|
|
Pietje
|
|
|
Pffff Heel even off-topic... Feyenoord doet het ook lekker: 1-2 achter. Wat verschrikkelijk voor het Nederlandse voetbal: geen FC Utrecht, geen Vitesse, geen Feyenoord in Europa. Zo kan Nederland wel heel erg weinig punten gaan verdienen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Sorry, maat |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:38 schreef Pietje het volgende:Pffff Heel even off-topic... Feyenoord doet het ook lekker: 1-2 achter. Wat verschrikkelijk voor het Nederlandse voetbal: geen FC Utrecht, geen Vitesse, geen Feyenoord in Europa. Zo kan Nederland wel heel erg weinig punten gaan verdienen. Yep, dat zei ik daarstraks ook al.. En als je het spel van de drie ploegen hebt gezien is het ook nog eens gewoon zwaar verdient.. Persoonlijk had ik nog nooit gehoord van deze drie tegenstanders.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt, maar Vertonghen is in mijn ogen ook een wereld topper al speelt hij daar niet.. Die jongen zou zo belangrijk kunnen zijn bij Barca in de verdediging.. Dat ben ik asbsoluut met je eens. Na Tottenham gaat hij zeker naar een heel grote club. En dat gun ik hem van harte. Ik vond hem als middenvelder ook erg goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:40 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik asbsoluut met je eens. Na Tottenham gaat hij zeker naar een heel grote club. En dat gun ik hem van harte. Ik vond hem als middenvelder ook erg goed. Echt waar??? Ik juist niet, vind het een speler die er moet komen en er niet al moet zijn... Wel meesterlijk goed in het vooruit verdedigen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Yep, dat zei ik daarstraks ook al.. En als je het spel van de drie ploegen hebt gezien is het ook nog eens gewoon zwaar verdient.. Persoonlijk had ik nog nooit gehoord van deze drie tegenstanders.. Haha. Ik ook niet. Dat zegt wel heel erg veel over het Nederlandse voetbal. Straks dus alleen Ajax, AZ en PSV... Drie clubs maar. Niet te geloven wat slecht. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Yep, dat zei ik daarstraks ook al.. En als je het spel van de drie ploegen hebt gezien is het ook nog eens gewoon zwaar verdient.. Persoonlijk had ik nog nooit gehoord van deze drie tegenstanders.. Krasnodar is taai mr Feyenoord gaf het zelf weg... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:42 schreef remco k het volgende:[..] Echt waar??? Ik juist niet, vind het een speler die er moet komen en er niet al moet zijn... Wel meesterlijk goed in het vooruit verdedigen.. Ik heb wedstrijden van Jan Vertonghen als middenvelder gezien en dat zag er erg dreigend uit. Hij is een puike verdediger, maar heeft een enorme drang naar voren. Een gediciplineerde drang. Ik vond dat goed om te zien. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:42 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Ik ook niet. Dat zegt wel heel erg veel over het Nederlandse voetbal. Straks dus alleen Ajax, AZ en PSV... Drie clubs maar. Niet te geloven wat slecht. AZ is afwachten morgenochtend.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou, dat lijkt mij slechts een formaliteit. Die gaan het op zeker lukken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Spelen met 10 man en achterstand... niks formaliteit... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik weet het, IP, maar toch verwacht ik dat AZ het wel gaat redden. Die Grieken moet nog twee keer scoren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach lul op man, dat is echt een ploegje van niks. gewoon een boutploeg waar je 2 keer met 3 4-0 van moet winnen man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:42 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Ik ook niet. Dat zegt wel heel erg veel over het Nederlandse voetbal. Straks dus alleen Ajax, AZ en PSV... Drie clubs maar. Niet te geloven wat slecht. Az staat ook met 1-0 achter en 10 man op het veld.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:[..] Ach lul op man, dat is echt een ploegje van niks. gewoon een boutploeg waar je 2 keer met 3 4-0 van moet winnen man.. Ik heb er niks van gezien, kan er dus niet over oordelen. Maar triest is het wel. Ik zeg als ras-Ajacied, dat Feyenoord Europees hoort te spelen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik weet het Remco, maar ik zie die Grieken, het laatste stukje wedstrijd morgen niet 2 x scoren. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:[..] Ach lul op man, dat is echt een ploegje van niks. gewoon een boutploeg waar je 2 keer met 3 4-0 van moet winnen man.. Niet waar geslachtsdelen handelaart .. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ik lees net dat Kaka weg wil bij real Ook wil hij in europa blijven spelen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:40 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik asbsoluut met je eens. Na Tottenham gaat hij zeker naar een heel grote club. En dat gun ik hem van harte. Ik vond hem als middenvelder ook erg goed. Dat is het punt ook een beetje. Ajax heeft altijd wel een paar spelers die echt van wereldklasse zijn, die in elke competitie bij de beteren horen. Het huidige probleem is dat er te veel lui omheen lopen die dat niveau niet hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oke...we gaan helemaal los....we kopen Tadic,Finbogasson,Moktar en Martens....we huren van Ginkel....en we overwinteren de CL en worden landskampioen
Wat een gelul....dit scenario was allang bekend.....waarom dit gejankmuil allemaal....dit seizoen gaan we op onze bek,om er volgend seizoen er weer uit te komen.....is niks mis mee.
