BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daaag weer geen europees

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
WDO
 WDO - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:07   quote  deeplink  
Ook uit de loting niet helaas
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:07 schreef WDO het volgende:
Ook uit de loting niet helaas
Verwonder je niet, verbaas je slechts...
Wim2
 Wim2 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:10   quote  deeplink  
Feyenoord is eigenlijk een schande voor het Ned. Voetbal.

Schandalig dat de nummer 2/3 van Nederland niet eens Europa league kan halen en iedere Europese wedstrijd helemaal kansloos verliest.

Misschien kan Feyenoord de volgende keer maar gewoon vriendelijk bedanken voor Europa
crimson1973
 crimson1973 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:17   quote  deeplink  
ja beter geen europees meer, want al geef je immers 100 ballen voor open goal, zijn zwabber voet schiet hem wel weer 100 meter over, gewoon een schande. Ik zit me tegenwoordig meer te ergeren aan feyenoord dan dat ik plezier heb. Al 36 jaar fan, ga maar eens een paar weken niet meer kijken, misschien dat ik ooit het plezier terug krijg, maar zo kan ik wel huilen.
plannetje
 plannetje - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:18   quote  deeplink  
apoel uit cyprus... ai ai ai.. echt schandalig weer..
crimson1973
 crimson1973 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:20   quote  deeplink  
ja zie je waar we staan als nederlands voetbal onder Cyprus
Wim2
 Wim2 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:17 schreef crimson1973 het volgende:
ja beter geen europees meer, want al geef je immers 100 ballen voor open goal, zijn zwabber voet schiet hem wel weer 100 meter over, gewoon een schande. Ik zit me tegenwoordig meer te ergeren aan feyenoord dan dat ik plezier heb. Al 36 jaar fan, ga maar eens een paar weken niet meer kijken, misschien dat ik ooit het plezier terug krijg, maar zo kan ik wel huilen.
Idd. Met immers staan we gewoon voor schut. Een club als Feyenoord moet zich maar gewoon focussen op de competitie. Europa is toch een maatje te groot.
crimson1973
 crimson1973 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:25   quote  deeplink  
Trouwens onze schitterende achterhoede, mag ook wel eens in de spiegel gaan kijken, ze maken fouten die je bij de f-jes nog niet ziet, het is gewoon schandalig en triest. Hoe kan zo'n achterhoede in het nl-elftal staan. Ik denk dat van Gaal nu ook maatregelen gaat nemen, want anders gaan we ons dadelijk nog niet eens kwalificeren voor het wk
Wim2
 Wim2 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:25 schreef crimson1973 het volgende:
Trouwens onze schitterende achterhoede, mag ook wel eens in de spiegel gaan kijken, ze maken fouten die je bij de f-jes nog niet ziet, het is gewoon schandalig en triest. Hoe kan zo'n achterhoede in het nl-elftal staan. Ik denk dat van Gaal nu ook maatregelen gaat nemen, want anders gaan we ons dadelijk nog niet eens kwalificeren voor het wk
Dat de achterhoede zo slecht is heet te maken met verschillende factoren:

