|
|
Arendos
|
|
|
Kan iemand mij helpen aan een livestream voor de wedstrijd van vanavond. Helaas kan ik er niet bij zijn ivm vakantie. Ik moet deze wedstrijd wel live zijn anders word ik gek. Succes vanavond...maak er een gekkenhuis van
Rood witte groet |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan er ook niet bij zijn vanavond door mijn eigen stomme fout.. Dubbel gek dat die ook nog eens niet word uitgezonden bij de nos.. Ik heb wel een fox zender maar volgens mij niet de juiste....klote |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 10:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan er ook niet bij zijn vanavond door mijn eigen stomme fout.. Dubbel gek dat die ook nog eens niet word uitgezonden bij de nos.. Ik heb wel een fox zender maar volgens mij niet de juiste....klote Op zoek gaan naar iemand die het wel heeft Leon, ik zou zeggen kom naar Vlissingen bier staat koud voor je..d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tot dat de wedstrijd begint ;) |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Loopt steeds vast!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Download of Player? Als het de download is ff een andere downloadsite zoeken had ik ook problemen mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was ook maar een geintje he. Bijna in Rotterdam. .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Broodje op CS bij La Place..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, dan heb je mij noch niet beleeft als het niet werkt, daar maak je geen geintjes mee ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ff tussendoor.. Feyennord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zag het ook ja..slechte binnenkomert.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Op zoek gaan naar iemand die het wel heeft Leon, ik zou zeggen kom naar Vlissingen bier staat koud voor je..d:-) Ga ik niet meer redden maat hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana