|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, hoor. Laat maar komen die Ola |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:Ongelofelijk dit.....serieus menen dat Toivonen een aanwinst zal zijn.....die gozer mag niet eens zijn remsporen achterlaten op ons Ajax complex....echt heel triest voor woorden dit. Dacht dat het een geintje was.....heb er nu 4 voorbij zien komen die dit werkelijk menen. Nogmaals, dat werd destijds ook over Theo Janssen gezegd en geschreven. Ik kijk niet naar de persoon Toivonen, maar naar het algemeen belang van Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:43 schreef Pietje het volgende:[..] Nogmaals, dat werd destijds ook over Theo Janssen gezegd en geschreven. Ik kijk niet naar de persoon Toivonen, maar naar het algemeen belang van Ajax. Schei toch uit man....ik ga over mijn nek |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: AUB Piet!!!!!
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Toivonen is net als pipo Inzagie.....allebei een tering hekel aan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha.Ik wist dat er zoiets zou komen, maar ik had het van Peet verwacht !! Serieus. Vandaar, dat ik hem alleen bij zijn voornaam noemde. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Droogkloot....ga neuken....oh nee doe maar niet,jij bent vruchtbaarder als vulkaangrond...;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kan goed waar zijn. Ik schreef ook, het is een galbak, maar ik kijk naar het algemeen belang van mijn club. Maar wees niet bang, hij gaat niet komen. PSV zal hem nooit naar een naaste concurrent laten gaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:51 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha.Ik wist dat er zoiets zou komen, maar ik had het van Peet verwacht !! Serieus. Vandaar, dat ik hem alleen bij zijn voornaam noemde. Wist zijn voornaam niet eens.....laat hem maar naar spanje gaan.....bij elk doelpunt....OLA |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:53 schreef Pietje het volgende:[..] Kan goed waar zijn. Ik schreef ook, het is een galbak, maar ik kijk naar het algemeen belang van mijn club. Maar wees niet bang, hij gaat niet komen. PSV zal hem nooit naar een naaste concurrent laten gaan. Dan haal je Luuk de Jong...samen met zijn broertje.....niet te stoppen gap |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha. Weet je, dan noemen wij hem Cola (light). Ik ga slapen. Morgen weer vroeg naar de voedslebank, zoals elke vrijdag. Slaap lekker mannen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Luuk de Jong?? Ik zou het prima vinden, maar die moet zo'n 20 miljoen kosten... Gaat zeker niet gebeuren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:56 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha. Weet je, dan noemen wij hem Cola (light). Ik ga slapen. Morgen weer vroeg naar de voedslebank, zoals elke vrijdag. Slaap lekker mannen. Truste J. dikke kus aan je meissie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Toch heeft Pietje wel een punt. We missen wel zo'n gifkikker.....
Stel: Toiv o nee komt en scoort in lampenstad de winnende tegen p=v......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 00:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Toch heeft Pietje wel een punt. We missen wel zo'n gifkikker..... Stel: Toiv o nee komt en scoort in lampenstad de winnende tegen p=v...... Dan vindt ik jullie allebei.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 00:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Toch heeft Pietje wel een punt. We missen wel zo'n gifkikker..... Stel: Toiv o nee komt en scoort in lampenstad de winnende tegen p=v...... Nog een die het niet begrijpt.....zucht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee gap, ik begrijp het wel degelijk, maar zo'n type speler zou ik er ook wel eens een keer bij willen zien en bij gebrek aan beter.... hij is niet te duur.... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
met Toivonen haal je wel het verkeerde vergif binnen. vind nou niet dat hij met zijn inbreng een team op sleeptouw neemt. valt bij mij meer op met zijn achterbakse overtredingen,waarmee je niet het gif brengt wat nodig is. en zag hem woensdag tegen milan waar hij volgens mij geeneen bal vast kon houden. zowie zo een soort speler waar ik een grote afkeer voor heb. spelers als Wouters en Davids waren spelers met het echte gif. vind persoonlijk dus niet dat je achterbaks gif kan noemen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik vind Toivonen nou ook niet bepaald een speler met een mentaliteit die bij Ajax past. En zijn kwaliteiten komen er bij PSV ook niet altijd uit dus ik zou hem niet nemen.
