynek Catherine maakte onlangs de overstap naar Paris Saint-Germain en doelvrouw Daria Antończyk kan bij Ajax Vrouwen een contract tekenen: ''Dit is de kans van mijn leven en die wil ik grijpen'', laat Antończyk weten in de Poolse media. ''In Polen heb ik alles bereikt'', vervolgt de 30-jarige keeper. Met RTP Unia Racibórz pakte ze in tien jaar tijd maar liefst vijf landstitels. ''Spelen voor een buitenlandse club maakt mijn carrière compleet. Dan pas kan ik met een tevreden gevoel terugkijken op mijn loopbaan. Toen ik bij Ajax binnenkwam dacht ik: het is nu of nooit.'' Antończyk maakte tijdens haar proefperiode indruk op Ed Engelkes en zijn technische staf: ''Na de laatste training sprak ik met de trainers. Ze waren onder de indruk van mijn kwaliteiten en wilden mij graag contracteren. Ze gaven ook aan dat ik keihard moet knokken voor een plaats in de basisopstelling. Ik sta dus voor een grote uitdaging.'' De speelster uit Polen heeft nog niet haar handtekening onder een contract gezet. Een woordvoerster van Ajax legt de situatie uit aan Voetbal Centraal: ''Het klopt dat we Daria willen halen en ze wil zelf ook komen, maar er moeten nog enkele formaliteiten worden afgehandeld.' |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
dit is voor het dames elftal hé Remko? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:49 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik zeker niet met je eens. Ik denk, dat je FC Twente maar ook Feyenoord onderschat. Ik denk, dat die ploegen wel degelijk om het kampioenschap gaan strijden. Van Ajax, het Ajax in de HUIDIGE vorm verwacht ik dat niet. Of er moet heel snel wat gaan veranderen. Ik zal je zeggen, dat de vorm van dit Ajax zelfs tegen PEC Zwolle (de eerstkomende wedstrijd) bijna een garantie is dat er niet gewonnen gaat worden. De week erna gaan we naar PSV. Het is niet uitgesloten, dat Ajax die wedstrijd (ook) gaat verliezen. Dan wordt de achterstand nu al dramatisch... Al 4 wedstrijden is het butt...het lijkt wel of ze een beetje verzadigd zijn wat betreft de nederlandse competitie.... wedstrijden daarnaast hoop ik dat Siem en Blind snel weer spelen...daarnaast dat Duarte een gouden greep blijkt te zijn....en dat ze zich wel kunnen opladen voor de groepsfase van de C.L.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind echt dat je het allemaal veel te negatief oppakt, ben dat ook niet van je gewend.. En ja die wedstrijden kun je verliezen, je kan ze ook winnen.. Ik kom tot die negatieve gedachte door wat ik gisteren heb gezien. Ik heb Ajax onder FdB nog niet eerder zo slecht zien spelen. Wat mij betreft zijn ze nu echt door de ondergrens gezakt. Dat niveau biedt mij geen enkel houvast, dat het tegen PEC Zwolle ineens (veel) beter zal gaan, En reken maar dat Zwolle-coach (Ron Jans) daar wel raad mee weet. En de week erna PSV dus. Ik zei ook niet DAT ze gaan verliezen, alleen maar dat WANNEER ze verliezen, de achterstand dramatisch wordt. En dat na pas 7 wedstrijden. Op dit moment kan ik gewoon niet positief zijn, want ik zie veel te veel dingen die niet goed gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Al 4 wedstrijden is het butt...het lijkt wel of ze een beetje verzadigd zijn wat betreft de nederlandse competitie.... wedstrijden daarnaast hoop ik dat Siem en Blind snel weer spelen...daarnaast dat Duarte een gouden greep blijkt te zijn....en dat ze zich wel kunnen opladen voor de groepsfase van de C.L.... Ik weet werkelijk niet of het met verzadiging te maken heeft. Ik denk eerder aan een tekort aan kwaliteit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:54 schreef Pietje het volgende:[..] Inderdaad, Jack. En dan nu het bericht, dat Ajax "uitgewinkeld" is. Dit is voor mij onverteerbaar. Echt ongelooflijk. Wat een amateurisme. Als je tot de laatste dag wacht om nog een vleugelspits binnen te hengelen vind ik dit zeer triest....dan zijn het voor mij een stelletje sukkels...wat een ander er ook van denkt... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 20:55 schreef remco k het volgende:[..] Ja, en ze waren vrijwel allemaal niet best, En al had men gekocht, ook dan had je moeten bouwen.. dat de nl clubs opleidingscentra zijn voor de europese top dat is algemeen bekend, maar wat ik uitermate zwak vind van ajax dat er een lijstje ligt met spelers die gewoonweg niet haalbaar zijn, zo is het altijd gegaan en daaruit blijk dat het systeem nog steeds niet veranderd is, er is gewoon weer niet goed gescout. wel zijn er ontzettend veel jeugdspelers gehaald, maar dat is voor de toekomst, ajax wou dit seizoen op 3 fronten meedoen, beker, kampioenschap en cl, volgens mij kun je die alle 3 nu op je buik schrijven. ik ben ook een voorstander van de eigen juegd, maar er zal toch een mix moeten zijn tussen jeugd en ervaring en dat mis je, want de huidige selectie is te ligt voor de doelstellingen wat ajax zelf heeft gesteld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:00 schreef Pietje het volgende:[..] Ik kom tot die negatieve gedachte door wat ik gisteren heb gezien. Ik heb Ajax onder FdB nog niet eerder zo slecht zien spelen. Wat mij betreft zijn ze nu echt door de ondergrens gezakt. Dat niveau biedt mij geen enkel houvast, dat het tegen PEC Zwolle ineens (veel) beter zal gaan, En reken maar dat Zwolle-coach (Ron Jans) daar wel raad mee weet. En de week erna PSV dus. Ik zei ook niet DAT ze gaan verliezen, alleen maar dat WANNEER ze verliezen, de achterstand dramatisch wordt. En dat na pas 7 wedstrijden. Op dit moment kan ik gewoon niet positief zijn, want ik zie veel te veel dingen die niet goed gaan. Wat betreft je negativiteit heb ik het niet zozeer over deze opmerkingen maar zo komt het al langer over.... Geeft ook niet, ieder zijn eigen mening..
Maar de Boer moet weer bouwen of we het nu leuk vinden of niet, en zal dat volgend jaar als de Jong en misschien Fischer vertrekt weer moeten doen.. Dt is nu eenmaal de erfenis van een club die Ajax heet. Alleen kan men heel veel winst halen met de manier waarop men bouwt, dus die veel besproken opleiding moet spelers voort gaan gbrengen die verder zijn als ze debuteren dan dat ze nu zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hupsakee, deur op slot en niemand meer eruit laten. Daarnaast lekker de hand weer op de knip houden en zorgen dat het elftal weer een elftal wordt wat voor elkaar wil strijden. En niet pas als we 32 punten achterstaan. |
|
|
|