|
|
joduh
|
|
|
quote: De bal is rond en de vorm van de avond is belangrijk.... Maar als je nu aan mij vraagt op welke plek zet je al je geld in dan wordt dat zeer zeker niet op de 1e of 2e plek man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:04 schreef joduh het volgende:[..] De bal is rond en de vorm van de avond is belangrijk.... Maar als je nu aan mij vraagt op welke plek zet je al je geld in dan wordt dat zeer zeker niet op de 1e of 2e plek man..... Daarin ga ik met je mee.. Maar dat zou ook zo zijn als Eriksen wel was gebleven en we alle buitenspelers en spitsen zouden kopen die hier worden genoemd. Ook dan waren we kansloos geweest in deze poule.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:35 schreef jolanpalma het volgende:Onze spelers mogen blij zijn als ze bij opkomst op het veld gedurende het champions league deuntje de handen van spelers van de tegen partij mogen vast houden om daarna zo snel mogelijk naar de catacombe in mogen rennen, na 3 jaar saai voetbal zou ik wel eens wat meer kwaliteit willen zien op het veld. Ik ben het helaas helemaal met jou eens man..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:06 schreef remco k het volgende:[..] Daarin ga ik met je mee.. Maar dat zou ook zo zijn als Eriksen wel was gebleven en we alle buitenspelers en spitsen zouden kopen die hier worden genoemd. Ook dan waren we kansloos geweest in deze poule.. Eriksen was toch wel bepalend voor ins de laatste tijd ouwe.... Daarbij is Toby weg en ook die ga je missen.. Volgens mij is de basis goed verstoord nu |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Met hen erbij had ik in iedere geval er meer vertrouwen in gehad Remco |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens Loetje.... Ach we wisten het van tevoren....de C.L. herbergt alleen maar sterke ploegen...en wij worden alleen maar zwakker of Ajax moet met verassingen komen...hoop dat ze naast Duarte nog een speler halen...liefst een goede CVM... Dit is sowiezo te zwaar. We loten gewoon slecht |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Cl is geen juplier league he.. Er zijn geen kleine clubs in cl.. Ja we hadden makkelijker kunnen loten.. Maar tegen celtic krijg je de ruimte. Tegen milan krijg je ook de ruimte.. Tegen barca krijg je ook de ruimte als je onder de druk uit kan voetballen..
Milan verliest tegen verona. Als wijnaldum had gescoord net in de 2de helft en thuis ook de kansen had afgemaakt dan zat milan er niet eens bij. Je moet gewoon scoren tegen elke ploeg en tegen milan kan dat.
Tegen celtic kan dat ook als Kazachstan dat kan kunnen wij dat ook..
Barca is leuk omdat barca precies zo speelt als wij enkel met betere spelers. Maar spelers zijn niet belangrijk maar het team.. neymar en messi hebben nog niet eens samen gespeeld haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:08 schreef joduh het volgende:[..] Eriksen was toch wel bepalend voor ins de laatste tijd ouwe.... Daarbij is Toby weg en ook die ga je missen.. Volgens mij is de basis goed verstoord nu Toby vind ik persoonlijk niet zo goed, ook nooit gevonden. Eriksen is inderdaad heel belangrijk.. maar kansloos zijn we toch gewoon als je deze poule ziet.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Toby vind ik persoonlijk niet zo goed, ook nooit gevonden. Eriksen is inderdaad heel belangrijk.. maar kansloos zijn we toch gewoon als je deze poule ziet.. Haha kansloos ben je als je het nu al opgeeft.
Ac milan maakte tegen psv gewoon de doelpunten wanneer net psv er 1 kans had gemist. Maar had psv gescoord dan was het een andere wedstrijd geworden.
Tegen celtic heb je ook een kans want hun sterspeler is sammaras. Speelde bij Heerenveen en als hij naar ajax zou zijn gekomen dan had iedereen verbaasd gekeken. Want wat moet je nou met hem. Van dijk en boerrichter waren ook niet goed genoeg voor ajax. Dus wat is hier dan moeilijk aan.. Ja het publiek is lastig.. een heksenketel. Ja maar als je daar al van opgeeft. Word dan maar supporter van een andere sport. Dammen of schaken ofzo
Ja barca. Daarvan win je niet. Maar welke club uit pot 1 ben je wel de favoriet thuis. Juist geen 1. Zelfs van porto en befica Ben je niet favoriet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha kansloos ben je als je het nu al opgeeft. Ac milan maakte tegen psv gewoon de doelpunten wanneer net psv er 1 kans had gemist. Maar had psv gescoord dan was het een andere wedstrijd geworden. Tegen celtic heb je ook een kans want hun sterspeler is sammaras. Speelde bij Heerenveen en als hij naar ajax zou zijn gekomen dan had iedereen verbaasd gekeken. Want wat moet je nou met hem. Van dijk en boerrichter waren ook niet goed genoeg voor ajax. Dus wat is hier dan moeilijk aan.. Ja het publiek is lastig.. een heksenketel. Ja maar als je daar al van opgeeft. Word dan maar supporter van een andere sport. Dammen of schaken ofzo Ja barca. Daarvan win je niet. Maar welke club uit pot 1 ben je wel de favoriet thuis. Juist geen 1. Zelfs van porto en befica Ben je niet favoriet. Opgeven doe ik ook niet, zeker niet zelfs, maar op voorhand heb je gewoon weinig kans tegen deze ploegen. Celtic won ook van Barca afgelopen jaar. Die ploeg kan heel goed verdedigen en in elkaar kruipen, precies een ploeg waar we niet van houden.. Milaan eigenlijk hetzelfde..
