|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ze hadden gisteren Toivonen en Narsingh op de bank en Bakali op de tribune...zou alle drie wel willen hebben op de bank bij Ajax.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Meen je dit nou echt?? |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik las dat ajax van ginkel wil huren als vervanger van eriksen hij zou eriksen goed kunnen opvolgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die jongens moeten er een keer gaan komen.. En PSV laat zien dat je met die jonge gasten gewoon mee kan blijven doen..
Misschien zal je de titel wel niet gaan winnen, maar als je spelers gaat kopen al helemaal niet, dat hebben de 7 magere jaren voor deze titels wel bewezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ze hadden gisteren Toivonen en Narsingh op de bank en Bakali op de tribune...zou alle drie wel willen hebben op de bank bij Ajax.... En wie gaat er centraal achterin spelen??? Of op linksback?? bij blessures of schorsingen?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:04 schreef remco k het volgende:[..] Die jongens moeten er een keer gaan komen.. En PSV laat zien dat je met die jonge gasten gewoon mee kan blijven doen.. Misschien zal je de titel wel niet gaan winnen, maar als je spelers gaat kopen al helemaal niet, dat hebben de 7 magere jaren voor deze titels wel bewezen.. Dus dit jaar maar niet voor de titel gaan dan? Haha en met aankopen al helemaal niet? Wat een onzin joh! 3 kampioenschappen verzadigen zeker? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben er (bijna) zeker van, dat Ajax alle euro's (van Eriksen en straks van Alderweirld) gewoon op de bank gaat zetten. Ik bedoel de spaarbank en niet de reservebank. Er zal geen versterking komen, vrees ik. Dat is namelijk het huidige beleid van Ajax. De KNVB, alsmede de financieel directeur zullen trots zijn op zo'n financieel gezonde club, maar hoe denken wij supporters daar over?? In de nationale competitie kun je aardig wat verbloemen, maar internationaal, in de Champions League, zal Ajax opnieuw genadeloos op zijn bek gaan is mijn verwachting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus dit jaar maar niet voor de titel gaan dan? Haha en met aankopen al helemaal niet? Wat een onzin joh! 3 kampioenschappen verzadigen zeker? Leer nou eens een keer lezen man. Waar staat dat Ajax niet voor de titel zou gaan??
Helemaal nergens gast.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:10 schreef Pietje het volgende:Ik ben er (bijna) zeker van, dat Ajax alle euro's (van Eriksen en straks van Alderweirld) gewoon op de bank gaat zetten. Ik bedoel de spaarbank en niet de reservebank. Er zal geen versterking komen, vrees ik. Dat is namelijk het huidige beleid van Ajax. De KNVB, alsmede de financieel directeur zullen trots zijn op zo'n financieel gezonde club, maar hoe denken wij supporters daar over?? In de nationale competitie kun je aardig wat verbloemen, maar internationaal, in de Champions League, zal Ajax opnieuw genadeloos op zijn bek gaan is mijn verwachting. Ik sta daar voor de volle 100% achter.. De vervangers zijn namelijk al gekocht..
Gekochte spelers doen het daarbij in Amsterdam vaker niet goed dan wel goed. Dus welke zekerheid heb je als je een Tadic koopt om alleen een voorbeeld te noemen??? Dadelijk wordt ie gekocht voor 15 miljoen, iedereen helemaal blij en presteert ie niet, iedereen weer boos en vind men dat er weer wanbeleid gevoerd wordt??