Tenzij jullie willen dat een of andere oliesjeik of Russische mafia het over gaat nemen....dan kopen wij volgend seizoen types als Neymar en Bale
Nog een jaar of 2 en dan ontploft de hele boel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:10 schreef Eide het volgende:[..] Dat is het punt ook een beetje. Ajax heeft altijd wel een paar spelers die echt van wereldklasse zijn, die in elke competitie bij de beteren horen. Het huidige probleem is dat er te veel lui omheen lopen die dat niveau niet hebben. Dat ben ik volledig met je eens, Eide |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:Oke...we gaan helemaal los....we kopen Tadic,Finbogasson,Moktar en Martens....we huren van Ginkel....en we overwinteren de CL en worden landskampioen Wat een gelul....dit scenario was allang bekend.....waarom dit gejankmuil allemaal....dit seizoen gaan we op onze bek,om er volgend seizoen er weer uit te komen.....is niks mis mee. Tenzij jullie willen dat een of andere oliesjeik of Russische mafia het over gaat nemen....dan kopen wij volgend seizoen types als Neymar en Bale Nog een jaar of 2 en dan ontploft de hele boel Weer n bakkie op... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:Oke...we gaan helemaal los....we kopen Tadic,Finbogasson,Moktar en Martens....we huren van Ginkel....en we overwinteren de CL en worden landskampioen Wat een gelul....dit scenario was allang bekend.....waarom dit gejankmuil allemaal....dit seizoen gaan we op onze bek,om er volgend seizoen er weer uit te komen.....is niks mis mee. Tenzij jullie willen dat een of andere oliesjeik of Russische mafia het over gaat nemen....dan kopen wij volgend seizoen types als Neymar en Bale Nog een jaar of 2 en dan ontploft de hele boel Ook goeie morgen ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:10 schreef Eide het volgende:[..] Dat is het punt ook een beetje. Ajax heeft altijd wel een paar spelers die echt van wereldklasse zijn, die in elke competitie bij de beteren horen. Het huidige probleem is dat er te veel lui omheen lopen die dat niveau niet hebben. Jammer waar waar!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee Aarthus had geen tijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:Oke...we gaan helemaal los....we kopen Tadic,Finbogasson,Moktar en Martens....we huren van Ginkel....en we overwinteren de CL en worden landskampioen Wat een gelul....dit scenario was allang bekend.....waarom dit gejankmuil allemaal....dit seizoen gaan we op onze bek,om er volgend seizoen er weer uit te komen.....is niks mis mee. Tenzij jullie willen dat een of andere oliesjeik of Russische mafia het over gaat nemen....dan kopen wij volgend seizoen types als Neymar en Bale Nog een jaar of 2 en dan ontploft de hele boel Jij bent echt los....hahahaha gappie!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee het gezeik zat....vooral als Toivonen op de proppen komt....komop man |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hij is onderweg hoor!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is een Zweed(toch)....die verdwaald en eindigd in Rotterdam ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gaat ook niet gebeuren...zit de zaak te stangen...laat die galbak maar weg blijven...denk je nu echt dat de Boer zulke spelers in zijn selectie wilt hebben...NEE!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Gaat ook niet gebeuren...zit de zaak te stangen...laat die galbak maar weg blijven...denk je nu echt dat de Boer zulke spelers in zijn selectie wilt hebben...NEE!!! Jij wel...je droomt van hem....sneaky viespeuk |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zweeds en blond!!! Neem hem dat niet kwalijk joh ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Gaat ook niet gebeuren...zit de zaak te stangen...laat die galbak maar weg blijven...denk je nu echt dat de Boer zulke spelers in zijn selectie wilt hebben...NEE!!! Nou.... Ik denk dat Frank de Boer genuanceerder over Ola Toivonen denkt, dan wij supporters. Ik vind Toivonen een grote galbak, maar het is wèl een type speler die Ajax erg goed kan gebruiken. Een speler die de grenzen zoekt, als het moet de beuk erin gooit, die Ajax goed kan gebruiken tegen fysiek sterke ploegen en heeft nog een een enorm scorend vermogen. Ik zou beslist geen bezwaar hebben om Toivonen bij Ajax te verwelkomen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha nee ik ben absoluut geen nicht...val wel voor zuidamerikaanse wijven...die zijn lekker vurig!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:27 schreef Pietje het volgende:[..] Nou.... Ik denk dat Frank de Boer genuanceerder over Ola Toivonen denkt, dan wij supporters. Ik vind Toivonen een grote galbak, maar het is wèl een type speler die Ajax erg goed kan gebruiken. Een speler die de grenzen zoekt, als het moet de beuk erin gooit, die Ajax goed kan gebruiken tegen fysiek sterke ploegen en heeft nog een een enorm scorend vermogen. Ik zou beslist geen bezwaar hebben om Toivonen bij Ajax te verwelkomen. PIETJE.......FOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......ouwe gek,mond spoelen......NU!