BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet Ajax voor 2 September nu aantrekken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 14:48   quote  deeplink  
Geld zat.. Knieperts.. maar we gaan straks wel lekker met sana op schoolreisje naar camp nou, celtic park en san siro.. whoop whooop XP
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 01 september 2013 - 14:49   quote  deeplink  
Hoelang wil de Boer nu gaan wachten wanneer bepaalde spelers wel eens op niveau gaan spelen. Vandaag is een mooi voorbeeld dat wanneer je kwaliteit verkoopt nog meer achter de feiten gaat aanlopen. Elia is een optie ja, maar moet zich opnieuw bewijzen. Ik blijf bij het aantrekken van een spits met een hoog rendement. Omdat je met de spitsen van nu moeilijk tot scoren komt.
swennos
 swennos - zondag 01 september 2013 - 15:01   quote  deeplink  
Ik zeg van la parra
En een risico nemen met cuenca en affelaya
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 15:06   quote  deeplink  
Een type pantelic. Iedereen verafschuwde zijn komst maar hij legde in 1 seizoen wel 17 in. Mocht ajax opnieuw kampioen worden dan loop in natuurlijk voorop in de polonaise maar het is 3 keer meer geluk dan wijsheid geweest en ik denk dat we dit jaar blij mogen zijn als we Europees voetbal halen met deze selectie, visie en beleid.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 01 september 2013 - 15:06   quote  deeplink  
Links buiten en rechts buiten dat zal wel eens fijn zijn. Ik ben bang dat Bojan
en Sana dit niveau echt niet aan kunnen.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 15:07   quote  deeplink  
Bojan makkelijk, wordt alleen verkeerd gebruikt.
Panzer
 Panzer - zondag 01 september 2013 - 15:12   quote  deeplink  
Ik lees net op Twitter dat Ola John in Amsterdam is aangekomen, medisch gekeurd gaat worden en een contract voor 3 jaar gaat tekenen. De vleugels kunnen momenteel inderdaad wel wat inspiratie gebruiken, maar of het ook waar is? De vleugels waren weer dramatisch vandaag. Tevens wordt het ook wel eens tijd dat Vermeer aka de grabbelaar een plekje op de bank krijgt...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:12 schreef Panzer het volgende:
Ik lees net op Twitter dat Ola John in Amsterdam is aangekomen, medisch gekeurd gaat worden en een contract voor 3 jaar gaat tekenen. De vleugels kunnen momenteel inderdaad wel wat inspiratie gebruiken, maar of het ook waar is? De vleugels waren weer dramatisch vandaag. Tevens wordt het ook wel eens tijd dat Vermeer aka de grabbelaar een plekje op de bank krijgt...
Ik heb Cillissen in de wedstrijd tegen FC Emmen eens bekeken, maar ook dat was weinig soeps. Zorgde zelfs voor meer dreiging bij zijn eigen goal door terugspeelballen eerst een rustig te gaan controleren.
Guyt
 Guyt - zondag 01 september 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
1 foutje tegenover 5 miss wel meer geweldige reddingen?? Nee hoor Vermeer gewoon laten staan. Als die Bojan die bal afgeeft en het word 0-2 is het gewoon gedaan. Lekker makkelijk om Kenneth weer de schuld te geven!!! Hoe kortzichtig kan je zijn. Die jongen heeft AJAX voor een nederlaag behoed.Alweer ja. dat balletje van hem daarnet zei hem vergeven. Hij kan het niet alleen he?? Had vandaag weer bijzonder goeie en belangrijke reddingen.. Niet te vergeten de mooie zweefduik in de laatste minuten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:19 schreef Guyt het volgende:

[..]