- Koeman heeft onzekerheid gecreëerd door eerst met Mathijsen te spelen.
- Er is nog meer onzekerheid in verband met dat er een matige keeper op goal staat.
- wanneer Immes de bal heeft weet de verdediging dat hij hem gaat verliezen en lopen automatisch achteruit.
tomson
 tomson - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:25 schreef crimson1973 het volgende:
Trouwens onze schitterende achterhoede, mag ook wel eens in de spiegel gaan kijken, ze maken fouten die je bij de f-jes nog niet ziet, het is gewoon schandalig en triest. Hoe kan zo'n achterhoede in het nl-elftal staan. Ik denk dat van Gaal nu ook maatregelen gaat nemen, want anders gaan we ons dadelijk nog niet eens kwalificeren voor het wk
Was al een totale verassing dat hij überhaupt zoveel Feyenoorders selecteerde. We zullen het wel zien.
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:40   quote  deeplink  
Lees veel over (N)immers, maar wat denken jullie van onze keeper Mulder, ook geen punten-pakker hoor...
Vooral op afstandsschoten en bij corners is hij zeer onzeker!
Wim2
 Wim2 - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:40 schreef Jan Tol het volgende:
Lees veel over (N)immers, maar wat denken jullie van onze keeper Mulder, ook geen punten-pakker hoor...
Vooral op afstandsschoten en bij corners is hij zeer onzeker!
Zoals lijdensweg al vaak probeerde aan te geven helaas ging het niet mee met het kudde gevoel hier.
salemi
 salemi - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:49   quote  deeplink  
Wat een doemdenken!!!
Kijk nu eens naar het rijtje clubs dat we habben kunnen loten behalve deze Russen. Er zijn er hooguit nog drie of vier (Spartak Moskou, Stutgart, Eintracht etc.)andere ploegen waar we veel problemen mee gehad zouden hebben. Als we een ploeg uit het restant hadden geloot hadden we met twee vingers in de neus (sorry voor het woord) de groepsfase gehaald.
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 30 augustus 2013 - 10:15   quote  deeplink  
Rustig aan jongens, laten we het over Feyenoord hebben en dan liefst in positieve zin en ja ik weet dat zoiets momenteel moeilijk is!
Laten we ons richten op zondag tegen Roda JC...
tomson
 tomson - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:34   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/206653/Feyenoord_uit_Europa?_Helemaal_niet_erg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 30 augustus 2013 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:25 schreef crimson1973 het volgende:
Trouwens onze schitterende achterhoede, mag ook wel eens in de spiegel gaan kijken, ze maken fouten die je bij de f-jes nog niet ziet, het is gewoon schandalig en triest. Hoe kan zo'n achterhoede in het nl-elftal staan. Ik denk dat van Gaal nu ook maatregelen gaat nemen, want anders gaan we ons dadelijk nog niet eens kwalificeren voor het wk
Wat interesseert ons Van Gaal nou dan?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 30 augustus 2013 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:40 schreef Jan Tol het volgende:
Lees veel over (N)immers, maar wat denken jullie van onze keeper Mulder, ook geen punten-pakker hoor...
Vooral op afstandsschoten en bij corners is hij zeer onzeker!
O ja, nu hebben we het door Mulder verloren..... Het lag niet aan Mulder... Janmaat liet het toe dat die kerel voor hem langs kon. Hij stapte gigantisch fout naar hem toe...
van geil
 van geil - vrijdag 30 augustus 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 14:52 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

O ja, nu hebben we het door Mulder verloren..... Het lag niet aan Mulder... Janmaat liet het toe dat die kerel voor hem langs kon. Hij stapte gigantisch fout naar hem toe...
maar muldertje dekte de paal ipv de voorzet
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 30 augustus 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Arie Klooster kan zeker goed keepen?!
Janmaat was te laat dat is waar, maar hij is wél een punten-pakker!
MR.ZED
 MR.ZED - vrijdag 30 augustus 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Dat wisselbeleid van Koeman weer, ben er zat ben. bang wisselen noem ik dat!
Clasie ging eruit, je staat achter, wie doe je erin? geen Vormer dat is geen spits, maar te Vrede, die scoorde de voorbereiding aan de lopende band, breekijzer!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 30 augustus 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 15:56 schreef MR.ZED het volgende:
Dat wisselbeleid van Koeman weer, ben er zat ben. bang wisselen noem ik dat!
Clasie ging eruit, je staat achter, wie doe je erin? geen Vormer dat is geen spits, maar te Vrede, die scoorde de voorbereiding aan de lopende band, breekijzer!
de dekselse achahbar hadden we gisteren nodig.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 augustus 2013 - 16:02   quote  deeplink  
even realistisch met een budget van Feyenoord , kan je ook niet veel meer. Ik denk als je voor Kranodar een andere ploeg leest was het dan wel acceptabel? Volgens mij is hun budget even groot als een top6 club in Engeland en Italie.
Jammer we kunnen pas weer wat doen als we geld hebben ja toch niet dan
MR.ZED
 MR.ZED - vrijdag 30 augustus 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 15:58 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

de dekselse achahbar hadden we gisteren nodig.
ja of die idd
MR.ZED
 MR.ZED - vrijdag 30 augustus 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 15:58 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

de dekselse achahbar hadden we gisteren nodig.
ja of die idd
JanM
 JanM - vrijdag 30 augustus 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 14:52 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

