BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Champions League loting, wie treft Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:21   quote  deeplink  
Geweldige loting. Wat wil een Ajax-supporter nou nog meer?
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 00:06   quote  deeplink  
3 slechtere ploegen;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:06 schreef freakie het volgende:
3 slechtere ploegen;)
En dan verliezen van een ploeg als Zenit of CSKA? Ik zie dan veel liever wedstrijden tegen dit soort mooie ploegen hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 00:24   quote  deeplink  
ik zie ons veel liever verder komen in de C.L. wat de ploegen ook mogen zijn...nu zie ik het uiteraard somber in....de allereerste wedstrijd gelijk punten pakken daar gaat het om....alhoewel Nou Camp hahahaha wel een prachtige affiche....maar daar is alles mee gezegd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Jack Huntelaar --
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 september 2013 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
ik zie ons veel liever verder komen in de C.L. wat de ploegen ook mogen zijn...nu zie ik het uiteraard somber in....de allereerste wedstrijd gelijk punten pakken daar gaat het om....alhoewel Nou Camp hahahaha wel een prachtige affiche....maar daar is alles mee gezegd...
Prachtige loting man.. Beter dan de OOSTBLOK loting die PSV heeft. en daar weet ik ook niet van of ze wel doorgaan..
Dan mr verliezen van Barca Of Milan ;)
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dan verliezen van een ploeg als Zenit of CSKA? Ik zie dan veel liever wedstrijden tegen dit soort mooie ploegen hoor.
Ja leuk.. Ga jij lekker kijken naar die leuke teams, een loting met mindere ploegen is sportief een stuk interessanter.. Dan zou je kunnen verliezen en dan is het klote maar je kan ze dus ook eerder winnen dan als je tegen een ac milaan en barca moet spelen.. Al dat gezeik over affichejes, dat kan mijn rug op.. Je wil naar de volgende ronde en met deze loting(niks is nog gespeeld en niks is zeker) maak je eigenlijk al geen kans en moet je hopen dat je wel 3e kan worden want celtic doet het fantastisch..
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Prachtige loting man.. Beter dan de OOSTBLOK loting die PSV heeft. en daar weet ik ook niet van of ze wel doorgaan..
Dan mr verliezen van Barca Of Milan ;)
Die loting van psv is een heel ander verhaal, psv is geld kwijt inplaats van dat ze het verdienen. als je 900 duizend krijgt voor een winst wedstrijdje dan wil je die ploegen helemaal plat analyseren en ga je daar wel iemand naar laten kijken.
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 september 2013 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:32 schreef freakie het volgende:

[..]

Die loting van psv is een heel ander verhaal, psv is geld kwijt inplaats van dat ze het verdienen. als je 900 duizend krijgt voor een winst wedstrijdje dan wil je die ploegen helemaal plat analyseren en ga je daar wel iemand naar laten kijken.
Dat is sowieso het verhaal met de EL.. er word niet voor niks over geklaagd ivm geld..

