|
|
remco k
|
|
|
quote: Een halve ton netto is denk ik een bedrag dat meer dan de helft van Nederland niet thuis brengt.. Dus ik heb er geen problemen mee om voor dat geld voor de mooiste club van de wereld te spelen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2013 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] Die ook toen die fit was helemaal niks heeft laten zien in Eindhoven. 1 goed seizoen heeft gespeeld bij Heerenveen en echt nog maar moet gaan laten zien dat ie zo goed is.. voor dat hij geblesseerd werd begon hij net zijn ritme tekrijgen bij Psv. geloof niet dat hij gaat mislukken daar. maar hoop het stiekem wel natuurlijk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Lees net dat Bojinov van sporting zijn contract net als dat van Boulahrouz heeft laten ontbinden. Goede sterke aanvaller van 27 is dat wat? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
waarom nu nog een speler halen?? ja, omdat het kan is geen goed argument. ajax wou een speler op de flanken. Babel, Boerrigter, Sulejmani, Jozefzoon, Lukoki, Ozbilliz en ebicilio. Dat zijn de spelers die op de flanken konden spelen en door ajax zelf naar de deur zijn gewezen. Opeens heeft De Boer een nieuwe links of rechtsbuiten nodig. Een beetje vaag is dit wel. Je vraagt van deze spelers dat ze naar binnen trekken. Daar waren ze niet goed in, nu heb je zulke spelers op de flanken staan en nu wil je dat ze buitenom gaan en een voorzet geven. Zulke spelers zijn dat niet. Nu wil je zulke spelers weer halen terwijl je ze net de deur hebt gewezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb nergens kunnen ontdekken dat de Boer ontevreden is over het naar binnen trekken van onze buitenspelers, ook niet dat die zegt dat ze meer buitenom zouden moeten??
Misschien heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 18:07 schreef remco k het volgende:Ik heb nergens kunnen ontdekken dat de Boer ontevreden is over het naar binnen trekken van onze buitenspelers, ook niet dat die zegt dat ze meer buitenom zouden moeten?? Misschien heb ik iets gemist? Heb ik ook niet ontdekt....maar ik hoop wel dat hij ontevreden is over dit feit...of hij moet een voetballende spits neer zetten...Bojan zou een goed spelende spits kunnen zijn...Sigthorsson moet je op deze wijze niet aangespelen....weet hij zich geen raad mee... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heb het niet over een basisplaats gehad....jij zegt dat Narsingh maar 1 goed seizoen heeft gespeeld...ik zeg hoeveel goede seizoenen hebben onze vleugelspelers goed gespeeld....ik denk zelf hoog uit een paar wedstrijden....jij zegt zelf ook dat onze vleugelspelers niet goed functioneren bij ons....jij vroeg je zelf al af waar dat aan lag...
Bij PSV kwam Narsingh onder Advocaat te werken...die zag het in het begin niet zitten met hem...later ging hij goed zijn weg vinden binnen het elftal...en toen raakte hij ernstig geblesseerd...
Ik denk dat hij te halen valt...op de rechtsbuiten positie zou Bakali als ook Jozefzoon kunnen spelen...ook Wijnaldum is een mogelijkheid...Narsingh is een geboren Amsterdammer die wilt niks liever dan in een Ajax shirt ballen....denk dat als je hem benaderd dat hij zelfs een vertrek forceerd bij PSV.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 16:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:waarom nu nog een speler halen?? ja, omdat het kan is geen goed argument. ajax wou een speler op de flanken. Babel, Boerrigter, Sulejmani, Jozefzoon, Lukoki, Ozbilliz en ebicilio. Dat zijn de spelers die op de flanken konden spelen en door ajax zelf naar de deur zijn gewezen. Opeens heeft De Boer een nieuwe links of rechtsbuiten nodig. Een beetje vaag is dit wel. Je vraagt van deze spelers dat ze naar binnen trekken. Daar waren ze niet goed in, nu heb je zulke spelers op de flanken staan en nu wil je dat ze buitenom gaan en een voorzet geven. Zulke spelers zijn dat niet. Nu wil je zulke spelers weer halen terwijl je ze net de deur hebt gewezen. Zo sterk is onze voorhoede momenteel niet.. Fischer uit vorm Bojan uit vorm Sigtorsson past niet echt in dit systeem vorm niet heel best Sana pff Hoessen geen idee of dat hij dit seizoen belangrijk kan zijn Andersen heel seizoen? Meleg, Lazic, de Sa nog niet
Daarom dus... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb het niet over een basisplaats gehad....jij zegt dat Narsingh maar 1 goed seizoen heeft gespeeld...ik zeg hoeveel goede seizoenen hebben onze vleugelspelers goed gespeeld....ik denk zelf hoog uit een paar wedstrijden....jij zegt zelf ook dat onze vleugelspelers niet goed functioneren bij ons....jij vroeg je zelf al af waar dat aan lag... Bij PSV kwam Narsingh onder Advocaat te werken...die zag het in het begin niet zitten met hem...later ging hij goed zijn weg vinden binnen het elftal...en toen raakte hij ernstig geblesseerd... Ik denk dat hij te halen valt...op de rechtsbuiten positie zou Bakali als ook Jozefzoon kunnen spelen...ook Wijnaldum is een mogelijkheid...Narsingh is een geboren Amsterdammer die wilt niks liever dan in een Ajax shirt ballen....denk dat als je hem benaderd dat hij zelfs een vertrek forceerd bij PSV.... Narisngh is waarschijnlijk niet eens te koop, daarnaast speelt Depay niet heel goed en is Bakkali eigenlijk zelfs een linksbuiten.. En dus zal Narsingh echt gewoon basis gaan worden daar als ie weer helemaal 100% is.
Echt volledig onhaalbaar voor Ajax.. Zelfs nog minder haalbaar dan vrijwel alle spelers die hier dit jaar al genoemd zijn.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] Narisngh is waarschijnlijk niet eens te koop, daarnaast speelt Depay niet heel goed en is Bakkali eigenlijk zelfs een linksbuiten.. En dus zal Narsingh echt gewoon basis gaan worden daar als ie weer helemaal 100% is. Echt volledig onhaalbaar voor Ajax.. Zelfs nog minder haalbaar dan vrijwel alle spelers die hier dit jaar al genoemd zijn.. ga ergens wel met je mee, want ik denk niet dat PSV hem verkoopt...jammer...had hem vorig jaar graag zien komen, denk zelfs dat we nu een zeer goede rechtsbuiten hadden gehad...als het aan de Boer had gelegen zat hij nu bij Ajax...alleen de Boer gaat niet over de centjes...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Laten we nu gewoon even een aantal wedstrijden afwachten. Wanneer een aantal spelers iets meer in hun "normale" doen geraken dan hebben we een team dat nog steeds kampioen kan worden en misschien in Europa ook hier en daar punten kan gaan pakken. Er is genoeg talent aan wezig! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een kut topic wordt dit....tering pas de titel aan.....slaat allemaal nergens op.... 2 sept....is allang voorbij. Maak er een verjaardag topic van......ik heb dit gekregen..... maar iets anders gevraagd......Narsing,Tadic,Chadli,John,Elias,Djucovic enz........allemaal niet in Amsterdam.....Deal with it.......jankers |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een kut topic wordt dit....tering pas de titel aan.....slaat allemaal nergens op.... 2 sept....is allang voorbij. Maak er een verjaardag topic van......ik heb dit gekregen..... maar iets anders gevraagd......Narsing,Tadic,Chadli,John,Elias,Djucovic enz........allemaal niet in Amsterdam.....Deal with it.......jankers Geen jankers liefhebbers... Gezien de middelen hadden we een beter Ajax kunnen hebben. Betaal veel geld om naar het stadion te komen om vervolgens een kut wedstrijd te zien. Er zit nu helemaal geen smaak meer aan het team.. Maar we zullen zien wie er opstaat! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Geen jankers liefhebbers... Gezien de middelen hadden we een beter Ajax kunnen hebben. Betaal veel geld om naar het stadion te komen om vervolgens een kut wedstrijd te zien. Er zit nu helemaal geen smaak meer aan het team.. Maar we zullen zien wie er opstaat! helemaal mee eens al heb ik nu al twee jaar geen seisoenskaart meer. door mijn werk. maar ook nu is mijn mening dat er weinig spelers meer zijn waar je voor naar het stadion komt. maar denk wel dat de discussie over de prestaties en nieuwe spelers die we graag zien op een ander topix moet. deze is nutuurlijk al achterhaald. en we moeten nu ook accepteren dat er tot aan de winterstop niks meer bijkomt. en hopen dat het toch nog gaat lopen ondanks onze bedenkingen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Met de nieuwe shirt sponsor en goed door sparen voor 2 september...kunnen we Messi makkelijk ophalen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik zeg: MADURO....FINNBOGASON....DUARTE!! Mee eens Bobby...Sigthorsson is te statisch.... Maar ik ben weer sceptisch want de aankopen van de laatste jaren waren niet van een hoog niveau... Even terug kijkend naar mijn post van 28 aug.....Duarte hebben we inmiddels gehaald.....maar is nog niet genoeg.....nu nog even de goedkope Maduro oppikken en 8 a 10 miljoen uitgeven voor Finnbogason....en dan kunnen we weer mee doen boven in...want ook as. zaterdag tegen Go Ahead krijgen we het weer moeilijk.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 22:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Even terug kijkend naar mijn post van 28 aug.....Duarte hebben we inmiddels gehaald.....maar is nog niet genoeg.....nu nog even de goedkope Maduro oppikken en 8 a 10 miljoen uitgeven voor Finnbogason....en dan kunnen we weer mee doen boven in...want ook as. zaterdag tegen Go Ahead krijgen we het weer moeilijk.... Hahahahaha Sjakie.....dit is je laatste biertje ouwe....8 a 10......hahahahaha.....kut nou verslik ik me.....nu je zin slome |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
tering......bestaat deze topic nog? Of kijken jullie alvast naar volgend jaar.....het seizoen is nog maar net begonnen. We zijn nog nergens voor uitgeschakeld!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 02:17 schreef Bobby1972 het volgende:tering......bestaat deze topic nog? Of kijken jullie alvast naar volgend jaar.....het seizoen is nog maar net begonnen. We zijn nog nergens voor uitgeschakeld!! ja is voor volgend seizoen alvast... speciaal voor jou en Jack... kunnen jullie een jaar lang schreeuwen om Finbogason. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Heel groot SLOT!!
