|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 14:33 schreef bully het volgende:[..] je zegt eerst dat we sterker zijn geworden en daarna dat je door het vertrek van Eriksen wel minder word. De jeugd moet kunnen groeien met inval beurten. net als veldman Denswil Ligeon hebben gedaan. die zijn er denk ik wel klaar voor. gaat mij ook niet om de achterhoede. maar de rest heb ik mijn twijfels over. een spits zoals Siggie heb je niks aan als je met deze buitenspelers blijft spelen. Bojan kon ik niet echt,maar ben zowiezo geen voorstander van huren. en hij heeft mij tot nu toe ook nog niet kunnen bekoren. vind hem voor een 23 jarige ook wel heel slap in de duels. van meeste jeugd zoals Andersen kan je niet verwachten dat ze er nu gelijk staan. dat zie je u ook aan Fisher die heelveel potentie heeft maar ook nog niet constant heeft gepresteert. Klopt helemaal, bully. Over het huren van spelers, heb ik hier ook al vaker geschreven. Het getuigt van een korte termijn visie. Huren doe je maar voor één seizoen, daarna is die speler weer weg. Eigenlijk ben ik van mening, dat de UEFA/FIFA dat moet gaan verbieden. Het is kopen of niet kopen. En inderdaad, jeugdspelers moet je voorzichtig brengen door middel van invalbeurten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 14:33 schreef bully het volgende:[..] je zegt eerst dat we sterker zijn geworden en daarna dat je door het vertrek van Eriksen wel minder word. De jeugd moet kunnen groeien met inval beurten. net als veldman Denswil Ligeon hebben gedaan. die zijn er denk ik wel klaar voor. gaat mij ook niet om de achterhoede. maar de rest heb ik mijn twijfels over. een spits zoals Siggie heb je niks aan als je met deze buitenspelers blijft spelen. Bojan kon ik niet echt,maar ben zowiezo geen voorstander van huren. en hij heeft mij tot nu toe ook nog niet kunnen bekoren. vind hem voor een 23 jarige ook wel heel slap in de duels. van meeste jeugd zoals Andersen kan je niet verwachten dat ze er nu gelijk staan. dat zie je u ook aan Fisher die heelveel potentie heeft maar ook nog niet constant heeft gepresteert. Op de positie van Eriksen zijn we minder geworden ja, Duarte is niet zo goed als Eriksen, of vind je wel?? In de breedte van de selectie en op rechtsbuiten en de spits zijn we sterker geworden dan afgelopen jaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 14:40 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt helemaal, bully. Over het huren van spelers, heb ik hier ook al vaker geschreven. Het getuigt van een korte termijn visie. Huren doe je maar voor één seizoen, daarna is die speler weer weg. Eigenlijk ben ik van mening, dat de UEFA/FIFA dat moet gaan verbieden. Het is kopen of niet kopen. En inderdaad, jeugdspelers moet je voorzichtig brengen door middel van invalbeurten. 2 seizoenen met optie tot koop als ik het goed heb, in dit geval is het huren dus alleen maar goed.
En welke jeugdspeler staat er nu direct in dan?? Geen van de jeugdspelers staat nu telkens in de basis of wordt dat van verwacht.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 14:33 schreef bully het volgende:[..] je zegt eerst dat we sterker zijn geworden en daarna dat je door het vertrek van Eriksen wel minder word. De jeugd moet kunnen groeien met inval beurten. net als veldman Denswil Ligeon hebben gedaan. die zijn er denk ik wel klaar voor. gaat mij ook niet om de achterhoede. maar de rest heb ik mijn twijfels over. een spits zoals Siggie heb je niks aan als je met deze buitenspelers blijft spelen. Bojan kon ik niet echt,maar ben zowiezo geen voorstander van huren. en hij heeft mij tot nu toe ook nog niet kunnen bekoren. vind hem voor een 23 jarige ook wel heel slap in de duels. van meeste jeugd zoals Andersen kan je niet verwachten dat ze er nu gelijk staan. dat zie je u ook aan Fisher die heelveel potentie heeft maar ook nog niet constant heeft gepresteert. Huren is toch prima als je de komende jaren vanuit de jeugd talenten verwacht? Bojan speelt Barca stijl. Die liggen bij het minste duwtje. Maar daarom kunnen ze wel goed ballen daar. Hij past zich wel aan. Van onze jeugd mag je idd niet verwachten dat ze er gelijk iedere wedstrijd staan. Maar die garantie heb je ook niet bij Elia. Die speelt ook geen compleet seizoen geweldig, integendeel zelfs. Ola John idem.
