|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zou de Kamps of Bazoer laten proberen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Niemand halen en gewoon lekker doorgaan met de eigen jeugd. Denk dat Vischer het zou kunnen ipv linksbuiten |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In feite heeft Ajax straks t.o.v. vorig seizoen in kwaliteit ingeleverd. Seizoen is nog lang, maar zo loop je direct al achter de feiten aan. Wordt weer hard werken voor Frank. Dit scenario had ik al aan zien komen. Persoonlijk vind ik het een groot risico om hiervoor te kiezen. Te passief, je moet sneller anticiperen op dit soort situaties. Je weet dat de kans groot is dat het komt. We zullen het zien aan het eind van het seizoen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Duarte gaat ons, als hij daadwerkelijk komt, positief verrassen! Let op mijn woorden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Het is een aardige speler maar of hij van het gewenste niveau is zal de tijd leren! |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
fischer of bojan op plaats van eriksen en dan als nieuwe rechtsbuiten tadic halen en als nieuwe linksbuiten mokhtar van pec zwolle halen en dan bas dost als onze nieuwe spits |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 14:45 schreef f-side het volgende:fischer of bojan op plaats van eriksen en dan als nieuwe rechtsbuiten tadic halen en als nieuwe linksbuiten mokhtar van pec zwolle halen en dan bas dost als onze nieuwe spits Tadic en Duarte of Toornstra en Finbogasson Lijkt me wel haalbaar voor 15 miljoen
Transfer Alderweireld, Erikssen, Boerrigter Championsleauge en uitschakeling Psv dus makkelijk te doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 12:06 schreef Bobby1972 het volgende:In feite heeft Ajax straks t.o.v. vorig seizoen in kwaliteit ingeleverd. Seizoen is nog lang, maar zo loop je direct al achter de feiten aan. Wordt weer hard werken voor Frank. Dit scenario had ik al aan zien komen. Persoonlijk vind ik het een groot risico om hiervoor te kiezen. Te passief, je moet sneller anticiperen op dit soort situaties. Je weet dat de kans groot is dat het komt. We zullen het zien aan het eind van het seizoen. Serrero, Andersen, Lobotka, Bazoer, vd Hoorn, Meleg. Allemaal spelers die als eventuele vervangers van vertrekkende spelers zijn gehaald. In mijn optiek is dat juist heel actief en juist niet passief.
Dat de namen die populair zijn onder de supporters niet gehaald zijn is voor sommigen misschien een teleurstelling, maar passief is echt heel iets anders.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tadic en Duarte of Toornstra en Finbogasson Lijkt me wel haalbaar voor 15 miljoen Transfer Alderweireld, Erikssen, Boerrigter Championsleauge en uitschakeling Psv dus makkelijk te doen! Tadic alleen moet al 15 miljoen kosten, en dat is voor andere clubs. Als Ajax komt zal de prijs echt omhoog gaan.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer ze eerder op Duarte hadden geboden was de prijs waarschijnlijk lager geweest. Dat spelers als Eriksen en Alderweireld vertrekken is onvermijdelijk. En ja je moet het de spelers ook gunnen. Maar dat neemt niet weg dat je op korte termijn zoveel kwaliteit inlevert dat je het jezelf daarmee moeilijker gaat maken. Wanneer men eerder spelers had gekocht als eventuele vervangers dan hadden ze meer tijd gehad om te integreren. Je kunt volgende week toch niet het risico gaan nemen om met duidelijk minder kwaliteit verder te gaan. Wanneer je nog meer punten verspeeld, loop je achter de feiten aan. Daarmee vergoot je kansen op verlies van vertrouwen. Er is geen man overboord, maar het overtuigd gewoon niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 22:28 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax kan na vanavond rekenen op 7 miljoen extra door het uitschakelen van PSV door AC Milan. Nu het er ook uitziet dat Eriksen vertrekt is de vraag; wie moet Ajax aantrekken om dit op te vangen? Is Duarte goed genoeg om dit gat deels te vullen. Ajax moet niet te snel