BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet Ajax voor 2 September nu aantrekken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

dat moet ik nog zien dat dit milan sterker is dan het milan van toen...wij zijn op dit moment niet in vorm...ik vind het nog niet lopen...

Ik zeg nergens dat we spelers moeten kopen van 5 miljoen of meer...ik zeg alleen dat een of twee spelers met ervaring gewenst is liefst met body en strijdkracht...
Dat soort spelers passen niet bij Ajax en kunnen over het algemeen het spelletje ook niet spelen. Ik zei trouwens dat het Milan van toen sterker was dan nu..
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

die zelfde technische staf heeft beslist dat er twee spelers komen...Duarte en nog 1...heel goed...ook ik zie deze spelers met vertrouwen tegemoet want ik had al vertrouwen in onze technische staf.....
Dat heeft ie helemaal niet gezegd, er werd gezegd dat er maximaal twee spelers bij komen.. Iets compleet anders dan dat er twee spelers bij komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heeft ie helemaal niet gezegd, er werd gezegd dat er maximaal twee spelers bij komen.. Iets compleet anders dan dat er twee spelers bij komen.
Ach...
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Naar Twentse maatstaven was dat het beste team ever...
Als je over Superieur praat is dat in verhouding tot die andere ploegen.. Je kan ook niet superieur derde worden toch..
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kun je nagaan destijds had Ajax dus ook al een team wat kampioen had kunnen worden...dus elke vergelijking slaat nergens op...
Blijkbaar niet, anders waren ze wel kampioen geweest. En trouwens, jij gaat vergelijken he..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Het is trouwens erg stil twee dagen voor het einde van de transfermarkt...ben erg benieuwd wie of wat er komt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders waren ze wel kampioen geweest. En trouwens, jij gaat vergelijken he..
Nee jij pakt elke x terug naar de jaren 90...Suarez etc.
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee jij pakt elke x terug naar de jaren 90...Suarez etc.
Ik geef aan dat het vertrek van spelers altijd is opgevangen. En ik zeg dat we het toen ook met jonkies zonder body deden.. Dat is wat anders als dat vergelijkingen over het wel niet behalen van kampioenschappen op gaat..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik geef aan dat het vertrek van spelers altijd is opgevangen. En ik zeg dat we het toen ook met jonkies zonder body deden.. Dat is wat anders als dat vergelijkingen over het wel niet behalen van kampioenschappen op gaat..
Winter...Jonk...de Boer...Reiziger en Wouters...waren jonkies maar hadden wel body...

Overigens haal jij nog wel eens de tijden met Sneyder en Suarez aan dat we toen geen kampieon werden...
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Winter...Jonk...de Boer...Reiziger en Wouters...waren jonkies maar hadden wel body...

Overigens haal jij nog wel eens de tijden met Sneyder en Suarez aan dat we toen geen kampieon werden...
Die eerste jongens die je noemde kregen toch echt pas veel later veel body, dat waren gewoon lichtgewichten toen ze begonnen bij het eerste..
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Om aan te geven dat aankopen geen garanties opleveren, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Om aan te geven dat aankopen geen garanties opleveren, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen..
Heb niet alles gelezen.....maar wat wil jij dan Remco ??
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb niet alles gelezen.....maar wat wil jij dan Remco ??
Ik heb wel weer van vet op de botten. Andersen en Serrero zijn niet voor niets gekocht, laat die jongens dan nu maar in het diepe zwemmen. Die jongens zijn per solt van rekening gehaald als vervanging voor Eriksen op ten duur en men vind ook dat ze het talent hebben..

Voor Alder is vd hoorn al gehaald, laat die het dadelijk maar met Veltman uitvechten.

Ik ben alleen niet zo content met de CVM plek en de invulling daarvan. Ajax moet daar een keuze maken, of daar een Bazoer en de Kamps neerzetten die het dit seizoen mogen uitvechten. Of een speler aantrekken waarbij Maduro een goede optie zou zijn, mits hij financieel haalbaar is.

In mijn optiek kan Ajax geen enkele speler halen die ervoor kan zorgen dat Ajax dusdanig goed wordt dat het de tweede ronde kan halen, daarnaast vind ik de selectie nu dusdanig talentvol dat ze voor het kampioenschap zouden moeten kunnen strijden.

Kortom, daar waar mogelijk oplossen met eigen jeugd, zeker op de plek van Eriksen kan dit vrij makkelijk. de CVM plek is wat lastiger.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Kan je Blind niet CVM zetten dan...
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:
Kan je Blind niet CVM zetten dan...
Zou ook prima kunnen, alleen besluit je dan wel om iets te proberen wat ook geen zekerheid bied, ik vind het trouwens prima hoor, kan na 3 mooie titels wel leven met een iets minder jaar, al denk ik dat we ook met de huidige selectie dus zonder Alder en Chriss mee moeten kunnen doen om de titel..

