|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ingediend door niemand minder dan Neeeeeemaaaaannnnnn:
Vermeer...maandje bank zitten maakt hem weer scherp Van Rhijn....gaat het niet redden Moisander....voldoende Boilessen....opstandje compenseerd zijn voetbal vermogen met kaarten Fischer....heeft een dip,maar wordt een grote Bojan....6 december mee sturen met Sinterklaas Sana....Medisana...val ik van in slaap Duarte...deed het niet slecht,kan ver komen Denswil...verwacht ik wel wat van Hoessen en Sigi gaan het niet worden Schone....is heel grillig Siem.....die verdient een standbeeld,op de knie van Litmanen
Ga helemaal met hem mee hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey ouwe plakkert.....:-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sorrij pik maar hier hoort hij....en je mag er best trots op zijn....hehehehe plakkert....best een goed plan eigenlijk effe mijn kitspuit in stelling brengen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Valt er iets te plakken of te lijmen......heb altijd mijn tube bij me.....hehehehe. En dan ben ik de nar Sjakie ??.....jij scoort ook ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:Valt er iets te plakken of te lijmen......heb altijd mijn tube bij me.....hehehehe. En dan ben ik de nar Sjakie ??.....jij scoort ook ouwe Hahaha maar jij bent top en ik een aantal cm minder....jij scoort sowieso meer....ik schiet ze wel eens in het verkeerde....Goal.... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha maar jij bent top en ik een aantal cm minder....jij scoort sowieso meer....ik schiet ze wel eens in het verkeerde....Goal.... ;-) Nee man....gewoon doen.....anders wordt het allemaal veels te serieus. Af en toe een bannetje....wen je ook aan.....tering ik mis Joduh !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je mist wel meer dan alleen joduh.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Leg uit....snap je ff niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ff goed nadenken. Als je er dan niet uitkomt weet je precies wat ik bedoel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....nog steeds niet....pb het maar dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha man, geen zin in.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan ga ik gewoon op de ouwe voet door..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man....gewoon doen.....anders wordt het allemaal veels te serieus. Af en toe een bannetje....wen je ook aan.....tering ik mis Joduh !! kan mij het verschillen een bannetje meer of minder....lig ik niet van wakker gappie maar waar is iedereen....hallo daar......Joduhhhhh....Pietjeuuuuuhh.....Loetjeuuuuuuhhhh.....Freakieieieieiehhhh....grasmaaiertjeuuuuuuuuuhhhhh......Apikjeuuuuuuhhhhh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] kan mij het verschillen een bannetje meer of minder....lig ik niet van wakker gappie maar waar is iedereen....hallo daar......Joduhhhhh....Pietjeuuuuuhh.....Loetjeuuuuuuhhhh.....Freakieieieieiehhhh....grasmaaiertjeuuuuuuuuuhhhhh......Apikjeuuuuuuhhhhh APIK die mis ik serieus....snik...... Joduh spreek ik.... Pietje ook....Loetje heeft mij genaaid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoezo heeft Loetje jou genaaid ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bel me maar.....krijg je antwoord..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man....gewoon doen.....anders wordt het allemaal veels te serieus. Af en toe een bannetje....wen je ook aan.....tering ik mis Joduh !! Inderdaad man, je moet toch soms gewoon kunnen zeggen dat de mod een grote LUL is? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zou zeggen iedereen onvoldoende hahah |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha al 9 dagen staat dit bericht erop en nog steeds geen ban. Boudewijn met vakantie ofzo. Tis gewoon een LUL. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die deel ik tegenwoordig uit......over heen gelezen......bij deze dan !!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Shit het werkt niet.....Boudewijn.....lul ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach,jij bent ook een lul. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en.....jij een engnek met puisten |
|
|
|
|
mennobakker
|
|
|
onzin , lulkoek ..... Bullshit wat een foktoppic zeg. nutteloos en blijkbaar een gebrek aan zinnige besteding van de vrije tijd. Amen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 20:54 schreef mennobakker het volgende:onzin , lulkoek ..... Bullshit wat een foktoppic zeg. nutteloos en blijkbaar een gebrek aan zinnige besteding van de vrije tijd. Amen! Ga je toch lekker punniken.....koekebakker.....computer uit.....klaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 20:54 schreef mennobakker het volgende:onzin , lulkoek ..... Bullshit wat een foktoppic zeg. nutteloos en blijkbaar een gebrek aan zinnige besteding van de vrije tijd. Amen! Vrije tijd? Het enige nutteloze is jouw reactie. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 20:54 schreef mennobakker het volgende:onzin , lulkoek ..... Bullshit wat een foktoppic zeg. nutteloos en blijkbaar een gebrek aan zinnige besteding van de vrije tijd. Amen! En wie ben jij? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Een of andere koekwous weedkoppie....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 20:54 schreef mennobakker het volgende:onzin , lulkoek ..... Bullshit wat een foktoppic zeg. nutteloos en blijkbaar een gebrek aan zinnige besteding van de vrije tijd. Amen! Er staat nergens geschreven, dat jij hierop moet reageren. Toch? Je eigen keuze. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahah, ja dat blijkt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tenzij hij een dwang neurose heeft.....dan kan je hem niks kwalijk nemen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Ik neem niemand iets kwalijk, hoor. Ik vroeg hem (of haar) alleen iets. That's all. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De zoon van Marco Bakker namelijk Menno... |
|
|
|