|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Narsingh wordt in de winterstop gehaald als het aan de rechterkant niet beter gaat... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: De wens is de vader van de gedachte.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lul niet Sjakie.....opbokken met die gozer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zei dat een speler die met regelmaat in het eerste van Barca speelde waarvan een groot deel gewoon basis, dat je dan in principe de beste speler van de Eredivisie moet zijn.. Dat hij de beste was heb ik niet gezegd.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het boekje 'onze Jeugd in Ajax 1, Dit vertelt wie we zijn' (Ajax Clubsite)
Zou ik ook wel willen lezen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je hebt het vaak over Narsingh.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 22:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik zei dat een speler die met regelmaat in het eerste van Barca speelde waarvan een groot deel gewoon basis, dat je dan in principe de beste speler van de Eredivisie moet zijn.. Dat hij de beste was heb ik niet gezegd.. Tot nu toe vind ik het bagger....dan liever Meleg.....vind die krik niks,ja achter in mijn Fiat |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 22:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik zei dat een speler die met regelmaat in het eerste van Barca speelde waarvan een groot deel gewoon basis, dat je dan in principe de beste speler van de Eredivisie moet zijn.. Dat hij de beste was heb ik niet gezegd.. Hij heeft ons anders wel kampioen gemaakt! ;) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
dat deze topic nog niet gesloten is?
ook al kom je van barca, dan nog kan je wel eens een opstart probleem hebben of niet? of moet hij wonderen gaan verrichten?? Ja, dat hij niet lekker speelt daar ben ik het mee eens. dat hij de bal had moeten afgeven aan schone. ook dat, maar wellicht dacht hij, schone speelt niet lekker en mist hij die kans. of ik speel deze gozer uit want het is toch maar eredivisie en ze verdedigen hier nog slechter dan in spanje dus dat moet makkelijk lukken.
Trouwens hij speelt al beter dan in het begin. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Op je PS, Wii....of hoe heten die dingen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja daar is hij wel fit haha |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Haha, als die fit is zit hij ook op de bank, en die moeten wij dan natuurlijk halen haha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
overigens is dat van Spaan grote onzin. Rosicky halen gaat natuurlijk niet lukken, die speelt vrij regelmatig en is gewoon nodig mocht er ergens een blessure vallen. Arteta is de aanvoerder van Arsenal, dus dat is gewoon een domme suggestie van die spaan. op Frimpong hebben we misschien enige kans. maar die heeft ego problemen en zit vrijwel altijd op de bank. lijkt me ook niet in dit team passen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heeft die Spaan uberhaubt ooit iets nuttigs gedaan dan?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Vindt hem inderdaad een echte Ajax rechtsbuiten...
Kijkend naar de Narsingh van Heerenveen...was in dat jaar de assist koning van de eredivisie...heeft snelheid...passeert makkelijk...is een buitenspeler die de achterlijn opzoekt...en nog belangrijker de perfecte voorzet...mede door hem werd Dost topscoorder van de eredivisie...neem van mij aan dat Dost in Duitsland verlangt naar zijn voorzetten.......maar let op komt weer terug want wil dolgraag mee naar Brazilie...de Boer had hem vorig jaar heel graag naar Ajax zien komen...halen in de winterstop mocht het aan de rechterkant niet vlotten... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vindt hem inderdaad een echte Ajax rechtsbuiten... Kijkend naar de Narsingh van Heerenveen...was in dat jaar de assist koning van de eredivisie...heeft snelheid...passeert makkelijk...is een buitenspeler die de achterlijn opzoekt...en nog belangrijker de perfecte voorzet...mede door hem werd Dost topscoorder van de eredivisie...neem van mij aan dat Dost in Duitsland verlangt naar zijn voorzetten.......maar let op komt weer terug want wil dolgraag mee naar Brazilie...de Boer had hem vorig jaar heel graag naar Ajax zien komen...halen in de winterstop mocht het aan de rechterkant niet vlotten... Die zal blij zijn als hij weer kan spelen denk ik...Mr wel bij ons natuurlijk ;) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vindt hem inderdaad een echte Ajax rechtsbuiten... Kijkend naar de Narsingh van Heerenveen...was in dat jaar de assist koning van de eredivisie...heeft snelheid...passeert makkelijk...is een buitenspeler die de achterlijn opzoekt...en nog belangrijker de perfecte voorzet...mede door hem werd Dost topscoorder van de eredivisie...neem van mij aan dat Dost in Duitsland verlangt naar zijn voorzetten.......maar let op komt weer terug want wil dolgraag mee naar Brazilie...de Boer had hem vorig jaar heel graag naar Ajax zien komen...halen in de winterstop mocht het aan de rechterkant niet vlotten... Wat denk je nou zelf? Zou PSV zeggen, hmmmmm Ajax kan hem wel ophalen voor een miljoen of 5 ??? Of zeg jij, weet je wat wij hebben 75 miljoen op de bank dus wij betalen dan toch gewoon een miljoentje of 15 en dan hebben we hem. Stop nou eens met die gein, al die onhaalbare namen heeft niemand wat aan. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2013 - 09:56 schreef riveco het volgende:[..] Wat denk je nou zelf? Zou PSV zeggen, hmmmmm Ajax kan hem wel ophalen voor een miljoen of 5 ??? Of zeg jij, weet je wat wij hebben 75 miljoen op de bank dus wij betalen dan toch gewoon een miljoentje of 15 en dan hebben we hem. Stop nou eens met die gein, al die onhaalbare namen heeft niemand wat aan. het gaat er niet om dat je Narsingh nu haalt. maar wel over de misgelopen kans dat je hem vorig jaar voor 4,5 miljoen kon halen. soms moet je een iets hoger bedrag betalen omdat die zelfde speler een jaar daarop 3x zoveel waard is. risico hou je altijd maar nooit geen risico zijn gemiste kansen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2013 - 13:46 schreef bully het volgende:[..] het gaat er niet om dat je Narsingh nu haalt. maar wel over de misgelopen kans dat je hem vorig jaar voor 4,5 miljoen kon halen. soms moet je een iets hoger bedrag betalen omdat die zelfde speler een jaar daarop 3x zoveel waard is. risico hou je altijd maar nooit geen risico zijn gemiste kansen. Ook Narsingh had aanpassingsproblemen gahad, en bij PSV heeft hij ook zijn stempel nog niet kunnen drukken. Als hij weer fit is, is het nog maar de vraag of hij in de basis komt. En Meleg doet denk ik niet veel onder voor hem, en ook hebben we de Sa nog. Zou toch zonde zijn als die niet aan spelen toe kwamen dit jaar. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
welke speler heeft geen aanpassing problemen? de sa en meleg zijn nog lang niet zover dat ze een stabiel seisoen kunnen draaien. de Sa is dacht ik vorig seisoen 1x ingevallen en Meleg nog nooit. dus zowiezo kunnen die nog geen vol seisoen spelen. dat zie je aan Fisher paar leuke wedstrijden maar nog lang niet zover dat hij elke wedstrijd op niveau kan spelen. de jeugd moet je langzaam brengen met invalbeurten en de momenten wanneer de basisspeler er niet is. niemand speelt een heel seisoen dat zijn uitzonderingen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vindt hem inderdaad een echte Ajax rechtsbuiten... Kijkend naar de Narsingh van Heerenveen...was in dat jaar de assist koning van de eredivisie...heeft snelheid...passeert makkelijk...is een buitenspeler die de achterlijn opzoekt...en nog belangrijker de perfecte voorzet...mede door hem werd Dost topscoorder van de eredivisie...neem van mij aan dat Dost in Duitsland verlangt naar zijn voorzetten.......maar let op komt weer terug want wil dolgraag mee naar Brazilie...de Boer had hem vorig jaar heel graag naar Ajax zien komen...halen in de winterstop mocht het aan de rechterkant niet vlotten... Ken je Sulejmani nog? Ben wel gecharmeerd van Narsingh maar gaat hem niet meer worden joh. Kost je minstens 9 miljoen en dan maar hopen dat ie zijn oude niveau haalt! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2013 - 15:28 schreef bully het volgende:welke speler heeft geen aanpassing problemen? de sa en meleg zijn nog lang niet zover dat ze een stabiel seisoen kunnen draaien. de Sa is dacht ik vorig seisoen 1x ingevallen en Meleg nog nooit. dus zowiezo kunnen die nog geen vol seisoen spelen. dat zie je aan Fisher paar leuke wedstrijden maar nog lang niet zover dat hij elke wedstrijd op niveau kan spelen. de jeugd moet je langzaam brengen met invalbeurten en de momenten wanneer de basisspeler er niet is. niemand speelt een heel seisoen dat zijn uitzonderingen. Gewoon Fischer/Hoessen/Sigtorsson/Bojan op blijven stellen dan heb je Andersen, Meleg achter de hand en eventueel de Sa. Kunnen we gelijk zien of ze geschikt zijn en anders vd winter nog wat kopen/huren@ |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2013 - 15:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gewoon Fischer/Hoessen/Sigtorsson/Bojan op blijven stellen dan heb je Andersen, Meleg achter de hand en eventueel de Sa. Kunnen we gelijk zien of ze geschikt zijn en anders vd winter nog wat kopen/huren@ De Boer zal wel moeten nu. er is niks anders. denk dat Andersen ook nog wel zijn inval beurten maakt. die is momenteel verder als de SA en Meleg. zou slechte zaak zijn als je in de winterstop noodzakelijke aankopen moet doen. dan loop je weer achter de feiten aan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: En met een miljoen salaris kun je ook leven???????? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2013 - 09:56 schreef riveco het volgende:[..] Wat denk je nou zelf? Zou PSV zeggen, hmmmmm Ajax kan hem wel ophalen voor een miljoen of 5 ??? Of zeg jij, weet je wat wij hebben 75 miljoen op de bank dus wij betalen dan toch gewoon een miljoentje of 15 en dan hebben we hem. Stop nou eens met die gein, al die onhaalbare namen heeft niemand wat aan. Geen indianenverhalen invullen bij anderen....kom zelfs eens met jouw visie...en 11tal...niet anderen af liggen zeiken....
