BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telegraaf weet het zeker: Alderweireld voor 4 jaar naar Atletico Madrid!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 30 augustus 2013 - 05:17   quote  deeplink  
Telegraaf weet het zeker: Alderweireld voor 4 jaar naar Atletico Madrid!

De Telegraaf weet het zeker:

Toby Alderweireld (24) heeft zijn koffers klaarstaan om vandaag naar Madrid te vliegen. De Belg bereikte zelf met Atletico Madrid op hoofdlijnen een akkoord over een contract voor vier jaar en kreeg gisteren even over negenen een belletje dat de Spanjaarden er ook waren uitgekomen met Ajax.

De Boer ging na de loting voor de Champions League alvast uit van de transfer van Alderweireld. Hoe ik zijn vertrek oplos? Mike van der Hoorn zou op zijn plek kunnen spelen, maar heeft wat aanpassingsproblemen gehad.

bron: Telegraaf (nog geen online link beschikbaar ten tijde van plaatsing bericht)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door Boudewijn --
joduh
 joduh - vrijdag 30 augustus 2013 - 07:00   quote  deeplink  
Kan er ook wel bij..... Kom maar op met die noodaankopen zou ik zeggen.... 2e keusjes .......
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 07:00 schreef joduh het volgende:
Kan er ook wel bij..... Kom maar op met die noodaankopen zou ik zeggen.... 2e keusjes .......
Nee joh lekker sparen we zijn toch al 3 jaar op rij kampioen geworden
met sprankelend voetbal! Financieel zeer gezond maar op het veld
niks bijzonders. We gaan op koopjesjacht opzoek naar de nieuwe Sana's,
Poulsen's en schone's wij zijn Ajax!
riveco
 riveco - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:18   quote  deeplink  
Is Feyenoord niks voor jullie?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Denswil gaat hem vervangen las ik... prima verdediger...
Moisander wordt straks uit de basis gespeeld door van de Hoorn en dan hebben we fysiek 2 centrale verdedigers...
freakie
 freakie - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:00   quote  deeplink  
Natjos? Veltman is er ook nog:)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:00 schreef freakie het volgende:
Natjos? Veltman is er ook nog:)
maar die is nu geblesseerd...
freakie
 freakie - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:11   quote  deeplink  
Ja klopt maar dan heb je die toch wel?;) Moisander word ook niet al gelijk vervangen??
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:52 schreef NatjosFC het volgende:
Denswil gaat hem vervangen las ik... prima verdediger...
Moisander wordt straks uit de basis gespeeld door van de Hoorn en dan hebben we fysiek 2 centrale verdedigers...
Nee hoor, uit pure nood zal de boer misschien met Denswil en Moisander gaan spelen. Maar Moisander is van alle verdedigers die we hebben, de meest constante factor.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:18 schreef riveco het volgende:
Is Feyenoord niks voor jullie?
Waarom? Die kunnen helemaal niks kopen kom dan met Psv!
Eide
 Eide - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:35   quote  deeplink  
Ik vind Denswil in potentie niet minder dan Alderweireld hoor. Of Moisander trouwens. Stefano mist ervaring maar het echt wel een prima verdediger.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:35 schreef Eide het volgende:
Ik vind Denswil in potentie niet minder dan Alderweireld hoor. Of Moisander trouwens. Stefano mist ervaring maar het echt wel een prima verdediger.
Zeker weten, een topper in wording.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, uit pure nood zal de boer misschien met Denswil en Moisander gaan spelen. Maar Moisander is van alle verdedigers die we hebben, de meest constante factor.
snap je reactie niet helemaal?

de Boer gaf zelf aan dat Moisander al eerder dan Moisander vaak in rechts in het centrum had gespeeld en daar prima uit de voeten kan. omdat van de Hoorn nog wat aanpassingsproblemen heeft vind hij Denswil op het moment verder en is een verdediging met Denswil en Moisander prima mogelijk...
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

snap je reactie niet helemaal?

de Boer gaf zelf aan dat Moisander al eerder dan Moisander vaak in rechts in het centrum had gespeeld en daar prima uit de voeten kan. omdat van de Hoorn nog wat aanpassingsproblemen heeft vind hij Denswil op het moment verder en is een verdediging met Denswil en Moisander prima mogelijk...
Dat klopt ook, alleen is vd Hoorn en Moisander het beoogde centrum nu Alder vertrokken is, of Veltman in plaats van Denswill, alleen is die geblesseerd.. De Boer heeft altijd gezegd niet te willen spelen met een gelijkbenig centrum.. Daarom denk ik niet dat Denswill en Moisander een vast centrum zou kunnen gaan worden, beide spelers zijn namelijk links.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt ook, alleen is vd Hoorn en Moisander het beoogde centrum nu Alder vertrokken is, of Veltman in plaats van Denswill, alleen is die geblesseerd.. De Boer heeft altijd gezegd niet te willen spelen met een gelijkbenig centrum.. Daarom denk ik niet dat Denswill en Moisander een vast centrum zou kunnen gaan worden, beide spelers zijn namelijk links.
maar de Boer zegt dat Denswil verder is dan Hoorn en dat zou betekenen dat Denswil en Moisander dus komende tijd het koppel gaan vormen, als dat goed gaat denk ik niet dat dan wordt veranderd door Frank puur om een rechtspoot in het centrum te hebben...
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