1 foutje tegenover 5 miss wel meer geweldige reddingen?? Nee hoor Vermeer gewoon laten staan. Als die Bojan die bal afgeeft en het word 0-2 is het gewoon gedaan. Lekker makkelijk om Kenneth weer de schuld te geven!!! Hoe kortzichtig kan je zijn. Die jongen heeft AJAX voor een nederlaag behoed.Alweer ja. dat balletje van hem daarnet zei hem vergeven. Hij kan het niet alleen he?? Had vandaag weer bijzonder goeie en belangrijke reddingen.. Niet te vergeten de mooie zweefduik in de laatste minuten.
Het kan inderdaad de fout zijn van Vermeer, maar waarom word die tientonner niet gedekt bij de corner en kan hij uiteindelijk vrij intikken en wordt hij door niemand in de weg gestaan.
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 14:38 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Hoe lang heeft hij daar nog een contract? Wel een leuke speler. Ook wat meer bescheiden karakter. Maar ben bang dat die portugezen veel voor hem gaan vragen. Elia zit op de schopstoel bij Bremen. Lijkt me aannemelijker, maar je weet het nooit natuurlijk.
Ola John moet daar weg..
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 15:25   quote  deeplink  
Snap vandaag het gezeik op Bojan niet. Beste man van het veld, moet alleen echt die bal op Schone geven..
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 15:31   quote  deeplink  
Ola john zou mooi zijn.. heb lievet er nog 1 bij
f-side
 f-side - zondag 01 september 2013 - 15:34   quote  deeplink  
ik heb is ff uitgerekend hoeveel ajax heb verdiend en verkoop spelers 20 miljoen in de champoins leuque,13.5 miljoen van eriksen 7.5 miljoen van alderweireld 2.5 miljoen van boerichter dat is 43 mil;joen bij elkaar daar kunnen we toch aardig wat spelers kopen als eerst een spits ik dag aan bas dost een rechtsbuiten ik dag aan tadic en ik dag aan een nieuwe cvm poulsen is niet zo best maduro moet weer terug komen dit is het elftal aar we mee moeten voetballen

cilessen
van rijn------moisander-------denswil------boilissen
de jong----------maduro----------------andersen
tadic------------dost----------------ficher
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:34 schreef f-side het volgende:
ik heb is ff uitgerekend hoeveel ajax heb verdiend en verkoop spelers 20 miljoen in de champoins leuque,13.5 miljoen van eriksen 7.5 miljoen van alderweireld 2.5 miljoen van boerichter dat is 43 mil;joen bij elkaar daar kunnen we toch aardig wat spelers kopen als eerst een spits ik dag aan bas dost een rechtsbuiten ik dag aan tadic en ik dag aan een nieuwe cvm poulsen is niet zo best maduro moet weer terug komen dit is het elftal aar we mee moeten voetballen

cilessen
van rijn------moisander-------denswil------boilissen
de jong----------maduro----------------andersen
tadic------------dost----------------ficher
Lolll een heel nieuw elftal..
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:25 schreef remco k het volgende:
Snap vandaag het gezeik op Bojan niet. Beste man van het veld, moet alleen echt die bal op Schone geven..
Nah Bojan samen met Serero:)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Nah Bojan samen met Serero:)
Volgens Frank was Serero inderdaad de beste van het veld.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Vermeer, van rhijn, moisander, denswil, blind, bojan, duarte, fischer, hoessen, de jong, ola john
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 01 september 2013 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ola John moet daar weg..
Wow, ok. Waarom dat? Heb ik gemist. Hij deed het toch best goed daar? Zou mooi zijn als hij kwam.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 15:42   quote  deeplink  
Nee ik vind Serero goed, heb ik ook altijd gezegd.. Er was/is alleen een hoop twijfel bij mensen hier omdat ze zeggen dat Eriksen, als Serero zo goed is, wel uot de basis gespeeld was. Dat werkt geloof ik niet zo, Eriksen was de speler van Ajax en die haal je er niet uit..

Serero is fel, ziet dingen veel sneller dan andere, goede passes, dribbelvaardig, gewoon goed:)
Suarez123
 Suarez123 - zondag 01 september 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Tis niet zo moeilijk. Sana en paulsen er niet meer in. Bojan op de plaats van eriksen, je jong en schone erbij, Fischer en de Sa op de flanken. Denswil, moisander, blind en V rijn achterin. Doe je gewoon mee om kampioenschap. Europees kom je tekort.
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:42 schreef freakie het volgende:
Nee ik vind Serero goed, heb ik ook altijd gezegd.. Er was/is alleen een hoop twijfel bij mensen hier omdat ze zeggen dat Eriksen, als Serero zo goed is, wel uot de basis gespeeld was. Dat werkt geloof ik niet zo, Eriksen was de speler van Ajax en die haal je er niet uit..

