|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Schaken: 'Er moeten dingen veranderen' (FR12.nl)
|
|
|
MMM
|
|
|
Precies, onder andere jou eruit pleuren. Presteren in plaats van zo'n grote bek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Met de terugkeer van Manu en Boëtius is hij zijn plek idd wel kwijt! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Staat wel hoog het lijstje inderdaad. Op korte termijn wellicht Manu en over een week of 3 is Boëtius er weer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ja schaken en in deze verzandingen onder andere dat jij en Lex missers niet meer in de basis staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie het nog niet bij Manu. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik weet wat er moet gebeuren. Jij , immers , verhoek , optieve! En wat mij betreft neem koeman ook mee. Instelling van lik me vesje. Gewoon die kut schaken en immers op blijven stellen. en waar ik helemaal geen ene fuck van snap. Niemand is verkocht? En gvd pas 1 keer winnen uit 5 wedstrijden. Koeman schaaaaam je kapot!!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
En iedereen hoopt op boetius. Ik ook hoor, maar verwacht er niet veel van. Geen voorbereiding meegemaakt niets. maar 100 procent eens hij moet straks spelen. Manu had vandaag al in de basis moeten staan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moeilijk om te laten zien in die paar minuten. Geef Manu maar de kans, slechter dan Schaken kan momenteel niet. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Idd mmm. Zo denk ik dus ook! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij had wel gelijk in t interview..
fEYENOORD speelt zonder middenveld. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik zou zeggen, begin bij jezelf Ruben |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Iederen op het middenveld is beneden Rotterdams Peil. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Je hebt gelijk schaken, er moet dringend iets gebeuren zorg maar es eerst dat die koeman optieft want door hem renderen jullie niet meer schuift alle slechte resultaten in jullie schoenen terwijl jullie veel beter kunnen dan die verwende kapitalisme levensgenieter r.koeman aangeeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
U vindt Koeman ongeschikt, oooh dr. love? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik voorspel Manu i.p.v. Schaken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Op dit moment is (vrijwel) alles beter dan Schaken, uiteraard m.u.v. Wesley Ver(leerd hoe ik moet voetballen)hoek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat het hem maar zien..zijn kansen liggen voor het grijpen om een fikse doorstart te maken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 18:03 schreef JanM het volgende:[..] Op dit moment is (vrijwel) alles beter dan Schaken, uiteraard m.u.v. Wesley Ver(leerd hoe ik moet voetballen)hoek! We stellen wel erg veel vertrouwen in Elvis. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oké Henk ben jij dan zo blij met r.koeman dus jij vindt dat deze selectie niet beter kan zo als hij het eerder aangaf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 18:05 schreef dr love het volgende:Oké Henk ben jij dan zo blij met r.koeman dus jij vindt dat deze selectie niet beter kan zo als hij het eerder aangaf. Nee dr. love. Ik geef Koeman nog 2 weken om vooruitgang te bewerkstelligen. In het spel zit wél progressie, in de resultaten niet. Ik kijk het nog aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee dr. love. Ik geef Koeman nog 2 weken om vooruitgang te bewerkstelligen. In het spel zit wél progressie, in de resultaten niet. Ik kijk het nog aan. Precies zo slecht is het niet zoals blijkt uit de resultaten.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Wat ik ook zo.n goedkoop kut redenering vindt i s ze je bent net zo goed als de selectie, dan moet v.geel hele selectie plus trainer ontslaan dit is dan puur kapitaal verspild. Goed gedaan suporters Julie ook proficiat ga zo lekker door dan komen we er wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je idd een punt. Tegen 020 kun je verliezen. Tegen Twente speel je met 1 en 2 man minder. Tegen Pec en Kuban uit was het slecht, erg slecht. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Tegen Roda gaan ze het ook niet redden helaas tenzij Roda een offday heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Met NAC hadden ze wel kans omdat NAC zwaar en bar kwaliteitloos heeft gespeeld. Tja als FYENOORD alleen van zulke teams kan winnen tja dan ben ik sprakeloos. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Euhhh... Ruben waar ben jij ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 18:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb je idd een punt. Tegen 020 kun je verliezen. Tegen Twente speel je met 1 en 2 man minder. Tegen Pec en Kuban uit was het slecht, erg slecht. Eens.. Zo vind ik het dus ook, heb verdomme de laatste jaren steeds het gevoel dat we in Snavelstad hadden kunnen winnen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eens.. Zo vind ik het dus ook, heb verdomme de laatste jaren steeds het gevoel dat we in Snavelstad hadden kunnen winnen.. Je moet het gewoon ACHTER je laten: zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Word er helaas te vaak aan herinnerd in mijn omgeving.. |
|
|
|