Deze selectie kan prima mee in de nl competitie. In de CL zullen we het heel moeilijk hebben. Maar 6-0 of 2-0 verliezen van Barcelona maakt ook niet zoveel uit. En hebben we een goede dag dan winnen we ook nu van Celtic. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Boularouz, Bakkal, Benayoun, Jovanovich allemaal gratis op te halen. Doe je best Ajax! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: dat zou heel erg korte termijn visie zijn;) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 14:52 schreef remco k het volgende:[..] Op de positie van Eriksen zijn we minder geworden ja, Duarte is niet zo goed als Eriksen, of vind je wel?? In de breedte van de selectie en op rechtsbuiten en de spits zijn we sterker geworden dan afgelopen jaar.. welke breedte bedoel je? van der Hoorn voor alderweireld. Duarte voor Eriksen. vertrokken Babel Eriksem Alderweireld Guenca Boerigther. dus zijn er zeker in de breedte niet op vooruit gegaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 15:31 schreef bully het volgende:[..] welke breedte bedoel je? van der Hoorn voor alderweireld. Duarte voor Eriksen. vertrokken Babel Eriksem Alderweireld Guenca Boerigther. dus zijn er zeker in de breedte niet op vooruit gegaan. Jazeker wel. Sigthorson en Hoessen kon je afgelopen seizoen nauwelijks meetellen. Boilesen al helemaal niet, Bojan erbij, Andersen en Ligeon volledig toegevoegd.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 15:02 schreef Per4manc het volgende:[..] Huren is toch prima als je de komende jaren vanuit de jeugd talenten verwacht? Bojan speelt Barca stijl. Die liggen bij het minste duwtje. Maar daarom kunnen ze wel goed ballen daar. Hij past zich wel aan. Van onze jeugd mag je idd niet verwachten dat ze er gelijk iedere wedstrijd staan. Maar die garantie heb je ook niet bij Elia. Die speelt ook geen compleet seizoen geweldig, integendeel zelfs. Ola John idem. Deze selectie kan prima mee in de nl competitie. In de CL zullen we het heel moeilijk hebben. Maar 6-0 of 2-0 verliezen van Barcelona maakt ook niet zoveel uit. En hebben we een goede dag dan winnen we ook nu van Celtic. jeugd komt zowiezo wel aan het ballen. voor Narsingh bijvoorbeeld kan je wel weer aan verdienen als hij het goed doet. vorig jaar Cuenca gehuurt nu willen ze alweer een ander voor die positie. huren is korte termijn visie naar mijn mening. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 15:33 schreef remco k het volgende:[..] Jazeker wel. Sigthorson en Hoessen kon je afgelopen seizoen nauwelijks meetellen. Boilesen al helemaal niet, Bojan erbij, Andersen en Ligeon volledig toegevoegd.. Die hebben het allemaal nog niet echt laten zien.....dus afwachten maar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt zeker.. Maar welke aankoop je ook had gedaan, ook die moet het eerst nog laten zien en dus afwachten maar.