|
|
Loetje
|
|
|
Even kort en krachtig, praat hier over de loting. Treffel we weer Real of zit het weer eens een keer mee?
Wie verwachten jullie?
Succes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik hoop Arsenal, Schalke 04 en Austria Wien. Sportief ook eens een leuke loting |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooral hopel dat we uit de laatste poule geen Napoli of Sociedad loten. En geen Real, Barca en Real, dan ben ik tevreden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooral hopen dat we uit de laatste poule geen Napoli of Sociedad loten. En geen Real, Barca en Real, dan ben ik tevreden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Arsenal Marseille Kopenhagen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Real en juve, Man United en Shackthar, Barca en Milan...
Laten we hier niet komen a.u.b. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We krijgen weer een kutpoule |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
United en shachtar ook niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hopen op Arsenal en Marseille |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Groep H, Barca, AC Milan, Ajax en ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
wooouuuuwww daar gaan we weer :D |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kansloos tegen Barca, kleine kans tegen Milan. Hopen dat Overmars versterkingen haalt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Dat wordt overwinteren Hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerst Real, Milan en Auxerre Dan Real, Lyon en Zagreb Dan Real, Dortmund en City En nu Barca en Milan
En Eriksen weg en de start zonder De Jong |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Arsenal Marseille Dortmund Napoli
De laatste 2 het sterkst |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Man united Shachtar Leverkusen Sociedad |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja..... wij halen Messi ff op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Psg Benfica Olympiakos Anderlecht
Best kans voor de belgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Haha plus nog 7 ???? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uit verliezen
Barca Milan Ajax Celtic |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
niet te geloven gaat een geweldige poule worden:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Chelsea Schalke Basel Steaua |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Real Juve Galatatsaray Kopenhagen
Mooie poule |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: I hope so... Maar verwacht het niet met de huidige selectie... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Mooie affiches, zware poel. Maar ik kijk er wel naar uit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat ben ik wel met je eens, maar het zou leuk zijn een keertje te kunnen overwinteren... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Porto Altetico Zenit Wien
Bayern CSKA City Plzen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Succes mannen.. jullie kunnen aan de bak.. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: flauwekul. Ajax heeft de afgelopen jaren van AC Milan, ManU en City gewonnen. Er liggen best kansen maar Ajax zal echt top moeten zijn in de wedstrijden. Celtic mag je ook niet onderschatten.
Je kop laten hangen, dat is kansloos. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:30 schreef Eide het volgende:[..] flauwekul. Ajax heeft de afgelopen jaren van AC Milan, ManU en City gewonnen. Er liggen best kansen maar Ajax zal echt top moeten zijn in de wedstrijden. Celtic mag je ook niet onderschatten. Je kop laten hangen, dat is kansloos. Kansloos ben je nooit, schat de kans dat Ajax doorgaat vanuit deze poule echter ook niet hoger in dan 10%. Europa league moet wel haalbaar zijn. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Onze spelers mogen blij zijn als ze bij opkomst op het veld gedurende het champions league deuntje de handen van spelers van de tegen partij mogen vast houden om daarna zo snel mogelijk naar de catacombe in mogen rennen, na 3 jaar saai voetbal zou ik wel eens wat meer kwaliteit willen zien op het veld. |
|
|
|
|
Glennieboy
|
|
|
een mooie loting ajax heeft tenminste nu een uitdaging barca mooie club mooi stadion leuk voor de ajax fans en ac milan is ook wel een mooie club ook wel een mooi stadion en celtic ajax tegen boerighter dus mooie loting voor ajax ik denk dat ajax 2de of 3de gaat worden |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hebben niks te verliezen toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Ajax strak 4e gaat worden in deze poule |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Eens Loetje.... Ach we wisten het van tevoren....de C.L. herbergt alleen maar sterke ploegen...en wij worden alleen maar zwakker of Ajax moet met verassingen komen...hoop dat ze naast Duarte nog een speler halen...liefst een goede CVM... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens Loetje.... Ach we wisten het van tevoren....de C.L. herbergt alleen maar sterke ploegen...en wij worden alleen maar zwakker of Ajax moet met verassingen komen...hoop dat ze naast Duarte nog een speler halen...liefst een goede CVM... Gewoon weer een kutloting.. Vergelijkbare ploegen aan Ajax komen ook regelmatig door de winter heen, alleen wel met een normale loting.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Was ook cynisch Pietje.... Je kent me he?;-) |
|
|
|