Lekker verder ouwenelen op topic:
Welke spelers moet ajax halen in de winterstop? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 18:07 schreef remco k het volgende:Ik heb nergens kunnen ontdekken dat de Boer ontevreden is over het naar binnen trekken van onze buitenspelers, ook niet dat die zegt dat ze meer buitenom zouden moeten?? Misschien heb ik iets gemist? Het is voor een groot deel wel de reden dat we:
A. Weinig scoren B. Een spits als Sigthorson niet effectief gebruiken |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
als je op deze manier blijft spelen gaat Sigthorson niet veel scoren. Dat is helaas een feit!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 13:56 schreef Peter1956 het volgende:[..] Het is voor een groot deel wel de reden dat we: A. Weinig scoren B. Een spits als Sigthorson niet effectief gebruiken Eens!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk dat ze blind zijn....iedereen roept het hier....dus zijn wij niet blind.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahahaha Sjakie.....dit is je laatste biertje ouwe....8 a 10......hahahahaha.....kut nou verslik ik me.....nu je zin slome Hahahaha ik hoop nadat je je verslikt hebt..er nog bent op deze aardkloot...want ik kan niet zonder jou hier hoor Narreke!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 13:26 schreef Ronald 1960 het volgende:Heel groot SLOT!! Lekker verder ouwenelen op topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop? Dat bepaalt jij niet pik.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Vroeger kon ik echt ziek zijn wanneer Ajax verloren had, gelukkig heb ik dat niet meer zo sterk. Neemt niet weg dat ik merk dat irritatie door het slechte spel wel duidelijk meer aanwezig is dan voorgaande jaren. Dat zal voor velen van jullie ook wel gelden nu. Supporters zijn tijdens de wedstijden nog vrij rustig, viel me op tijdens de wedstrijd tegen Volendam. Loyaliteit gaat boven alles, ook boven slecht spel en verliezen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat niet, maar is het topic nog relevant dan?? 2 september is geweest.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee niet meer relevant, dus een slot zou ik ook zeggen...alleen ik bepaal dat niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 18:45 schreef Bobby1972 het volgende:Vroeger kon ik echt ziek zijn wanneer Ajax verloren had, gelukkig heb ik dat niet meer zo sterk. Neemt niet weg dat ik merk dat irritatie door het slechte spel wel duidelijk meer aanwezig is dan voorgaande jaren. Dat zal voor velen van jullie ook wel gelden nu. Supporters zijn tijdens de wedstijden nog vrij rustig, viel me op tijdens de wedstrijd tegen Volendam. Loyaliteit gaat boven alles, ook boven slecht spel en verliezen!! Heb exact dezelfde gevoelens...elke week hoop je dat de ommekeer komt bij Ajax...en eens komt die wel weer....maar wanneer???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Boudewijijijijijijijijijijijijijijn, waar zit je dan man. Er is een topic dat wel relevant is, dus:
SLOT er op! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 19:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb exact dezelfde gevoelens...elke week hoop je dat de ommekeer komt bij Ajax...en eens komt die wel weer....maar wanneer??? oke nog 1 keer dan: morgen is de ommekeer!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 16:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha ik hoop nadat je je verslikt hebt..er nog bent op deze aardkloot...want ik kan niet zonder jou hier hoor Narreke!!! Alive and Kicking .....Sjakie....je bent nog niet van me af ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zou je voor geen goud willen missen op dit vrij grijze forum pik!!! |
|
|
|