Dan vind ik van Ginkel een betere keuze, jong en altijd de goede mentaliteit om te willen willen. Had Ajax maar wat meer geld willen uitgeven een paar maandjes terug zodat Vitesse wel had MOETEN reageren. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Overigens net het interview met Marc Overmars bekeken:
Enerzijds verfrissend om gewoon duidelijk antwoord te krijgen van een TD, maar anderzijds misschien niet al te handig om zo stellig bedragen en interesses te bevestigen. |
|
|
|
|
Stapleton
|
|
|
Hakim Ziyech van Heereveen! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Cuenca. Rest eigen jeugd, talent zat. Kunnen we makkelijk eerste mee worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 00:59 schreef Boudewijn het volgende:Ik vind Toivonen nou ook niet bepaald een speler met een mentaliteit die bij Ajax past. En zijn kwaliteiten komen er bij PSV ook niet altijd uit dus ik zou hem niet nemen. Dan vind ik van Ginkel een betere keuze, jong en altijd de goede mentaliteit om te willen willen. Had Ajax maar wat meer geld willen uitgeven een paar maandjes terug zodat Vitesse wel had MOETEN reageren. Dom gelul dat laatste Vitesse heeft duidelijk aangegeven onder geen beding aan ajax te verkopen. Daarbij werd alle communicatie onmogelijk gemaakt en wou de grote broer van Vitesse hem gewoon hebben. Dan heb je geen kans al had je 15 miljoen geboden. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Toornstra? Iemand? Zou hij niet op cvm kunnen spelen? Gooit altijd een bult energie in de wedstrijd, speelt altijd vooruit, goede trap(pass) en kan zelf scoren. Iemand? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:02 schreef jolanpalma het volgende:Toornstra? Iemand? Zou hij niet op cvm kunnen spelen? Gooit altijd een bult energie in de wedstrijd, speelt altijd vooruit, goede trap(pass) en kan zelf scoren. Iemand? zijn nou bepaalt kwaliteiten die een cvm nodig heeft... Toornstra is een prima vervanger voor Siem, veel diepgang. kost wel veel geld nu... voor cvm niet, heeft denk ik niet de verdedigende slimheid die Anita wel had. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 00:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee gap, ik begrijp het wel degelijk, maar zo'n type speler zou ik er ook wel eens een keer bij willen zien en bij gebrek aan beter.... hij is niet te duur.... Zo zie ik het ook.. Hij is wel de etterbak die het spul op scherp kan krijgen. Niet duur en voldoende kwaliteit! |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Wat zou die malle toornstra moeten kosten dan? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: utrecht zei minstens 10... dus vor minder dam 8 doen zehet niet... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jaa jaa.. Een vervanger halen voor 3/4 weken? En daarna gewoon op de bank zetten!!! Hoppaaaaaaa.. zo weer 3 miljoen op de bank, laten we gewoon een vervanger zoeken voor eriksen(als we die niet hebben) en een speler zoeken voor siem om die te wisselen;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waaaaatt?? 10 miljoen? En dat op de bank??? |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Of gewoon suarez terug halen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dat noemen mensen hier niet veel?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: 6 miljoen is al teveel voor Toornstra! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Pff dat dacht ik dus ook.. Toonstra.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ziyech voor Erikssen voor De flanken Zivcovic En je bent klaar. Maduro Cvm zal hem ook niet worden! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ziyech is een goede speler maar komt pas net kijken, zelfde geld voor Zivkovic die overigens ook een spits is... maar ik me herinneren dat Ajax die al eerder heeft proberen te halen en die wou toen niet... daarom is het ideale scenario dat Ajax hem overneemt als ie 18 is en een lang contract mag tekenen + dat dan zijn contract bij Groningen nog maar 1 jaar doorloopt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Vind niet dat Ajax dat moet betalen, maar ik kan ook niet zeggen dat Utrecht minder zou moeten vragen voor een speler met nog 5 jaar contract... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 13:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] Vind niet dat Ajax dat moet betalen, maar ik kan ook niet zeggen dat Utrecht minder zou moeten vragen voor een speler met nog 5 jaar contract... Of gewoon niet kopen want een speler die eigenlijk maar een beetje half nodig is, en dan waarschijnlijk op de bank beland is ook zonde;) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Type Toornstra heb je in huis alleen beter, namelijk Klaassen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Als je wat zou halen, dan haal je iets onverwachts zonder al je opponenten te gaan betalen en dan ook heel fors te betalen.. |
|
|
|
|
harry63
|
|
|
Vilhena van Feyenoord is jong en kan de positie van Eriksen goed invullen⚽ |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Geen paniek. Voor de goede orde; We worden ieder jaar leeggeplukt! Nogmaals; aankopen alleen buitencategorie en anders huren en eigen jeugd! Halen om te halen is geen optie. Overmars tovert nog wel wat uit de hoge hoed als het echt noodzakelijk wordt geacht. Maar een beetje roepen kan natuurlijk ook leuk zijn; Ik zeg als we dan toch op strooptocht gaan: Tadic, Cuenca en Sneijder |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik lees zojuist de krant, de Volkskrant, waarin Frank de Boer aan het woord is. Welnu, bijzonder verhelderend en aan alle onzekerheid wordt stante pede een eind gemaakt. Ik citeer:
DE BOER NOEMDE HET "INTERESSANT" TE ZIEN HOE ZIJN SPELERS ZULLEN OMGAAN MET DE NIEUWE WERKELIJKHEID IN DE SELECTIE. DE KOMST VAN LERIN DUARTE (VAN HERACLES) IS NIET WAARSCHIJNLIJK, HOE DAN OOK, AJAX ZAL ZICH PERTINENT VERDER NIET VERSTERKEN MET SPELERS VAN BUITENAF.
Dat is wel even duidelijk. Dus dit topic is meteen overbodig geworden, immers er komt gewoon niemand bij. Niet te geloven dit !!! |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
het is nog geen 2 september jongens ik heb een vermoeden dat ajax 2 september 2 nieuwe spelers presenteer welke het zijn dat weet ik niet maar op de slotdag van de transfermarkt tover ajax altijd wel een verassing uit de hoed |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
pffff,wordt lastig dit jaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 15:03 schreef Pietje het volgende:Ik lees zojuist de krant, de Volkskrant, waarin Frank de Boer aan het woord is. Welnu, bijzonder verhelderend en aan alle onzekerheid wordt stante pede een eind gemaakt. Ik citeer: DE BOER NOEMDE HET "INTERESSANT" TE ZIEN HOE ZIJN SPELERS ZULLEN OMGAAN MET DE NIEUWE WERKELIJKHEID IN DE SELECTIE. DE KOMST VAN LERIN DUARTE (VAN HERACLES) IS NIET WAARSCHIJNLIJK, HOE DAN OOK, AJAX ZAL ZICH PERTINENT VERDER NIET VERSTERKEN MET SPELERS VAN BUITENAF.Dat is wel even duidelijk. Dus dit topic is meteen overbodig geworden, immers er komt gewoon niemand bij. Niet te geloven dit !!! Nee aub niet immers! ;) We zullen wel zien dan! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 14:30 schreef Robinho het volgende:Geen paniek. Voor de goede orde; We worden ieder jaar leeggeplukt! Nogmaals; aankopen alleen buitencategorie en anders huren en eigen jeugd! Halen om te halen is geen optie. Overmars tovert nog wel wat uit de hoge hoed als het echt noodzakelijk wordt geacht. Maar een beetje roepen kan natuurlijk ook leuk zijn; Ik zeg als we dan toch op strooptocht gaan: Tadic, Cuenca en Sneijder Ja beetje roepen kan geen kwaad haha! Tadic, Sneijder, Cuenca zijn prima aanwinsten! Zivcovic, Duarte volstaat voor mij ook of inplaats van Duarte Ziyech! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Zivkovic stond vorig jaar in onze belangstelling, concreet. Alleen besloot bij te tekenen in Groningen. Prima speler trouwens, maar ook weer erg jong en voor de lange termijn. |
|
|
|