PSV wordt alom geëerd, en doet dat met uitsluitend talenten. En dan moeten van diezelfde mensen Ajax maar spelers kopen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou ook prima kunnen, alleen besluit je dan wel om iets te proberen wat ook geen zekerheid bied, ik vind het trouwens prima hoor, kan na 3 mooie titels wel leven met een iets minder jaar, al denk ik dat we ook met de huidige selectie dus zonder Alder en Chriss mee moeten kunnen doen om de titel..

PSV wordt alom geëerd, en doet dat met uitsluitend talenten. En dan moeten van diezelfde mensen Ajax maar spelers kopen..
Psv kakt in....zit net te kijken maar Cambuur verdient te winnen
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Psv kakt in....zit net te kijken maar Cambuur verdient te winnen
Cambuur de eerste helft de betere ploeg..
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Ben echt blij dat Alderweireld weg is. Klinkt vast stom. Gun hem het allerbeste maar vind Denswill nu al zowat beter. Lijkt me ook sterk dat hij gaat slagen bij Atletico.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha maar dat waren wel jongetjes die body hadden....of had je dat niet begrepen ??
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha maar dat waren wel jongetjes die body hadden....of had je dat niet begrepen ??
Die waren net zo iel als de talentjes van nu.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb wel weer van vet op de botten. Andersen en Serrero zijn niet voor niets gekocht, laat die jongens dan nu maar in het diepe zwemmen. Die jongens zijn per solt van rekening gehaald als vervanging voor Eriksen op ten duur en men vind ook dat ze het talent hebben..

Voor Alder is vd hoorn al gehaald, laat die het dadelijk maar met Veltman uitvechten.

Ik ben alleen niet zo content met de CVM plek en de invulling daarvan. Ajax moet daar een keuze maken, of daar een Bazoer en de Kamps neerzetten die het dit seizoen mogen uitvechten. Of een speler aantrekken waarbij Maduro een goede optie zou zijn, mits hij financieel haalbaar is.

In mijn optiek kan Ajax geen enkele speler halen die ervoor kan zorgen dat Ajax dusdanig goed wordt dat het de tweede ronde kan halen, daarnaast vind ik de selectie nu dusdanig talentvol dat ze voor het kampioenschap zouden moeten kunnen strijden.

Kortom, daar waar mogelijk oplossen met eigen jeugd, zeker op de plek van Eriksen kan dit vrij makkelijk. de CVM plek is wat lastiger.
Jij kijkt naar de eredivisie ik ook maar met een schuin oog naar de groepsfase....wat betreft de CVM....nu Bazoer of kamps hadden daar nu al meters moeten maken....is niet gebeurd...dus moet je voor je de groepsfase in gaat voor die positie al een aankoop doen...dus wat betreft de CVM positie zijn we het eens...ook wat betreft Maduro zijn we het eens mits hij financieeel haalbaar is...op de plaats van Eriksen zijn we het ook eens....zelf denk ik aan Andersen of Fisher...indien Fisher..Meleg linksbuiten....Duarte vervuld de positie van Siem nu hij geblesseerd is...of voor de positie van Bojan als rechtsbuiten....zelf zie ik Duarte vast op de plaats van Siem...dat beteknt dus Siem in de spits....ergens vind ik Siem een echte spits vind altijd wel een gaatje....

Dus ga ik mee in de visie van de technische staf 2 aankopen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Die waren net zo iel als de talentjes van nu.
Hahahaha ga maar door kerel...
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij kijkt naar de eredivisie ik ook maar met een schuin oog naar de groepsfase....wat betreft de CVM....nu Bazoer of kamps hadden daar nu al meters moeten maken....is niet gebeurd...dus moet je voor je de groepsfase in gaat voor die positie al een aankoop doen...dus wat betreft de CVM positie zijn we het eens...ook wat betreft Maduro zijn we het eens mits hij financieeel haalbaar is...op de plaats van Eriksen zijn we het ook eens....zelf denk ik aan Andersen of Fisher...indien Fisher..Meleg linksbuiten....Duarte vervuld de positie van Siem nu hij geblesseerd is...of voor de positie van Bojan als rechtsbuiten....zelf zie ik Duarte vast op de plaats van Siem...dat beteknt dus Siem in de spits....ergens vind ik Siem een echte spits vind altijd wel een gaatje....