Serero is fel, ziet dingen veel sneller dan andere, goede passes, dribbelvaardig, gewoon goed:)
Eriksen was gewoon beter, daarom speelde die altijd. Serrero heeft veel potentie..
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 15:56 schreef Suarez123 het volgende:
Tis niet zo moeilijk. Sana en paulsen er niet meer in. Bojan op de plaats van eriksen, je jong en schone erbij, Fischer en de Sa op de flanken. Denswil, moisander, blind en V rijn achterin. Doe je gewoon mee om kampioenschap. Europees kom je tekort.
WTF moet je met Schone??
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 16:06   quote  deeplink  
De mensen die spelers willen zien komen moeten even naar PEC gaan kijken..

Lopen er een aantal die bij ons zo mee zouden kunnen. Mokthar was er 1 van. Diederik Boer, Ashente, Lachman, Klich, Dost..

Allemaal gasten die gewoon willen winnen en goed willen voetballen en dat ook kunnen..
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Vind ik leuk!
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Vind ron jans btw echt een bazen trainer
remco k
 remco k - zondag 01 september 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Profiteert voorlopig nog van het werk van zijn voorganger die dit allemaal voor elkaar heeft gekregen. Maar doet het leuk met Zwolle..
Loetje
 Loetje - zondag 01 september 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wie die vleugel gaat worden. Vele hebben het over Eilia en John alleen lees ik dat nergens. Net zei iemand tegen me dat de Turkse krant zegt dat het om Kuyt gaat. Hoop dat toch niet
martymcfly
 martymcfly - zondag 01 september 2013 - 17:00   quote  deeplink  
Wordt gesproken over ola John en elia, maar zouden het ook Boussoufa of bouy of de guzman kunnen zijn?
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 16:06 schreef remco k het volgende:
De mensen die spelers willen zien komen moeten even naar PEC gaan kijken..

Lopen er een aantal die bij ons zo mee zouden kunnen. Mokthar was er 1 van. Diederik Boer, Ashente, Lachman, Klich, Dost..

Allemaal gasten die gewoon willen winnen en goed willen voetballen en dat ook kunnen..
Hier ben ik het HE-LE-MAAL mee eens.
Daarnaast loopt daar nu ook een trainer, die vol bezieling is en dat kan hij goed overbrengen op zijn spelers.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 september 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Die zweefduik was aardig ja maar hij wisselt goed te vaak af met slecht..
Hij kan het niet alleen nee maar we krijgen veel teveel tegen!
bully
 bully - zondag 01 september 2013 - 17:33   quote  deeplink  
zo een zweefduik is juist het mooiste voor een keeper.
vond dat nou niet zo n grote redding.
en dat doelpunt vond ik nou niet echt sterk van hem.
en die fout was wel beslissend.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Vond die malle mitchel donald ook nooit echt slecht.
Loetje
 Loetje - zondag 01 september 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 17:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier ben ik het HE-LE-MAAL mee eens.
Daarnaast loopt daar nu ook een trainer, die vol bezieling is en dat kan hij goed overbrengen op zijn spelers.
Ik ben het ook eens, Youness mochtar en rodey Achenteh waren zeer geschikte spelers geweest. Twente slaat weer toe. Die opvolger die Heracles haalt, Illias Bel Hassani vind ik ook een geweldige speler
Loetje
 Loetje - zondag 01 september 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 17:40 schreef jolanpalma het volgende:
Vond die malle mitchel donald ook nooit echt slecht.
Geld voor meerdere. Wat te denken van Van det Heijden. Wat een beest is hij geworden
Loetje
 Loetje - zondag 01 september 2013 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 17:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die zweefduik was aardig ja maar hij wisselt goed te vaak af met slecht..
Hij kan het niet alleen nee maar we krijgen veel teveel tegen!
Teveel tegengoals ligt vooral aan Alderweireld, aan Schone, aan Poulsen, aan Van Rhijn en je merkt dat Boilesen nog moet wennen. Kenneth heeft al zoveel punten gepakt voor ons
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 01 september 2013 - 17:53   quote  deeplink  
Mitchell donald of vd heijden was een perfecte cvm geweest voor dit ajax
Oceanu
 Oceanu - zondag 01 september 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