Met Andersen, Serrero Klaassen en nog een aantal jongens zijn er al de mogelijke vervangers aangetrokken, vrijwel iedereen was heel blij met het aantrekken van deze jonge gasten, nu is het zover dat een van die jongens Eriksen moet gaan vervangen en moet er een speler gekocht gaan worden??? Nee sorry man, gaat er bij mij niet in.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:10 schreef Pietje het volgende:Ik ben er (bijna) zeker van, dat Ajax alle euro's (van Eriksen en straks van Alderweirld) gewoon op de bank gaat zetten. Ik bedoel de spaarbank en niet de reservebank. Er zal geen versterking komen, vrees ik. Dat is namelijk het huidige beleid van Ajax. De KNVB, alsmede de financieel directeur zullen trots zijn op zo'n financieel gezonde club, maar hoe denken wij supporters daar over?? In de nationale competitie kun je aardig wat verbloemen, maar internationaal, in de Champions League, zal Ajax opnieuw genadeloos op zijn bek gaan is mijn verwachting. Dat denk ik ook Pietje maar wie weet komt er toch iets uit de hoge hoed naast Duarte... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik sta daar voor de volle 100% achter.. De vervangers zijn namelijk al gekocht.. Gekochte spelers doen het daarbij in Amsterdam vaker niet goed dan wel goed. Dus welke zekerheid heb je als je een Tadic koopt om alleen een voorbeeld te noemen??? Dadelijk wordt ie gekocht voor 15 miljoen, iedereen helemaal blij en presteert ie niet, iedereen weer boos en vind men dat er weer wanbeleid gevoerd wordt?? Met Andersen, Serrero Klaassen en nog een aantal jongens zijn er al de mogelijke vervangers aangetrokken, vrijwel iedereen was heel blij met het aantrekken van deze jonge gasten, nu is het zover dat een van die jongens Eriksen moet gaan vervangen en moet er een speler gekocht gaan worden??? Nee sorry man, gaat er bij mij niet in.. Dat komen, om het kopen niet altijd een oplossing is, ben ik zeker met je eens. Dat hebben we de afgelopen jaren zelf kunnen zien. Maar wel vind ik, dat er, zeker Europees gezien, een zekere balans in het elftal moet zijn. En die mis ik. Zeker een aantal vervangers staan klaar, maar de onervarenheid spat er af, zeker ook als Frank de Boer Poulsen op de bank gaat neerzetten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik sta daar voor de volle 100% achter.. De vervangers zijn namelijk al gekocht.. Gekochte spelers doen het daarbij in Amsterdam vaker niet goed dan wel goed. Dus welke zekerheid heb je als je een Tadic koopt om alleen een voorbeeld te noemen??? Dadelijk wordt ie gekocht voor 15 miljoen, iedereen helemaal blij en presteert ie niet, iedereen weer boos en vind men dat er weer wanbeleid gevoerd wordt?? Met Andersen, Serrero Klaassen en nog een aantal jongens zijn er al de mogelijke vervangers aangetrokken, vrijwel iedereen was heel blij met het aantrekken van deze jonge gasten, nu is het zover dat een van die jongens Eriksen moet gaan vervangen en moet er een speler gekocht gaan worden??? Nee sorry man, gaat er bij mij niet in.. Ik denk dat we minmaal 1 grote aankoop moeten doen....daarnaast die jonge jongens inpassen...we spelen wel C.L. laten we nu eens de volgende ronde halen.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik verwacht niet, dat Duarte gaat komen. Ik heb weliswaar geen glazen bol, maar het oorverdovend stil omtrent eventuele aankopen. Op de plaats van Eriksen, verwacht ik of Fischer of Bojan. Het gaat dus niet (meer) om de vervanging van Eriksen, maar om de vervanging van de vleugelspitsen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:17 schreef Pietje het volgende:[..] Dat komen, om het kopen niet altijd een oplossing is, ben ik zeker met je eens. Dat hebben we de afgelopen jaren zelf kunnen zien. Maar wel vind ik, dat er, zeker Europees gezien, een zekere balans in het elftal moet zijn. En die mis ik. Zeker een aantal vervangers staan klaar, maar de onervarenheid spat er af, zeker ook als Frank de Boer Poulsen op de bank gaat neerzetten. Dat is ook zeker niet onwaar. Maar met Vermeer, Moisander Siem de Jong en Bojan heb je toch de nodige jaren ervaring op hoog niveau. Eriksen is geweldig voor Ajax.. Maar door velen hier zelfs afgelopen jaar nog bestempeld als een mislukt talent dat het niet zou gaan redden. En nu kan Ajax ineens zijn vertrek niet meer opvangen??? Ik geloof daar niet zo in. Het is nu tijd voor andere spelers om op te staan, jongens als Fischer en van Rhijn zullen flinke stappen moeten gaan zetten en een belangrijkere rol binnen Ajax gaan spelen. Als Sigthorson dat ook doet heb je misschien wel een sterker elftal als vorig seizoen aan het begin.