maar de Boer zegt dat Denswil verder is dan Hoorn en dat zou betekenen dat Denswil en Moisander dus komende tijd het koppel gaan vormen, als dat goed gaat denk ik niet dat dan wordt veranderd door Frank puur om een rechtspoot in het centrum te hebben...
Heeft ie dat gezegd?? Kan me niet herinneren dat in het interview gehoord te hebben maar kan me vergissen..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 19:44   quote  deeplink  
"Een centrum met Niklas Moisander en Stefano Denswil is ook een mogelijkheid. Niklas staat nu linkscentraal, maar heeft bij AZ ook op rechts gespeeld en is zelfs zo kampioen geworden", weet De Boer.

bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/de-boer-denkt-aan-centrum-denswil-moisander?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

wordt ook op andere sites precies hetzelfde gemeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist ja klopt echter Moisander is de enige die speelt...let wel in Ajax 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Ik herhaal het nog maar eens. Onbegrijpelijk dat je zo kort voor het sluiten van de transfermarkt 2 van je beste spelers verkoopt.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:44 schreef NatjosFC het volgende:
"Een centrum met Niklas Moisander en Stefano Denswil is ook een mogelijkheid. Niklas staat nu linkscentraal, maar heeft bij AZ ook op rechts gespeeld en is zelfs zo kampioen geworden", weet De Boer.

bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/de-boer-denkt-aan-centrum-denswil-moisander?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

wordt ook op andere sites precies hetzelfde gemeld.
Ik zie alleen het verder zijn dan vd Hoorn niet, in mijn ogen klinkt het dan ook als een tijdelijk iets..
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens. Onbegrijpelijk dat je zo kort voor het sluiten van de transfermarkt 2 van je beste spelers verkoopt.
Voor Ajax was het allang bekend dat ze zouden vertrekken, en voor beide spelers zijn ook al vervangers aangetrokken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Ajax was het allang bekend dat ze zouden vertrekken, en voor beide spelers zijn ook al vervangers aangetrokken.
Ja hoor, verdedigend een speler van Utrecht die nog moet acclimatiseren en daarnaast voor het middenveld een talent wat zich nog moet bewijzen. En waar is de ervaring?
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist ja klopt echter Moisander is de enige die speelt...let wel in Ajax 1
Ehhh. Alderweireld speelde volgens mij in Ajax 1, Blind ook, Boilesen en van Rhijn weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij ook.. En van die gasten is Moisander inclusief het begin van dit seizoen wel de constantste..
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja hoor, verdedigend een speler van Utrecht die nog moet acclimatiseren en daarnaast voor het middenveld een talent wat zich nog moet bewijzen. En waar is de ervaring?
Ja want als iedere jeugdspeler die je moet inpassen ook ervaring moet hebben hou je wel veel over.

Er loopt met Vermeer, Moisander, Poulsen en de Jong een boom aan ervaring, en van jongens als van Rhijn, Blind, Schone en Bojan kun je ook niet zeggen dat ze weinig ervaring hebben..

Niet iedere speler hoef een ervaren speler te zijn om belangrijk te zijn voor het team.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want als iedere jeugdspeler die je moet inpassen ook ervaring moet hebben hou je wel veel over.

Er loopt met Vermeer, Moisander, Poulsen en de Jong een boom aan ervaring, en van jongens als van Rhijn, Blind, Schone en Bojan kun je ook niet zeggen dat ze weinig ervaring hebben..

Niet iedere speler hoef een ervaren speler te zijn om belangrijk te zijn voor het team.
Ligt helemaal aan de doelstelling die je hebt als club. Maar met deze spelers red je het niet in Europa. Is ook geen schande, want die hele CL is 1 verneukt zooitje.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan de doelstelling die je hebt als club. Maar met deze spelers red je het niet in Europa. Is ook geen schande, want die hele CL is 1 verneukt zooitje.
En de doelstelling in deze poule is derde worden en voor plek twee gaan. Dat zegt de Boer in ieder geval.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

want die hele CL is 1 verneukt zooitje.
De meest verstandige post sinds weken.....en grote maffia teringzooi....met die overgeile demente Blatter aan de macht
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Is toch niets nieuws??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De meest verstandige post sinds weken.....en grote maffia teringzooi....met die overgeile demente Blatter aan de macht
Helemaal mee eens ouwe. Het is ook geen Champions League meer, maar een veredeld Europees toernooitje. Bij de Champions League komen alleen kampioenen in actie en niet een nummer 3 of 4 uit Engeland, Spanje, Italie of welk ander land dan ook. Fucking commercie en fucking maffia zooitje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