op nog grotere achterstand komen. Persoonlijk zou ik Finnbogason een optie vinden. Omdat het engelse avontuur voorlopig niet doorgaat. Ajax heeft in mijn ogen juist een spits nodig die zelfstandig vanuit het onmmogelijke een doelpunt kan maken. Sigthorsson is juist iemand die aangespeeld moet worden. Wel balvast is, maar niet de ideale spits gezien het huidige spel van Ajax. Ze hoeven van mij niemand te halen als FdB maar wakker gaat worden en gaat kappen met poulsen en schone. Je hebt twee echte groeibriljanten in de naam van Andersen en Bazoer. Juist op de plekker waar zij spelen is verandering nodig maar ik vrees dat we weer naar het anti voetbal van Poulsen en het stilstaande voetbal van Schone mogen gaan kijken. Als ze Duarte gaan halen dan zet ik mijn vraagtekens bij het beleid want Veltman zou DE vervanger worden van Alderweireld daar haalt men Hoorn voor terwijl je Boilessen, Denswil,Veltman en ook Bazoer al hebt voor die plekken dus totaal onnodige aankoop en als men Duarte gaat halen dan is dat een lekker signaal naar Andersen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:42 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer ze eerder op Duarte hadden geboden was de prijs waarschijnlijk lager geweest. Dat spelers als Eriksen en Alderweireld vertrekken is onvermijdelijk. En ja je moet het de spelers ook gunnen. Maar dat neemt niet weg dat je op korte termijn zoveel kwaliteit inlevert dat je het jezelf daarmee moeilijker gaat maken. Wanneer men eerder spelers had gekocht als eventuele vervangers dan hadden ze meer tijd gehad om te integreren. Je kunt volgende week toch niet het risico gaan nemen om met duidelijk minder kwaliteit verder te gaan. Wanneer je nog meer punten verspeeld, loop je achter de feiten aan. Daarmee vergoot je kansen op verlies van vertrouwen. Er is geen man overboord, maar het overtuigd gewoon niet. Wat moet je met Duarte als je Serero, Klaassen, Andersen al in huis hebt? Als je die jongens geen kans geeft zal je nooit weten of ze het aankunnen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:18 schreef Brandje het volgende:[..] Wat moet je met Duarte als je Serero, Klaassen, Andersen al in huis hebt? Als je die jongens geen kans geeft zal je nooit weten of ze het aankunnen. Duarte gaat Ajax nu niet krijgen voor minder dan 5 miljoen verwacht ik, Ajax zal toch een middenvelder moeten halen, een onervaren spelmaker waarvan je niet zeker bent of die er klaar voor is gaat waarschijnlijk punten kosten, zeker omdat de Jong ook afwezig is. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Wat moet je met serero, duarte, klaassen en andersen in de champions league? Hoor frank de boer zeggen dat het fantastische affiches zijn met prachtige stadions en fantastische ambiance. Maar frank en co moeten eens gaan beseffen dat het hier niet om een school reisje gaat. |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Noem mij 1 echte goede Ajaxspeler. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wanneer denk je dat die 7 miljoen wordt uitbetaald? Ik hoop toch dat je niet denkt dat die morgen bij Ajax op de rekening staat, evenals de 3x4 miljoen van Eriksen. Die komen pas in de loop van het seizoen. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:37 schreef Eide het volgende:Wanneer denk je dat die 7 miljoen wordt uitbetaald? Ik hoop toch dat je niet denkt dat die morgen bij Ajax op de rekening staat, evenals de 3x4 miljoen van Eriksen. Die komen pas in de loop van het seizoen. Misschien handig om te laten weten tegen wie je praat ? :) |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Voor welke huidige Ajaxspeler ga je het komende seizoen naar het stadion? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik voor niet 1, maar ik denk elke ajax supporter voor alle elf en de bank. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: voor het team... als Ajax eenmaal begint te lopen in de combinatie spelen mooi voetbal...
je kunt ook wel bij PSV in het stadion gaan zitten voor een Bakali Depay vorig jaar Mertens en dan lekker 3e worden...