En dan moet je nog geluk hebben met de loting ook..
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 00:35   quote  deeplink  
Maar dan hoop je in de cl altijd op een mindere ploeg.. Ntuurlijk is het leuk om tegen Barcalona te spelen maar dat je dan uit de 2e en 4e pot ook weer de beste ploegen pakt is eigenlijk gewoon drama, leuke affichejes mijn hol..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja leuk.. Ga jij lekker kijken naar die leuke teams, een loting met mindere ploegen is sportief een stuk interessanter.. Dan zou je kunnen verliezen en dan is het klote maar je kan ze dus ook eerder winnen dan als je tegen een ac milaan en barca moet spelen.. Al dat gezeik over affichejes, dat kan mijn rug op.. Je wil naar de volgende ronde en met deze loting(niks is nog gespeeld en niks is zeker) maak je eigenlijk al geen kans en moet je hopen dat je wel 3e kan worden want celtic doet het fantastisch..
Klopt freaky...ik ga met je mee...met mooie affiches kom je niet in de volgende ronde....ik ben bang dat wij het tegen Celtic al laten liggen...zij zijn verdedigend heel sterk....lieten ze vorig jaar tegen Barcelona al zien....het gaat om het overleven...niet om de mooie affiches....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Jack Huntelaar --
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 september 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:35 schreef freakie het volgende:
Maar dan hoop je in de cl altijd op een mindere ploeg.. Ntuurlijk is het leuk om tegen Barcalona te spelen maar dat je dan uit de 2e en 4e pot ook weer de beste ploegen pakt is eigenlijk gewoon drama, leuke affichejes mijn hol..
Mr die mindere ploegen waar jij over rept is ook geen garantie op de volgende ronde..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr die mindere ploegen waar jij over rept is ook geen garantie op de volgende ronde..
Jij zegt mindere ploegen..dan is de kans groter toch..nu is die kans miniem....
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 september 2013 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij zegt mindere ploegen..dan is de kans groter toch..nu is die kans miniem....
Wees blij dat je in CL speelt!
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ik zeg mindere ploegen ja.. Mindere ploegen betekend dat je kans groter is om te winnen.. cl spelen en geen wedstrijd winnen(niet dat ze dat niet doen maar de kans is best groot) is niks kwa geld en maar een beetje ervaring. Ik speel altijd om te winnen en dan is deze loting alweer een hele slechte loting voor ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zeg mindere ploegen ja.. Mindere ploegen betekend dat je kans groter is om te winnen.. cl spelen en geen wedstrijd winnen(niet dat ze dat niet doen maar de kans is best groot) is niks kwa geld en maar een beetje ervaring. Ik speel altijd om te winnen en dan is deze loting alweer een hele slechte loting voor ajax.
Niet meer en niet minder....je hebt helemaal gelijk...maar goed wij zaten vroeger al op 1 lijn...hahahaha
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 00:58   quote  deeplink  
haha op transfers vaak niet man, maar dat is niet zo'n probleem:)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 september 2013 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:58 schreef freakie het volgende:
haha op transfers vaak niet man, maar dat is niet zo'n probleem:)
Is dat zo ?? maar wel hoe er gespeeld moet worden toch ??..welcome back man..
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 01:10   quote  deeplink  
Ja jo, maar ben altijd even terug:) Ben weer weg over een week of 2:p
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt freaky...ik ga met je mee...met mooie affiches kom je niet in de volgende ronde....ik ben bang dat wij het tegen Celtic al laten liggen...zij zijn verdedigend heel sterk....lieten ze vorig jaar tegen Barcelona al zien....het gaat om het overleven...niet om de mooie affiches....
Als je de beste wilt worden moet je van elke tegenstander kunnen winnen. Wat heeft het voor zin jezelf te plaatsen voor de volgende ronde en er dan keihard af te vallen? Sorry hoor, maar die CL winnen we toch niet meer. De afgelopen jaren niet, nu niet en nooit niet. Daarvoor is het voetbal veel te veel verziekt. Pas als er keihard wordt opgetreden door de UEFA ga je weer een kans maken. Maar dat gebeurd niet, want die vreest met grote vrezen dat de top van Europa dan mooi een eigen competitie gaat opzetten. En in Zwitserland zijn ze echt niet zo dom, want die weten dondersgoed dat er dan geen hond meer gaat kijken naar de CL.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 00:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Als je, zoals Ajax pretendeert, terug wil keren naar de Europese top dan moet je van elke tegenstander kunnen winnen of in ieder geval tegenstand kunnen bieden. We hebben de afgelopen jaren gezien dat we zelfs van kleine clubs uit oostbloklanden verliezen, dus hebben we helemaal geen drol te vertellen. Gewoon ballen en de strijd aangaan. Beter doe je dat tegen Barcelona dan tegen FC huppelkuttesveen. Dat levert veel meer leermomenten op namelijk. En na die 3 keer tegen Real hebben we nog niets geleerd. Gezien onze afgang vervolgens in de EL.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 12:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je de beste wilt worden moet je van elke tegenstander kunnen winnen. Wat heeft het voor zin jezelf te plaatsen voor de volgende ronde en er dan keihard af te vallen? Sorry hoor, maar die CL winnen we toch niet meer. De afgelopen jaren niet, nu niet en nooit niet. Daarvoor is het voetbal veel te veel verziekt. Pas als er keihard wordt opgetreden door de UEFA ga je weer een kans maken. Maar dat gebeurd niet, want die vreest met grote vrezen dat de top van Europa dan mooi een eigen competitie gaat opzetten. En in Zwitserland zijn ze echt niet zo dom, want die weten dondersgoed dat er dan geen hond meer gaat kijken naar de CL.
Dat is idioot, ajax kan nooit van iedereen zonder mazzel winnen. Je wilt toch gewoon een mindere tegenstander loten? Het gaat ook helemaal niet om winnen van de cl dat is echt belachelijk..
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 12:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je, zoals Ajax pretendeert, terug wil keren naar de Europese top dan moet je van elke tegenstander kunnen winnen of in ieder geval tegenstand kunnen bieden. We hebben de afgelopen jaren gezien dat we zelfs van kleine clubs uit oostbloklanden verliezen, dus hebben we helemaal geen drol te vertellen. Gewoon ballen en de strijd aangaan. Beter doe je dat tegen Barcelona dan tegen FC huppelkuttesveen. Dat levert veel meer leermomenten op namelijk. En na die 3 keer tegen Real hebben we nog niets geleerd. Gezien onze afgang vervolgens in de EL.
We verliezen van oostbloklanden? Mm ik kan me Ac milan, Manchester city, Lyon etc nog herinneren dat was toch niet slecht...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 september 2013 - 13:31   quote  deeplink  
Ik heb m'n CL pp al binnen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:27 schreef freakie het volgende:

[..]