En de doelstelling in deze poule is derde worden en voor plek twee gaan. Dat zegt de Boer in ieder geval.
En jij denkt dat je dat met deze vervangers gaat redden?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ehhh. Alderweireld speelde volgens mij in Ajax 1, Blind ook, Boilesen en van Rhijn weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij ook.. En van die gasten is Moisander inclusief het begin van dit seizoen wel de constantste..
Eens ...ik dacht namelijk dat je de vergelijking trok met Denswill....niet goed gelezen...hihihi...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:
Is toch niets nieuws??
Heb je nog nieuws ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we het met vedergewichten gaan redden....kijk vanavond de supercup maar.... loopvermogen,kracht...body..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we het met vedergewichten gaan redden....kijk vanavond de supercup maar.... loopvermogen,kracht...body..
Jep, verdere toevoeging is niet nodig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vedergewichten spelen in de hoofdklasse....drama queen......alsof we nu niet meer kunnen voetballen.

Tering Sjakie heb vertrouwen.....anders slaan we gewoon een jaartje over.....wat een jankmuilen ....op het forum
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vedergewichten spelen in de hoofdklasse....drama queen......alsof we nu niet meer kunnen voetballen.

Tering Sjakie heb vertrouwen.....anders slaan we gewoon een jaartje over.....wat een jankmuilen ....op het forum
Niks een jaar overslaan pik...op Siem en poulsen na zijn het vedergewichten...dat geeft niet een paar van die tikkie takkies moet je ook hebben maar heb er graag 1 of 2 zwaargewichten bij...niet in kilo's maar kerels die voorop gaan in de strijd...die de duels niet schuwen...we moeten stappen maken geen homoclub worden...zou bijna zeggen geen woorden maar....hahahaha...
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 31 augustus 2013 - 00:12   quote  deeplink  
Want Eriksen was een beul van een vent op het middenveld ? Als ik naar de fysieke gesteldheid van vd Hoorn kijk, doet ie weinig onder voor Toby hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 00:12 schreef Oceanu het volgende:
Want Eriksen was een beul van een vent op het middenveld ? Als ik naar de fysieke gesteldheid van vd Hoorn kijk, doet ie weinig onder voor Toby hoor.
weer 1 zwaargewicht(vd Hoorn) gewonden al heb ik hem nog niet zien spelen in Ajax 1...maar goed jaap Stam timmert hem wel het een en ander bij...
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 31 augustus 2013 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 00:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

weer 1 zwaargewicht(vd Hoorn) gewonden al heb ik hem nog niet zien spelen in Ajax 1...maar goed jaap Stam timmert hem wel het een en ander bij...
Hij zal ongetwijfeld fouten gaan maken, maar het is idd de bedoeling dat Japie er een best van maakt.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie alleen het verder zijn dan vd Hoorn niet, in mijn ogen klinkt het dan ook als een tijdelijk iets..
Haha, in jou ogen klinkt het als iets tijdelijks haha...

Ja, man ik ga straks ff naar de foto's luisteren ;)
polleke1986
 polleke1986 - zaterdag 31 augustus 2013 - 09:55   quote  deeplink  
jaap stam in zijn tijd was een echte killer..,, hopelijk kan hij dat goed overbrengen op denswil en v/d hoorn,, die jongens kunnen aardig voetballen, maar moeten zich leren vastbijten in de tegenstander en hem met huid en haar opvreten. als je zo een verdediging hebt kun je nog s overwinteren in de CL..
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb je nog nieuws ??
Nee man... Hehehe
remco k
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja..
remco k
quote:

[..]

Heel ander soort voetbal..
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mee eens.
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 00:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niks een jaar overslaan pik...op Siem en poulsen na zijn het vedergewichten...dat geeft niet een paar van die tikkie takkies moet je ook hebben maar heb er graag 1 of 2 zwaargewichten bij...niet in kilo's maar kerels die voorop gaan in de strijd...die de duels niet schuwen...we moeten stappen maken geen homoclub worden...zou bijna zeggen geen woorden maar....hahahaha...
Ja want dat type spelers zijn ook de jongens die ons alle grote succes gebracht hebben..
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 09:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Haha, in jou ogen klinkt het als iets tijdelijks haha...

Ja, man ik ga straks ff naar de foto's luisteren ;)
Ja, inderdaad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want dat type spelers zijn ook de jongens die ons alle grote succes gebracht hebben..
heb ik dat ontkend dan??
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

heb ik dat ontkend dan??
Ajax heeft dat soort type spelers maar op 1 plek nodig, en die staat er op de CVM plek in de grotere wedtrijden in de vorm van Poulsen. Verder heb je dat soort gasten gewoon niet nodig aangezien je het fysiek toch altijd afgelegd met een voetballende ploeg. Het heeft dan ook geen enkele zin om dat soort spelers te hebben..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telegraaf weet het zeker: Alderweireld voor 4 jaar naar Atletico Madrid!

0.0062139