|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bij deze maak ik een topic aan zodat wij per wedstrijd onze spelers kunnen beoordelen.
Na een wedstrijd geef je gewoon een lijstje van de spelers die hebben gespeeld, dus ook de wisselspelers mits ze lang genoeg hebben gespeeld om beoordeeld te kunnen worden.
Dit omdat er dan leuke discussies ontstaan :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kopie van een Feijenoord topic......maar goed ga je het ook bij houden wat betreft het gemiddelde ?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:Kopie van een Feijenoord topic......maar goed ga je het ook bij houden wat betreft het gemiddelde ?? Ik kom bijna niet op het Feyenoordforum, enige wat ik weet is dat ze iets van beste speler hebben ofzo?
Nee, ik kan het niet bijhouden zoals we bij Ajax CBS deden, puur omdat ik daar de tijd niet voor heb. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:01 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik kom bijna niet op het Feyenoordforum, enige wat ik weet is dat ze iets van beste speler hebben ofzo? Nee, ik kan het niet bijhouden zoals we bij Ajax CBS deden, puur omdat ik daar de tijd niet voor heb. Duidelijk.....maar ik wil best meedoen hoor De ervaring leert dat jij het een heel seizoen niet volhoud ......dom weg omdat je tijd niet hebt,dus kan je niet achter je eigen topic staan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Duidelijk.....maar ik wil best meedoen hoor De ervaring leert dat jij het een heel seizoen niet volhoud ......dom weg omdat je tijd niet hebt,dus kan je niet achter je eigen topic staan Dat zeg ik? Het gaat mij niet om gemiddelden, het gaat mij erom dat er per wedstrijd bekeken wordt wie er goed speelde en wie bagger was. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:09 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat zeg ik? Het gaat mij niet om gemiddelden, het gaat mij erom dat er per wedstrijd bekeken wordt wie er goed speelde en wie bagger was. Is goed gap....met ingang van zondag dan maar ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nou kom maar op met die cijfers :) Ik heb het niet kunnen zien, was namelijk paintballen, dus helaas kan ik het niet aftrappen. |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
vermeer 5 Boilesen 7 moisander 6 denswil 6 van rhijn 5 poulsen 5 schone 6 serero 8 bojan 6 sigthorson 4 sana 5 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vermeer 5.5. Domme fout en een keer onzeker in de lucht, aan de andere kant red ie ons ook een aantal keren Boilesen. 5 Verdedigend prima, aan de bal zeer slecht. Denswill. 5 Verdedigend prima, aan de bal zeer slecht. Moisander 5, speelde een goede wedstrijd maar moet bij die corners tegen de boel helpen neerzetten en is dus mede verantwoordelijk voor de twee keer vrije Zeefuik. van Rhijn. 4.5, verdedigend een aantal keren de weg kwijt, gaf corners weg die niet nodig waren. Poulsen. 5 alles matig, had 1 periode in de wedstrijd dat ie wat duels kon winnen. Schone 3, buiten de goal om alles fout gedaan in de wedstrijd en is absoluut niet Ajax waardig. Het ergste is de manier van terug verdedigen na een domme fout van hem of iemand anders, hij loopt terug waar je een sprintende Schone mag verwachten. Serrero.6 Speelde redelijk maar moet echt nog veel beter, ging wel voorop in de strijd en werkte keihard. Sana, 5. deed weinig echt fout, maar ook helemaal niks echt goed. Bojan, 6.5 Beste man bij Ajax al moet hij de bal afleggen op Schone, ging eindelijk eens dreiging van hem uit. Siggie. 3, slechts 1 van de 15 duels gewonnen. Dat is schandalig slecht.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 13:17 schreef remco k het volgende:Vermeer 5.5. Domme fout en een keer onzeker in de lucht, aan de andere kant red ie ons ook een aantal keren Boilesen. 5 Verdedigend prima, aan de bal zeer slecht. Denswill. 5 Verdedigend prima, aan de bal zeer slecht. Moisander 5, speelde een goede wedstrijd maar moet bij die corners tegen de boel helpen neerzetten en is dus mede verantwoordelijk voor de twee keer vrije Zeefuik. van Rhijn. 4.5, verdedigend een aantal keren de weg kwijt, gaf corners weg die niet nodig waren. Poulsen. 5 alles matig, had 1 periode in de wedstrijd dat ie wat duels kon winnen. Schone 3, buiten de goal om alles fout gedaan in de wedstrijd en is absoluut niet Ajax waardig. Het ergste is de manier van terug verdedigen na een domme fout van hem of iemand anders, hij loopt terug waar je een sprintende Schone mag verwachten. Serrero.6 Speelde redelijk maar moet echt nog veel beter, ging wel voorop in de strijd en werkte keihard. Sana, 5. deed weinig echt fout, maar ook helemaal niks echt goed. Bojan, 6.5 Beste man bij Ajax al moet hij de bal afleggen op Schone, ging eindelijk eens dreiging van hem uit. Siggie. 3, slechts 1 van de 15 duels gewonnen. Dat is schandalig slecht.. Wow. Maar drie voldoendes. Je straft ze wel af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het was ook gewoon heel slecht toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Ajax namelijk voldoendes haalt winnen ze die wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een voldoende is goed genoeg, en dat was vrijwel niemand.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed nieuws, de Jong traint trouwens weer mee, evenals Blind, weliswaar apart maar wel met bal.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb het niet kunnen kijken zoals ik al zei :( |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Lijkt wel de feyenoord beste speler topic ;) |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Vermeer 4 Boilesen 7 moisander 6 Denswil 6 Van Rhijn 6 Poulsen 5 Schone 6 serero 7 Bojan 6 Sigthorson 4 Sana 5 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Van Knudde ^^
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je die cijfers zo ziet heeft Ajax met 5-1 gewonnen |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Niet als de spelers van de tegenpartij achtens en negens hebben gehaald. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou, en is dat zo?? Volgens mij niet aangezien de gehele wedstrijd van een zeer bedenkelijk niveau was.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Is ook niet zo nee, klopt geen houtje van... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Daarom is het ook puur voor de humor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Yes!!!! Zeer goed nieuws....misschien op tijd voor de wedstrijd tegen barca ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Denk dat ze net zoiets doen als toen met Rooney:p Zeggen dat je Siem niet meeneemt en dat hij bij de wedstrijd gewoon op het veld staat, moeten ze dan wel doen als ze tegen Barca spelen, even laten schrikken die Barca spelers, hele plan van ze in de war!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik neem toch aan dat je dit sarcastisch bedoeld? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Allemaal een 8......een ieder die beter voetbalt dan ik ga ik niet afkraken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mounir was ook beter dan jij.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar dat is een marokkaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar wel een betere voetballer dan jij, en die kraak je wel af.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zeg ik.....het is een marokkaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus? Daar gelden andere regels voor ofzo?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Laat ik het zo zeggen.....voor mij wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zij hanteren toch ook hun eigen regels,ook buiten het voetbal.....dan mag ik dat toch ook.....of niet soms |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 15:33 schreef Nenam_tiL het volgende:Zij hanteren toch ook hun eigen regels,ook buiten het voetbal.....dan mag ik dat toch ook.....of niet soms ja hoor. zeg toch niet dat het niet mag?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 11:00 schreef freakie het volgende:[..] Denk dat ze net zoiets doen als toen met Rooney:p Zeggen dat je Siem niet meeneemt en dat hij bij de wedstrijd gewoon op het veld staat, moeten ze dan wel doen als ze tegen Barca spelen, even laten schrikken die Barca spelers, hele plan van ze in de war!!! Haha met alle respect, maar met alleen De Jong als vedette redt je het niet tegen Barcelona Wel leuk je terug te zien, miste die droge humor van je. Waar heb je uitgevreten gap?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 15:33 schreef Nenam_tiL het volgende:Zij hanteren toch ook hun eigen regels,ook buiten het voetbal.....dan mag ik dat toch ook.....of niet soms Eigenlijk niet nee, je scheert een bevolkingsgroep over 1 kam.
Als je zegt dat een groot gedeelte van deze groep eigen regels hanteerd, alla, maar "ZIJ"? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pff.. Ik kan de wedstrijd deze week weer niet zien. Drukte, drukte, drukte..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 18:20 schreef Mokum1 het volgende:[..] Eigenlijk niet nee, je scheert een bevolkingsgroep over 1 kam. Als je zegt dat een groot gedeelte van deze groep eigen regels hanteerd, alla, maar "ZIJ"? Met "zij" bedoel ik dus dat groot gedeelte.....simpel toch ?? Ik heb ook gezegd dat het merendeel goeie zijn.....alleen ik ken ze niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 19:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Met "zij" bedoel ik dus dat groot gedeelte.....simpel toch ?? Ik heb ook gezegd dat het merendeel goeie zijn.....alleen ik ken ze niet. Whahahaha zit een kern van waarheid in.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik woon in het goeie gedeelte van Brabant Sjakie....leuke Turkse buren....het land van Heusden en Altena.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
volgens mij vindt jij het hardstikke oer saai in het land van Heusden en Altena...waar ligt dat eigenlijk?? Ergens in de polder ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:volgens mij vindt jij het hardstikke oer saai in het land van Heusden en Altena...waar ligt dat eigenlijk?? Ergens in de polder ?? Waalwijk....Kaatsheuvel..... sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Woon jij naast de Efteling ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 10 minuten dan ben ik er.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Niet gezien zat in Spanje dus ook niet verkeerd ik heb mij ook niet kunnen ergeren als ik de berichten hoor en lees was het weer klote op zijn Amsterdams gezegd. |
|
|
|