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 15:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt zeker.. Maar welke aankoop je ook had gedaan, ook die moet het eerst nog laten zien en dus afwachten maar.. En een hoop wedstrijden spelen:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je moet hoe dan ook bouwen aan een nieuw elftal als er spelers vertrekken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja klopt, maar wat bij veel mensen vergeten wordt is dat elke nieuwe speler niet zomaar met het elftal meekan;) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 15:33 schreef remco k het volgende:[..] Jazeker wel. Sigthorson en Hoessen kon je afgelopen seizoen nauwelijks meetellen. Boilesen al helemaal niet, Bojan erbij, Andersen en Ligeon volledig toegevoegd.. ligeon was er vorig seisoen ook. en gaat mij niet zozeer over de achterhoede. Bojan heeft mij nog niet overtuigt,en vooral niet op die positie. een sigthorson heb je met deze spelers niks aan. een hoesen viel vorig seisoen al meermaals is maar was nog niet klaar. net als hij dat nu ook nog niet is. en zoals jij het zegt ben je in de breedte verder maar niet op de posities waar het echt omgaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 16:32 schreef bully het volgende:[..] ligeon was er vorig seisoen ook. en gaat mij niet zozeer over de achterhoede. Bojan heeft mij nog niet overtuigt,en vooral niet op die positie. een sigthorson heb je met deze spelers niks aan. een hoesen viel vorig seisoen al meermaals is maar was nog niet klaar. net als hij dat nu ook nog niet is. en zoals jij het zegt ben je in de breedte verder maar niet op de posities waar het echt omgaat. Ligeon was afgelopen seizoen geen volwaardig lid van de selectie, Veltman en Alder hebben zelfs nog op rechtsback gespeeld.
Gezien het aantal tegengoals dat we nu alweer hebben, denk ik dat de verdediging juist heel belangrijk is. Siggie heeft er 3 in liggen, dat is gewoon prima, het zou met goede voorzetten nog wel een stuk beter kunnen.
Bojan zoals ik ook al aangaf moet nog een stuk beter, al was hij afgelopen week wel de beste bij Ajax in mijn ogen.
Maar hoe had Ajax verder kunnen zijn op de posities waar het er om gaat, ik neem dan aan dat je doelt op de plek van Eriksen met name.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 16:37 schreef remco k het volgende:[..] Ligeon was afgelopen seizoen geen volwaardig lid van de selectie, Veltman en Alder hebben zelfs nog op rechtsback gespeeld. Gezien het aantal tegengoals dat we nu alweer hebben, denk ik dat de verdediging juist heel belangrijk is. Siggie heeft er 3 in liggen, dat is gewoon prima, het zou met goede voorzetten nog wel een stuk beter kunnen. Bojan zoals ik ook al aangaf moet nog een stuk beter, al was hij afgelopen week wel de beste bij Ajax in mijn ogen. Maar hoe had Ajax verder kunnen zijn op de posities waar het er om gaat, ik neem dan aan dat je doelt op de plek van Eriksen met name.. Ik vind dat je er gezien vorig jaar wel een stuk op achteruit gegaan ben hoor.