Narsingh heeft Psv 4,1 miljoen gekost....ze hebben daar Bakali en Jozefzoon....dus is voor 5 miljoen op te halen...snap niet dat ze die niet gehaald hebben voor 2 september....hij was toen nog aan het herstellen van een zware blessure....juist dan toeslaan is hij weer goedkoper...misschien voor 3 miljoen kunnen ophalen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2013 - 13:46 schreef bully het volgende:[..] het gaat er niet om dat je Narsingh nu haalt. maar wel over de misgelopen kans dat je hem vorig jaar voor 4,5 miljoen kon halen. soms moet je een iets hoger bedrag betalen omdat die zelfde speler een jaar daarop 3x zoveel waard is. risico hou je altijd maar nooit geen risico zijn gemiste kansen. Mee eens pik! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 10:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Geen indianenverhalen invullen bij anderen....kom zelfs eens met jouw visie...en 11tal...niet anderen af liggen zeiken.... Narsingh heeft Psv 4,1 miljoen gekost....ze hebben daar Bakali en Jozefzoon....dus is voor 5 miljoen op te halen...snap niet dat ze die niet gehaald hebben voor 2 september....hij was toen nog aan het herstellen van een zware blessure....juist dan toeslaan is hij weer goedkoper...misschien voor 3 miljoen kunnen ophalen.... En jij denkt dat PSV hem zomaar even verkoopt...
Jozefzoon is goedkoop opgehaald als vervanger van Narsingh juist en Bakkali maakt ook meer speelminuten door blessure van Narsingh.
Die speelt straks gewoon zijn wedstrijden weer Jack.. Vorig seizoen had ( in jou geval dan ) Ajax hem gewoon moet halen .. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 10:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Geen indianenverhalen invullen bij anderen....kom zelfs eens met jouw visie...en 11tal...niet anderen af liggen zeiken.... Narsingh heeft Psv 4,1 miljoen gekost....ze hebben daar Bakali en Jozefzoon....dus is voor 5 miljoen op te halen...snap niet dat ze die niet gehaald hebben voor 2 september....hij was toen nog aan het herstellen van een zware blessure....juist dan toeslaan is hij weer goedkoper...misschien voor 3 miljoen kunnen ophalen.... 4 miljoen plus salaris en een langdurig contract. Daarbij een groter talent dan Jozefzoon. Darabij was Bakkali in de uegd linksbuiten, en speelt Depay niet geweldig, al aan gedacht dat Narsingh daar gewoon basisspeler zal gaan worden op ten duur?? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 11:28 schreef remco k het volgende:[..] 4 miljoen plus salaris en een langdurig contract. Daarbij een groter talent dan Jozefzoon. Darabij was Bakkali in de uegd linksbuiten, en speelt Depay niet geweldig, al aan gedacht dat Narsingh daar gewoon basisspeler zal gaan worden op ten duur?? dat denk ik dus ook. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 10:25 schreef infamous psv het volgende:[..] En jij denkt dat PSV hem zomaar even verkoopt... Jozefzoon is goedkoop opgehaald als vervanger van Narsingh juist en Bakkali maakt ook meer speelminuten door blessure van Narsingh. Die speelt straks gewoon zijn wedstrijden weer Jack.. Vorig seizoen had ( in jou geval dan ) Ajax hem gewoon moet halen .. Narsingh gaat Bakali voorlopig niet uit de basis spelen denk ik...die is nu het lievelingetje van heel Eindhoven.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 11:28 schreef remco k het volgende:[..] 4 miljoen plus salaris en een langdurig contract. Daarbij een groter talent dan Jozefzoon. Darabij was Bakkali in de uegd linksbuiten, en speelt Depay niet geweldig, al aan gedacht dat Narsingh daar gewoon basisspeler zal gaan worden op ten duur?? Zou kunnen...hadden hem al veel eerder moeten halen....een echte geboren Amsterdammer die de voorkeur had voor Ajax.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 11:28 schreef remco k het volgende:[..] 4 miljoen plus salaris en een langdurig contract. Daarbij een groter talent dan Jozefzoon. Darabij was Bakkali in de uegd linksbuiten, en speelt Depay niet geweldig, al aan gedacht dat Narsingh daar gewoon basisspeler zal gaan worden op ten duur?? Bakali speelt bij Psv op zowel op links als ook rechts...en ik vind Depay een stuk beter als Jozefzoon, wordt nooit een grote... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 12:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Narsingh gaat Bakali voorlopig niet uit de basis spelen denk ik...die is nu het lievelingetje van heel Eindhoven.... Bakali is 17 jaar die krijgt zijn terugslag nog wel. en je zegt zelf al dat Bakali vanaf twee kanten kan spelen. persoonlijk denk ik dat Narsingh wel basis speler word. maar dit gaat over Psv dus hoop eigenlijk dat geen van genoemde spelers gaat presteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door bully -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Voor de helft doe ik het ook. ajax zit in mijn hart, is mijn club!