Dus ga ik mee in de visie van de technische staf 2 aankopen....
Heel veel dingen die je zegt heb ik nog nooit van de TS gehoord en sluit ik me ook niet bij aan, met name wat je over Duarte zegt niet. Die wordt echt gehaald als vervanger van Eriksen, misschien niet op die plek, Fischer kan op die plek en Duarte naar links. de Boer heeft wel eens gezegd dat Fischer bestemd is voor die plek namelijk. de Jong gaat ook niet in de punt spelen nu Siggie echt fit is en veel scoort..
kees kivits
 kees kivits - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:09   quote  deeplink  
volgens Jan Smit gaat duarte naar Ajax
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha ga maar door kerel...
Pak de foto's er maar bij, is gewoon zo.. Ook toen werd er veel twijfels geplaatst bij de fysieke gesteldheid van de selectie.
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:09 schreef kees kivits het volgende:
Oke, dat is dan mooi, de Boer wou hem er graag bij en krijgt hem dus..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:09 schreef kees kivits het volgende:
Bron ??
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Jan Smit blijkbaar??
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bron ??
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=226742&abbr=voetbalprimeur
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel veel dingen die je zegt heb ik nog nooit van de TS gehoord en sluit ik me ook niet bij aan, met name wat je over Duarte zegt niet. Die wordt echt gehaald als vervanger van Eriksen, misschien niet op die plek, Fischer kan op die plek en Duarte naar links. de Boer heeft wel eens gezegd dat Fischer bestemd is voor die plek namelijk. de Jong gaat ook niet in de punt spelen nu Siggie echt fit is en veel scoort..
Welke dingen van de TS heb jij niet gehoord?? Duarte gaat echt niet op de positie van Eriksen spelen...kijk waar hij nu speelt bij Heraclesn (RM)....misschien niet op die plek, wat bedoel je nou precies ?? Duarte als linksbuiten bedoel je dat ??hahaha dus niet...de Jong niet in de spits ??? Kijk straks maar wie er in de spits staat als die Europese wedstrijden er aan komen...kijk maar even terug naar vorig jaar....Siggie scoort in de eredivisie maar het mag wel iets meer zijn....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:18   quote  deeplink  
telegraaf
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Welke dingen van de TS heb jij niet gehoord?? Duarte gaat echt niet op de positie van Eriksen spelen...kijk waar hij nu speelt bij Heraclesn (RM)....misschien niet op die plek, wat bedoel je nou precies ?? Duarte als linksbuiten bedoel je dat ??hahaha dus niet...de Jong niet in de spits ??? Kijk straks maar wie er in de spits staat als die Europese wedstrijden er aan komen...kijk maar even terug naar vorig jaar....Siggie scoort in de eredivisie maar het mag wel iets meer zijn....
Afgelopen seizoen speelde hij linker middenvelder en op 10.

En ik zeg nergens dat de Jong niet in de spits kan, maar dat gaat niet gebeuren. Siggie diet het gewoon erg goed en de Boer varanderd echt zelden iets, ook als er een Europese wedstrijd gespeeld moet worden niet.

Duarte was trouwens altijd rechts of linksbuiten voordat hij bij Heracles speelde. En de Boer zegt heel duidelijk over Fischer dat ie de opvolger van Eriksen moest worden. Zo'n gekke gedachte is dat dus niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Nee maar jij zegt toch duidelijk dat duarte op de positie van Eriksen gaat spelen...lees maar terug...nu zeg je weer dat Fisher op de plaats van Eriksen gaaat spelen...dat heb ik ook laten weten...weet je wat laat maar....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Ajax heeft met Duarte opvolger van Eriksen binnen
Zaterdag, 31 augustus 2013 om 22:05
/
Ajax en Heracles Almelo hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Lerin Duarte. Dat heeft Jan Smit, de voorzitter van de Overijsselse club, zaterdagavond tijdens een persconferentie bekendgemaakt. De middenvelder moet alleen zelf nog tot een akkoord komen met de regerend landskampioen uit Amsterdam. Bij Ajax is Duarte de opvolger van Christian Eriksen, die naar Tottenham Hotspur vertrok.
De 23-jarige Rotterdammer heeft, als de onderhandelingen in de komende dagen worden afgerond, zaterdag zijn laatste wedstrijd in het shirt van Heracles gespeeld. In het met 1-0 gewonnen thuisduel met ADO Den Haag kreeg hij een publiekswissel en hij werd hij na afloop publiekelijk geknuffeld door Smit. "In de kleedkamer gunde iedereen Lerin de transfer. En wij ook", aldus Smit, die een schaduwlijst heeft opgesteld met potentiële vervangers.
Het is nog niet bekend voor hoeveel jaar Duarte gaat tekenen bij de club van trainer Frank de Boer. Het is tevens niet bekend wat Ajax betaalt voor de linkspoot. Ajax deed eerder wel biedingen van één miljoen en tweeënhalf miljoen plus één miljoen variabel op Duarte, maar daar ging Heracles niet mee akkoord. Voor Duarte wordt Ajax de derde club in zijn profcarrière. Eerder speelde hij bij Sparta Rotterdam. Ik ga in de Champions League spelen, dit is een droom die uitkomt, sprak Duarte tegenover FOX Sports.