Alderweireld = vd Hoorn is minder Erikssen = Duarte is minder Boerrigter = Bojan ?? Lukoki = Andersen Babel = ?? Cuenca = ?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat wel ja maar niet eens heel gek. Boularouz en Bakkal gratis en veel ervaring. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar die komen niet voor 3000 per maand........en buiten dat ik hoef ze niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik vind dat je er gezien vorig jaar wel een stuk op achteruit gegaan ben hoor. Alderweireld = vd Hoorn is minder Erikssen = Duarte is minder Boerrigter = Bojan ?? Lukoki = Andersen Babel = ?? Cuenca = ?? De spelers die er nog zijn, zijn als het goed is allemaal weer iets beter geworden. Boerrigter heeft op een aantal momenten na niks gepresteerd vorig jaar evenals Babel en Cuenca, dat waren ook geen basisspeler.. Daarbij is Bojan echt stukken beter dn Boerrigter. Hebben we er een hele hoop spelers bij die je afgelopen seizoen niet tot je beschikking had, dus ja ik vind dat we er beter op zijn geworden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fischer wees zonder veel moeite grote clubs af Dinsdag, 3 september 2013 om 16:59 Ajax deed in de achterliggende maanden afstand van verschillende spelers. Ryan Babel en Miralem Sulejmani vertrokken transfervrij, Derk Boerrigter werd verkocht aan Celtic, Christian Eriksen aan Tottenham Hotspur, Toby Alderweireld aan Atlético Madrid en diverse andere krachten werden eveneens van de hand gedaan. Viktor Fischer had daar nog bij kunnen komen: ook voor hem waren enkele clubs in de markt, zegt de Deense aanvaller zelf in zijn vaderland. / Fischer debuteerde vorig seizoen in Amsterdam en viel al snel in de smaak. Op dit moment probeert hij zijn vorm weer te hervinden en dat is ook een van de redenen dat hij besloot nee te zeggen op aanbiedingen van clubs buiten Nederland. De negentienjarige aanvaller zegt in gesprek met BT dat er belangstelling voor hem was in de zomerse transferperiode, die maandagavond ten einde kwam. Er is navraag gedaan, ja. Van clubs die ik zelf wel grote clubs zou noemen, geeft Fischer aan. Het waren clubs waar je normaalgesproken wel over na moet denken, van wie je je wel gevleid voelt. Maar het was niet zo moeilijk voor mij om nee tegen ze te zeggen. Het was dus al vrij snel weer achter de rug. Om welke clubs het ging onthult de Deens international niet, maar hij is in verband gebracht met Chelsea, Real Madrid en AS Roma. Fischer zegt dat hij de buitenlandse interesse opvat als een compliment, een schouderklopje. En vervolgens richt ik me weer op mezelf en stel ik mezelf ten doel het dit seizoen nog beter te doen dan vorig seizoen, aldus de aanvaller. Ajax heeft hem nog tot medio 2017 onder contract staan. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 16:37 schreef remco k het volgende:[..] Ligeon was afgelopen seizoen geen volwaardig lid van de selectie, Veltman en Alder hebben zelfs nog op rechtsback gespeeld. Gezien het aantal tegengoals dat we nu alweer hebben, denk ik dat de verdediging juist heel belangrijk is. Siggie heeft er 3 in liggen, dat is gewoon prima, het zou met goede voorzetten nog wel een stuk beter kunnen. Bojan zoals ik ook al aangaf moet nog een stuk beter, al was hij afgelopen week wel de beste bij Ajax in mijn ogen. Maar hoe had Ajax verder kunnen zijn op de posities waar het er om gaat, ik neem dan aan dat je doelt op de plek van Eriksen met name.. verdedigen begint voorin. als er daar teveel balverlies word geleden breng je de verdediging in de problemen. denk niet dat het aantal tegendoelpunten nu komt door de verdediging. ja de plek van Eriksen en de vleugelposities. drie doelpunten van Sigthorson verbloemt natuurlijk al het balverlies wat hij veroorzaakt net als schone. en over bojan denk ik dat je met andere ogen naar de wedstrijd heb gekeken. buiten een paar acties waar hij ook nog de verkeerde beslissingen nam heb ik hem alleen maar balverlies zien lijden. met zijn 23 jaar verwacht je toch wel dat hij wat volwassener de duels ingaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg ook niet dat Sigthorson geweldig speelt. Maar dat geld eigenlijk voor het gehele elftal op Eriksen na voordat ie wegging.. Ook de Jong was niet goed om over Alderweireld maar te zwijgen, die is echt verantwoordelijk geweest voor een aantal belangrijke tegengoals en dus puntverlies.
Van Bojan mag je inderdaad wel wat verwachten, maar hoe je het ook went of keert, een speler vanuit het buitenland hierheen heeft altijd tijd nodig om zich aan te passen.. Ik denk dat we daar nog veel van gaan zien.. Over Siggie zei de Boer trouwens al dat ie erover nadenkt hem te passeren voor Hoessen van wie ik persoonlijk wel gecharmeerd ben als speler.