De pest met een keeper is dat een fout direct beslissend kan zijn. Als je kijkt naar de tegengoals van dit seizoen, zitten er behoorlijk wat op het oog houdbare ballen tussen. Als ze snoeihard stijf de kruising in vliegen kan geen enkele keeper daar iets aan doen. Maar de tegengoal van vandaag had hij gewoon MOETEN hebben. Tegen Feyenoord schampte Pelle de bal en toen lag Vermeer ineens op z'n gat. Tegen Heerenveen komt ie bij de goals van Finnbogason wel iets uit zijn doel, maar hij verkleint bij lange na niet genoeg en tegen AZ zat ie zo ongeveer naast iedere bal die bij hem in de buurt kwam.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 september 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 18:20 schreef Oceanu het volgende:

[..]

De pest met een keeper is dat een fout direct beslissend kan zijn. Als je kijkt naar de tegengoals van dit seizoen, zitten er behoorlijk wat op het oog houdbare ballen tussen. Als ze snoeihard stijf de kruising in vliegen kan geen enkele keeper daar iets aan doen. Maar de tegengoal van vandaag had hij gewoon MOETEN hebben. Tegen Feyenoord schampte Pelle de bal en toen lag Vermeer ineens op z'n gat. Tegen Heerenveen komt ie bij de goals van Finnbogason wel iets uit zijn doel, maar hij verkleint bij lange na niet genoeg en tegen AZ zat ie zo ongeveer naast iedere bal die bij hem in de buurt kwam.
Tja ik wil Cilissen ook wel eens 5 wedstrijden zien..
Vermeer is te wisselvallig de laatste tijd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 september 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Je bron, m.b.t. Ola John???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 19:58 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je bron, m.b.t. Ola John???
Twitter
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 september 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Twitter
tot zover had ik het ook begrepen :-) Maar welke twitteraar heft dit naar buiten gebracht?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 september 2013 - 21:16   quote  deeplink  
John is echt uitgesloten... Benfica laat hem echt niet voor weinig gaan, hebben 15 miljoen voor hem betaald ofzo... tenzij het op huurbasis is, maar anders vrijwel onmogelijk...
Pietje
 Pietje - zondag 01 september 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 21:16 schreef NatjosFC het volgende:
John is echt uitgesloten... Benfica laat hem echt niet voor weinig gaan, hebben 15 miljoen voor hem betaald ofzo... tenzij het op huurbasis is, maar anders vrijwel onmogelijk...
Ik heb precies dezelfde gedachte.
Overigens, 2 september schiet al op...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 september 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 21:15 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

tot zover had ik het ook begrepen :-) Maar welke twitteraar heft dit naar buiten gebracht?
als je op twitter zoekt naar: John naar Ajax.

zie je verschillende mensen tweeten dat ie op huurbasis komt en een optie tot koop van 7 miljoen. verder wordt er geen bron vermeld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 21:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb precies dezelfde gedachte.
Overigens, 2 september schiet al op...
Misschien wordt er iemand van het dames elftal overgeheveld......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien wordt er iemand van het dames elftal overgeheveld......
Anouk Hoogendijk. ;-)

Alleen op voorwaarde dat ze haar shirtje uittrekt als ze scoort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 september 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 21:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als je op twitter zoekt naar: John naar Ajax.

zie je verschillende mensen tweeten dat ie op huurbasis komt en een optie tot koop van 7 miljoen. verder wordt er geen bron vermeld.
oke, dank je wel. BTW, ik ben niet zo op de hoogte van dat getwitter, dus vandaar mijn vraag. :-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 september 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Anouk Hoogendijk. ;-)

nee, dat is een cvm... die ene Babiche Roof :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 september 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Anouk Hoogendijk. ;-)

Deal....... en haar broekje als het uit publiek vervelend doet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet Ajax voor 2 September nu aantrekken?

0.0134110