YES YES!!!! O wat ben ik blij...die jongen uit kaap Verdi gaat zijn voeten laten spreken....en dat is 1...nu ben ik benieuwd naar No.2 hoop op een CVM er.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nee maar jij zegt toch duidelijk dat duarte op de positie van Eriksen gaat spelen...lees maar terug...nu zeg je weer dat Fisher op de plaats van Eriksen gaaat spelen...dat heb ik ook laten weten...weet je wat laat maar....
Ik denk toch echt dat je opnieuw moet gaan lezen want er staat toch echt dat ik denk dat Fischer op de plek van Eriksen kan komen te spelen en Duarte naar linksbuiten...

Overigens klopt wat je vandaag zei dat Duarte vandaag rechtshalf speelde ook niet, die speelde namelijk gewoon vanaf links. Quansah speelde vanaf rechts en Rienstra vanuit het midden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 14:45 schreef f-side het volgende:
fischer of bojan op plaats van eriksen en dan als nieuwe rechtsbuiten tadic halen en als nieuwe linksbuiten mokhtar van pec zwolle halen en dan bas dost als onze nieuwe spits
Een hele nieuwe aanval?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 13:12   quote  deeplink  
Mokhtar is op weg naar Twente
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 13:13   quote  deeplink  
Jammer, graag bij ons gezien..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:12 schreef Nenam_tiL het volgende:
Mokhtar is op weg naar Twente
Dat ten eerste. En ten tweede flikker je dan even 30 miljoen over de balk, want Tadic moet 15 kosten en Dost gaat ook niet voor veel minder weg.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat ten eerste. En ten tweede flikker je dan even 30 miljoen over de balk, want Tadic moet 15 kosten en Dost gaat ook niet voor veel minder weg.
Wie zegt dat ze Tadic en dost willen halen??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze Tadic en dost willen halen??
Moet je even wat berichten boven de reactie lezen. Was namelijk een reactie op iemand die deze namen noemde.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Moet je even wat berichten boven de reactie lezen. Was namelijk een reactie op iemand die deze namen noemde.
Jup maar was ook niet om jou aan te vallen;) Als we alle aankopen zouden doen hadden we wel heeel veel spelers:)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Jup maar was ook niet om jou aan te vallen;) Als we alle aankopen zouden doen hadden we wel heeel veel spelers:)
Hahaha als je alle geruchten als waarheid ziet, hebben we straks 5 elftallen in de JL spelen en 3 in de Eredivisie. ;-)
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha als je alle geruchten als waarheid ziet, hebben we straks 5 elftallen in de JL spelen en 3 in de Eredivisie. ;-)
Jup..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 september 2013 - 14:29   quote  deeplink  
Ik denk dat Elia nog gaat komen....
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 14:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk dat Elia nog gaat komen....
Ook Ola John zou kunnen. Die zit niet bij de selectie..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 14:38   quote  deeplink  
Kuyt......hahahahahaha
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 01 september 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook Ola John zou kunnen. Die zit niet bij de selectie..
Hoe lang heeft hij daar nog een contract? Wel een leuke speler. Ook wat meer bescheiden karakter. Maar ben bang dat die portugezen veel voor hem gaan vragen. Elia zit op de schopstoel bij Bremen. Lijkt me aannemelijker, maar je weet het nooit natuurlijk.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 14:39   quote  deeplink  
Ze hadden die mokthar allang moeten halen. Ben benieuwd wat nu de excuses van frank de boer is na deze zeperd, en volgens mij raken de excuses een beetje op. Er is helemaal niemand bij ons die er boven uit stijgt. De hele selectie is heel heel erg matig ook met de jong. Waarom niet eerst even wat geld in spelers investeren die er meteen staan en vanuit daar verder bouwen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 september 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 14:39 schreef jolanpalma het volgende:
Ze hadden die mokthar allang moeten halen. Ben benieuwd wat nu de excuses van frank de boer is na deze zeperd, en volgens mij raken de excuses een beetje op. Er is helemaal niemand bij ons die er boven uit stijgt. De hele selectie is heel heel erg matig ook met de jong. Waarom niet eerst even wat geld in spelers investeren die er meteen staan en vanuit daar verder bouwen.
nee het is/was niet goed, maar heb nu maar geduld en vertrouwen in TH en Directie.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet Ajax voor 2 September nu aantrekken?

0.0098781