Duels ingaan hoef je trouwens van vrijwel niemand van ons elftal te verwachten, dat is ook niet de kracht van het elftal.. Ook nooit geweest.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] De spelers die er nog zijn, zijn als het goed is allemaal weer iets beter geworden. Boerrigter heeft op een aantal momenten na niks gepresteerd vorig jaar evenals Babel en Cuenca, dat waren ook geen basisspeler.. Daarbij is Bojan echt stukken beter dn Boerrigter. Hebben we er een hele hoop spelers bij die je afgelopen seizoen niet tot je beschikking had, dus ja ik vind dat we er beter op zijn geworden. Boerigter had moeite na zijn blessure weer op niveau tekomen. maar was toch meermalen ook belangrijk. Babel is de wedstrijden dat hij speelde ook zeer nuttig geweest. een Cuenca heeft in de weinige wedstrijden dat hij heeft gespeeld meer laten zien dan Bojan tot nu toe. of Bojan beter is dan boerigter is nog maar de vraag maar denk zeker niet op die positie. dus ik ben het niet met je eens dat we er sterker op zijn geworden maar wel zwakker. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] De spelers die er nog zijn, zijn als het goed is allemaal weer iets beter geworden. Boerrigter heeft op een aantal momenten na niks gepresteerd vorig jaar evenals Babel en Cuenca, dat waren ook geen basisspeler.. Daarbij is Bojan echt stukken beter dn Boerrigter. Hebben we er een hele hoop spelers bij die je afgelopen seizoen niet tot je beschikking had, dus ja ik vind dat we er beter op zijn geworden. We gaan het meemaken komende wedstrijden. Maar denk dat het verschil niet al te groot zal zijn en dat terwijl je nu stappen had kunnen/ moeten maken. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 17:44 schreef remco k het volgende:Ik zeg ook niet dat Sigthorson geweldig speelt. Maar dat geld eigenlijk voor het gehele elftal op Eriksen na voordat ie wegging.. Ook de Jong was niet goed om over Alderweireld maar te zwijgen, die is echt verantwoordelijk geweest voor een aantal belangrijke tegengoals en dus puntverlies. Van Bojan mag je inderdaad wel wat verwachten, maar hoe je het ook went of keert, een speler vanuit het buitenland hierheen heeft altijd tijd nodig om zich aan te passen.. Ik denk dat we daar nog veel van gaan zien.. Over Siggie zei de Boer trouwens al dat ie erover nadenkt hem te passeren voor Hoessen van wie ik persoonlijk wel gecharmeerd ben als speler. Duels ingaan hoef je trouwens van vrijwel niemand van ons elftal te verwachten, dat is ook niet de kracht van het elftal.. Ook nooit geweest.. Sigthorson heeft gewoon het nadeel dat ajax zonder echte vleugelaanvallers speelt. Hoesen ontwikkelt zich goed maar vind hem nog niet zo koelbloedig wat je van een spits verwacht. je zal toch altijd een bal moeten veroveren ook in dit elftal. en als je de kinderlijke manier ziet hoe bojan steeds van de bal word afgezet vind ik dat niet echt in zijn voordeel . ik zeg ook niet dat bojan het niet gaat maken daar ken ik hem tekort voor. maar wat ik tot nu toe van hem heb gezien vind ik hem zeker geen aanwinst. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 18:02 schreef bully het volgende:[..] Sigthorson heeft gewoon het nadeel dat ajax zonder echte vleugelaanvallers speelt. Hoesen ontwikkelt zich goed maar vind hem nog niet zo koelbloedig wat je van een spits verwacht. je zal toch altijd een bal moeten veroveren ook in dit elftal. en als je de kinderlijke manier ziet hoe bojan steeds van de bal word afgezet vind ik dat niet echt in zijn voordeel . ik zeg ook niet dat bojan het niet gaat maken daar ken ik hem tekort voor. maar wat ik tot nu toe van hem heb gezien vind ik hem zeker geen aanwinst. Toen in Bojan hoorde vond ik dat wel leuk. Schrijf hem nog niet af! Wat ik jammer vind is dat jongens als Poulsen, Sana, Schone nog basis zijn of er dicht tegen aanzitten. Dat zegt mij toch genoeg dat je helemaal niet zo sterk bent! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 17:54 schreef bully het volgende:[..] Boerigter had moeite na zijn blessure weer op niveau tekomen. maar was toch meermalen ook belangrijk. Babel is de wedstrijden dat hij speelde ook zeer nuttig geweest. een Cuenca heeft in de weinige wedstrijden dat hij heeft gespeeld meer laten zien dan Bojan tot nu toe. of Bojan beter is dan boerigter is nog maar de vraag maar denk zeker niet op die positie. dus ik ben het niet met je eens dat we er sterker op zijn geworden maar wel zwakker. Dat kan, de tijd zal uitwijzen of deze selectie goed genoeg is om mee te doen om de titel. Ik denk wel dat we in Europa te kort gaan komen.. Maar dat was afgelopen seizoen ook zo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 18:01 schreef Hummel10 het volgende:[..] We gaan het meemaken komende wedstrijden. Maar denk dat het verschil niet al te groot zal zijn en dat terwijl je nu stappen had kunnen/ moeten maken. Ik denk ook niet dat het voetbal er zoveel beter van zal worden hoor..
Ik denk trouwens niet dat het mogelijk was om nu stappen te maken. Je verkoopt de beste middenvelder van Nederland, het is nu niet zo dat je even een speler ophaalt die beter is toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 18:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Toen in Bojan hoorde vond ik dat wel leuk. Schrijf hem nog niet af! Wat ik jammer vind is dat jongens als Poulsen, Sana, Schone nog basis zijn of er dicht tegen aanzitten. Dat zegt mij toch genoeg dat je helemaal niet zo sterk bent! Dat waren die jongens afgelopen seizoen ook he.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Volgens mij heeft Bojan zo'n beetje elke wedstrijd wel een assist gegeven. Wacht maar even tot die gewend is en z'n vorm heeft gevonden. Eenmaal los is er volgens mij geen houden meer aan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] De spelers die er nog zijn, zijn als het goed is allemaal weer iets beter geworden. Boerrigter heeft op een aantal momenten na niks gepresteerd vorig jaar evenals Babel en Cuenca, dat waren ook geen basisspeler.. Daarbij is Bojan echt stukken beter dn Boerrigter. Hebben we er een hele hoop spelers bij die je afgelopen seizoen niet tot je beschikking had, dus ja ik vind dat we er beter op zijn geworden. Boerrigter scoorde toch de winnende tegen PSV...en er kwam altijd dreiging.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk ook niet dat het voetbal er zoveel beter van zal worden hoor.. Ik denk trouwens niet dat het mogelijk was om nu stappen te maken. Je verkoopt de beste middenvelder van Nederland, het is nu niet zo dat je even een speler ophaalt die beter is toch.. Met van Ginkel, Duarte en Maduro hadden we volgens mij echt beter geworden....wie weet hadden we dan overlevingskansen in de C.L....aan geld geen gebrek...we zijn in principe een voetbalclub....dan moet je het publiek naar het stadion lokken...dan moet je het publiek tevreden houden...75 miljoen op de bankrekening en je wordt 3e of 4e in de competitie...dan zullen vele supporters het gaan opnemen tegen het huidige bestuur..denk ik zo... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk ook niet dat het voetbal er zoveel beter van zal worden hoor.. Ik denk trouwens niet dat het mogelijk was om nu stappen te maken. Je verkoopt de beste middenvelder van Nederland, het is nu niet zo dat je even een speler ophaalt die beter is toch.. Nee Erikssen gaan we missen maar met bv Duarte en Chadli of Djuricic, van ginkel, Maher hadden we minder ingeleverd. Maar goed we zullen het wel zien. We moeten het er mee doe de andere teams verliezen ook punten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altijd dreiging?? Nu klink je net alsof men hem hier niet helemaal vervloekt heeft?? Die jongen heeft na zijn blessure geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld en was gewoon geen basisspeler meer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 21:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met van Ginkel, Duarte en Maduro hadden we volgens mij echt beter geworden....wie weet hadden we dan overlevingskansen in de C.L....aan geld geen gebrek...we zijn in principe een voetbalclub....dan moet je het publiek naar het stadion lokken...dan moet je het publiek tevreden houden...75 miljoen op de bankrekening en je wordt 3e of 4e in de competitie...dan zullen vele supporters het gaan opnemen tegen het huidige bestuur..denk ik zo... Ik denk niet dat je met deze spelers beter was geworden dan afgelopen seizoen. En daarbij is van Ginkel nooit haalbaar geweest voor Ajax.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Precies, Ajax wilde heel erg graag, alleen Vitesse hoe dan ook niet. Dan houdt het echt op. Maduro wil liever naar Duitsland waar hij veel meer kan verdienen. Ook niet haalbaar dus. Voor Elia heeft Ajax voor zichzelf prima voorwaarden gesteld. Eerst huren. Hij heeft de afgelopen 4 jaar slechts 80 wedstrijden gespeeld en kwam voornamelijk in het nieuws door opstootjes. Volstrekt logisch dus dat Overmars niet zegt: hier heb je 4 miljoen transfersom en een contract van 4 jaar voor een miljoen per jaar. Risico is veel te groot. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 22:56 schreef Oceanu het volgende:Precies, Ajax wilde heel erg graag, alleen Vitesse hoe dan ook niet. Dan houdt het echt op. Maduro wil liever naar Duitsland waar hij veel meer kan verdienen. Ook niet haalbaar dus. Voor Elia heeft Ajax voor zichzelf prima voorwaarden gesteld. Eerst huren. Hij heeft de afgelopen 4 jaar slechts 80 wedstrijden gespeeld en kwam voornamelijk in het nieuws door opstootjes. Volstrekt logisch dus dat Overmars niet zegt: hier heb je 4 miljoen transfersom en een contract van 4 jaar voor een miljoen per jaar. Risico is veel te groot. Lees jij nooit headliners? Maduro staat open voor Nederland dus als Ajax zich gemeld had dan was hij gekomen. Elia waren ze gewoon te laat voor omdat Arnoutovic vertrok werd een transfer onbespreekbaar. Zelfde verhaal Ola John die door blessure concurrent niet meer weg mocht. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat je met deze spelers beter was geworden dan afgelopen seizoen. En daarbij is van Ginkel nooit haalbaar geweest voor Ajax.. We hadden dan waarschijnlijk wel sterker geworden.. Van Ginkel ging inderdaad niet lukken helaas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou je eens uit willen leggen waarom je denkt dat we sterker waren geworden dan afgelopen seizoen?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 14:51 schreef remco k het volgende:[..] Zou je eens uit willen leggen waarom je denkt dat we sterker waren geworden dan afgelopen seizoen?? Alleen Duarte ten opzichte van Erikssen is minder. Van Ginkel = De jong vindt in van Ginkel meer potentie hebben Maduro vs Poulsen mag duidelijk zijn Ik zelf zag dan nog liever dit:
-------Maduro------ Maduro De Jong------Maher Van Ginkel---Djuricic |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Duarte kan beter worden...is weliswaar niet direct beter...hij is technisch en heeft meer body....