onzin vraag dit natuurlijk... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Voor welke club ben je NoordKoreavGaal ? Je weet erg veel domme vragen te proppen in je totaal aantal van 7 trol posts. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Noem mijn 1 echte goede Noordkoreavangaal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:42 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer ze eerder op Duarte hadden geboden was de prijs waarschijnlijk lager geweest. Dat spelers als Eriksen en Alderweireld vertrekken is onvermijdelijk. En ja je moet het de spelers ook gunnen. Maar dat neemt niet weg dat je op korte termijn zoveel kwaliteit inlevert dat je het jezelf daarmee moeilijker gaat maken. Wanneer men eerder spelers had gekocht als eventuele vervangers dan hadden ze meer tijd gehad om te integreren. Je kunt volgende week toch niet het risico gaan nemen om met duidelijk minder kwaliteit verder te gaan. Wanneer je nog meer punten verspeeld, loop je achter de feiten aan. Daarmee vergoot je kansen op verlies van vertrouwen. Er is geen man overboord, maar het overtuigd gewoon niet. Ik vind een club die structureel geen CL speelt geen vooruitgang, in welke competitie die ploeg dan ook mag spelen. Als speler wil je het hoogst haalbare en dat is spelen in de CL.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
De boer zei dat duarte pas word gehaald als de jong en eriksen zijn vertrokken. De jong bleef dus ajax staakt de onderhandelingen. Als ajax duarte haalt dan is dat voor volgend jaar. Want dan vertrekt siem. Schone en poulsen zullen ook niet lang meer bij ajax spelen. 1 omdat hij al te oud is en ander geen perspectief bied..
Van de hoorn is gehaald omdat 1 centrale verdediger achter alderweireld is wat mager dus daarom die keuze..
Ajax haalt geen speler voor de basis. Ook al zijn schone en poulsen niet in vorm dat komt nog wel.. anders zitten ze op de bank..
Ik heb vertrouwen in frank dat het wel goed komt..
Ook zonder eriksen en alderweireld worden we kampioen. De kracht van ajax van vorig seizoen was dat er geen vedette in het team was. Geen uitblinker. Dat heeft ajax dus voor dit jaar ook niet nodig.
Ook zonder eriksen en alderweirld staan we volgend jaar weer met de schaal omhoog. Met een lange neus naar eriksen die dan weeer europa league moet spelen. Alderweirld wil blijkbaar ook geen prijzen meer pakken want kampioen word hij niet met Atletico haha.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:42 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer ze eerder op Duarte hadden geboden was de prijs waarschijnlijk lager geweest. Dat spelers als Eriksen en Alderweireld vertrekken is onvermijdelijk. En ja je moet het de spelers ook gunnen. Maar dat neemt niet weg dat je op korte termijn zoveel kwaliteit inlevert dat je het jezelf daarmee moeilijker gaat maken. Wanneer men eerder spelers had gekocht als eventuele vervangers dan hadden ze meer tijd gehad om te integreren. Je kunt volgende week toch niet het risico gaan nemen om met duidelijk minder kwaliteit verder te gaan. Wanneer je nog meer punten verspeeld, loop je achter de feiten aan. Daarmee vergoot je kansen op verlies van vertrouwen. Er is geen man overboord, maar het overtuigd gewoon niet. Hmmm was begin Juli niet vroeg genoeg? of hadden ze gelijk 10 miljoen moeten bieden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:30 schreef moa het volgende:[..] Duarte gaat Ajax nu niet krijgen voor minder dan 5 miljoen verwacht ik, Ajax zal toch een middenvelder moeten halen, een onervaren spelmaker waarvan je niet zeker bent of die er klaar voor is gaat waarschijnlijk punten kosten, zeker omdat de Jong ook afwezig is. Nieuwe spelers inpassen kost altijd tijd. Wanneer gaan spelers als Andersen, Meleg en Serrero dan wel hun kansen krijgen????