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:27 schreef Pietje het volgende:[..] Nou.... Ik denk dat Frank de Boer genuanceerder over Ola Toivonen denkt, dan wij supporters. Ik vind Toivonen een grote galbak, maar het is wèl een type speler die Ajax erg goed kan gebruiken. Een speler die de grenzen zoekt, als het moet de beuk erin gooit, die Ajax goed kan gebruiken tegen fysiek sterke ploegen en heeft nog een een enorm scorend vermogen. Ik zou beslist geen bezwaar hebben om Toivonen bij Ajax te verwelkomen. Ongelooflijk!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha nee ik ben absoluut geen nicht...val wel voor zuidamerikaanse wijven...die zijn lekker vurig!! Ben ik ook....en Amsterdammer |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Een Zuid Amerikaans wijf en Amsterdammer!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee vurig....tis maar hoe je het leest D. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:27 schreef Pietje het volgende:[..] Nou.... Ik denk dat Frank de Boer genuanceerder over Ola Toivonen denkt, dan wij supporters. Ik vind Toivonen een grote galbak, maar het is wèl een type speler die Ajax erg goed kan gebruiken. Een speler die de grenzen zoekt, als het moet de beuk erin gooit, die Ajax goed kan gebruiken tegen fysiek sterke ploegen en heeft nog een een enorm scorend vermogen. Ik zou beslist geen bezwaar hebben om Toivonen bij Ajax te verwelkomen. Dat bedoel ik Pietje...niet verkeerd om zo'n galbak in je ploeg te hebben...als hij scoort voor Ajax kan hij niet meer kapot bij de fans vooral als hij in de kuip scoort....1 gifkikkertje tussen al die lieve jongens zou welkom zijn ook al heet hij Toivonen.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dag-ut-nie... Ik ben nog serieus ook. Ik vind Toivonen een galbak eerste klasse, maar zulke spelers heb je wel in je elftal nodig. Sorry... Het is al vaak genoeg gebleken, dat Ajax tegen fysiek sterke ploegen (FC Utrecht, ADO Den Haag, etc.) tekort schiet op basis van mentaliteit. Juist een type als Toivonen komt dan goed van pas. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee hoor, ik geloof het wel ;) |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Zou die gekke toornstra geen goeie investering zijn? En zou hij niet op cvm kunnen spelen? Stopt ook altijd gigantisch veel energie in de wedstrijd, heeft een goede trap, altijd drang naar voren en heeft scorend vermogen..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat bedoel ik Pietje...niet verkeerd om zo'n galbak in je ploeg te hebben...als hij scoort voor Ajax kan hij niet meer kapot bij de fans vooral als hij in de kuip scoort....1 gifkikkertje tussen al die lieve jongens zou welkom zijn ook al heet hij Toivonen.... Dat is precies wat ik bedoel, Jack. Kijk ook eens wat een aversie er was toen bleek dat Theo Janssen naar Ajax zou komen. Die werd verguisd nog voor hij de eerste keer tegen de bal trapte. Maar oh, oh wat bleek hij belangrijk te zijn voor Ajax. Die rol zou Ola Toivonen ook kunnen spelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:32 schreef Pietje het volgende:[..] Dag-ut-nie... Ik ben nog serieus ook. Ik vind Toivonen een galbak eerste klasse, maar zulke spelers heb je wel in je elftal nodig. Sorry... Het is al vaak genoeg gebleken, dat Ajax tegen fysiek sterke ploegen (FC Utrecht, ADO Den Haag, etc.) tekort schiet op basis van mentaliteit. Juist een type als Toivonen komt dan goed van pas. Kom op Piet dit meen je niet.....pffff ik ga je als Ajacied op staande voet ontslaan ouwe.....jij vloekt in de kerk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:35 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is precies wat ik bedoel, Jack. Kijk ook eens wat een aversie er was toen bleek dat Theo Janssen naar Ajax zou komen. Die werd verguisd nog voor hij de eerste keer tegen de bal trapte. Maar oh, oh wat bleek hij belangrijk te zijn voor Ajax. Die rol zou Ola Toivonen ook kunnen spelen. Jij ook.......mafkees |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kom op Piet dit meen je niet.....pffff ik ga je als Ajacied op staande voet ontslaan ouwe.....jij vloekt in de kerk Dat kan helemaal niet!! Want ik kom nooit in een kerk. Ik meen het serieus: ik zou het toejuichen om Toivonen bij Ajax te zien spelen. Zo'n type speler missen wij enorm. Er was ooit dezelfde aversie tegen Theo Janssen. Niet van mij, overigens. Elke speler die het Ajax-shirt wil aantrekken en trots is om voor mijn mooie club te spelen is voor mij Ajacied! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ongelofelijk dit.....serieus menen dat Toivonen een aanwinst zal zijn.....die gozer mag niet eens zijn remsporen achterlaten op ons Ajax complex....echt heel triest voor woorden dit.
Dacht dat het een geintje was.....heb er nu 4 voorbij zien komen die dit werkelijk menen. |
|
|
|