Van Ginkel is al goed en wordt nog beter...zit niet voor niets al op jonge leeftijd bij het grote oranje...en jong binnen gehaald bij Chelsea...dus ook Mourinho ziet het zitten in hem...
Maduro is opbouwend beter en kan ook centraal achterin... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Overigens slotje....is al 4 september.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
laten we er van maken: voor 31 Januari:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Helemaal juist Natjos!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 17:44 schreef remco k het volgende:Ik zeg ook niet dat Sigthorson geweldig speelt. Maar dat geld eigenlijk voor het gehele elftal op Eriksen na voordat ie wegging.. Ook de Jong was niet goed om over Alderweireld maar te zwijgen, die is echt verantwoordelijk geweest voor een aantal belangrijke tegengoals en dus puntverlies. Van Bojan mag je inderdaad wel wat verwachten, maar hoe je het ook went of keert, een speler vanuit het buitenland hierheen heeft altijd tijd nodig om zich aan te passen.. Ik denk dat we daar nog veel van gaan zien.. Over Siggie zei de Boer trouwens al dat ie erover nadenkt hem te passeren voor Hoessen van wie ik persoonlijk wel gecharmeerd ben als speler. Duels ingaan hoef je trouwens van vrijwel niemand van ons elftal te verwachten, dat is ook niet de kracht van het elftal.. Ook nooit geweest.. Tot nu toe is het nog niet veel wat betreft de barca huurlingen..
Bojan is leuk van naam en het feit dat hij van het grote Barca komt mr hij zal daar nooit in het 1ste spelen.. Heeft ook bij Roma en Milan er niks van gebakken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 20:09 schreef infamous psv het volgende:[..] Tot nu toe is het nog niet veel wat betreft de barca huurlingen.. Bojan is leuk van naam en het feit dat hij van het grote Barca komt mr hij zal daar nooit in het 1ste spelen.. Heeft ook bij Roma en Milan er niks van gebakken.. Klopt, toch was hij gewoon een volwaardig eerste elftal speler onder Guardiola. Speelde toen veel, scoorde regelmatig en was zelfs een publiekslieveling omdat ie ook een jeugdproduct was..
Uiteindelijk inderdaad niet succesvol verhuurd...
Toch denk ik dat ie echt wel zijn kwaliteiten heeft... Daar heeft ie mij in ieder geval van overtuigd in zijn tijd bij Barca 1 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Klopt, toch was hij gewoon een volwaardig eerste elftal speler onder Guardiola. Speelde toen veel, scoorde regelmatig en was zelfs een publiekslieveling omdat ie ook een jeugdproduct was.. Uiteindelijk inderdaad niet succesvol verhuurd... Toch denk ik dat ie echt wel zijn kwaliteiten heeft... Daar heeft ie mij in ieder geval van overtuigd in zijn tijd bij Barca 1 Hij werd aan de hand genomen door een topteam.. Als hij echt de kwaliteiten heeft die jij hem toedicht dan had je hem van je levensdagen niet bij Ajax kunnen toejuichen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 21:19 schreef infamous psv het volgende:[..] Hij werd aan de hand genomen door een topteam.. Als hij echt de kwaliteiten heeft die jij hem toedicht dan had je hem van je levensdagen niet bij Ajax kunnen toejuichen.. Dat kan, maar heel soms zijn er spelers die er pas laat achter komen wat hun echte kwaliteiten zijn.. Overigens zie je aan zijn balbehandeling wel degelijk dat ie heel wat met een bal kan. Denk niet dat er veel spelers zijn in de ED met zon fluwelen tecniek.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan, maar heel soms zijn er spelers die er pas laat achter komen wat hun echte kwaliteiten zijn.. Overigens zie je aan zijn balbehandeling wel degelijk dat ie heel wat met een bal kan. Denk niet dat er veel spelers zijn in de ED met zon fluwelen tecniek.. Dat zei je ook van Cuenca.. Die was ook het beste vd Eredivisie.. |
|
|
|