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 12:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zou kunnen...hadden hem al veel eerder moeten halen....een echte geboren Amsterdammer die de voorkeur had voor Ajax.... Die ook toen die fit was helemaal niks heeft laten zien in Eindhoven. 1 goed seizoen heeft gespeeld bij Heerenveen en echt nog maar moet gaan laten zien dat ie zo goed is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 12:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Bakali speelt bij Psv op zowel op links als ook rechts...en ik vind Depay een stuk beter als Jozefzoon, wordt nooit een grote... En als Narsingh goed genoeg zou zijn voor Ajax is ie dat dus zeker voor PSV. En dus zal dan Bakkali vanaf links gaan spelen en Narsingh vanaf rechts..
Daarnaast wil ook PSv zijn betere spelers niet verkopen aan Ajax..
Gewoon niet haalbaar zon gast. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 12:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Narsingh gaat Bakali voorlopig niet uit de basis spelen denk ik...die is nu het lievelingetje van heel Eindhoven.... nee, Narsingh speelt Depay er uit en dan Bakkali op links. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kom voor een halve ton... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Het is allemaal relatief. Geeft Bojan die bal gewoon aan Schone dan heb je een heel andere situatie. Sta je in de competitie er weer redelijk voor en is Bojan de gevierde aankomende beste speler van de eredivisie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Laten we het hopen Peter, misschien had hij wat aanpassings problemen....laten we hem over een paar wedstrijden weer eens beoordelen... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 14:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Laten we het hopen Peter, misschien had hij wat aanpassings problemen....laten we hem over een paar wedstrijden weer eens beoordelen... Die jongen moet gewoon een Doelpuntje maken en vrijer gaan voetballen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] Die ook toen die fit was helemaal niks heeft laten zien in Eindhoven. 1 goed seizoen heeft gespeeld bij Heerenveen en echt nog maar moet gaan laten zien dat ie zo goed is.. vaste buitenspeler op rechts bij Oranje voordat hij geblesseerd raakte...van Gaal koos voor hem omdat er maar weinig buitenspelers zijn die een perfecte voorzet hebben...Robben speelde destijds toen op links... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] Die ook toen die fit was helemaal niks heeft laten zien in Eindhoven. 1 goed seizoen heeft gespeeld bij Heerenveen en echt nog maar moet gaan laten zien dat ie zo goed is.. hoeveel goede seizoenen hebben onze buitenspelers gespeeld.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 15:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] vaste buitenspeler op rechts bij Oranje voordat hij geblesseerd raakte...van Gaal koos voor hem omdat er maar weinig buitenspelers zijn die een perfecte voorzet hebben...Robben speelde destijds toen op links... Onder van Gaal 4 wedstrijden gespeeld . Daarnaast is van Gaal altijd fan geweest van Lens.. die vanaf rechts veel heeft gespeeld.
En bij PSV nog helemaal niks laten zien, selectie was ook puur op basis wat ie bij Hveen liet zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat heeft dat in hemelsnaam met een basisplaats van Narsingh te maken bij PSV?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 15:09 schreef remco k het volgende:[..] Onder van Gaal 4 wedstrijden gespeeld . Daarnaast is van Gaal altijd fan geweest van Lens.. die vanaf rechts veel heeft gespeeld. En bij PSV nog helemaal niks laten zien, selectie was ook puur op basis wat ie bij Hveen liet zien.. Elke speler heeft wat aanpassingen nodig bij nieuwe club ... Hij werd beter net voor blessure en nu mr afwachten hoe hij daar uit komt.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kom jij uit het oostblok dan? concurentie vervalsing... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar goed, wat jij kan, kan ik ook: Ik hou van mijn club en stel mij gratis beschikbaar, ook geen reiskosten of wat dan ook, ik wil mezelf ook wel inkopen als het moet hoor ;-) |
|
|
|