Liever nu een tussenjaar waarin we echt wel weer om de titel mee gaan doen, en daarin een aantal jeugdspelers inpassen binnen het elftal om er komend jaar weer volledig te staan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Siem de Jong. Eriksen. Blind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Fischer, Bojan. Siem de Jong. |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:46 schreef moa het volgende:Voor welke club ben je NoordKoreavGaal ? Je weet erg veel domme vragen te proppen in je totaal aantal van 7 trol posts. Natuurlijk ben ik Ajaxied! Maar een publiekstrekker zit er voor mij nu niet bij maar overtuig me van het tegendeel, noem maar namen van superspelers? Misschien Siem de Jong? |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Heb je niet in gaten dat sindd 2 jaar er steeds meer clubs zijn die denken dat er wat in de arena te halen valt zodat je niks meer aan het 'combinatie voetbal' hebt? Het is gewoon oer saai om na te kijken, het is het spel is zo voorspelbaar als het weer en er is geen 1 speler van dit huidige ajax die na het uitspelen van een verdediger ( als dat al een keer gebeurt) de achterlijn haalt en een GOEDE voorzet geeft. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
En Bobby, ik weet niet of je het weet maar de punten die we nu hebben laten liggen was MET Eriksen. Dus wie zegt dat je het slechter gaat doen, en hoe bepaal je dat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:De boer zei dat duarte pas word gehaald als de jong en eriksen zijn vertrokken. De jong bleef dus ajax staakt de onderhandelingen. Als ajax duarte haalt dan is dat voor volgend jaar. Want dan vertrekt siem. Schone en poulsen zullen ook niet lang meer bij ajax spelen. 1 omdat hij al te oud is en ander geen perspectief bied.. Van de hoorn is gehaald omdat 1 centrale verdediger achter alderweireld is wat mager dus daarom die keuze.. Ajax haalt geen speler voor de basis. Ook al zijn schone en poulsen niet in vorm dat komt nog wel.. anders zitten ze op de bank.. Ik heb vertrouwen in frank dat het wel goed komt.. Ook zonder eriksen en alderweireld worden we kampioen. De kracht van ajax van vorig seizoen was dat er geen vedette in het team was. Geen uitblinker. Dat heeft ajax dus voor dit jaar ook niet nodig. Ook zonder eriksen en alderweirld staan we volgend jaar weer met de schaal omhoog. Met een lange neus naar eriksen die dan weeer europa league moet spelen. Alderweirld wil blijkbaar ook geen prijzen meer pakken want kampioen word hij niet met Atletico haha.. Helemaal mee eens, al denk ik niet direct dat we kampioen gaan worden, we zullen er wel weer om mee strijden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Kampioen ja.. omdat we nog altijd beter zijn dan de lampies en de havenarbeiders. .
Wie is er dan beter? Ook als we eriksen en alderweirld missen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Kampioen ja.. omdat we nog altijd beter zijn dan de lampies en de havenarbeiders. . Wie is er dan beter? Ook als we eriksen en alderweirld missen? Weet ik niet, ik kijk eerlijk gezegd alleen naar Ajax als ik over het kampioenschap praat..
Met het verlies van een aantal belangrijke spelers zou het normaal gesproken niet constant genoeg kunnen zijn.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:36 schreef remco k het volgende:[..] Weet ik niet, ik kijk eerlijk gezegd alleen naar Ajax als ik over het kampioenschap praat.. Met het verlies van een aantal belangrijke spelers zou het normaal gesproken niet constant genoeg kunnen zijn.. Als PSV de huidige vorm kan behouden zie ik hen als torenhoge favoriet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De huidige vorm is met heel slecht spel gelijk spelen tegen Heracles, en verliezen bij Milaan.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wat betreft Heracles zijn dat de nadelen van een jonge ploeg, dit probleem hebben Feyenoord en Ajax ook. Uit bij Milaan verliezen hoef je je niet voor te schamen, ik heb genoten van hoe PSV Milan in Eindhoven bestreden heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:46 schreef moa het volgende:[..] Wat betreft Heracles zijn dat de nadelen van een jonge ploeg, dit probleem hebben Feyenoord en Ajax ook. Uit bij Milaan verliezen hoef je je niet voor te schamen, ik heb genoten van hoe PSV Milan in Eindhoven bestreden heeft. Maar totaal niet constant, in mijn optiek dus niet torenhoog favoriet. Ajax heeft Heerenveen en AZ uit al gehad, en Feyenoord thuis.. Wat heeft PSV gehad?? Niks bijzonders.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:48 schreef remco k het volgende:[..] Maar totaal niet constant, in mijn optiek dus niet torenhoog favoriet. Ajax heeft Heerenveen en AZ uit al gehad, en Feyenoord thuis.. Wat heeft PSV gehad?? Niks bijzonders.. Niet zo snel, hou het niet bij haha :P
Een constante vorm ontbreekt inderdaad nog, daarom zeg ik ook als ze dit kunnen volhouden en dan bedoel ik de wedstrijden waarin PSV erg optimistisch en verzorgd voetbalde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:50 schreef moa het volgende:[..] Niet zo snel, hou het niet bij haha :P Een constante vorm ontbreekt inderdaad nog, daarom zeg ik ook als ze dit kunnen volhouden en dan bedoel ik de wedstrijden waarin PSV erg optimistisch en verzorgd voetbalde. Ze hebben niet zon hele brede selectie in mijn ogen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:36 schreef remco k het volgende:[..] Weet ik niet, ik kijk eerlijk gezegd alleen naar Ajax als ik over het kampioenschap praat.. Met het verlies van een aantal belangrijke spelers zou het normaal gesproken niet constant genoeg kunnen zijn.. Oke.. als je alleen ajax kijkt.