Maar kansloos ben je nooit.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Toby vind ik persoonlijk niet zo goed, ook nooit gevonden. Eriksen is inderdaad heel belangrijk.. maar kansloos zijn we toch gewoon als je deze poule ziet.. Eens!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: het is een kansloze misse waarbij je altijd kans hebt.... Snap jij mij nog?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja ik snap het.
Volendam zou in de beker ook 7 van 8 keer verliezen van ajax maar marco werd wel uitgeschakeld door ze.
Tegen barca precies zo. 99 van de 100 verlies je Celtic verdedigd en milan ook. Ajax barca houden daar niet van. Maar als je achterin geen kans laat om te laten schieten en jij benut elke kans dan wil ik het nog wel eens zien. Celtic en milan houden er niet van om het spel te maken haha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik wel, Celtic en Milaan zijn counterploegen, daar houden we niet van en Barca is denk ik net een maatje te groot.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
we winnen gewoon de CL !
Nee, ff serieus, kansloos ben je zeker niet, ook niet tegen Barca.
Er zijn op Europees niveau niet eens zo heel veel clubs die gewoon gewonnen hebben van Man.City en Milan.
Waarom zou dit niet nog een keer kunnen gebeuren?
Moet je realistisch zijn en zeggen dat je eigenlijk geen kans maakt om door te komen in de CL, of gaan we met maar 1 doel voor ogen: elke wedstrijd willen winnen en dan zien waar het schip strand.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:32 schreef Ronald 1960 het volgende:we winnen gewoon de CL ! Nee, ff serieus, kansloos ben je zeker niet, ook niet tegen Barca. Er zijn op Europees niveau niet eens zo heel veel clubs die gewoon gewonnen hebben van Man.City en Milan. Waarom zou dit niet nog een keer kunnen gebeuren? Moet je realistisch zijn en zeggen dat je eigenlijk geen kans maakt om door te komen in de CL, of gaan we met maar 1 doel voor ogen: elke wedstrijd willen winnen en dan zien waar het schip strand.... Ajax moet er uiteraard met het laatste doel in gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel verschrikkelijk mooie affiches allemaal.. Ook CEltic.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hoop alleen niet dat Derk tegen ons zijn beste wedstrijd gaat spelen... Ik vind het jammer dat hij weg is! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:37 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hoop alleen niet dat Derk tegen ons zijn beste wedstrijd gaat spelen... Ik vind het jammer dat hij weg is! Gezien het feit dat ie tegen Ricardo speelt en die al tijden niet bepaald in vorm is zou het zomaar kunnen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja ik snap jou....je weet nooit hoe het balletje rolt....hahahaha wie weet... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:37 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hoop alleen niet dat Derk tegen ons zijn beste wedstrijd gaat spelen... Ik vind het jammer dat hij weg is! Hoop niet dat hij zo goed speelt als in zijn aller eerste tijd bij Ajax...voordat hij met zijn rug te kampen kreeg....was destijds heel blij met hem.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Zeker weten, vriend !! Ik wist ook wel, dat het cynisch was. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pff.. Pech pech pech. Derde moet kunnen, 2de als we superveel mazzel hebben. Maar het is gewoon weer klote. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:53 schreef Hasjkoph het volgende:Pff.. Pech pech pech. Derde moet kunnen, 2de als we superveel mazzel hebben. Maar het is gewoon weer klote. Wees blij dat je CL speelt .... ik zou er mijn buurman voor afschieten ....
Alhoewel , dat doe ik ook zonder CL... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:55 schreef infamous psv het volgende:[..] Wees blij dat je CL speelt .... ik zou er mijn buurman voor afschieten .... Alhoewel , dat doe ik ook zonder CL... Mocht je niet op de BBQ komen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind de loting niet eens zo heel zwaar hoor. Natuurlijk zijn er 2 poules die lichter zijn maar het is een poule die minder zwaar is dan vorig jaar bijvoorbeeld. Natuurlijk is het klote dat Eriksen weg is maar Suarez ging ook weg, net als Vertonghen en je komt daar als ploeg ook wel weer uit.
