|
|
JVR
|
|
|
Na het boeken van de tickets was er een storing en kon het niet het niet bevestigd worden. Nu kost een retourtje honderden euros. Wij zijn vast niet de enige die dit is overkomen. Wat doen jullie? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
JVR
|
|
|
Keyboard warrior graag serieuze reacties |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het is het internet. Wat verwacht je? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....die ik aanduw ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien is het handiger het dan allemaal wat duidelijker neer te zetten. Via welke site heb je bijvoorbeeld je vliegtickets willen boeken en welke opties zijn er nu nog over? Welke opties zie jij zelf zitten en heb je al een hotel geboekt of doe je in 1 dag heen en terug? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kan niet man, zit alleen een touwtje aan het stuur zodat je me kan meetrekken. ;-) |
|
|
|
|
JVR
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien is het handiger het dan allemaal wat duidelijker neer te zetten. Via welke site heb je bijvoorbeeld je vliegtickets willen boeken en welke opties zijn er nu nog over? Welke opties zie jij zelf zitten en heb je al een hotel geboekt of doe je in 1 dag heen en terug? Daar gaat het niet om. Hetzelfde geldt voor elke site. De vliegtuigmaatschappij verandert de prijzen, en daardoor moet de site achteraf de bestelling annuleren omdat ze anders zelf het verschil moeten betalen (met stijgingen van 300%). Maargoed het gaat in ons geval van 17-19 september over een vlucht van Transavia. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar loopt Joduh al.....dus ik moet wel duwen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:48 schreef JVR het volgende:[..] Daar gaat het niet om. Hetzelfde geldt voor elke site. De vliegtuigmaatschappij verandert de prijzen, en daardoor moet de site achteraf de bestelling annuleren omdat ze anders zelf het verschil moeten betalen (met stijgingen van 300%). Maargoed het gaat in ons geval van 17-19 september over een vlucht van Transavia. Het goedkoopste ticket via Transavia komt bij hun site terecht op 450 euro wanneer je deze 3 dagen wil verblijven. Wanneer je maandagavond vertrekt en vrijdagmorgen terugvliegt ben je 185 euro kwijt. Een stuk minder, echter is het nadeel dat je wel 2 nachten extra hotelkosten moet betalen. Ik zou als ik jouw was toch wat meer gaan zoeken richting prijsvechters. |
|
|
|
|
JVR
|
|
|
Warrior je hebt geen idee waar je over praat, beter ga je een ander topic zoeken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Slaat dat nou weer op.....hij geeft toch normaal antwoord |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ehm...... ik weet niet waarover ik praat? Ga zoeken dan en open niet een topic. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kijk eens bij Vueling, die is vrij goedkoop.. |
|
|
|