We verliezen van oostbloklanden? Mm ik kan me Ac milan, Manchester city, Lyon etc nog herinneren dat was toch niet slecht...
Waartegen zijn we vorig jaar uitgeschakeld in de EL?
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waartegen zijn we vorig jaar uitgeschakeld in de EL?
Kijk kerel, als je alle vervelende dingen bedenkt, dan kan je er ook genoeg op noemen, ik weet me te herinneren dat ajax e eerste wedstrijd een hele grote voorsprong had en die weg gaf, uiteindelijk maar goed ook denk ik anders hadden we geen kampioen geworden misschien? Weetje ik zie het totaaaal anders. En dan dat je als enige toch nog EL kon spelen want andere waren uitgeschakeld.. Nee ajax heeft het prima gedaan, je kan wel heel erg negatief doen maar als je wint van de teams die ik op noem dan doe je het prima, dat betekend dat ajax best kan winnen van zulke teams, en als je een beetje fijne loting hebt met uit de 2e pot en de 4e pot een team waar je meer kans hebt om te winnen, dan kan je een keer verder(meer kans om verder te komen)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:42 schreef freakie het volgende:

[..]

Kijk kerel, als je alle vervelende dingen bedenkt, dan kan je er ook genoeg op noemen, ik weet me te herinneren dat ajax e eerste wedstrijd een hele grote voorsprong had en die weg gaf, uiteindelijk maar goed ook denk ik anders hadden we geen kampioen geworden misschien? Weetje ik zie het totaaaal anders. En dan dat je als enige toch nog EL kon spelen want andere waren uitgeschakeld.. Nee ajax heeft het prima gedaan, je kan wel heel erg negatief doen maar als je wint van de teams die ik op noem dan doe je het prima, dat betekend dat ajax best kan winnen van zulke teams, en als je een beetje fijne loting hebt met uit de 2e pot en de 4e pot een team waar je meer kans hebt om te winnen, dan kan je een keer verder(meer kans om verder te komen)
Zoals ik zeg loot ik liever dit soort ploegen aangezien Ajax dan wel direct geconcentreerd en sterk speelt. Wanneer je een mindere tegenstander loot of zoals eerder gezegd een oostblokland is er vaak sprake van onderschatting. Ajax heeft gewoon meer baat bij tegenstanders als Milan en Barca. Zowel voor de ontwikkeling alsmede voor het financiƫle aspect. Want reken maar dat er meer supporters komen als Ajax tegen Milan of Barca speelt dan wanneer we tegen een oostblokland spelen.
freakie
 freakie - zondag 01 september 2013 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 13:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals ik zeg loot ik liever dit soort ploegen aangezien Ajax dan wel direct geconcentreerd en sterk speelt. Wanneer je een mindere tegenstander loot of zoals eerder gezegd een oostblokland is er vaak sprake van onderschatting. Ajax heeft gewoon meer baat bij tegenstanders als Milan en Barca. Zowel voor de ontwikkeling alsmede voor het financiƫle aspect. Want reken maar dat er meer supporters komen als Ajax tegen Milan of Barca speelt dan wanneer we tegen een oostblokland spelen.
Mm denk dat winnen meer geld op levert dan 10 duizend kaaartjes meer, just saying..

Maar leuk ontwikkeling en dan volgend jaar alle goede spelers weer verkopen? Nee he. En over welke oostbloklanden heb jij het? In pot 2 zitten niet perse oostbloklanden.. Onderschatting in een cl wedstrijd, ook nog eens een belachelijk ding..

Maar ieder zijn ding, ik zie ajax graag winnen, jij ziet ajax graag spelen tegen grote teams waar een veeel grotere kans is dat ze afgaan.. Maar inderdaad heleee leuke affichejes, heeel leuk..

Even voor mij nog hoor,

Onderschatting en CL?
Oostblokland en CL?
Geld tegen BARCA en AC?
Niet geconcentreerd wanneer ze spelen tegen een slechter team?

Nee een loting met slechtere teams had ajax meer KANS gegeven..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 september 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2013 - 14:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Mm denk dat winnen meer geld op levert dan 10 duizend kaaartjes meer, just saying..

Maar leuk ontwikkeling en dan volgend jaar alle goede spelers weer verkopen? Nee he. En over welke oostbloklanden heb jij het? In pot 2 zitten niet perse oostbloklanden.. Onderschatting in een cl wedstrijd, ook nog eens een belachelijk ding..

Maar ieder zijn ding, ik zie ajax graag winnen, jij ziet ajax graag spelen tegen grote teams waar een veeel grotere kans is dat ze afgaan.. Maar inderdaad heleee leuke affichejes, heeel leuk..

Even voor mij nog hoor,

Onderschatting en CL?
Oostblokland en CL?
Geld tegen BARCA en AC?
Niet geconcentreerd wanneer ze spelen tegen een slechter team?

Nee een loting met slechtere teams had ajax meer KANS gegeven..
Ieder zijn mening.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Champions League loting, wie treft Ajax?

0.0064117