Het is nu zaak dat Ajax rap de ploeg op de rails krijgt en dan fris en fruitig die CL duels aan gaat. Vorig jaar won Celtic ook zomaar 2x van Barca. Moeilijk wordt het, maar onmogelijk niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:03 schreef Eide het volgende:Ik vind de loting niet eens zo heel zwaar hoor. Natuurlijk zijn er 2 poules die lichter zijn maar het is een poule die minder zwaar is dan vorig jaar bijvoorbeeld. Natuurlijk is het klote dat Eriksen weg is maar Suarez ging ook weg, net als Vertonghen en je komt daar als ploeg ook wel weer uit. Het is nu zaak dat Ajax rap de ploeg op de rails krijgt en dan fris en fruitig die CL duels aan gaat. Vorig jaar won Celtic ook zomaar 2x van Barca. Moeilijk wordt het, maar onmogelijk niet. Wederom zwaarste poule hoor ! Ouwe rasoptimist... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mwah, Real en Juve schat ik zwaarder in bijvoorbeeld. Juve is een stuk beter dan AC Milan. Bayern en CSKA... ook gewoon heel zwaar. Napoli uit pot 4 had ook gekund. Nee, het het echt pittiger gekund.
Van Milan kan je gewoon winnen, net als van Celtic. Het zijn in ieder geval dit jaar niet de landskampioenen van Duitsland, Engeland en Spanje zoals afgelopen jaar en in die zin is deze poule minder zwaar. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:14 schreef Eide het volgende:[..] Mwah, Real en Juve schat ik zwaarder in bijvoorbeeld. Juve is een stuk beter dan AC Milan. Bayern en CSKA... ook gewoon heel zwaar. Napoli uit pot 4 had ook gekund. Nee, het het echt pittiger gekund. Van Milan kan je gewoon winnen, net als van Celtic. Het zijn in ieder geval dit jaar niet de landskampioenen van Duitsland, Engeland en Spanje zoals afgelopen jaar en in die zin is deze poule minder zwaar. Milan meer geraffineerder dan City mr respecteer je mening. |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
A(cmilaan)B(arcelona)C(eltic)tje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Juve een stuk beter als Bayern ???? Ziet het op dit moment toch somber in...misschien is de E.L haalbaar maar dan hoop ik toch op 1 topversterking voor de deadline.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:Juve een stuk beter als Bayern ???? Ziet het op dit moment toch somber in...misschien is de E.L haalbaar maar dan hoop ik toch op 1 topversterking voor de deadline.... Guus Hupperts....;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Volgens mij moet je dat stukkie nog een keertje lezen gappie :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik moest ook 2 keer lezen hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben toch wel benieuwd naar Ajax tegen Barca. 2 ploegen die op balbezit spelen. In ieder geval geen Real die alleen maar counterde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 02:07 schreef Loetje het volgende:Ben toch wel benieuwd naar Ajax tegen Barca. 2 ploegen die op balbezit spelen. In ieder geval geen Real die alleen maar counterde Als ajax het voor elkaar krijgt om 40% balbezit te krijgen zou het knap zijn. Balbezit is voor ajax tegen barca normaal gesproken niet mogelijk. Ajax wil vroeg druk zetten om de bal te veroveren. Barca is in het onder de druk uit spelen als bet zelf druk zetten de beste van de wereld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Effe terug lezen gap! (Juve is een stuk beter dan AC Milan. Bayern en CSKA) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 02:07 schreef Loetje het volgende:Ben toch wel benieuwd naar Ajax tegen Barca. 2 ploegen die op balbezit spelen. In ieder geval geen Real die alleen maar counterde Ajax gaat de bal niet hebben deze wedstrijd, kunnen ze wel willen, maar gaat niet gebeuren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Puntje ertussen niet gezien? Bayern en CSKA is de volgende regel ;) (namelijk: Bayern en CSKA... ook gewoon heel zwaar}
Maar wat ongelukkig opgeschreven door mij, dat dan weer wel :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 17:17 schreef Eide het volgende:[..] Puntje ertussen niet gezien? Bayern en CSKA is de volgende regel ;) (namelijk: Bayern en CSKA... ook gewoon heel zwaar} Maar wat ongelukkig opgeschreven door mij, dat dan weer wel :D O hahahaha excuse, klopt helemaal. Ik ben helemaal geen schrijver wat dat betreft heb je minimaal 1 streepje voor...en toen weer een edit:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Ik de dat we blij mogen zijn als we 1 doelpunt maken, want verdedigen kunnen deze clubs als geen ander. Helaas pindakaas het is niet anders, dan maar lekker voor de poen en natuurlijk voor het mooiste schoolreisje aller tijden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 18:40 schreef jolanpalma het volgende:Ik de dat we blij mogen zijn als we 1 doelpunt maken, want verdedigen kunnen deze clubs als geen ander. Helaas pindakaas het is niet anders, dan maar lekker voor de poen en natuurlijk voor het mooiste schoolreisje aller tijden. Celtic heeft dat bewezen...Milan en Barca niet...ik denk dat we tegen Milan meer punten pakken als tegen Celtic... |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Wel moet ik zeggen dat ik dat ik ongelijk heb. Denk ook dat je fysiek niks in te brengen hebt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Fysiek hebben we de Jong en Poulsen en dan houdt het ver op....weet je wat we gaan voor de fairplay cup!! |
|
|
|