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:17 schreef Pietje het volgende:[..] Dat komen, om het kopen niet altijd een oplossing is, ben ik zeker met je eens. Dat hebben we de afgelopen jaren zelf kunnen zien. Maar wel vind ik, dat er, zeker Europees gezien, een zekere balans in het elftal moet zijn. En die mis ik. Zeker een aantal vervangers staan klaar, maar de onervarenheid spat er af, zeker ook als Frank de Boer Poulsen op de bank gaat neerzetten. Helemaal me eens...ervaring is gewenst voor de C.L....want anders ziet het er allemaal wel lief uit zoals PSV gisteravond.... Maar AUB geen Schone !!!! dan Poulsen maar laten spelen...hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat we minmaal 1 grote aankoop moeten doen....daarnaast die jonge jongens inpassen...we spelen wel C.L. laten we nu eens de volgende ronde halen.... En wie kun je kopen om zeker te zijn van winst tegen een Milaan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal me eens...ervaring is gewenst voor de C.L....want anders ziet het er allemaal wel lief uit zoals PSV gisteravond.... Maar AUB geen Schone !!!! dan Poulsen maar laten spelen...hahaha Nou, dan vallen bij deze Tadic en Finbogason dus af aangezien dat geen ervaren spelers zijn.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou, direct doen zeg ik maar.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maduro zou een goede optie zijn voor de CVM...ben jij ook ergens wel een voorstander van...toch?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal me eens...ervaring is gewenst voor de C.L....want anders ziet het er allemaal wel lief uit zoals PSV gisteravond.... Maar AUB geen Schone !!!! dan Poulsen maar laten spelen...hahaha Ik denk zeker ook, dat je Poulsen hard nodig hebt in de grote wedstrijden. Maar kan hij het alleen tussen al die jonkies? Ik waag dat te betwijfelen. Als Alderweirld ook vertrekt, wie is dan de leider in de defensie?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Ik denk, dat het alleen Vorki wordt. Messi lijkt me iets te duur. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:25 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk zeker ook, dat je Poulsen hard nodig hebt in de grote wedstrijden. Maar kan hij het alleen tussen al die jonkies? Ik waag dat te betwijfelen. Als Alderweirld ook vertrekt, wie is dan de leider in de defensie?? Moisander, dat is namelijk al de leider in de defensie. Die rol heeft Alder nooit vertolkt binnen dit elftal..Daarnaast is Moisander niet anders gewend en werd als leider van de defensie ook gewoon kampioen van Nederland met AZ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maduro zou een goede optie zijn voor de CVM...ben jij ook ergens wel een voorstander van...toch?? Ik zeker wel, Jack. Dat heb ik meerdere keren geschreven. Ik denk dat Maduro in dit Ajax heel goed zou passen. Daarnaast kent hij de club. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Welke Messi?
Lionel of Stanley ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die zou ik in eerste instantie ook niet halen....een ervaren speler voor de CVM positie...we moeten ook niet teveel posities wijzigen...daarnaast moeten we de jeugd ook een kans geven... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:26 schreef Pietje het volgende:[..] Ik zeker wel, Jack. Dat heb ik meerdere keren geschreven. Ik denk dat Maduro in dit Ajax heel goed zou passen. Daarnaast kent hij de club. Dat is nou een aankoop die ik wel zou zien zitten en zelfs al veel langer roep.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Moisander, dat is namelijk al de leider in de defensie. Die rol heeft Alder nooit vertolkt binnen dit elftal..Daarnaast is Moisander niet anders gewend en werd als leider van de defensie ook gewoon kampioen van Nederland met AZ Tja... ik ben niet, althans nog niet helemaal stuk van Moisander. Hij laat mij te vaak steekjes vallen. Begrijp me niet verkeerd, hij doet ook veel goede dingen, maar toch... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. LOL. Doe dan maar Slagers. Die is nog wat groter ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:28 schreef Pietje het volgende:[..] Tja... ik ben niet, althans nog niet helemaal stuk van Moisander. Hij laat mij te vaak steekjes vallen. Begrijp me niet verkeerd, hij doet ook veel goede dingen, maar toch... Is inderdaad niet heel sterk begonnen, maar vind hem momenteel vele malen beter dan Alderweireld die echt bij veel tegengoals betrokken is in de negatieve zin van het woord.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:26 schreef Pietje het volgende:[..] Ik zeker wel, Jack. Dat heb ik meerdere keren geschreven. Ik denk dat Maduro in dit Ajax heel goed zou passen. Daarnaast kent hij de club. Zo zijn er hier al meerderen die dit hebben laten weten...hoop dat ze dit in Amsterdam ook zien.