Dan wil ik je wel informatie geven over de concurenten.
Psv is denk ik onze grootste concurent. Heeft een jonger elftal dan Ajax. Dus eerlijk gezegd zou dat minder constant moeten zijn. Daarnaast hebben ze nooit samen gespeeld, ajax traint al jaren samen en 1 speler weg betekend niet dat de samenhang weg is. We hebben wel eens eerder zonder eriksen gespeeld.. daarnaast speelt psv ook doordeweeks en na de 1ste wedstrijd was het meteen punt verlies in weekend erop volgend.
Feyenoord zonder pelle is geen kampioens kandidaat.
Twente en vitesse en az hebben ook kwaliteit ingeleverd ten opzichte van vorig jaar en ook niet versterkd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Oke.. als je alleen ajax kijkt. Dan wil ik je wel informatie geven over de concurenten. Psv is denk ik onze grootste concurent. Heeft een jonger elftal dan Ajax. Dus eerlijk gezegd zou dat minder constant moeten zijn. Daarnaast hebben ze nooit samen gespeeld, ajax traint al jaren samen en 1 speler weg betekend niet dat de samenhang weg is. We hebben wel eens eerder zonder eriksen gespeeld.. daarnaast speelt psv ook doordeweeks en na de 1ste wedstrijd was het meteen punt verlies in weekend erop volgend. Feyenoord zonder pelle is geen kampioens kandidaat. Twente en vitesse en az hebben ook kwaliteit ingeleverd ten opzichte van vorig jaar en ook niet versterkd Ik denk dat je me verkeerd begrijpt..
Ik kijk vrijwel al het voetbal in Nederland dus weet precies wat ze wel en niet kunnen.
Ik kijk naar Ajax of ze zo ver zijn dat ze een eventuele titel zouden kunnen halen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Om kampioen te worden moet je beter zijn dan de andere.. ik zie geen club die dat is.. ja psv maar heb al gezegd waarom ajax een stap voor heb op hun |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tadic en Duarte of Toornstra en Finbogasson Lijkt me wel haalbaar voor 15 miljoen Transfer Alderweireld, Erikssen, Boerrigter Championsleauge en uitschakeling Psv dus makkelijk te doen! Je hebt het laatste jaar onder een steen gelegen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:30 schreef moa het volgende:[..] Duarte gaat Ajax nu niet krijgen voor minder dan 5 miljoen verwacht ik, Ajax zal toch een middenvelder moeten halen, een onervaren spelmaker waarvan je niet zeker bent of die er klaar voor is gaat waarschijnlijk punten kosten, zeker omdat de Jong ook afwezig is. Toen FdB trainer werd was Milan uit zijn eerste wedstrijd en hij zetten een zeer jonge Eriksen gewoon in de basis. Ja jonge spelers kunnen fouten maken maar ze moeten wel spelen om beter te worden en Duarte is niethet niveau wat ajax moet nastreven |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:51 schreef remco k het volgende:[..] Nieuwe spelers inpassen kost altijd tijd. Wanneer gaan spelers als Andersen, Meleg en Serrero dan wel hun kansen krijgen???? Liever nu een tussenjaar waarin we echt wel weer om de titel mee gaan doen, en daarin een aantal jeugdspelers inpassen binnen het elftal om er komend jaar weer volledig te staan.. Zo is het! na drie landstitels op rij is dit het jaar ervoor om de jeugd in te passen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:36 schreef remco k het volgende:[..] Weet ik niet, ik kijk eerlijk gezegd alleen naar Ajax als ik over het kampioenschap praat.. Met het verlies van een aantal belangrijke spelers zou het normaal gesproken niet constant genoeg kunnen zijn.. Alderweireld ga je niet missen. |
|
|
|