O ja, nu hebben we het door Mulder verloren..... Het lag niet aan Mulder... Janmaat liet het toe dat die kerel voor hem langs kon. Hij stapte gigantisch fout naar hem toe...
Fout lag idd eerst bij Janmaat: die had die vent nooit voorbij mogen laten. Vervolgens weet ik niet wat ons centrale duo aan het oden was, maar die opkomende speler die die bal er vervolgens inrost had daar natuurlijk NOOIT bij moeten kunnen komen. Mulder deed weinig verkeerd m.i. ... maar bij die tweede goal speelde hij wel een dubieuze hoofdrol! Eerlijk is eerlijk.
dr love
 dr love - vrijdag 30 augustus 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Zwaar waardeloze slap geouwehoer de grootse probleem zit em in de middenveld pleur die immers en Clasie er uit en geef Vilheuna, goossens, harmeet, kongolo, en boutuis de kans en speel 4-4-2 met voorin pelle met armenteros/ manu met schaken op de vleugels d.Janmaat/ .........
dr love
 dr love - vrijdag 30 augustus 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Hoe diep moet feyenoord zinken om te zien dat r.koeman de hoofdschuldige is van deze zeer slechte prestaties hij zit nu al ruim 2 jaar en weet amper de kwaliteiten van zijn spelers kan niet eens een spelsysteem hanteren, het enige wat hij goed kan is alleen zeiken over bijzaken en in de media zeiken die en die maken weer fouten en de deze selectie is uitgerekt op voetbaltech.
van geil
 van geil - vrijdag 30 augustus 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 17:11 schreef dr love het volgende:
Hoe diep moet feyenoord zinken om te zien dat r.koeman de hoofdschuldige is van deze zeer slechte prestaties hij zit nu al ruim 2 jaar en weet amper de kwaliteiten van zijn spelers kan niet eens een spelsysteem hanteren, het enige wat hij goed kan is alleen zeiken over bijzaken en in de media zeiken die en die maken weer fouten en de deze selectie is uitgerekt op voetbaltech.
je hebt wel n punt...
dr love
 dr love - vrijdag 30 augustus 2013 - 17:22   quote  deeplink  
Oh ja en als het nog niet duidelijk is heeft die koetje cabral, achabar, mokotjo en ben ik nog íemand vergeten weg gedaan of weg gepest.
Maar ook dikwijls v.geel maakt ook weer zijn grove fout door mathijssen, immers, verhoek te halen, dan had je beter de kans kunnen geven aan een goede kwaliteit talent uit eigen jeugd want voorlopig hoort Feyenoord niet meer in de top 3 alleen qua naam maar sportief en financieel tellen we niet mee.
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 augustus 2013 - 17:26   quote  deeplink  
Niet blijven zeuren, gewoon uithuilen en verder gaan, vogend jaar; nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 augustus 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 17:26 schreef sevillana het volgende:
Niet blijven zeuren, gewoon uithuilen en verder gaan, vogend jaar; nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
We gaan Europa in
dr love
 dr love - vrijdag 30 augustus 2013 - 17:32   quote  deeplink  
Begrijp mij wel goed ik echt niet feyenoord afzeiken maar ik kan er niet tegen dat de meeste suporters dit alles maar toe laat en doen alsof het een incidentje is, Tuurlijk zijn het ook maar gewoon mensen maar ze worden allemáál niet alleen de voetballers iedereen eromheen worden zeer riant betaald om een balletje te trappen ik werk ook in de haven en werk mij ook de pleuris maar moet genoegen nemen met minder. Laat de regeringen maar is flink hun leegzuigen i.p.v de echte werkers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daaag weer geen europees









0.0079040