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo zijn er hier al meerderen die dit hebben laten weten...hoop dat ze dit in Amsterdam ook zien.... Die jongen moet ook wel willen he, sportief wil ie het misschien wel maar financieel gaat ie 4 a 5 keer minder verdienen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gelukkig maar...zijn we het een keer eens Remco..hahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Weet ik. Met jou, Jack en mijzelf zijn er nog wel een aantal die dit roepen. Maar ook aan Maduro hangt volgens mij een prijskaartje, dat Ajax 3 keer niet gaat betalen: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:29 schreef remco k het volgende:[..] Is inderdaad niet heel sterk begonnen, maar vind hem momenteel vele malen beter dan Alderweireld die echt bij veel tegengoals betrokken is in de negatieve zin van het woord.. Daar heb je zeker een punt. Alderweireld draait op dit moment niet zijn sterkste seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:31 schreef Pietje het volgende:[..] Weet ik. Met jou, Jack en mijzelf zijn er nog wel een aantal die dit roepen. Maar ook aan Maduro hangt volgens mij een prijskaartje, dat Ajax 3 keer niet gaat betalen: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. Hij mag weg bij zijn club, en ik begreep dat ie niet extreem veel moest kosten. voor 4 of 5 zou ik het zeker niet nalaten als ik Ajax was.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo zijn er hier al meerderen die dit hebben laten weten...hoop dat ze dit in Amsterdam ook zien.... Maar die gasten luisteren niet naar ons, die hebben hun eigen plan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond hem vorig seizoen ook niet bijzonder, maar dat is mijn mening nu eenmaal.. Een jongen die niet zijn volledige potentie benut heeft bij Ajax, had er echt meer van verwacht.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:30 schreef remco k het volgende:[..] Die jongen moet ook wel willen he, sportief wil ie het misschien wel maar financieel gaat ie 4 a 5 keer minder verdienen.. Dat weet ik niet...ik weet wel dat hij graag in Duitsland wilt gaan spelen...zou heel goed vanwege het salaris zijn....dacht wel dat ik iets gelezen had dat hij een terugkeer wel zag zitten..zeker omdat we in de C.L. spelen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En terecht, dat zou jij gezien je werkverleden het ook mee eens moeten zijn.. Als je naar de buitenwereld gaat luisteren is het einde zoek. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Hij mag weg bij zijn club, en ik begreep dat ie niet extreem veel moest kosten. voor 4 of 5 zou ik het zeker niet nalaten als ik Ajax was.. Mag hij weg van Sevilla?? Dat was mij niet bekend. Nou, dat maakt het wat gemakkelijker. Op zijn minst kenbaar maken (praten), dat je hem wilt gaan halen, zodat je eventuele concurrenten voor bent. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] Vond hem vorig seizoen ook niet bijzonder, maar dat is mijn mening nu eenmaal.. Een jongen die niet zijn volledige potentie benut heeft bij Ajax, had er echt meer van verwacht.. Dat ben ik zeker met je eens. Met Vertonghen naast hem preseteerde hij vele malen beter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:34 schreef Pietje het volgende:[..] Mag hij weg van Sevilla?? Dat was mij niet bekend. Nou, dat maakt het wat gemakkelijker. Op zijn minst kenbaar maken (praten), dat je hem wilt gaan halen, zodat je eventuele concurrenten voor bent. Misschien is de optie Maduro allang en breed besproken en bekeken bij Ajax. Wij krijgen denk ik nog geen 10% te horen en te zien wat er daadwerkelijk allemaal speelt op transfer gebied, en dan heb ik het met name over bij wie Ajax informeert en welke clubs er bij ons voor welke speler informeren.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] En terecht, dat zou jij gezien je werkverleden het ook mee eens moeten zijn.. Als je naar de buitenwereld gaat luisteren is het einde zoek. Ik was mijn knipoog vergeten. Tuurlijk luisteren ze niet naar ons, want wij zijn niet objectief. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Wat te denken van zijn broer Kap.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt, maar Vertonghen is in mijn ogen ook een wereld topper al speelt hij daar niet..
Die jongen zou zo belangrijk kunnen zijn bij Barca in de verdediging.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Hij mag weg bij zijn club, en ik begreep dat ie niet extreem veel moest kosten. voor 4 of 5 zou ik het zeker niet nalaten als ik Ajax was.. In verregaande onderhandelingen met HSV... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Soms is het lastig de ondertoon te lezen in een bericht.. Whahaha |
|
|
|